Multifunkční hodiny (PP2) - Mk. I+II

Příspěvekod Laci27 » sob led 09, 2010 23:10,0

to Premysl Hruby


Ahoj, tak sa tu hlasim po kratsej dobe s prosbou o pomoc. Dnes som kupil PP2 verziu 5.0 , nakolko na ten co som mal doteraz som nevedel zohnat spravny plavak. Verzia 5.0 potrebuje z plavaka hodnoty ( prazdna nadrz cca 18 ohmov a plna nadrz cca 150 ohmov ) na pin 7. Plavak s takymito hodnotami som zohnal, teda predpokladal som , ze to hned bez problemov naskoci.Ked to zapojim , vyhodi mi dojazd 565 km, v test rezime 52 litrov a cca po 1.5 minute mi dojazd zmizne a ukazuje --- km
ked palubak vytiahnem a zase zapojim , zase dojazd 565 km a po 1.5 minute zmizne aj to. Zaujimave je, ze je uplnne jedno, aky odpor navolim na plavaku, ci pol nadrze, tristvrte nadrze, prazdnu nadrz- vzdy po zapojeni s nejakou odporovou hodnotou to ukaze dojazd tych 565 km a a to potom zmizne, ako som pisal. neviem preco.dnes som si vsetky piny pozrel a mam ich zapojene nasledovne:

pin 1 signal VSS
pin 2 nezapojene
pin 3 zapalovanie + 12V
pin 4 osvetlenie
pin 5 kostra -12V
pin 6 nezapojene
pin 7 vstup 150-20 ohmov
pin 8 nezapojene
pin 9 prietok paliva
pin 10 nezapojene
pin 11 LED
pin 12 stalych +12V
pin 13 nezapojene
pin 14 nezapojene
pin 15 stalych +12V(prepojene s pin12)
pin 16 nezapojene

Nevies mi nejak prosim Help?. je niekde zrada v zapojeni, alebo je vadny pp2? Este doplnim, ze sa s tym hram tak, ze plavak mam v ruke, kablik z bezca mam ukostreny na zapalovaci a kablik z odporovej drahy je zapojeny na ten pin 7 pp2. Tym padom mozem pohybovat bezcom a menit odpor , to aj skusam, ale zakazdym je tam len tych 565 a aj to zakazdym po tej 1.5 minute zmizne.
este dve otazocky, ked sa pozeram na schemy- pin 4 (bezec ) na plavaku je priamo napojeny na kostru?
otazka dva- pozarem si tvoje zapojenie na techwebe a tam vidno na obrazkoch, ze mas zapojeny aj pin 8 na PP2. aky to je kablik? je to kostra?
Vdaka za tvoju pomoc

laci
Naposledy upravil Laci27 dne ned led 10, 2010 23:01,0, celkově upraveno 1
Mondeo II , 1.6 66 kW, 16V, hatchback,
r.v. 1997, Sivo-modrá metalíza
Uživatelský avatar
Laci27
***
***
 
Příspěvky: 117
Registrován: pon srp 27, 2007 15:09,0

Příspěvekod Laci27 » ned led 10, 2010 22:02,0

to Premysl Hruby

Takze dnes som bol u jedneho chlapika, ktory ma PP2 verziu 5.0 a dojazd som mu rozchodil po cca 5 minutach. Ako si ty popisoval to zapojenie varianty B, ze z konektorov pristrojovej dosky sa maju natiahnut dva kable- jeden kabel na pin 7 a druhy kabel na pin 15. po tomto zapojeni mu hned nabehol dojazd. Zmeral som jeho pin 7 na pp2 - vykazoval nejakch 110 ohmov, ale co ma prekvapilo bolo to, ze som mu na tom pine 7 nameral aj nejake 3 Volty. Ked som to nasledne rovnakym sposobom spravil u mna a meral na svojom pine 7 - mal som na nom odpor nejakych 80 ohmov (mal som menej v nadrzi) a mal som tam nejakych 5.9 Voltov - co PP2 vykazuje pravdepodobne ako chybu a tym mi dojazd nefunguje. Spolocnym dedukovanim nas napadlo, ze pravdepodobne nieje jedno, aka je v aute osadena pristrojova doska z ktorej su do PP2 tahane 2 kable podla techwebu.Pre mna to znamena, ze nakolko mam funkcny PP2 verzie 5.0 a mam aj ten spravny plavak - musim zohnat este aj zase dalsiu pristrojovu dosku. Ach zase vydavky.
BtW - netusim odkial sa tam beru tie 3 volty.

laci
Mondeo II , 1.6 66 kW, 16V, hatchback,
r.v. 1997, Sivo-modrá metalíza
Uživatelský avatar
Laci27
***
***
 
Příspěvky: 117
Registrován: pon srp 27, 2007 15:09,0

Příspěvekod Premysl Hruby » čtv led 14, 2010 22:36,0

Cau Laci, uz jsem si rikal, kde tak dlouho jsi. :D Ale cim dal vic obdivuju tvuj zapal ten dojezd rozchodit. Myslim, ze tady z toho fora tomu nikdo nevenoval tolik.

Docela me prekvapuje tvuj problem, vzal jsem si na pomoc tveho nemeckeho pritele Ulricha Hailera - a zda se mi to vporadku.
Akorat kdyz porovnam svuj postup (var. B) s tvym zapojenim, tak me vede kablik z pinu 15 (PP2) na svorkovnici do pristrojovky a ty ho mas npriojeny na +12V a jeste spojeny s pinem 12.
Mozna je to slepa ulicka (nejsem elektrikar), ale o moc vic rozdilu jsem zatim nenasel.

To vypinani po 1,5 min muze byt pricina nejakeho bezpecnostinho okruhu v PP2, ktery vyhodnocuje napeti a radeji se vypne, nez aby se poskodil.

Pin 4 na plovaku je asi fakt napojeny na kostru, dival jsem se do schemat a vypada to tak.
Ohledne meho pinu 8 nemam poneti, tak dalece jsem to nestudoval, ale vypada, ze je nevyuzity.

Vic snad casem, jak se do toho zahloubam vic.
Prema CMC 410
Ford Galaxy, 2.2 TDCi, *29.10.2008, Ghia
Ford Mondeo Hatchback 1,8i 16V Ghia, *25.3. 1998 - † 19.5.2017
Uživatelský avatar
Premysl Hruby
****
****
 
Příspěvky: 457
Registrován: úte úno 10, 2004 22:10,0
Bydliště: VS (pred tim SY)

Příspěvekod Laci27 » pát led 15, 2010 9:19,0

to Premysl Hruby.
Nazdarek.

Hor sa na moje nekonecne, dlhe litanie o dojazde

Ano, venujem sa tomu dost vela ( az mi to pripada byt uz uchylne ), ale chcem to mat rozchodene a ono je to vlastne len take vyhravanie sa s tym a skusanie, aby to bolo v poriadku. Je pravda, ze zakazdym, ked si poviem`` tak a teraz to jednoducho musi fungovat`` sa prikradne nejaka zrada, ale myslim, ze tentokrat to uz mam, len to treba doklepnut do konca. Ked som mal PP2 verziu 3.0, tam som si dotiahol kabel priamo z plavaku na pin 8. Tento pin 8 si podla mojich zisteni vystaci len s odporom , to znamena, ze potrebuje vstup na pine 8 tych cca 220 ohmov - 50 ohmov.
Samozrejme, ze ked som si kupil PP2 verziu 5.0 , ocakaval som , ze to bude nieco podobne, ze odpor cca 150 - 20 ohmov bude treba dotiahnut na pin 7. To som isiel, ako na hotovu vec, pretoze som mal spravny plavak ( i ked prerobeny , ale so spravnymi hodnotami) a mal som aj ( udajne presnejsi ) PP2 s verziou 5.0. Ked som pozapajal tento PP2 ver.5.0, nic mi nenabehlo. Po nejakom tom merani som zistil, ze PP2 verzie 5.0 potrebuje na pine 7 odpor 150-20 ohmov + aj nejake 3 Volty. Nakolko som mal kablik na pin 7 napojeny priamo z plavaku (samostatnym okruhom) - nemal som tam tie 3 volty a tym mi dojazd neukazoval.) jednu stranu odporovej drahy a tym aj samostatny okruh som mal napojenu na plavak a druhu stranu odporovej drahy - taktiez samostatny okruh , som napojil priamo na PP2.Kedze je bezec odporovej drahy napojeny na kostru , tak mi na pin 7 isla len cisto odporova hodnota voci kostre. No pravdepodobne ( inak si to vysvetlit neviem ) to ide zpojazdnit jedine cez pristrojovku. Z plavaku ide hodnota 150-20 ohmov do pristrojovky, kde tato hodnota meni polohu rucicky na palivomery. Tento okruh (plavak napojeny na pristrojovku) ma v sebe aj nejake 3 volty, ktore su potrebne (okrem ohmickeho rozpatia 150-20 ohmov ) na pin 7. Moja ( nedavno kupena ) pristrojovka- hlavne palivomer potrebuje aby rucicka na palivu spravne ukazovala stupajuci odpor z plavaku.To znamena, ze cim mam menej v nadrzi, tym mam vacsi odpor. Taketo zapojenie je vsak spatne pre PP2 verzie 5.0, ktory potrebuje klesajuci odpor- cim menej v nadrzi, tym mensi odpor. Preto som zapojil druhu stranu odporovej drahy toho plavaku. Jedna strana odporovej drahy (samostatny okruh - menej v nadrzi-vacsi odpor ) som zapojil na pristrojovku (ukazovala spravne) a druhu stranu odporovej drahy ( tiez samostatny okruh - menej v nadrzi mensi odpor ) som zapojil na PP2 verzie 5.0. Takto mi to nefungovalo, pretoze ako som uz spominal, okruh PP2 ( teda pin 7 ) musi byt prepojeny s pristrojovkov. Na zaciatku celeho thto mojho skumania som pisal, ze som po svojej pristrojovke buchol pretoze blbla a tak som kupil narychlo inu- ale z anglickej verzie, kde mi palivomer ukazoval opacne- mal som plnu nadrz- rucicka ukazovala ze mam prazdnu a naopak. Teda som tuto pristrojovku zo skrine zase vyhrabal( medzi casom som kupil zase inu, aby palivomer ukazoval spravne - rovnaku, ako som mal origo v aute ) a zapojil som ju. PP2 verzie 5.0 som napojil na pristrojovku a konecne nabehol dojazd. Aby som mal vsetko tip-top, musim zohnat ale dalsiu pristrojovku, pretoze mi to ukazuje v milach a to ja nechcem. Dnes v sobotu to dufam doklepnem do uspesneho konca- idem na vrakovisko a viem presne, z ktoreho auta tu pristrojovku potrebujem. Pozapajam to a musi to 100% fungovat. Ak predsa len nie( to by som ale uz vypenil :-) ) obujem kanady zoberem cely system dojazdu plavaky, palubku, pp2 a zostane z toho celeho len prach. Ja dufam a verim, ze vsetko, co som tu napisal a popisal aspon v jednom bode niekomu pomoze a nebude sa musiet tak trapit s dojazdom, ako mam ja tu cest. Mna neuspech nevedie k rezignacii, ale zenie dopredu- preto sa tomu tolko venujem, lebo si nechcem pripustit, ze som taku problemovu banalitu nezvladol
V sobotu vecer dam feedback, ci som to doklepol do konca.

Zatial sa majte, ak mate otazky, sem s nimi- som nadupany cislami, funkciami, hodnotami, moznostami , vysvetlenim , neuspechmy - pri mojej uz pomaly pol rocnej snahe spojazdnit dojazd. :D :D :D
Mondeo II , 1.6 66 kW, 16V, hatchback,
r.v. 1997, Sivo-modrá metalíza
Uživatelský avatar
Laci27
***
***
 
Příspěvky: 117
Registrován: pon srp 27, 2007 15:09,0

Příspěvekod Premysl Hruby » pát led 15, 2010 20:12,0

Premysl Hruby píše:
Premysl Hruby píše:Clapi mam dotaz: Loni touto dobou jsem rozchodil PP2, ale nefunguje mi zvukovy signal pri dojezdu 80,40 20 km. Reknete, blbost, ale me to laka cim dal vic. Mam akusticky signal, ktery upozornuje na rosvicene svetla pri otevreni ridicivych dveri.
Neslo by to na to nejak naroubovat. PP2 ma v konektoru nezapojeny pozice 2 a 16. Nemohla by jedna z nich slouzit k propojeni na "nejake troubitko".


Napadla me jeste jina varianta: da se sehnat zvukova signalizace rosvicenych svetel (mel jsem to kdysi namontovane v S125).

Na PP2 je, tusim, pin 10, ktery vede signal prave pro zvukovou signalizace. Stane se neco, kdyz na nej zapojim vyse uvedenou dokoupenou zvukovou signalizaci?
Diky za radu.


Prostudoval jsem Web a zjistim, ze zvukovou signalizaci ma na starosti Instrument Cluster Interface Module - IIM, jsou jim vybaven vsechna mondea (MKII), ktera v sobe maji minimalne aut. prevodovku, PP2, nebo tempomat.
I kdyz mam verzi GHIA, tak necekam, ze tam ten modul bude, protoze ani jedno z uvedenych vybaveni moje auto originalne nema.

Zainvestovall jsem dneska tedy 56 Kč a dokoupil obyc. bzucak k signalizaci rosvicenych svetel. Otazka je, ze jeho zvuk je vylozene nervy drasajici.
Sel by nejak potenciometrm snizit na prijatelne decibely? Poradte, elektrikari odbornici.
Jeste jedna otazka. Tento modul zvukove doplnuje mackani tlacitek PP2 a nizkou hladinu paliva - dojezd 80, 40, 20 km. V tomto pripade PP2 dava jen signal do modulu (10x pipnuti) a modul uz vi, ze ma 10x pipnout, nebo PP2 posila do modulu bzucaku 10x signal - pipni.

Diky za info.
Prema CMC 410
Ford Galaxy, 2.2 TDCi, *29.10.2008, Ghia
Ford Mondeo Hatchback 1,8i 16V Ghia, *25.3. 1998 - † 19.5.2017
Uživatelský avatar
Premysl Hruby
****
****
 
Příspěvky: 457
Registrován: úte úno 10, 2004 22:10,0
Bydliště: VS (pred tim SY)

Příspěvekod Laci27 » pát led 15, 2010 23:32,0

to Premysl Hruby

Ahoj. Som elektrotechnik- ale silnoprud, ale pokusim sa Help.
Ja osobne si myslim, ze modul dostava 10 impulzov a tym padom 10 x pipne a nie 1 signal a modul 10 x pipne. Ak ma niekto zvukovu signalizaciu, nech sa vyjadri - napr nech podrzi 10 sekund tlacitko Reset, ci mu to bude davat sustavny, alebo prerusovany ton. Ale myslim, ze mu to bude sustavne pipat-piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.Ja ked budem riesit zvukovu signalizaciu- iste pojdem na vrakovisko a vymontujem si odtial nieco- z nejakeho auta bzucak rozsvietenych svetiel- nieco co bude mat prijemnejsi ton, ako klasicky bzucak, ktory by som po piatich pipnutiach vytrhol, pretoze bzucaky su maximalne neprijemne. Ak nemas tu moznost ist na vrakovisko a popozerat sa po takych signalizaciach z ineho auta( najcastejsie su v kazdom aute v mieste vnutornych poistiek auta ) , tak si napoj pp2 na signalizaciu co mas sam v aute. Myslim, ze to ma kazde mondeo. Iste budes mat prijemnejsi ton z tej signalizacie , ako z bzucaku. Ak to tak nechces riesit- napoj si to na kupeny bzucak, ale ten obal do handry, alebo kusku spongie- to by malo zmiernit intenzitu nechutneho bzucania. Odporom to neskusaj - pretoze ak das odpor, magnet v bzucaku nebude mat taku silu a bude but chrapcat, alebo bzucak nepojde- popripade sa bude zakazdym menit ton bzucania- raz to bude pipat-potom chrapcat, potom nieco medzi tym a nakoniec sa pokazi.
rozmyslam, v com by sa mohlo nachadzat nejake pipadlo na 12 Voltov, ak ma to napadne, dam ti vediet.Ale ako som uz pisal, najjednoduchsie a zvukovo najprijemnejsie to budes mat z vrakaca z ineho auta.

Zatial sa maj

Laci
Mondeo II , 1.6 66 kW, 16V, hatchback,
r.v. 1997, Sivo-modrá metalíza
Uživatelský avatar
Laci27
***
***
 
Příspěvky: 117
Registrován: pon srp 27, 2007 15:09,0

Příspěvekod Premysl Hruby » sob led 16, 2010 0:08,0

To Laci:

problem je, ze ja tam ten Instrument Cluster Interface Module - IIM nemam (jsem si jisty na 99%): Byla to soucast zvlasni vybavy v pripade PP2, nebo aut prevodovky nebo tempomatu. Navic jsem nenasel ani dratovani (i kdyz z PP2 mi na pinu 10 vede kablik - bohuzel nevim kam a ani nevim jak to zjistit :twisted: )
Ted jsem venku byl a laboroval s tim bzucakem a nefunguje to (resp nepipa to pri zmacknuti tlacitka) Zapojil jsem to na pin 10 a druhy konec na kostru a nic.

Varianta na vrakac je zajimava, ale tady asi nic kolem neni.

BTW, kdyz chodis po tech vrakacich tolik, tak zrovna to auto, ze ktereho jsi vymontoval svuj PP2 ten modul mit bude. Ma hnedou/ sedou barvu a nachazi se pod volantem mirne vlevo na pojistkama a nad panelem konektoru. V podstate primo za vypinacema svetel. Vede u nej shodou okolnosti stejna svorkovnice jako z PP2. Po vyjmuti vypada takto: http://hailer.bplaced.net/docs/m97_e05_iim.pdf

Myslis, ze by slo se zeptat na cenu - jen tak orientacne. :?: [/img]
Prema CMC 410
Ford Galaxy, 2.2 TDCi, *29.10.2008, Ghia
Ford Mondeo Hatchback 1,8i 16V Ghia, *25.3. 1998 - † 19.5.2017
Uživatelský avatar
Premysl Hruby
****
****
 
Příspěvky: 457
Registrován: úte úno 10, 2004 22:10,0
Bydliště: VS (pred tim SY)

Příspěvekod Laci27 » sob led 16, 2010 0:55,0

to Premysl Hruby.

Ahoj. Mal som v plane ist zajtra na vrakovisko, no manzelka mi prekazila plany. Cele dni je doma s malou 5 mesacnou dcerkou a zajtra chce obehat nejake obchody ( samozrejme s mojou kreditkou :lol: ) a ja ostavam doma s malou. Takze to vrakovisko asi nestihnem, lebo tam su len do 12-tej. Po obede, ked bude doma manzelka idem k autu a idem sa v nom sprtat. okrem ineho aj PP2. Ak sa mi to podari, zmeram ti voltmetrom pin 10, mozno nedava 12 voltov, ale menej. V tom pripade budes potrebovat bzucak na menej voltov, alebo ten bzucak prepojit cez spinacie rele- co je moznost- no je to narocnejsie. budem sa s tym musiet vyhrat, aby som mal na disp.dojazd tych 80km, aby PP2 aj mal nejaku tendenciu vyslat von signal.
BtW- viem, ze nemas Instrument Cluster Interface Module - ja som myslel, aby si si to skusil napojit na zvukovu signalizaciu , ked mas otvorene dvere + vypnute zapalovanie + zapnute svetla. tuto signalizaciu ma tusim kazde mondeo. Ale zatial to nerob zbytocne, zajtra to premeram a dam vediet, co kde a ako- ak sa podari.
laci
Mondeo II , 1.6 66 kW, 16V, hatchback,
r.v. 1997, Sivo-modrá metalíza
Uživatelský avatar
Laci27
***
***
 
Příspěvky: 117
Registrován: pon srp 27, 2007 15:09,0

Příspěvekod Premysl Hruby » sob led 16, 2010 1:24,0

... no jo, clovek mini a manzelky meni. Ja pro zmenu mam na cely weekend na krku nase tri male detikcy 2- 6 roku. Takze pres den hlidam a hraju si a vecer premyslim nad nesmrtelnosti chrousta a taky nad ozvucenim PP2.

ohledne toho bzucaku na otevrene dvere - neni to tak jednoduche - uz se tady hrabu 2 hodky ve schematech a porad jsem na nic neprisel.
BTW pritel Hailer je nevycerpatelna studna informaci (skoda jen, ze to neni v AJ - takhle to musim hodnit pres prekladac a ten preklad je dost oncem (ale jak kdy, nekdy se i trefi a dava to smysl).

Diky za usili.
Prema CMC 410
Ford Galaxy, 2.2 TDCi, *29.10.2008, Ghia
Ford Mondeo Hatchback 1,8i 16V Ghia, *25.3. 1998 - † 19.5.2017
Uživatelský avatar
Premysl Hruby
****
****
 
Příspěvky: 457
Registrován: úte úno 10, 2004 22:10,0
Bydliště: VS (pred tim SY)

Příspěvekod Laci27 » sob led 16, 2010 3:12,0

to Premysl Hruby.

POsli mi co potrebujes prelozit z nemciny a ja ti to prelozim pracujem vo firme len s nemcami,rakusakmi a swajciarmi, teda pohoda.
Posli odsek do zprav.

Zatial sa maj
Mondeo II , 1.6 66 kW, 16V, hatchback,
r.v. 1997, Sivo-modrá metalíza
Uživatelský avatar
Laci27
***
***
 
Příspěvky: 117
Registrován: pon srp 27, 2007 15:09,0

Příspěvekod Premysl Hruby » sob led 16, 2010 9:07,0

diky za nabidku, ale tech zdroju je moc. Jsou to clanky od pana Hailera. Je jich tam pozehnane a neda se rict, ze jeden odstavec, nebo pul stranky je cesta k uspechu.

Na neco jsem ale prisel - je to cast signalu od aut. prevodovky (signal z volici paky kdyz neni v P poloze pri otevrenych dverich ridice) do bzucaku otevrenych dveri - pouzivaji spolecny. Zkusim to propojit a uvidime.
Prema CMC 410
Ford Galaxy, 2.2 TDCi, *29.10.2008, Ghia
Ford Mondeo Hatchback 1,8i 16V Ghia, *25.3. 1998 - † 19.5.2017
Uživatelský avatar
Premysl Hruby
****
****
 
Příspěvky: 457
Registrován: úte úno 10, 2004 22:10,0
Bydliště: VS (pred tim SY)

Příspěvekod Laci27 » sob led 16, 2010 12:19,0

to Premysl Hruby.

Inak, ked zapojis tu zvukovu signalizaciu, myslim, ze ti to bude pipat, aj ked bude namraza, teda ked mas zapojeny aj teplomer. Ja som si to cidlo na teplomer uz davnejsie zohnal, ale este som ho nezapojil. aj nato pride cas.Premysl, ani som sa nespytal, tebe ukazuje presne ten dojazd?

laci
Mondeo II , 1.6 66 kW, 16V, hatchback,
r.v. 1997, Sivo-modrá metalíza
Uživatelský avatar
Laci27
***
***
 
Příspěvky: 117
Registrován: pon srp 27, 2007 15:09,0

Příspěvekod Premysl Hruby » sob led 16, 2010 13:39,0

S presnosti dojezdu je to zapeklita otazka. Ma na to vliv spousta okolnost (zpusob jizdy, mesto/ dalnice, prumerna rychlost, rocni obdobi, teren, ...).
A jeste jedna vec: V servisnim modu je pozice FLOF coz je "korekcni koeficient" výpoctu hodnot. Pohybuje se +/- 25 ja jsem zacal na +10 a dlouhodobe jsem na +6, ale premeruje mi to lehce. Vcera jsem to stahl na +5 a budu to zase chvili sledovat.

Ja si zapisuju spotrebu a ostatni parametry z PP2 pravidelne tesne pred natankovanim a sleduju jak se to lisi od reality (muzu ti to poslat na mail :wink: ).
Za sledovani cca rok a 3/4 co mam PP2 muzu rict, ze prumerne:
- odchylka zustatkove litry verzus PP2 je 0,38 L (nulovano vzdy po natankovani) s tim ze PP2 vidi litru v nadrzi mene
- odchylka teoreticky dojezd verzsus PP2 (brano tesne pred natankovanim) je 2,69 km s tim, ze PP2 napocita dojezd vice, nez je realita

To vse pri FLOF 6, ale jak jsem uvedl, vcera jsem to stahl na +5.

Obecne mam zkusenost, ze PP2 dojezd ukazuje "rozumne" v rozpeti cca 500 km - 200 km; co je mimo tak se neda brat uplne vazne (tam se spis ridim litry v nadrzi).



Teplomer zapojeny mam, mam pridavny varvny modul se zarovickama (kontrola zarovek, otevrene dvere, mrazove upozorneni, ...). Ale o zvukove kontrole namrazy jsem zatim nikde neslysel.
Prema CMC 410
Ford Galaxy, 2.2 TDCi, *29.10.2008, Ghia
Ford Mondeo Hatchback 1,8i 16V Ghia, *25.3. 1998 - † 19.5.2017
Uživatelský avatar
Premysl Hruby
****
****
 
Příspěvky: 457
Registrován: úte úno 10, 2004 22:10,0
Bydliště: VS (pred tim SY)

Příspěvekod payanek » sob led 16, 2010 14:17,0

Ahoj, myslite ze bych se mohl zeptat, v jakem rozsahu by mel byt odpor na teplomerovem cidle ? PP2 jsem sice sehnal, ale origo cidlo se mi nedari, tak premyslim cim ho nahradit.

Myslel jsem ze jsem to tu jiz nekde videl, ale ted to nemuzu za boha najit.

Diky moc za radu, pripadne za odkaz.

Pavel
mondeo, 1,8i, LPG 85kw, sedan, r.v. 1998, zakladni vybava, dodelany origo tempomat
payanek
*
*
 
Příspěvky: 19
Registrován: ned lis 15, 2009 23:54,0

Příspěvekod Laci27 » sob led 16, 2010 22:43,0

Premysl Hruby
Nazdarek, tak dnes som ukoncil dojazd. Vsetko funguje, ako ma. uvidim, ake to budem mat presne, co sa tyka dojazdu, ale ja som plavak upravoval cez odpor (20 ohmovy ). mam teraz hodnoty: prazdna nadrz cca 20 ohmov a plna nadrz cca 150 ohmov. Keby mi ukazoval vyssi dojazd, vyberem ten 20 ohmovy odpor a dam tam napr 18 ohmovy. bohuzial som ti dnes ten pin 10 nenameral, ale zmeram to, ked budem mat menej litrov v nadrzi. Skusal som aj ten teplomer, sposobom, ze som ho na kratkych kablikoch napojil na pp2 na pin 13 a 14. Pustil som na neho klimu a na display pekne klesala teplota- cakal som, ze okolo bodu mrazu to zacne blikat, ale asi som si to s niecim pomylil. Co sa mi celkom nepozdavalo bolo to, ze ked som na teplomerove cidlo pustil klimu- teplota klesala tak normalne by som povedal, ale ked som vzapati na cidlo pustil teply vzduch nejak sa to nepohlo smerom hore. dole teplota klesala- hore nie- zostalo to na poslednom najnizsom stupni. Mozno to cidlo tak rychlo nereaguje, vsak ked to budem mat normalne zapojene uvidime. mam teplomer v aute pekne zabudovany- ze clovek mysli, ze to je origo, cidlo mam v spetaku, tak mi ten teplomer na PP2 az tak nehori. Jak si postupil s tou zvukovou signalizaciou dojazdu?Premysl, dakujem za tvoje rady ohladom PP2.

to payanek.
Na tvoju otazku tazko odpovedat, pretoze by to bolo nekonecne zdlhave meranie spojene s behanim od chladnicky k radiatoru. Chodievam pomerne casto na vrakoviska, tak sa tam kuknem po tom cidle a ak ho budu mat, poziciam si ho :D a poslem ti ho. Len nic neslubujem

Zatial panove
Mondeo II , 1.6 66 kW, 16V, hatchback,
r.v. 1997, Sivo-modrá metalíza
Uživatelský avatar
Laci27
***
***
 
Příspěvky: 117
Registrován: pon srp 27, 2007 15:09,0

Příspěvekod Premysl Hruby » sob led 16, 2010 23:32,0

To Laci,

velka gratulace. Dalsi spokojeny majitel PP2 s dojezdem. Ten pocit vitezstvi si dodnes pamatuju, takze vim jak to chutna. Jen malo jich doslo az do cile.

Ohledne ozvuceni PP2 jsem dnes nepostoupil nijak. Hlidal jsem deti, a pak uz byla tma a zima a v - 10°C se mi to nechce jit delat. Ale nevzdavam to!
Kdyby sis na tech vrakacich vzpomnel na IIM (cena, zapojeni, ... ), budu vdecny.

Prema
Prema CMC 410
Ford Galaxy, 2.2 TDCi, *29.10.2008, Ghia
Ford Mondeo Hatchback 1,8i 16V Ghia, *25.3. 1998 - † 19.5.2017
Uživatelský avatar
Premysl Hruby
****
****
 
Příspěvky: 457
Registrován: úte úno 10, 2004 22:10,0
Bydliště: VS (pred tim SY)

Příspěvekod Premysl Hruby » ned led 17, 2010 12:57,0

Laci27 píše:to Premysl Hruby.
... Ak sa mi to podari, zmeram ti voltmetrom pin 10, mozno nedava 12 voltov, ale menej. V tom pripade budes potrebovat bzucak na menej voltov, alebo ten bzucak prepojit cez spinacie rele- co je moznost- no je to narocnejsie. budem sa s tym musiet vyhrat, aby som mal na disp.dojazd tych 80km, aby PP2 aj mal nejaku tendenciu vyslat von signal.
...
laci


Nahodou jsi si nevzpomnel, ze? Ten muj bzucak je na 6-12V.

Diky za info.
Prema CMC 410
Ford Galaxy, 2.2 TDCi, *29.10.2008, Ghia
Ford Mondeo Hatchback 1,8i 16V Ghia, *25.3. 1998 - † 19.5.2017
Uživatelský avatar
Premysl Hruby
****
****
 
Příspěvky: 457
Registrován: úte úno 10, 2004 22:10,0
Bydliště: VS (pred tim SY)

Příspěvekod Laci27 » ned led 17, 2010 19:33,0

to Premysl Hruby.

Ahoj. neboj, ked budem mat dojazd tych 80 kilometrov, iste ti to zmeram a dam vediet. Najskorej to budu nejake 3 volty- predpokladam.
Ja by som ti to aj zmeral, ale len na PP2 verzie 3.0 , lebo tam mi palubak a dojazd fungoval aj tak, ze som mal plavak len v ruke a hybal som s bezcom. PP2 verzie 5.0 ale tak nefungoval a nechcel som to skusat, ze to budem mat zapojene na konektor plavaku ale s velkym otvorom na benzinovej nadrzi, pretoze plavak by som musel mat v ruke a tak s nim narabat- to by bolo pre mna moc riskantne. Neboj, zmeram ti to. Poobzeram sa ti aj po tom IIM - ku, len az nasledujucu sobotu dam info.

Zatim
Mondeo II , 1.6 66 kW, 16V, hatchback,
r.v. 1997, Sivo-modrá metalíza
Uživatelský avatar
Laci27
***
***
 
Příspěvky: 117
Registrován: pon srp 27, 2007 15:09,0

Příspěvekod Premysl Hruby » ned led 17, 2010 20:12,0

to Laci: v pohode.
BTW kolik tam mas tedka?
Prema CMC 410
Ford Galaxy, 2.2 TDCi, *29.10.2008, Ghia
Ford Mondeo Hatchback 1,8i 16V Ghia, *25.3. 1998 - † 19.5.2017
Uživatelský avatar
Premysl Hruby
****
****
 
Příspěvky: 457
Registrován: úte úno 10, 2004 22:10,0
Bydliště: VS (pred tim SY)

Příspěvekod Laci27 » ned led 17, 2010 20:20,0

to Premysl Hruby.

Momentalne tam mam 185 km, atento tyzden by som sa mal dostat na 80, jazdim v meste a tam to rychlejsie klesa, ako som uz postrehol.


laci
Mondeo II , 1.6 66 kW, 16V, hatchback,
r.v. 1997, Sivo-modrá metalíza
Uživatelský avatar
Laci27
***
***
 
Příspěvky: 117
Registrován: pon srp 27, 2007 15:09,0

PředchozíDalší

Zpět na Mondeo MK I-III - Tuning, úpravy, palubní počítač

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník