Odvětrání palivové nádrže

Odvětrání palivové nádrže

Příspěvekod bundadj » pát zář 05, 2003 9:26,0

Chci se zeptat ma Mondeo 1.8i Mk2 nejaky uhlikovy filtr na odvetrani palivove nadrze (jako napr Opely) ???
Uživatelský avatar
bundadj
*****
*****
 
Příspěvky: 897
Registrován: čtv zář 04, 2003 14:38,0
Bydliště: Kladensko

Příspěvekod Martin » pát zář 05, 2003 9:39,0

Ahoj,
podle Etzolda ano.
Uživatelský avatar
Martin
****
****
 
Příspěvky: 235
Registrován: pát zář 05, 2003 0:52,0
Bydliště: Praha 4

Příspěvekod bundadj » pát zář 05, 2003 18:23,0

a je tam kde ho najdu ??? protoze kdyz otevru vicko nadrze tak se ozve takove cucnuti ...jako by byl v nadrzi podtlak a v mem predchozim aute pri ucpani tohoto filtru doslo ke zmuchlani nadrze podtlakem od paklivove pumpy...
Uživatelský avatar
bundadj
*****
*****
 
Příspěvky: 897
Registrován: čtv zář 04, 2003 14:38,0
Bydliště: Kladensko

Příspěvekod Martin » sob zář 06, 2003 0:23,0

to už po mě chceš moc, v Etzoldovi je pouze uvedeno že nádrž je odvětrávána přes filtr s aktivním uhlím a zkondenzované páry jsou nasávány do motoru ke spálení. Kde to je, to už nepíše, natož aby byl obrázek, ale o tom zasyčení tam píšou, že je to normální a mě to dělá taky. :roll:
Uživatelský avatar
Martin
****
****
 
Příspěvky: 235
Registrován: pát zář 05, 2003 0:52,0
Bydliště: Praha 4

Příspěvekod chupo » pon lis 10, 2003 12:34,0

Ja mam escorta, a ten cierny kvader je pred pravym prednym kolesom v prednom narazniku.
chupo
 

Příspěvekod Mikki » pon lis 10, 2003 14:36,0

Mondeo mi syčí minimálně, Escort syčel víc.
CMC 001, CFC 002
Focus 1.6i 74 kW hatch 2011 Trend+
Focus 1.6i 74 kW sedan 1999 Ghia
Ford dříve:
Cougar 2.0i 99, Mondeo 1.8i 99, Escort 1.4i 92
Uživatelský avatar
Mikki
CMC Chairman
CMC Chairman
 
Příspěvky: 1794
Registrován: čtv zář 04, 2003 9:21,0
Bydliště: Hrdleev

Příspěvekod Sasa » úte lis 11, 2003 9:21,0

mikki a nevozis s sebou hady? :-)
CMC 049 - Ford Mondeo 1.8 TD Combi GLX-1999-LIBEREC

Autoservis - AutoVazi Ford servis
Liberec - Katerinky
Uživatelský avatar
Sasa
****
****
 
Příspěvky: 224
Registrován: pát zář 05, 2003 8:23,0
Bydliště: Liberec

Příspěvekod Mikki » úte lis 11, 2003 15:57,0

Ježiš, vidíš, já tu krajtu zapomněl vyndat, snad neumrzla :lol:
CMC 001, CFC 002
Focus 1.6i 74 kW hatch 2011 Trend+
Focus 1.6i 74 kW sedan 1999 Ghia
Ford dříve:
Cougar 2.0i 99, Mondeo 1.8i 99, Escort 1.4i 92
Uživatelský avatar
Mikki
CMC Chairman
CMC Chairman
 
Příspěvky: 1794
Registrován: čtv zář 04, 2003 9:21,0
Bydliště: Hrdleev

Příspěvekod Sasa » úte lis 11, 2003 16:05,0

Mikki píše:Ježiš, vidíš, já tu krajtu zapomněl vyndat, snad neumrzla :lol:

ze by novej druh alarmu proti vysati nadrze :lol:
CMC 049 - Ford Mondeo 1.8 TD Combi GLX-1999-LIBEREC

Autoservis - AutoVazi Ford servis
Liberec - Katerinky
Uživatelský avatar
Sasa
****
****
 
Příspěvky: 224
Registrován: pát zář 05, 2003 8:23,0
Bydliště: Liberec

Příspěvekod CorpST220 » ned čer 13, 2004 19:31,0

me to nesyci vubec a nebo jenom tak malo,ze to ani nespozoruju.
Ford Mondeo ST220 mod.2004 3.0 - V6 226hp
Barva - Modrá Performance/Šedá kůže
Uživatelský avatar
CorpST220
**
**
 
Příspěvky: 91
Registrován: ned čer 13, 2004 0:23,0
Bydliště: LnB

Příspěvekod No Respect » pon čer 14, 2004 11:24,0

Mě to vzdycky zasyčí, kdyz otvírám nadrz.A diky tomu co jsem si precetl tady - ze je to normalni, jsem klidnej a nemusim se obavat, ze mam v nadrzi nákou kobru :lol: (ale obcas kdyz jedu trosku vic svizneji, tak mam v nadrzi spíš vír benzinu nez tu kobru :D )
CMC 179
(předchozí auto - Mondeo 1.8 16V GLX, 11/96 MkII, sedan)
VW Passat B5 facelift, 1.9 TDi PD 74kW, 11/01, kombi
Uživatelský avatar
No Respect
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1031
Registrován: čtv zář 18, 2003 15:38,0
Bydliště: Brno

Příspěvekod CorpST220 » pon čer 14, 2004 15:36,0

NR: Hmm me pripada,ze vir v nadrzi mam od startu az do vypnuti motoru :(((

Kdybych nebyl blbej a koupil si tuzing Felcku 1,3,tak jsem mohl jezdit 250 jak nic v krasnym ceskym a bezpecnym aute za 5L na 100 :)
Ford Mondeo ST220 mod.2004 3.0 - V6 226hp
Barva - Modrá Performance/Šedá kůže
Uživatelský avatar
CorpST220
**
**
 
Příspěvky: 91
Registrován: ned čer 13, 2004 0:23,0
Bydliště: LnB

Příspěvekod Hightower » úte úno 08, 2005 20:28,0

Mám problém, neotevírá se mi víčko nádrže. Po zmáčknutí táhla u řidiče se víčko neotevře, ale není to tím, že by nefungovalo lanko, ale pružina nebo jak je to tam řešeno, při závírání, končí odpor ještě cca 2 cm před úplným zavřením, tudíž při pokusu otevřít tato pružina nefunguje a víčko se neotevře. Neví někdo, jak to tam vyřešit? Snad to tu už nebylo řešeno, mě se to najít nepovedlo, tedy tento problém.
CMC 064
Mondeo 1.8 16V GLX Mk I, 7/1996, hatchback
Yamaha FZS 600 Fazer 9/1999
Uživatelský avatar
Hightower
*****
*****
 
Příspěvky: 500
Registrován: sob zář 13, 2003 23:07,0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvekod roko » stř úno 09, 2005 9:32,0

Oddělej tapecírung v kufru, tam to prohlídní a zkus vůli, je tam nouzové otvírání víčka nádrže.
Stejně si myslím, že jsi to už dělal. Jinak se tam musíš ohnout, z výšky 2,5m to není moc vidět.... :lol:
CMC 128
nyní: Mondeo 2.2 151 kW, Titanium, 2008, combi
dříve: Mondeo 1.8 16V GHIA, 1998, combi
Uživatelský avatar
roko
**
**
 
Příspěvky: 89
Registrován: úte pro 09, 2003 23:18,0
Bydliště: Dubňany

Příspěvekod Hightower » stř úno 09, 2005 14:10,0

Ha ha ha :-), já sem na to už koukal i pod tapecírek, ale vůbec sem nepochipil, jak to tam je vymyšleno :-( Asi dám nějaká plýšek ve tvaru V a ten mi zajistí ten prvotní pohyb :-)
CMC 064
Mondeo 1.8 16V GLX Mk I, 7/1996, hatchback
Yamaha FZS 600 Fazer 9/1999
Uživatelský avatar
Hightower
*****
*****
 
Příspěvky: 500
Registrován: sob zář 13, 2003 23:07,0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvekod cenda » čtv úno 10, 2005 7:27,0

Když se mi taky nechtělo otevírat krycí víčko nádrže, tak za to mohla taková listová pružina, která je v pantu toho víčka. Víčko se musí nejdříve oddělat od auta. Etzold o tom píše (str.205) jako o jednoduché věci, ale jde to docela ztuha.
Víčko musíš v plně otevřené poloze páčit (tahat) směrem k zadní části auta. Zároveň je potřeba snažit se viklat nahoru a dolu, aby se uvolnilo z obou pantů. Oba díly (jak víčko, tak těleso plnícího hrdla) jsou z plastu, takže je potřeba být citlivý, ale současně použít hrubou sílu.
Když budeš mít víčko venku, tak si vezmeš jeden velký šroubovák. Tu listovou pružinu přitlačíš šroubovákem na konci, který drží v plastu tělesa hrdla a prstem se pokusíš napružit tu pružinu co nejvíce směrem k sobě.
Víčko zpátky naklapneš.
Mě to pomohlo a otevírá se už v pohodě. Předtím jsem vždycky potřeboval asistenci nebo dřevěný klacík na podepření otevírací páčky :wink:
CMC 584
Ford Mondeo 1.6i Turnier, něco jako CLX, 3/97 MkII
cenda
*
*
 
Příspěvky: 37
Registrován: sob zář 25, 2004 21:05,0
Bydliště: Havířov

Příspěvekod Hightower » čtv úno 10, 2005 8:58,0

OK, díky za návod, jak se aspoň trochu oteplí, pustím se do toho, abych to teď, když je to přemrzlé, nezlomil.
25.3.2005: Problém s víčkem nádrže vyřešen a jak? Jednoduše, víčko sem vyndal, napružil přižinu, ale po 2 zavření byla zase tam, kde předtím. Pak sem pomalu zavíral víčko a zjistil, jak je tam zobáček který zapadá do zajišťovací západky, tak ten tam, jak je to již uvolněné víčko od častého otvírání, dře. Vzal sem nůž, hrany toho zobáčku na víčku ořízl a funguje to perfektně :-)
CMC 064
Mondeo 1.8 16V GLX Mk I, 7/1996, hatchback
Yamaha FZS 600 Fazer 9/1999
Uživatelský avatar
Hightower
*****
*****
 
Příspěvky: 500
Registrován: sob zář 13, 2003 23:07,0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvekod Lud » stř čer 21, 2006 10:36,0

Malý dotázek ohledně odvětrání. Když zastavím, je značně cítít benzín venku okolo auta, hlavně po levé a zadní straně, kde tedy je víčko nádrže. Teď v tom teple obzvlášť. Kontroloval jsem palivové vedení a nezjistil žádný únik. Když otevírám nádrž, dost to zasyčí. Kam je umístěno vyústění odvětrání nádrže a co by mohlo být špatně? Je tam nějaký ventil a kde? Díky.
Mondeo 1.8i 16V GLX, MK1, RKA, 1994 hatchback
Lud
***
***
 
Příspěvky: 152
Registrován: čtv lis 25, 2004 10:08,0
Bydliště: Děčín

Demontáž palivové nádrže

Příspěvekod Jiří Římánek » úte říj 03, 2006 18:32,0

Mám dotaz, zda někdo z vás už někdy demontoval palivovou nádrž, a co je k tomu zapotřebí. Já ji potřebuji sundat proto, že mezi místem, kde ústí roura do nádrže, ( nádrž je plastová, a roura přivádějící palivo od víčka nádrže je plechová ) mám průsak benzínu. Nemůžu brát plnou,maximálně do cca 3/4, jinak to okolo takového bajonetu prosakuje a teče. Dost práce mi dalo stáhnou přebytečných 15 l benzínu do kanystru...
Těsnění jsem sehnal u Fordu Dankar Havířov, měli ho do 4- dnů za 120 kč.
Vytěsňuje prostor mezi oběma trubkami ( plastovou i plechovou.) Velmi uvítám vaše rady a postupy.
CMC 788
Ford Mondeo r.v. 1997 2,5i V6, Ghia, sedan stav tachometru 307 600 km - už je prodáno
Nyní mám Citroen C5 Break 2,2 HDi - r.v. 2004
Uživatelský avatar
Jiří Římánek
****
****
 
Příspěvky: 354
Registrován: stř zář 27, 2006 11:08,0
Bydliště: Havířov - město

Příspěvekod arow » pon říj 09, 2006 15:50,0

Zdravím. Toho zasyčení při otvírání nádrže jsem si taky všiml. Ale moc normalní se mi to nezdá. Málem mi to vždycky vcucne ruku když otvírám víčko. Přece každá nádrž musí být odvětrávaná aby nevznikal podtlak a nádrž se nemačkala dovnitř. A tady evidentně vzniká. Mondík je první auto, u kterého jsem to zaznamenal. Víte někdo jakým způsobem je to řeseno??
CMC 825
Mondeo 1.8i MkII, 8/98, Hatchback
http://www.arow.xf.cz
Obrázek
Uživatelský avatar
arow
**
**
 
Příspěvky: 64
Registrován: pon črc 31, 2006 11:18,0
Bydliště: Zlín

Další

Zpět na Mondeo MK I-III - Karoserie, lakování, okna, zámky, klempířina

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník