Kolísání otáček u focusu

Příspěvekod Sajrus » pát čer 15, 2007 7:26,0

Myslim ze je tam torx. Ziadne specialne naradie, hadicky som neodpojoval. Najlepsi pristup je zo spodu auta. Ventil je umiestneni niekde pod sacim potrubim a je ho vidno aj zvrchu. TPS-potenciometer som menil tiez.
Focus 1.8 16v 115Ps,Hatchback 5dv,rv.1999
Uživatelský avatar
Sajrus
Junior
Junior
 
Příspěvky: 6
Registrován: ned led 01, 2006 13:28,0

Re: Kolísání otáček u focusu

Příspěvekod Michal Zámečník » stř pro 12, 2007 9:00,0

Zdravím chlapi
U mojeho Focusu se objevil následující problém:
Pokud je motor studený, tak po nastartování kolísají otáčky a motor má tendenci zhasnout. Při rozjezdu motor škube a chcípá při každém zastavení na křižovatce až do té doby než se ohřeje pak je vše v pohodě. V servisu jim diagnostika všechny sledované hodnoty ukázala jako dobré a jejich soukromý názor je, že by to mohla být nějaká zpětná regulace výfukových plynů, jestli jsem ten název dobře pochopil. Ve Vašich příspěvcích jsem tento problém nenašel, tak se ptám zda se to již někomu nestalo a co by to mohlo být?
Dík
P.S.Svíčky a vzduchový filtr jsem měnil
Focus, 1.6 74, sedan, r.v. 1999, Ghia
Michal Zámečník
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: úte pro 11, 2007 11:06,0

voľnobežný ventil

Příspěvekod Peter Križ » ned pro 16, 2007 21:01,0

Zdravím všetkých. Chcel by som vás poprosiť, či niekto nevie poradiť ako sa vymieňa voľnobežný ventil na focuse 1.6 16v rok výroby1999. A či to môžem urobiť sam doma. Ďakuje všetkým a prajem príjemné Vianoce.
Focus, 1.616v 74kw, combi, r.v. 1999, ghia
Peter Križ
Junior
Junior
 
Příspěvky: 6
Registrován: sob pro 15, 2007 23:25,0

Příspěvekod Jožo » úte pro 18, 2007 22:41,0

Celkem jednoduše, povolíš dva šroubky a odpojíš konektor.
Focus, 1.6 16V 75, combi, r.v. 2002, trend
Jožo
Junior
Junior
 
Příspěvky: 3
Registrován: pát dub 20, 2007 23:38,0

voľnobeh

Příspěvekod Peter Križ » stř pro 19, 2007 21:22,0

Ďakujem Jožovi za radu.
Focus, 1.616v 74kw, combi, r.v. 1999, ghia
Peter Križ
Junior
Junior
 
Příspěvky: 6
Registrován: sob pro 15, 2007 23:25,0

Příspěvekod tazzy » pát úno 01, 2008 19:56,0

Zdravim všechny majitele tohoto krásného auta :) prosím o radu jestli má cenu kupovat volnoběžný ventyl na vrakáči nebo rovnou koupit nový cenový rozdíl tam jistě bude protože jetý se pohybuje kolem 1000 ale abych ho neměnil každou chvilku :cry: rovnou Dík za odpověd
focus, 1,6 16v 74
kw, hatchback, r.v. 1999, ghia
tazzy
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: pon led 28, 2008 18:49,0

Kolísání výkonu.

Příspěvekod reckoname » pon srp 11, 2008 11:22,0

Motor u mého Focusu II 1.6 16v 74kW za jízdy mírně ztrácí výkon. Nejlíp to je poznat, když jedu stejnou rychlostí tak auto mírně jakoby přibržďuje, tak jako by proti vám foukal silný vítr. Je to poznat i při akceleraci a naopak i při brždění motorem. Dokonce mi už 2x na displeji vyskočila hláška "engine system fault" a motor zřejmě přešel do nouzového režimu. Po nastartování motor zase jel ale stejně blbě jako předtím. Nevím zdali to je náhoda, ale zdá se mi, že to dělá víc, když je venku teplejší počasí. To je právě ten problém, že to nedělá pokaždé. Na autě není nic upravované, najeto 35000 km, nové filtry i svíčky. Na diagnostice to ukázalo Lambda sondu, ta je vyměněná a nic se nezměnilo. Děkuji.
Focus II, 1.6 16v, 74kW, hatchback, 2006, TREND
reckoname
Junior
Junior
 
Příspěvky: 8
Registrován: stř úno 23, 2005 18:49,0
Bydliště: Třinec

kontrolka poruchy systemu motoru a poh. ustrojenstvi

Příspěvekod KUTAC » čtv dub 02, 2009 21:52,0

Zdravim, 2x mi zasvietila kontrolka (vid predmet). Auto stratilo vykon a plynovy pedal reagoval s omeskanim. To bol asi nudzovy rezim.
Nechcem hned ist na diagnostiku, kolega mi dokaze so svojou zmazat chyby.
Ak sa objavi znova, zajdem do forda aby nasli pricinu.

Urobil som si diagnosticky mod palubovky - nemal som DTC NONE ale boli tam nejake ciselka, ktore som vsak nikde nenasiel t.j. moje cisla nie su v tom zozname ktory tu niekto daval.

Mal niekto podobny problem ?
Focus kombi 1,6 74kW 2005
KUTAC
*
*
 
Příspěvky: 23
Registrován: pát srp 25, 2006 10:55,0
Bydliště: Praha (obcas SK)

Příspěvekod Filous » pon srp 10, 2009 17:43,0

Čauda chlapi měl jsem ty samé problémi s volnoběžnými otáčkami u mého fofo 1,8 16V 1999 také jsem ho měl v autorizovaném servisu měnili vše možné od volnoběžného ventilu přes snímač vzduchové klapky a jednu hodně zakroucenou hadičku ale stále ty volnoběžné otáčky nechodili dobře ! Někdo radil přehrát ještě software řídící jednotky atd. Nakonec mi pomohla zdánlivě až moc jednoduchá věc a tou bylo doštelování šroubku na tom volnoběžném ventilu . Udělal jsem si sám doma za nějakých 15-20 min. a všecky problémi s volnoběžnými otáčkami zmizeli !!! I se zapnutou klimou !
Focus, 1.8 16V 85kw, combi, r.v. 1999, Ghia
Uživatelský avatar
Filous
*
*
 
Příspěvky: 18
Registrován: ned srp 09, 2009 17:48,0
Bydliště: České Budějovice

Otáčkoměr

Příspěvekod Koubikm » sob říj 03, 2009 22:52,0

Ahojte chlapi, mám takový problém, ani né tak s otáčkama, ale s tím druhým budíkem vedle co ukazuje km/h, jedu takhle 50-55km/h po městě a zničeho nic mi otáčkoměr spadne na 0km/h, cítím slabý pokles výkonu motoru, když dám nohu z plynu, tak motor brzdí o něco rychleji než běžně. Po chvíli jízdy cca 1-2km se to spraví(nevím jestli samo, nebo tím že to vytočím malinko do otáček s vyšlápnutou spojkou) Nevím, nerozumím tomu. Jsem bohužel jen uživatel. KDyby jste s tím měli zkušenosti, byl bych rád za jakkoukoliv radu.
Focus, 1.6, 74kW, hatchback 1999
Koubikm
Junior
Junior
 
Příspěvky: 3
Registrován: úte srp 08, 2006 8:03,0
Bydliště: Zlín

Příspěvekod Filous » ned říj 04, 2009 16:22,0

Něco podobného mi to před nějakým rokem dělalo také a když mi to takhle spadlo tak se rozsvítili kontrolky a normálně to chcíplo za jízdy ! dal jsem to do Fordu tam to opravili údajně to byl nějaký vadný snímač rychlosti od tachometru nebo co . Oprava stála asi kolem 2500 kč !
Focus, 1.8 16V 85kw, combi, r.v. 1999, Ghia
Uživatelský avatar
Filous
*
*
 
Příspěvky: 18
Registrován: ned srp 09, 2009 17:48,0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod Koubikm » ned říj 04, 2009 20:43,0

A doprkýnka. To si mě moc nepotěšil. Tak teď nevím jestli mám čekat až mi auto za jízdy chcípne a riskovat nebo to závest do servisu, či na diagnostiku. Děkuju Ti za odpověď.
Focus, 1.6, 74kW, hatchback 1999
Koubikm
Junior
Junior
 
Příspěvky: 3
Registrován: úte srp 08, 2006 8:03,0
Bydliště: Zlín

Příspěvekod chmelko » ned říj 04, 2009 20:49,0

bud čidlo rychlosti na prevodovke, alebo vadne budiky
focus, 1.6 Zetec-SE 74, hatch, r.v. 2003, taký miš maš http://forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=163&t=1476
chmelko
**
**
 
Příspěvky: 94
Registrován: sob dub 18, 2009 11:14,0

Příspěvekod Tomin123 » ned říj 04, 2009 23:02,0

Ze by auto kvuli cidlu rychlosti chciplo ? To slysim poprve.
Ford Mondeo, 1.8 16V, blacktop '1999, ghia
Opel Omega C 2.5 V6 Elegance
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, ...[http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=25694]
Uživatelský avatar
Tomin123
***
***
 
Příspěvky: 159
Registrován: úte led 13, 2009 19:38,0
Bydliště: Kamenné Žehrovice, Praha

Příspěvekod Filous » pon říj 05, 2009 16:21,0

Myslim že to mělo spojitost i s těmi budíky a jinak všechno je jednou poprvé ne ?
Focus, 1.8 16V 85kw, combi, r.v. 1999, Ghia
Uživatelský avatar
Filous
*
*
 
Příspěvky: 18
Registrován: ned srp 09, 2009 17:48,0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod Tomin123 » pon říj 05, 2009 16:38,0

Filous píše:Myslim že to mělo spojitost i s těmi budíky a jinak všechno je jednou poprvé ne ?

Kolikrat slysis poprve ruzne zkreslene informace, ale to jeste neznamena ze to tak je.
Opravdu me nenapada duvod, ktery by vyvojare jednotky donutil to zaridit tak chytre, aby pri poruse tak relativne bezvyznamneho cidla, jako je VSS, donutili uzivatele k odtahu auta.
Oni ti vyvojari napr. poresili i to, ze nektere motory jsou schopne odjet i bez cidla kliky, nebo bez cidla vacky, coz jsou mnohem dulezitejsi cidla a i ta umi jednotka "obejit" a umoznit za kazdou cenu jizdu. Takze v tomto svetle je odstaveni auta kvuli VSS holy nesmysl (i kdyz ho slysim poprve :-) )
Ford Mondeo, 1.8 16V, blacktop '1999, ghia
Opel Omega C 2.5 V6 Elegance
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, ...[http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=25694]
Uživatelský avatar
Tomin123
***
***
 
Příspěvky: 159
Registrován: úte led 13, 2009 19:38,0
Bydliště: Kamenné Žehrovice, Praha

Příspěvekod Filous » stř říj 07, 2009 16:14,0

Myslim, že je to trochu složitější ,protože mě to prostě dělalo hold to asi ovlivňovalo dál další věci a ty pak způsobili to ,že to chcíplo ale teď je to už jedno opravili mi to a od té doby je to ok co přesně to způsobovalo nevím !!!
Focus, 1.8 16V 85kw, combi, r.v. 1999, Ghia
Uživatelský avatar
Filous
*
*
 
Příspěvky: 18
Registrován: ned srp 09, 2009 17:48,0
Bydliště: České Budějovice

otáčky

Příspěvekod Sroubek » stř říj 28, 2009 21:46,0

Čau kluci,

před týdnem jsem koupil Focuse 1.6. a při nastartování mi otáčky lítají mezi 1-3 tísíci. Je to celkem nepřijmné a nevím co s tím, do servisu to nechci dávat. Prosím o radu:-)

Děkuji za odpověď

Honza
Focus, 1,6 benzín 74, combi, r.v. 2002, Ghia
Sroubek
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: úte zář 08, 2009 20:55,0

Re: Kolísání otáček u focusu

Příspěvekod Lukáš1 » ned srp 03, 2014 13:26,0

Dobrý den mám ford focus 1.8 tddi combi 2000rok a nejde mi do otáček špatné rozjezdy do 2000 otáček je to mrtvy ale od 2000 otáček to jede jak když do toho kopne zkoušeli jsme to přečipovat ale není to čipem egr fentil jsme zaslepily a taky nic už si nevíme rady čím by to mohlo být ještě nás napadá ucpaný katalyzátor dál nevíme?
Lukáš1
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: ned srp 03, 2014 13:16,0

Předchozí

Zpět na Focus - Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků