od DR » stř kvě 14, 2008 19:08,0
malachi: půl litru na 100 km, což při jízdě po dálnici prakticky znamená půl litru za hodinu chodu motoru, to je strašně moc. Podle mé zkušenosti, kdyby ti takové kvantum oleje unikalo nějakou netěsností, tak by v tom místě musela být vidět mastná skvrna. Pokud na motoru nikde žádný flek není, tak motor olej spaluje, i když se ti to zdá vyloučené. Bud někudy teče ven a musí to být poznat, nebo se spálí uvnitř.
A má to souvislost s tlakem oleje, resp. s jeho dlouhodobě vyšším tlakem - ve městě, kde otáčky pořád kolísají to nedělá, na dálnici, kde máš trvale přes 3000ot olej mizí jak v černé díře.
BTW, před tím "komplentím přetěsněním" to dělalo taky? Není tam nějaká souvislost s tou opravou?
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012