
Myslím si, že nemáš pravdu. U motoru TDDI byla zpočátku výroby předepsaná výměna již po 90000 km. Pak to zvedli na 100000 km a nakonec na 150000 km. Data změn neznám, ale přesně ti to řeknou ve Fordu podle VIN.DR píše:Řetěz je doživotní, řemen se mění po 160000km/10 let, podle toho, co nastane dříve.
jani píše:mne sa zase sekla vodiaca kladka klinového remeňa, vysypala sa z nej asi polovica guličiek z ložiska, kladka sa vyosila, sekla a pozdľžne rozdelila remeň napoly. Jedna polovica vo forme špagiet sa priebežne namotala na servo a kľukovku a druhá sa po čase roztrhla a vypadla. Cena kladky u elitu 1400,- u štangla 1200,- takže som kúpil nové ložisko za 60,- a kladka šlape. Aspoň som bol prinútený vymeniť aj rozvodový remeň, keďže je auto z NL bez servisky, a neviem koľko mal starý, no aspoň podľa kladky bol v norme (ako nový). Napínaciu kladku by som asi tiež nekupoval, keď je možné vymeniť len ložisko.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků