palivo pro tddi

... co se jinam nehodi

palivo pro tddi

Příspěvekod Pavel. » stř čer 08, 2005 5:31,0

Jako řidič s povolání beru naftu do plast. potravinářského kanystru. Skladování je v čistém sudu od ředidla (vypláchnutý,čistý). mohou být nějaké problémy s novým motorem? Jezdím sedm let s escortem a v poho...
Uživatelský avatar
Pavel.
*
*
 
Příspěvky: 41
Registrován: sob čer 04, 2005 16:06,0
Bydliště: Hodonín

Příspěvekod Pavel. » úte čer 14, 2005 14:52,0

nějak to tu mizí...???
Ford focus combi 1,8TDDi trend 2003 66kW
Uživatelský avatar
Pavel.
*
*
 
Příspěvky: 41
Registrován: sob čer 04, 2005 16:06,0
Bydliště: Hodonín

palivo nafta

Příspěvekod miro » pon dub 10, 2006 21:37,0

kvoli úspore som jeden čas tankoval na METRE . Auto mi po čase začalo pri akcelerácii mykať. Myslel som že to bude nečistota v nádrži. Poradili mi aby som zmenil pumpu,že to niekdo spomínal a že HDI motory sú na to ešte citlivejšie. Príspevok píšem až asi po pol roku a najazdených asi 15tkm. Problém z trhaním a mykanímj je PREČ!!!!!! Mínus pre METRO NR.Odvtedy som tam nepáchol a jazdím v pohode.Asi tam bolo veľa vody, ja neviem.
CFC 079
Ford Mondeo,2,0 TDCi, 96kW ,combi ,2006 , ghia ,Navy Denso
Bolo:Ford Focus 1,8 TDDi ,66kW,combi ,1999
Uživatelský avatar
miro
*
*
 
Příspěvky: 25
Registrován: pon srp 09, 2004 0:31,0
Bydliště: Vrable

Příspěvekod Milhaus67 » pon říj 16, 2006 8:14,0

Chtěl jsem se zeptat jaké máte zkušenosti se startováním Focuse TDCi v zimě při silných mrazech? Zamrzaní nafty atd. Mám ho teď chvilku a trošku mám ze zimy strach.
Ford Focus 1.8 TDCi 85Kw Combi r.v. 2003
Milhaus67
*
*
 
Příspěvky: 38
Registrován: ned srp 13, 2006 4:47,0

Příspěvekod rokator » pon říj 16, 2006 16:14,0

Milhaus67 píše:Chtěl jsem se zeptat jaké máte zkušenosti se startováním Focuse TDCi v zimě při silných mrazech? Zamrzaní nafty atd. Mám ho teď chvilku a trošku mám ze zimy strach.


Já mám sice TDDi, ale zkušenosti dobrý. Poslední zima byla docela studená, ale nafta vydržela. Možná je to tím, že jsem tankoval jen kvalitní... Před zimou jsem vyměnil svíčky a baterku a startoval jsem krásně na první škrtnutí...
CFC 170
Ford Focus 1.8 TDDi (75k) Trend, r.v. 2000, Combi
Uživatelský avatar
rokator
**
**
 
Příspěvky: 79
Registrován: pát dub 01, 2005 20:42,0
Bydliště: Beroun

Příspěvekod stresman » úte lis 07, 2006 23:56,0

kluci ja tankujem na Shellu a konkretne Diesel Extra ale chcem sa opytat maju tam aj produkt V-Power co je drahsi o 20 halierov.mozem prejst na toto palivo alebo nie.malo by byt lepsie ale ako to poznam to neviem asi len v penazenke.a este k tej zime su take pripravky do nafty aby nezamrzla tak neviem ci to mam do miesavat ale ta nafta od Shellu nezamrzne.
FORD FOCUS Kombi 1.8 TDDI (66kW), 1999 Ghia vybava ale neuplna:)
Uživatelský avatar
stresman
**
**
 
Příspěvky: 66
Registrován: čtv bře 30, 2006 8:07,0
Bydliště: Kosice, SK

Příspěvekod stresman » stř lis 08, 2006 0:04,0

ta to som sa vyznamenal mal som na mysli ten novy V-Power Diesel ale ten stoji 41,30 SK/l uz ste ho skusali??
FORD FOCUS Kombi 1.8 TDDI (66kW), 1999 Ghia vybava ale neuplna:)
Uživatelský avatar
stresman
**
**
 
Příspěvky: 66
Registrován: čtv bře 30, 2006 8:07,0
Bydliště: Kosice, SK

Příspěvekod Milhaus67 » stř lis 08, 2006 0:42,0

Jednou jsem takto označenou naftu natankoval. Žádný rozdíl, jede to stejně, spotřeba stejná. Tak nevím včem je lepší. Asi jen v ceně.
Ford Focus 1.8 TDCi 85Kw Combi r.v. 2003
Milhaus67
*
*
 
Příspěvky: 38
Registrován: ned srp 13, 2006 4:47,0

Příspěvekod Růžička » stř lis 08, 2006 7:29,0

Názorů na tuhle naftu jistě bude víc. Já jsem na ni přešel stoprocentně.
Když jsem se snažil změřit spotřebu v rámci možností co nejobjektivněji (už jsem o tom psal), vyšla mi finančně výhodnější v přepočtu na km než tou dobou nejlevnější no name od Hyprenovy. Výkonově rozdíl nepociťuji - ani mi o to nejde, zdá se mi s ní ale (ovšem jen subjektivně) tišší motor.
Taky jsem si pořídil Shell kartu, kde se za natankované litry sbírají body. Dá se za ně pořídit ledacos, já si za ně občas dopřeji myčku. :) Za V-Power je počet bodů dvojnásobný, tedy další skryté zlevnění :D .
Rozhodně bych do téhle nafty už nelil cokoli dalšího a to ani v zimě !
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Benzin namiesto Nafty

Příspěvekod matthues » stř lis 15, 2006 23:51,0

Poradte mi omylom som natankoval benzin namiesto nafty do 1,8 TDCi odhadujem ze v nadrzi som mal polovicku rezervi cca.4l nafty a na to som natankoval 10litrov benzinu 95, presiel som cca. 10km a zacal motor trhat, vtedy som na to prisiel a hned som sa zastavil a vypol motor -potom ma odtiahli domov. Co mam dalej robit. Staci vypustit benzin iba z nádrze a naplnit naftou alebo treba aj inde vypustit benzin.

Prípadne aké problémy mohli nastať.?
FORD Focus 1,8 TDCi, 85kW/115ps, r.v.9/2002, 5 dv. black
Uživatelský avatar
matthues
*
*
 
Příspěvky: 14
Registrován: sob led 07, 2006 0:08,0

Re: Benzin namiesto Nafty

Příspěvekod DR » čtv lis 16, 2006 0:26,0

matthues: Odtáhnout! do servisu (který má vybavení na TDCi), kompletně vyčistit palivovou soustavu (od nádrže až po vstřiky) a modlit se, aby to stačilo. V žádném případě nestartovat!! Doma to neuděláš.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Ford Focus I. 2007

Příspěvekod Don » pát lis 17, 2006 22:09,0

Tak nám i v roce 2007 budou v Americe vyrábět a prodávat našeho starého dobrého Focuse I. www.fordvehicles.com/cars/focus/ Sice má už delší dobu jínou palubku a čumák, ale je to pořád náš známej Focus. Nafťáka nemají vůbec v nabídce a s benzínovými motory 2.0 a 2.3 by tady asi moc neuspěl. Je zajímavé, že se v Americe nevyrábí a ani se tam nedodává Focus II. Kontrolní otázka: Ve kterém anglickém filmu hrál Ford Fucus?
CFC 271
Ford Focus 1.6 16V (100k) Ambiente r.v. 2001, 4 dv. sedan
Uživatelský avatar
Don
***
***
 
Příspěvky: 106
Registrován: úte črc 04, 2006 18:02,0
Bydliště: Jizerské hory

V - Power Diesel

Příspěvekod polkiboj » pát črc 13, 2007 12:10,0

No nak sa chcem s Vami podelit zo skusenostami s timto palivom. Pred tím som chodil na Slovnaftku. Auto bežalo v pohode len mi dost vadilo, že ked som na 4ke klesol asi na 50km/h tak po stlaceni plynoveho pedal bola dlha odozva kym zacal rychlomer a otačkomer stupať. Prešiel som teda zo Slovnaftky na Oktan. Ten vraj ma dobre aditivovanu naftu aj proti silnejším mrazom. tam to už bolo o niečom inom. Dokonca 1x som skúšal na 4 klesnúť až na 40km/h a pridat plyn. Motor hned zareagoval a zhruba po pritlačení pedálu na polku som za 5-8s bol na 60km/h. no a teraz akurat pred cestou z domu čiže L.Mikuláša do B.Bystrice sa sa mi rozsvietila nadrzka. Tak som si povedal idem vyskušať ten Shell V - Power Diesel čo to bude robyť. natankoval som 46,1L. No a vybral som sa na dialnicu smerom na Ružomberok a horský priechod Donovali. Na dialnici to ešte až tak nebolo citit. Ved to je od pumpy len 3km. Avšak na tích Donovaloch som bol prijemne prekvapeny. Na 5ke mi to tahalo do kopca v klude 90km/h zhruba na tich 1700 až 1600ot/min. a to som len tak hladil pedal. tak toto ma uplne presvedčilo. No a cestou späť som išiel na Brezno cez Čertovicu. Tam skoro ani auta tak som si vychutnal taku živšiu jazdu do zatačok :D :D :D Potom pred L.Hrádkom som vyšiel na dialnicu. Pred tím som na 5ke pri 130km/h točil okolo 2500ot/min a teraz príjemných 2200ot/min. Chod motora bol kludný, tichý a reakcie extrémne. Po príchode domou som pozrel na počet prejdených km (pričom nemám PC) a ukazovalo 189,7. Potom som pozrel na palivomer. A to ma dorazilo!!!!! :o :o :o :o ručička ukazovala asi tak 1-max2 mm od risky plnej nadrze. takymi laickymi vypočtami som usudil spotrebu niekde okolo 5,5-max6l/100km. Je pravda, že som na tej Čertovici do kopca trocha hnal ale zasa dole som to brzdil na rychlosti. Takže rozhodol som sa, 6e jedine Shell. Budem však striedať Diesel Extra a V-Power Diesel. Tak asi 2 plné Extra a potom 1 plná V-Power
Focus, 1.8 TDCi 74, Combi, r.v. 2003, trend +extra doplnky
Uživatelský avatar
polkiboj
*
*
 
Příspěvky: 21
Registrován: čtv črc 05, 2007 10:11,0
Bydliště: Slovensko

Příspěvekod ybznek » pát črc 13, 2007 13:45,0

polkiboj: To podtáčení (1600 otáček do kopce) není pro motor zrovna nejideálnější, ale na nižší spotřebě se to taky pozná...

Jinak Diesel Extra je +- ta samá kvalita jako na ostatních (značkových) benzínkách.
CMC 666
Ford Mondeo MkIII 2.0 TDDi, 85 kW, r.v. 2001, ambiente, hatchback (konečně opět pojízdné :-))
Uživatelský avatar
ybznek
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 1181
Registrován: sob pro 17, 2005 16:48,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod polkiboj » pát črc 13, 2007 14:14,0

No ani by som moc nepovedal skôr ak otačky idu pod 1300 tak to je uz trapenie motora. vsak to poznat aj podla sluchu. Ale ked som siel tak motor pekne slapal ani jedno zadrncanie. Vsak hovorim. Pred tim som musel jednoznacne ist na 4 to bolo vtedy akurat. Ale s toho V-Powra som prekvapeny. Musim cestne prehlasit ze ta cena 40,50Sk/L stoji za to. Ale nebudem ho cerpat stale. Budem ho obmienat. Ale aj to len s palivami Shell. Mozno niekedy zajdem aj na Oktan. Ani tam zas nemaju zlu naftu. Tam je vyhodne cerpat kôli umyvarke. kompletne umytie s aktivnou penou, studeny a teply vosk + vysusenie ma vyde daakych 150b alebo daakych 120Sk. Uz som tam dlho nebol tak neviem presne. Vedsinou Fofika umyvam doma rucne samponom s voskom. ozaj mas nejake skusenosti s Diesel Extra. Chcel by som vediet ci to je kvalitne palivo. TDCička su nachylne na kvalitu paliva a je to aj poznat. Ked maju chutne palivo tak aj super slapu
Focus, 1.8 TDCi 74, Combi, r.v. 2003, trend +extra doplnky
Uživatelský avatar
polkiboj
*
*
 
Příspěvky: 21
Registrován: čtv črc 05, 2007 10:11,0
Bydliště: Slovensko

Příspěvekod Růžička » pon črc 16, 2007 6:56,0

Skoro se vším bych souhlasil, sám na V-Power diesel taky jezdím a doporučuji ho. Ale opravdu poprvé se setkávám s tím, že druh paliva někomu změnil převodový poměr.

"Pred tím som na 5ke pri 130km/h točil okolo 2500ot/min a teraz príjemných 2200ot/min."

Jak jsi to dokázal?
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod polkiboj » pon črc 16, 2007 11:43,0

Růžička píše:Skoro se vším bych souhlasil, sám na V-Power diesel taky jezdím a doporučuji ho. Ale opravdu poprvé se setkávám s tím, že druh paliva někomu změnil převodový poměr.

"Pred tím som na 5ke pri 130km/h točil okolo 2500ot/min a teraz príjemných 2200ot/min."

Jak jsi to dokázal?

Mna sa nepytaj. Ja ten motor netocim. Sam som bol prijemne prekvapeny. Schvalom idem teraz ked vyprazdnim nadrz (je este v nej 3/4) tak idem na Oktan kde som chodil pred tim. A potom som zvedavy na dialnici ci tie otacky stupnu ako boli pred tim alebo ostanu na vinikajucich 2200ot/min.Ak ano tak ten V-Power roby zazraky. Inac siel som vceza s kamosovou novou Fiestou benzin 1.4 a na dialnici ked som dosiahol 130 tak som cumel ze to toci okolo 3500ot/min. Je pravda, ze benzinaky tocia viac ale nemyslel som si ze az tak. Priemernu spotrebu vraj ma tak okolo 7L/100km
Focus, 1.8 TDCi 74, Combi, r.v. 2003, trend +extra doplnky
Uživatelský avatar
polkiboj
*
*
 
Příspěvky: 21
Registrován: čtv črc 05, 2007 10:11,0
Bydliště: Slovensko

Příspěvekod DR » pon črc 16, 2007 19:14,0

polkiboj: Neuraz se, ale buď si vymýšlíš, nebo špatně vidíš, nebo máš mizernou paměť.

Protože kola automobilu v závislosti na převodovém poměru otáčí přímo úměrně otáčkám motoru. Dá se to říct takto: otáčky kol x převodový poměr = otáčky motoru A teď prosím pozorně sleduj: otáčky kol jsou stejné (a odpovídají rychlosti 130km/h), předovový poměr je stejný (máš pořád stejnou převodovku) - takže otáčky motoru nemohou být jiné. Je to stejně složitá matematika, jako 1+1=2.

Tady jsi na technickém fóru, pohádky si nechej pro děti ;-).
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod polkiboj » pon črc 16, 2007 19:18,0

DR píše:polkiboj: Neuraz se, ale buď si vymýšlíš, nebo špatně vidíš, nebo máš mizernou paměť.

Protože kola automobilu v závislosti na převodovém poměru otáčí přímo úměrně otáčkám motoru. Dá se to říct takto: otáčky kol x převodový poměr = otáčky motoru A teď prosím pozorně sleduj: otáčky kol jsou stejné (a odpovídají rychlosti 130km/h), předovový poměr je stejný (máš pořád stejnou převodovku) - takže otáčky motoru nemohou být jiné. Je to stejně složitá matematika, jako 1+1=2.

Tady jsi na technickém fóru, pohádky si nechej pro děti ;-).


Dobre tak ja ti to natocim na video a potom sas presvedcis kto si tu vymysla.
Focus, 1.8 TDCi 74, Combi, r.v. 2003, trend +extra doplnky
Uživatelský avatar
polkiboj
*
*
 
Příspěvky: 21
Registrován: čtv črc 05, 2007 10:11,0
Bydliště: Slovensko

Příspěvekod sedlaq » pon črc 16, 2007 21:16,0

Škoda že už zvolili 7 divů světa :cry:
CMC 187
Ford Fusion 1,4i Ebony, červená Coloredo 2007
Mitsubishi SpaceStar 1,3 zelená 2000
(prodáno Mondeo 2,5 V6 Ghia 1997 sedan)
Uživatelský avatar
sedlaq
*****
*****
 
Příspěvky: 889
Registrován: pát úno 20, 2004 15:04,0
Bydliště: mezi Blanskem a Vyškovem

Další

Zpět na Focus - Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků