Spotřeba

Příspěvekod Ota » pát úno 04, 2005 16:51,0

Dali: Vytoc to na nizsi stupen (klidne na dvojku nebo trojku) a uvidis, ze se ti to na 5200 ot. nezastavi. Resp. bych se hodne divil.
Forrest: To je neprijemny, ale chce to radit driv. Tam, kde je omezovac uz pada vykon dost dolu.
Ota - CMC 014
Mondeo 2.0 16V Trend, 3/2006, combi
Uživatelský avatar
Ota
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1196
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:40,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Forrest » pát úno 04, 2005 17:20,0

...pravda, stalo se mi to jenom jednou - s vytrestrenyma ocima jsem potreboval rychle zmizet pri predjizdeni - nastesti jsem to stihnul setrvacnosti (ten omezovac by nemel byt jenom AMO/NE, ale mel by proste ubrat paliva, tak aby otacky nemohly jit nahoru...) - ted si nejsem uplne jisty jestli to nebylo na 2ku, ale myslim ze spis na 3... Nejak jsem to tenkrat jeste nemel v uchu a otacky vyletely rychleji nez jsem cekal.
CMC 291
MKIII 2.5 Duratec VE 04 ; MKIII 2.5 Duratec VE 01 ; MKII 2.0 Zetec 97 ; MKI 1.8 Zetec 96
Uživatelský avatar
Forrest
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 475
Registrován: úte čer 22, 2004 13:49,0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Dali » pát úno 04, 2005 17:27,0

No me je to prave taky divne, zkusim to jeste na nizsi stupen, ale vzdy to udela presne pri 5200 ot a muzu jet treba z kopce 12%... 5200ot a pak to zpomali tak na 185 (a muzu udelat i dulek do podlahy) a pak to zase zrychluje... 5200ot a znovu... Tak ja nevim... :evil:
CFC 005
Škoda Octavia III 1.6TDi, 85kW, 2018
Focus 1.6 Ghia, 1999, 5-dv. hatchback
Uživatelský avatar
Dali
****
****
 
Příspěvky: 223
Registrován: úte čer 29, 2004 11:26,0
Bydliště: okr. Brno venkov

Příspěvekod Kuba2k » pát úno 04, 2005 17:31,0

Omezovac rychlosti ve Focusu C170 na 100% neni.

Vem si, ze odpory ti rostou s kvadratem rychlosti. Takze kdyz ti stoupne ryhlost z 50 na 51, tak je to neco uplne jineho nez ze 190 na 191 kmh.
CFC 0004
Mondeo, 1.8 TDCi, 92kW, 5dr, 2007, Titanium
Uživatelský avatar
Kuba2k
****
****
 
Příspěvky: 400
Registrován: čtv bře 25, 2004 23:57,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Dali » pát úno 04, 2005 20:34,0

No to bych byl rad. No uvidime... Ale co Ford to Original. Tak mam mozna original s omezovacem. Mozna se to v zahranici delalo, co mi vime...
CFC 005
Škoda Octavia III 1.6TDi, 85kW, 2018
Focus 1.6 Ghia, 1999, 5-dv. hatchback
Uživatelský avatar
Dali
****
****
 
Příspěvky: 223
Registrován: úte čer 29, 2004 11:26,0
Bydliště: okr. Brno venkov

Příspěvekod Maros » sob úno 05, 2005 1:31,0

To dali: Muzu ti rict, ze me se povedlo na 5ku jet 210 tachometrovych a otackomer ukazoval 5500. Bylo to na mirnem klesani, protoze na rovince to vice jako 195 nechce. Nechce se mi verit, ze po dalnici ti to zere min jako po okrskach. U me je to presne naopak. Kdyz mi nejde o cas, tak se dalnici radsi vyhybam jako cert krizi a neni to zrovna kvuli spotrebe. Proste se tam nudim a pomalu usinam. :shock:
Taky se mi uz parkrat povedlo dostat motor az do omezovace, ale schvalne to urcite nebylo. Kdyz to clovek zene, tak se proste nekdy neuhlida a vytoci to na max. Pak ale rychle vychladne a snazi se jezdit civilizovane. :oops:
CFC 040
Ford Focus 1.6 (100k) Ambiente, r.v. 1999, 5-dv. hatchback
Maros
Junior
Junior
 
Příspěvky: 5
Registrován: čtv říj 28, 2004 13:11,0
Bydliště: Přerov

Příspěvekod mrazik » ned úno 06, 2005 12:30,0

Mám sice Escorta 1.6 16V z roku 93 a mám takový pocit, že tam je omezovač. Předjížděl jsem na 2ku a kolem 6500 ot/min auto začalo kolísat, přesně jak se tady píše, vypínali se pravděpodobně vstřiky. Jinak jde bez problémů vytočit do 6.000 ot, takže je divné, že by nešlo přes těch 5200. Hledal bych chybu jinde.
mrazik
*
*
 
Příspěvky: 17
Registrován: pon bře 08, 2004 20:06,0

Příspěvekod Kuba2k » pon úno 07, 2005 9:28,0

Omezovac otacek tam samozrejme je (resp to hlida RJ), ale omezovac rychlosti tam neni 100%. Ani na jinych trzich.

Jinak maximalni otacky pro motor 1.6 (FYDB) z Focusu jsou trvale 6 450 min-1, kratkodobe 6 675 min-1.
CFC 0004
Mondeo, 1.8 TDCi, 92kW, 5dr, 2007, Titanium
Uživatelský avatar
Kuba2k
****
****
 
Příspěvky: 400
Registrován: čtv bře 25, 2004 23:57,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Návštěvník » stř úno 09, 2005 21:11,0

Kuba2k píše:Omezovac otacek tam samozrejme je (resp to hlida RJ), ale omezovac rychlosti tam neni 100%. Ani na jinych trzich.

Jinak maximalni otacky pro motor 1.6 (FYDB) z Focusu jsou trvale 6 450 min-1, kratkodobe 6 675 min-1.



Vidím to stejně. Omezovač rychlosti ve focusech není, ani v Escortech, ale omezovač otáček ano.

Když jsem měl motorku, byl to naháč, tak jsem si taky myslel o omezovači, ale odpor vzduchu na mašině bez kapotáže byl tak obrovský, že to prostě víc nejelo a to ani z kopce.

190 je už na 1.6 pěkná rychlost a jestli tu jel někdo 210 po rovině tak má spíš níkoprofilový gumy a ukazuje mu tacho víc ;-)

Zmáčknite si reset na budíkách (ten test), tam to tu rychlost ukazuje absolutně přesně, ne s chybou jako rafička.
Návštěvník
 

Příspěvekod Maros » čtv úno 10, 2005 22:30,0

Moik: Psal jsem 210 z mirneho kopce a tachometrovejch. Jinak max 195, taky tachometr. Zadne nizkoprofily - Michelin 185/65R14.

Jak napsal Kuba2k, na otacky omezovac je, na rychlost nikoliv.
CFC 040
Ford Focus 1.6 (100k) Ambiente, r.v. 1999, 5-dv. hatchback
Maros
Junior
Junior
 
Příspěvky: 5
Registrován: čtv říj 28, 2004 13:11,0
Bydliště: Přerov

Příspěvekod Dali » pát úno 11, 2005 11:01,0

Tak jsem to vcera testoval a prisel jsem na par zmen. 1. 190 je tam pri 4900 otackach, nevim, na co jsem predtim koukal. A za 2. omezovac tam fakt neni. Uz to jelo i vic :twisted: . A na mensi stupen i 6000 ot. vic jsem radeji nezkousel. Mozna to trochu brzdi zimni gumy, co ja vim. Tak to jen pro info.
CFC 005
Škoda Octavia III 1.6TDi, 85kW, 2018
Focus 1.6 Ghia, 1999, 5-dv. hatchback
Uživatelský avatar
Dali
****
****
 
Příspěvky: 223
Registrován: úte čer 29, 2004 11:26,0
Bydliště: okr. Brno venkov

Příspěvekod Kuba2k » pát úno 11, 2005 11:09,0

Pokud vis, jak jsou na tom rozvody, tak to klidne vyzen do omezovace. Kdyz bude motor ohraty, tak se vubec nic nestane. Jednou se ti tech par set otacek nahore muze moc hodit napr. pri predjizdeni. Je dobre vedet co to umi.
CFC 0004
Mondeo, 1.8 TDCi, 92kW, 5dr, 2007, Titanium
Uživatelský avatar
Kuba2k
****
****
 
Příspěvky: 400
Registrován: čtv bře 25, 2004 23:57,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Návštěvník » ned úno 13, 2005 21:10,0

Kuba2k píše:Pokud vis, jak jsou na tom rozvody, tak to klidne vyzen do omezovace. Kdyz bude motor ohraty, tak se vubec nic nestane. Jednou se ti tech par set otacek nahore muze moc hodit napr. pri predjizdeni. Je dobre vedet co to umi.


Joj, Vaše problémy, můj TDDi už nad 3500 ot. nechce a kolem 4000ot ani nejede.... :D

Zajimavy ale je, že jede stejně jako Esco 1,6, takže o něco líp, jak Foc 1,6....vždy jsem si myslel, že jede mnohem hůř...
Návštěvník
 

Příspěvekod Dali » pon úno 14, 2005 9:03,0

Jede o neco lip nez 1.6??? To znamená co?? Jako ma lepsi zrychleni, nebo lepsi maximalku... V Escortu pokud vim je slabsi 1.6 nez ve Focusu, tudiz nemuze lip jezdit uz jen z principu. A 66kW u TD a 74kW u 1.6 je taky celkem rozdil. :?
CFC 005
Škoda Octavia III 1.6TDi, 85kW, 2018
Focus 1.6 Ghia, 1999, 5-dv. hatchback
Uživatelský avatar
Dali
****
****
 
Příspěvky: 223
Registrován: úte čer 29, 2004 11:26,0
Bydliště: okr. Brno venkov

Příspěvekod freedom » pon úno 14, 2005 15:41,0

To je dobrý, 1,8 TDDi nemůže nikdy jet líp než 1,6 benzín! Jednak má daleko nižší max. otáčky a ty kilowatty samozřejmě mluví samy za sebe. Leda bys to porovnával s nějakou oddělanou 1,6 a ty bys musel mít zázračný motor. :lol:
CFC 124
Ford Focus 1.6 (100k) Ambiente, r.v. 2001, Combi
Obrázek
Uživatelský avatar
freedom
*
*
 
Příspěvky: 24
Registrován: sob úno 12, 2005 17:50,0

Příspěvekod Návštěvník » pon úno 14, 2005 20:11,0

Maros píše:Moik: Psal jsem 210 z mirneho kopce a tachometrovejch. Jinak max 195, taky tachometr. Zadne nizkoprofily - Michelin 185/65R14.

Jak napsal Kuba2k, na otacky omezovac je, na rychlost nikoliv.



:wink:

A to s tím TDDi a 1,6

Máte ty 3 auta?

Já jezdil se všema třema.

74kW u Foca je ok, zpřevodování je ale do rychla, takže netáhne a pak jste pánové zapomněli, že Esco váží tak o 200kg mí'n (prosím, 200kg je jen odhad) jak Focus. Takže pojedou minimálně stejně dobře, ale spíš pojede Esco o něco líp, jezdil jsem postupně se všema, ne najednou

A Tddi, jak jsem psal, taky jsem si myslel, že ne, ale opravdu jede stejně jako 1,6Esco a rozhodně ne oddělaný. Otáčky nemá, před 3 měsícema bych s tebou souhlasil, ale to, co Esco podává v 5500ot., to Focus Tddi v 2500ot. bez ohledu na to, že výkon má až ve 4000ot.


A poslední odpověď: jede líp na všechno, jak tu čtu, maximálka bude stejná, Esco umělo 195 po rovině.

A s Focusem 1,6 jsem do Chorvatska ujel na nádrž a 5l kanystru 910km.
Návštěvník
 

Příspěvekod Dali » pon úno 14, 2005 22:40,0

Motor 1.6 16v ve Fordu Escort ma 66kW (90k) (Focus 74kW/100k) takze tady je ten rozdil, nehlede na to, ze ve Focusu jsou motory modernejsi. :twisted: Focus 1.8TDDI ma max kroutici moment od 2000ot, proto to pri 2500ot dobre tahne. 1.6 ma max kroutak az pri 4000 takze se musi vic tocit. Uz jen tech 10 koni navic a 100 kilo min uz musi byt poznat. To se s tebou klidne vsadim ze 1.6 je zivejsi... :twisted:
CFC 005
Škoda Octavia III 1.6TDi, 85kW, 2018
Focus 1.6 Ghia, 1999, 5-dv. hatchback
Uživatelský avatar
Dali
****
****
 
Příspěvky: 223
Registrován: úte čer 29, 2004 11:26,0
Bydliště: okr. Brno venkov

Příspěvekod Návštěvník » úte úno 15, 2005 19:51,0

Prohráli bysme oba.

Mám pár testovacích úseků. Jeden z nich je zrychlení z 50kmh (končí u dopr.značky - co vím, pár desítek metrů)

1.8TDDi - na trojku (i nadvojku s přeřazením na trojku) ---- 85kmh
1,6 16V Esco - na dvojku - 98kmh

Ale

Dlouhej táhlej kopec, prudkej je tak, že Esco na pětku nejede, Focus udržuje rychlost. Dole rozjezd z nuly.

Escort 1,6 - 115kmh
Focus TDDi - 125kmh
a podržte se Esco 1.8TD(kombi!!) - 140kmh

Jo, býval jsem MOIK, nenašel jsem tu správnou kombinaci ID a mailu, tak mám novej nick.

Vychází to z toho, kolik kdo má Nm. Výkon je stejnej.

A i když jsou výkony na kg takovýto(zhruba)
Focus TDDi - 1205kg, 66kW: 18,25kg/kw
Esco 1.6 - 1077kg, 66kW - 16,31
Focus 1.6 - 1166kg, 74kW - 15,75

asi ti stejně nic nevypovídá :-) protože TDDi a Esco jedou stejně.

Já jsem jezdil s Focus 5dv. 1,6 a to bylo líný jak prase, protože to jelo na dvojku přes kilo a bylo to zpřevodovaný do rychla.

A neurážejte se s 1.6...IMHO jsou všecky Focusy super..jen se bavíme o tom, jak moc :-)

A abyste mi věřili: takhle jsem mluvil ještě před tím, než jsme to s kamarádem zkoušeli....
http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?t=254&start=20

Proč neustále cituješ příspěvky, které jsou hned před tvým??? Koukej si přečíst pravidla, nebo příště už ti příspěvek rovnou smažu. Rovněž šetřit s mezerami by neškodilo - tvůj jeden příspěvek přes celou stránku je přece jen moc. Mikki

AJE, admin se vmísil. Zkus hádat jednou, proč asi cituju příspěvky před mým? Prosím o odpověď.

A co se týče mezer? Hech, škoda reagovat...
tohle forum by bylo hned lepší, kdyby tu byla jiná parta...

Jo jo, admin je strašnej parchant. Vmísí se kam může.
To by mě opravdu zajímalo, proč cituješ příspěvky před sebou. Vysvětli mi to, rád se nechám poučit.
Nebejt tu ta parta co tu je (myslím všechny lidi). tak to fórum vůbec neexistuje ...
Mikki
Návštěvník
 

Vyšší spotřeba

Příspěvekod Yenda » úte dub 19, 2005 20:38,0

Nazdar, mám problém se spotřebou u mého auta. Podle TP má mít kombinovanou spotřebu 6.9. Ve skutečnosti jezdím za 8.5 až 9.0 l/100km, což je podle mě o dost víc. Koupil jsem to auto 10 měsíců staré a mělo 21tis. km. Vzhledem k vyšší spotřebě ( během 2 měsíců, co ho mám ) se snažím jezdit skutečně ekonomicky. Nemám to však s kým porovnat, protože většina c-maxů jsou nafty. Auto má 1370 kg, pneu 205/55 R16. Jedná se o o 1.6 Duratec 74 kW. Může poradit, čím to může být. V servisu auto napojili na diagnostiku, ale nic nezjistili. Jen přehráli software. Prý uvidíme. Díky za pomoc.
Naposledy upravil Yenda dne čtv dub 21, 2005 8:33,0, celkově upraveno 1
C-max Trend 1.6 Duratec r.v.2004
Yenda
Junior
Junior
 
Příspěvky: 5
Registrován: úte dub 19, 2005 20:01,0

Příspěvekod deflepp » stř dub 20, 2005 9:05,0

No ty 16" kola tomu motoru evidentně svědčí :lol: . Na ten motor mi připadnou moc velké a hlavně široké. Motor se musí více točit a to přidává na spotřebě. Jen ty samotné gumy (i se silnějším motorem) by dle mého názoru přidali asi 10%. Spotřeba dle TP je většinou nedosažitelná, jak Ti tady většina lidí potvrdí. Taky je C-max vyšší než focus, takže porovnání přímo s focusem 1.6 asi nebude to pravé.
IMHO 220/50/16 neni rozměr na auto, takže asi překlep. Auta používají šíři rozměry s "5kou" na konci: 185,195,205,215,225. Motorky mají rozměry s "0" na konci: 150,160,170,180,190.
Naposledy upravil deflepp dne stř dub 20, 2005 11:27,0, celkově upraveno 1
CMC 002 + CFC 020
VW Golf Variant 2.0TDI Highline 11/2014 + VW Polo 1.2TSI Comfortline 10/2008
(dříve Ford Mondeo 1.8 16V Festival, 05/1999, hatchback resp. Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 05/1993, sedan)
Uživatelský avatar
deflepp
*****
*****
 
Příspěvky: 803
Registrován: pon zář 08, 2003 10:24,0
Bydliště: Vysoké Mýto

PředchozíDalší

Zpět na Focus - Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník