Kapota, obložení kapoty

Příspěvekod broucekzprahy » úte led 05, 2010 8:03,0

Tak bohužel jsem neměl možnost to vyzkoušet. V Auto Kelly měli chybu v katalogu a ztotožnili znak na Mondeo a Focuse. Hned jsem zjistil, že je nějaký malý. S vrácením problém nebyl, ale ten správný na Mondeo prý mít jen tak nebudou. :(
Mondeo 2005, 2,2 TDCi, 114kW, Ghia, kombi, audio/navi Denso
broucekzprahy
*
*
 
Příspěvky: 34
Registrován: ned úno 11, 2007 19:01,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod MIS » úte led 05, 2010 11:13,0

TO broucekzprahy : Oni možná ani neudělali chybu ve znaku Mondeo / Focus, ale prostě jenom starší a novější Mondeo (do 2003 a od 2003). Do roku 2003 mělo Mondeo opravdu menší znak, nová (chromovaná) maska od 2003 dál měla potom znak větší ...
CMC810
Mondeo, 2.0TDCi 96kW, kombi, r.v. 2003, 6-speed, pneu 225/45/17 Galerie obrázků
dříve Mondeo, 1.8 16V, 82kW, hatchback, r.v.1994
MIS
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1111
Registrován: stř kvě 14, 2008 9:14,0

Příspěvekod broucekzprahy » úte led 05, 2010 13:55,0

Já vím, to mě taky napadlo. Ale tohle byl otočný ve funkci víčka zámku kapoty. Takže myslím, že šlo o Focus. Starší Mondeo mělo znak na masce napevno. Nicméně se teď musím podívat po vrakáčích, nebo bazarech. Od Forda to opravdu brát nechci, tolik mi tam zase nechybí.
Mondeo 2005, 2,2 TDCi, 114kW, Ghia, kombi, audio/navi Denso
broucekzprahy
*
*
 
Příspěvky: 34
Registrován: ned úno 11, 2007 19:01,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod MIS » úte led 05, 2010 14:10,0

To se pleteš! Mondeo MKII, tedy do roku 2000 mělo opravdu znak napevno, ale MKIII, tedy od roku 2000 má už znak jako kryt zámku kapoty - tedy onen odklápěcí. Do faceliftu v roce 2003 mělo onen mnou zmiňovaný menší a po faceliftu v roce 2003 až do roku 2007 mělo onen větší! Jeho funkce ovšem zůstává stejná. Takže pokud se budeš ptát po vrakovištích, ptej se na mondeo po faceliftu v roce 2003, jinak si zase koupíš malý znak!!!
CMC810
Mondeo, 2.0TDCi 96kW, kombi, r.v. 2003, 6-speed, pneu 225/45/17 Galerie obrázků
dříve Mondeo, 1.8 16V, 82kW, hatchback, r.v.1994
MIS
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1111
Registrován: stř kvě 14, 2008 9:14,0

Příspěvekod broucekzprahy » úte led 05, 2010 14:15,0

Aha, tak to jsem netušil. Já měl předtím Mondeo 97 a to mělo ještě pevnej. A myslel jsem, že od 2000 mají už všechny ten větší vyklápěcí. Tak to díky za užitečnou informaci. Sakra, proč ty automobilky takhle tu výrobu komplikují? :(
Mondeo 2005, 2,2 TDCi, 114kW, Ghia, kombi, audio/navi Denso
broucekzprahy
*
*
 
Příspěvky: 34
Registrován: ned úno 11, 2007 19:01,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod MIS » úte led 05, 2010 14:50,0

Nemáš zač! Tak jsem to netušil. Ale nedávno koupil jeden kamarád MKIII z roku 2004, tak jsme je postavili proti sobě a trochu si procházeli rozdíly ...
CMC810
Mondeo, 2.0TDCi 96kW, kombi, r.v. 2003, 6-speed, pneu 225/45/17 Galerie obrázků
dříve Mondeo, 1.8 16V, 82kW, hatchback, r.v.1994
MIS
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1111
Registrován: stř kvě 14, 2008 9:14,0

Re:

Příspěvekod rick 11_2009 » ned říj 21, 2012 10:00,0

briiizka píše:CHci se zeptat mám problém nemužu otevřít přední kapotu když strcim klicek do predu do zamku co je u kapoty tak na prvni polohu se kapota odcvakne ale na druhou stranu když otočím klíček tak už se mě kapota neodklapne ale kličkem jde normálně otočit....tudiž se teď nemužu dostat do motoru a nevim co teď dělat nestalo se to taky někomu?nechce se mě stím zas letět do Forda


Lze kapotu otevřít pomocí šperháku vyrobeného z ocel drátu. Osobně jsem si ho vyrobil právě včera. Po půl dením zkoušení - natvarování, ohýbání a kroucení hotovo. kapota klapla na pátý pokus ve večerních hodinách, kdy jsem to jen tak zkousil po nějaké přestávce. Takže to jde otevřít bez destruce přední mřížky, bez sundavání nárazníku a podobných hovadin. kapota se musi dostat na 20 mm mezeru, tedy první odjištění musí proběhnout, pak stačí z pravé strany zapustit háček a zkoušet odklonit pojistný hák zámku zleva doprava.

prblém je mezi cylindrem -vložkou zámku a spojkou -plast trubička spojuje vložku a zámek otočný pohyb se epřenáší protože ta plastová propojka prokluzuje e u starany vložky. Je tam téměř nulový přístup, je to všechno schovasé v plastovém "náhubku", který je součástí rámu chladiče.
Musí se odvrtat hlavičky dvou pojistných šroubů z čela zámku. Jsou jasně viditelné na bocích hned vedle vstupu klíče do vložky. K tomu jsem si objednal vytahovák zálomených šroubů BAHCO, na této stránce lze pořídit:
http://www.naradi-obchod.cz/katalog/zbozi/rucni-naradi/stahovaky--vytahovaky/vytahovaky/produkt/sada-vytahovaku-sroubu-5-dilna

nepoškodíte těleso vložky
EX: Mondeo, 1.6 i, 66kW, Hatchback, r.v. 1996, Glx

FORD MONDEO 2.5 l benzin 24v V6,125kW, Ghia X 2004
Uživatelský avatar
rick 11_2009
Junior
Junior
 
Příspěvky: 0
Registrován: pon lis 16, 2009 22:46,0
Bydliště: Východní Duchcov

Re:

Příspěvekod rick 11_2009 » ned říj 21, 2012 10:01,0

briiizka píše:CHci se zeptat mám problém nemužu otevřít přední kapotu když strcim klicek do predu do zamku co je u kapoty tak na prvni polohu se kapota odcvakne ale na druhou stranu když otočím klíček tak už se mě kapota neodklapne ale kličkem jde normálně otočit....tudiž se teď nemužu dostat do motoru a nevim co teď dělat nestalo se to taky někomu?nechce se mě stím zas letět do Forda


:x Lze kapotu otevřít pomocí šperháku vyrobeného z ocel drátu. Osobně jsem si ho vyrobil právě včera. Po půl dením zkoušení - natvarování, ohýbání a kroucení hotovo. kapota klapla na pátý pokus ve večerních hodinách, kdy jsem to jen tak zkousil po nějaké přestávce. Takže to jde otevřít bez destruce přední mřížky, bez sundavání nárazníku a podobných hovadin. kapota se musi dostat na 20 mm mezeru, tedy první odjištění musí proběhnout, pak stačí z pravé strany zapustit háček a zkoušet odklonit pojistný hák zámku zleva doprava.

prblém je mezi cylindrem -vložkou zámku a spojkou -plast trubička spojuje vložku a zámek otočný pohyb se epřenáší protože ta plastová propojka prokluzuje e u starany vložky. Je tam téměř nulový přístup, je to všechno schovasé v plastovém "náhubku", který je součástí rámu chladiče.
Musí se odvrtat hlavičky dvou pojistných šroubů z čela zámku. Jsou jasně viditelné na bocích hned vedle vstupu klíče do vložky. K tomu jsem si objednal vytahovák zálomených šroubů BAHCO, na této stránce lze pořídit:
http://www.naradi-obchod.cz/katalog/zbozi/rucni-naradi/stahovaky--vytahovaky/vytahovaky/produkt/sada-vytahovaku-sroubu-5-dilna

nepoškodíte těleso vložky :D
EX: Mondeo, 1.6 i, 66kW, Hatchback, r.v. 1996, Glx

FORD MONDEO 2.5 l benzin 24v V6,125kW, Ghia X 2004
Uživatelský avatar
rick 11_2009
Junior
Junior
 
Příspěvky: 0
Registrován: pon lis 16, 2009 22:46,0
Bydliště: Východní Duchcov

Re: Kapota, obložení kapoty

Příspěvekod raspi » stř bře 13, 2013 19:48,0

Mohu poprosit o nějaký obrázek toho "otvíráku" na MK3? Zrovna řeším ten samý problém. :-(
Mondeo, 2.0 107kW, kombi, 2004, LPG

[url]http://www.spritmonitor.de/en/detail/502211.html[/url]
raspi
**
**
 
Příspěvky: 54
Registrován: pát srp 31, 2007 18:28,0
Bydliště: Pardubicko

Re: Kapota, obložení kapoty

Příspěvekod Pavel2 » sob led 31, 2015 22:57,0

Také jsem měl problém se zámkem kapoty, nakonec jsem to vyřešil odvrtáním plastu mřížky kolem zámku, odvrtáním šroubů na zámku a pak už šlo otevřít kapotu křížovým šroubovákem. Od té doby otevírám kapotu jen pomocí šroubováku.
Ale teď mě čeká STK a přemýšlím, jestli s tím nebude problém. Nemáte s tímto někdo zkušenost?
CMC 323
Mondeo 1.8, 81kW, 1/2004 MKIII, kombi, Ghia
Dříve Mondeo 1.6 16V, 5/95 MkI, hatchback (v prosinci 2012 šlo na vrakoviště)
Uživatelský avatar
Pavel2
***
***
 
Příspěvky: 116
Registrován: čtv črc 29, 2004 18:54,0
Bydliště: okr.Chrudim, aktuálně Praha

Předchozí

Zpět na Mondeo MK I-III - Karoserie, lakování, okna, zámky, klempířina

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník