Zdravim,
mam taky problem se servem, Mondeo IV turnier 1,6Ti 81kW, najeto 35tis km, rv 2009
dva dny zpet sem normalne s autem jezdil, cca 50km po praze, pak dve hodky stal a po nastartovani se ozval zvuk, podobajici se knuceni ktery spolehlive prehlusil zvuk motoru. Otevrel sem kapotu a koukal do nadrzky hydraulicky kapaliny kde bylo misto oleje hodne husta pena vypadajici jak crema z kavovaru, ktera dosahovala mirne nad znacku min

tak sem vypnul motor a koupil u forda hydraulickou kapalinu - zelena barva. Nalil sem ji do nadrzky, nastartoval na volnobeh a asi jeste decku dolil aby bylo na max. Autem sem poodjel par metru abych zaparkoval do garaze, nechal opet ustat a sel sem odvzdusnovat, 5x otoceni volantu na kazdou stranu na plny rejdy pri vypnutym motoru, sem tam jeste naka bublina vyplavala, to stejne nasledne pri nastartovani na volnobeh, kapalina klesla asi o dva milimetry pdo max, tak sem jeste trosku dojel a byl klid, ale nasledujici den se po nastartovani opet ozval ten zvuk. V nadrze nezmizel ani milimetr kapaliny a ani pena se neobjevila, tak sem opet zkusil proces odvzdusneni, to pomohlo, ale po peti km jizdy se opet servo rozhucelo, nejintenzivnejsi zvuk je po sundani nohy plynu kdy otacky padaj na volnobeh. Zkousel sem dle ruznych for odcerpat injekcni strikackou z nadrzky co slo a dolil novou, nechal protocit, takhle sem vymenil cca 3dcl novy kapaliny, zase to melo dusledek ze to ztichlo, ale po peti km zase znova. Nikde pod autem kde dlohodobe stojim nic mastnyho neni, nikde na vedeni ani kolem hrebene sem taky nic nevidel. Zaruku to samo uz nema, mel sem 2+2roky dokoupeny, servisovano behem zaruky u FordChar Kladno a ted naposledy jednou u servisaku kam davame skoro vsechny auta. Podle nich co si pamatuji tam dva mesice nazpet par kapek hydrauliky pridavali, ze to bylo asi 2mm pod max. Ale zadny unik nevideli, leda ze by to unikalo pod manzety riezni.
Vubec nevim co s tim a kdyz vidim ze origo set hydrauliky by mel stat 22k tak je mi mirne spatne

vubec nevim co mohlo byt pricinou kdyz do ted to vsechno jelo a pak po dvou hodinach stani a nastartovani bylo vse jinak. Zase si rikam ze kdyby to bylo v kopru uplne, tak snad by to hucelo porad a ne ze to chvili jede ok a pak zase ne. Co se tyce ucinku posilovace, zadna zmena, zadny skubnuti, nebo tuhnuti rizeni.
Naky napady?

Premejslim jestli jeste to po silvestru nehodit na zvedak a zkusit vypustit cely okruh kapaliny a napustit novou (zase sem nekde cetl ze muze byt i zkondenzovana voda a ted zacal byt mraz). Druha vec co mi servisak rikal ze tam lili podle specifikaci ATF III G, cervena barva a ten origo ford je zeleny barvy a kapilna v nadrzce mela jeste pred mojim dolitim barvu lehce nahnedlou, proste takovou kdyz se smicha zelena s cervenou

a to sem se zase nekde docetl ze se taky nesmi, ze to pak muze vyzrat tesneni ci co...
budu vdecen za jakekoliv nakopnuti ci nasmerovani na jiny prispevek kde se tohle uz resilo