od DR » sob říj 18, 2014 8:42,0
magdanin: nejsi první, kdo to řeší. MK III má u plecháčů ET 52,5, MK IV má ET 50. Z pohledu techniky a jízdních vlastností ty 2,5 mm nehrají žádnou roli. Problém by mohl nastat na STK, ale nezažil jsem, že by mi kontrolovali rozměr disků, pokud byly správné pneu - to si hlídají. Další problém by mohl být přístup pojišťovny v případě nehody (mohla by se kvůli těm 2,5 mm zdráhat vyplatit pojistné plnění), nicméně tohle by měl vyřešit soudní znalec a jeho posudek, že na vznik a průběh nehody nemohl mít ten nicotný rozdíl v ET žádný vliv, druhá věc je, že je vysoce nepravděpodobné, že by případný likvidátor pitval auto až tak podrobně a třetí věc je, že kdyby to došlo až k soudu, tak nikdy nevíš, jak se soudce vyspí a jestli přijme logické argumenty - soudce klidně rozhodně, že 1+1=3 a přes to nejede vlak

. Já osobně bych ty plecháče z MK III na MK IV dal, ale to si musí každý zvážit sám, teoretická možnost problémů tady prostě existuje.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012