Dotaz: Imobilizer activated

Re: KEY NOT DETECTED

Příspěvekod Bart0684 » sob kvě 10, 2014 19:00,0

Diky za info byla to prvni varianta. Jen jsem prekvapen ze po vysušení to slapalo a odjel jsem na benzinu pro baterku. Po vymene uz to nejelo ale vcera se mi 2x podarilo nastartovat s klickem v kapse. Zase to zacalo psat ze je slaba baterka rak probehla dalsi vymena baterie a zase jede pouze start v nouzuvem slotu. Mozna je v klici nejaky skrat. Asi se pokusim jej rozebrat, bez baterie streva proplachnout v destilovane vode, vysusit a uvidim. Pote i tak navsteva fordu a objednani dalsiho klice. D
Bart0684
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: úte kvě 06, 2014 13:00,0

Re: KEY NOT DETECTED

Příspěvekod DR » sob kvě 10, 2014 21:35,0

Bart0684: s tou destilkou bych to na tvém místě ještě zvážil, šance, že opakovaným namáčením se to spraví, je poměrně malá, ale zato můžeš přijít i o funkci DO.

Pokud to budeš zkoušet, tak bych tomu pomohl i mechanicky (štěteček, kartáček na zuby) a pak bych nechal tišťák vysychat na teplém místě několik dní - samozřejmě bez baterky (přítomnost napětí ve vlhkém zařízení způsobí elektrokorozi/oxidaci a nefunkčnost).
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Předchozí

Zpět na Mondeo MK IV - Elektroinstalace

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník