Motor 2.5T

Motor 2.5T

Příspěvekod DR » ned bře 06, 2011 23:09,0

Nové téma.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

První orientace 2,5T

Příspěvekod leos_beran » pon bře 07, 2011 13:14,0

Začínám zvažovat nákup novějšího auta. Mondeo mi vyhovuje. V současné době mám diesel (viz podpis). Po výkonové stránce maximální spokojenost. Nikdy jsem neměl pocit, že by mi výkon chyběl. Jen pár vyjímek by se našlo :) Zatím mě nepotkala žádná katastrofa na palivovém systému, jak je hojně diskutováno ve vláknu Motor, vstřiky... pro MK III. Doufám, že to ještě nějakou dobu vydrží. Přeci jen po přečtení problémů si člověk říká, zda opravdu nejít do benzínu.

Hledám podobnou variantu výkonu mého dieselu (pocitového, ne v kW) v benzinu. Svezl jsem se s Mondeem 2,5 l V6 s automatem. Nijak zvlášť mě to neohromilo. Možná za to může automat. Pak jsem zkusil Audi 2,5 TDi V6 4x4 a to bylo brutálně líné. Měl jsem pocit, že jedu v rychlejší Fábii.

Nyní pokukuji po něčem pdobném, jako je v tomto inzerátu
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... eo/8301443

Zajímali by mne zejména zkušenosti s motorem 2,5T/162kW.
1) Jaká je jeho spolehlivost? (lze-li to vůbec posoudit za tak krátkou dobu)
2) Vyskytují se nějaké významné problémy s turbem?
3) Jiné problémy s motorem, které člověk nedomyslí.
4) Jízdní vlastnoti motoru (výkonové propady v některých otáčkách atp.)
5) Jaká je asi spotřeba? V inzerátu je 8,3 l, ale to mi připadá málo.

Díky za názory.
Mondeo, 2.0 TDCi 96 kW, combi, r.v. 2001, nevím
leos_beran
**
**
 
Příspěvky: 55
Registrován: stř črc 14, 2010 7:54,0
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: První orientace 2,5T

Příspěvekod DR » pon bře 07, 2011 15:19,0

leos_beran:
1. Ten motor je Volvo. Sakumprásk, na bloku je i typové označení, teď se mi to nechce hledat. Ten motor ("evo1" ;-)) se používal už ve volvu 850, atmosferický pětiválec je z roku 1991, turbo z roku 1993. Během let se měnil objem a typ/tlak turba, nicméně základ pochází odtud. Takže konstrukce léty prověřená a spolehlivá (obecně se tyhle motory považují za držáky a jejich nájezdy to potvrzují) - jen špičkové verze "R" mívaly občas problémy s deformací bloku díky nadměrnému tepelnému namáhání - když je majitel hovado ... :x Ford tam dal jen svou ŘJ, nebo spíš upravil komunikační rozhraní volvo ŘJ pro fordí diagnostiku. Takže ve volvu na tom nic neopraví, protože to nezdiagnostikují a u forda to sice zdiagnostikují, ale zase na tom nic neopraví, protože ten motor v životě neviděli. Stejná situace, jako 1.9TDi v galaxy, jenže těch se prodaly mraky, narozdíl od téhle 2.5T.
2. Ne. Vyskytují se jen běžné problémy, jako u jakéhokoliv jiného turbomotoru libovolné značky.
3.Nic, pokud se o něj staráš jak je potřeba. Ale to opět platí obecně pro většinu motorů.
4. Táhne od nějakých 1500ot/min do cca 6000ot/min, bez nějakých propadů nebo špiček. Tak nějak plynule, bez kopání do zad, bez emocí a furt. V běžném provozu na 2500ot/min odřazuju (=řadím vyšší kvalt, pokud tam ještě nějaký je), běžně jezdím stylem 1 +sudé kvalty. Není to ostré auto,jako vylo ST200, ale když je potřeba, tak prostě šlápnu na plyn a ten ingot vpředu udělá svou práci 8-)
5.Spotřebu si sám určíš. Klidnou jízdou na delší vzdálenosti se dá dostat i pod 9, já se držím na nějakých 10,5 při svižné jízdě v kombinovaném provozu. Ale když budeš chtít, dalo by se jezdit i za 15-16 litrů :wink: Nemá rád krátké jízdy za studena, to žere i trávu kolem silnice.

Takže shrnuto, pokud má mondeo nějaké slabiny, motor 2.5T k nim rozhodně nepatří.

O tom autě v inzerátu už jsem ti psal v SZ.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Re: První orientace 2,5T

Příspěvekod leos_beran » pon bře 07, 2011 15:52,0

To: DR
Díky za poměrně přesvědčivou úvahu. Jen mi není jasné, kdo ty motory teda opravuje? Buď nikdo, protože prostě drží, jak píšeš, nebo se schází nějaké koncilium z Volva a Fordu. To je ale dost málo pravděpodobné.

Spotřeba uvedená v inzerátu je tedy na první pohled nesmysl. Nebo to jde, ale zase si člověk to auto asi neužije a může si rovnou koupit HTP.

Turbo asi používat umím a myslím, že se k němu chovám velmi slušně. Pokud ho předchozí majitel nenačnul, mělo by mi vydržet.

Vím, že víš mnoho věcí (z ostatních vláken) a tak zkusím položit ještě jednu otázku. Máš nějaký odhad, kolik může takových aut v ČR jezdit? Mám pocit, že je to "trochu" exot.

A nakonec mě napadla ještě hodně impertinentní otázka? Může to jezdit na LPG? Spíše mě to zajímá z technického hlediska. Netuším, zda u aut s turbem lze použít LPG.
Mondeo, 2.0 TDCi 96 kW, combi, r.v. 2001, nevím
leos_beran
**
**
 
Příspěvky: 55
Registrován: stř črc 14, 2010 7:54,0
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: První orientace 2,5T

Příspěvekod DR » pon bře 07, 2011 16:45,0

leos_beran: tak pozor, to není úvaha, to jsou ověřitelná fakta. Na "úvahy" jsou jiná fóra ;-).

Kdyby se stalo a potřeboval bych ten motor opravovat (hlava, turbo, apod), tak bych to dal nějakému prověřenému garážovému specialistovi na volva. A vůbec dost informací o 2.5T najdeš na volvo fórech, včetně odkazů na servisy.

Kolik těch aut jezdí - to bude úvaha, ovšem zase založná na faktech. Mondeo má prodeje cca 800ks za rok. Motor byl v nabídce něco přes 3 roky (2007-2010), dával se do předváděček pro novináře, jinak si ho v dnešní naftové době mohl koupit jenom nějaký hodně podivínský podnikatel, který hodně cestuje a spotřebu neřeší, nebo prostě chce špičkovou motorizaci. Tipuju celkem prodaných pár stovek. Něco jezdí taky v S-maxech a ve focusu ST, něco se dovezlo ze zahraničí. Ale můžeš si udělat vlastní odhad.

LPG ... opět doproručuju volvo fóra. Ti kluci na to jezdí, turbo není problém. Ale taky tam občas řeší opravu hlavy/ventilů. Já jsem o tom uvažoval, nakonec jsem si řekl, že když si sečtu cenu přestavby a riziko úmrtí motoru, tak mi to nestojí za to. Počítám, že to auto budu mít 3-5 let a najedu 100-150 tisíc km. Ale jestli budu jezdit za 10,5 v benzínu, nebo za 8-9 v naftě, nebo za 12-14 v LPG, to už nemá cenu řešit.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Re: První orientace 2,5T

Příspěvekod leos_beran » pon bře 07, 2011 18:44,0

to:DR
Ověřená fakta a úvaha je opravdu rozdíl. To se omlouvám za špatnou volbu slov. :oops:

Právě jsem se dneska díval do nabídky www.ford.cz, ale motor jsem v nabídce nenašel. Dost jsem se divil. Pak jsem si říkal, že to je exot, o který si člověk musí říct (něco jako podpultové banány v době minulé). Svojí reakcí jsi mi sovětlil, jak to je.

Díky za fakta ověřená provozem (ty jsou vždy k nezaplacení). Mrknu na fóra Volva. Nijak na to nespěchám. Jsem váhavý střelec, takže si klidně roku budu sbírat informace než něco koupím.

Navíc mi moje auto zatím slouží dobře, takže opravdu není kam spěchat.
Mondeo, 2.0 TDCi 96 kW, combi, r.v. 2001, nevím
leos_beran
**
**
 
Příspěvky: 55
Registrován: stř črc 14, 2010 7:54,0
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Pískání za studena.

Příspěvekod pavel26 » úte črc 10, 2012 11:22,0

Mám takový dotaz: Teď mi za studena začne pískat (asi ložisko) při přidání plynu se pískání zvětšuje, někde v prostoru drážkového řemene. Když zapnu klimatizaci, tak se to mírně pískání zvýší a když ji vypnu tak to píská taky. Po zahřátí vše zmizí. Tak mě tak napadlo, jestli by to nemohl dělat buď to alternátor, nebo spojka klimatizace(ale ta by to dělala je tehdy kdyby byla vypnutá ne-netočí se?) napínací kladka byla u nového motoru, tak ta by měla být OK.
Nemáte někdo s tímto zkušenost? Jinak nap. kladka nová, celý motor taky nový (tedy řemenice s tlumičem vibrací) a drážkový řemen od klimatizace taky nový-při koupi tam nebyl. Jinak vše funguje jak má, klima,dobíjení, posilovač.
Mondeo(novější model), 2.5T Kombi, r.v. 2007, Titanium X
pavel26
*
*
 
Příspěvky: 23
Registrován: stř dub 22, 2009 13:06,0
Bydliště: Mutěnice

Hluk studeneho motoru na volnobeh

Příspěvekod peterkoci » stř črc 11, 2012 18:25,0

Tiez by som mal jeden dotaz: ked nastartujem a studeny motor bezi na zvysene otacky (cca 1500/min), tak pocut spod motora dost vysoky hluk, ale len co sa motor trochu pretoci a otacky klesnu na 770 (tak 5-10 sekund), tak to prestane a uz sa to potom neozve ani pri pridavani plynu na neutral. Takze neviem ci je to normalne, ale znie mi to skoro ako ked som mal na starej MKII praskly vlnovec. Vie mi niekto povedat ci je to bezne, alebo mam navstivit servis? (zvrchu je vlnovec OK, ale pod auto sa doma nedostanem)
CMC 801
Mondeo, 2.5T 162kw, kombi, r.v. 2007, Titanium
Mondeo, 1.8i 85kw, kombi, r.v. 1998, Ghia (ex)
Uživatelský avatar
peterkoci
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: pon dub 27, 2009 23:56,0

Re: Pískání za studena.

Příspěvekod DR » stř črc 11, 2012 21:01,0

pavel26: nějak mi není jasné, co se s tím tvým autem dělo, že je v něm teď nový motor. To tam nebyl žádný, nebo tam byl vadný a tys ho nechal měnit? Evidentně ti někdo na autě dělal opravu/výměnu motoru, tak se obrať na toho "někoho", že se projevila závada (ne, pískání opravdu není normální projev bezvadného motoru), ať ji opraví.



peterkoci: zdroj jakéhosi blíže nespecifikovaného hluku zpod motoru po netu asi nikdo neurčí. Pod motorem je jen plastový kryt a pdo ním už jen silnice, tam nemá co hlučet. Může to být prkotina, nebo taky třeba nějaký problém s náběhem mazání motoru. Řešil bych to se servisem, jen bude asi problém jim to předvést - to by chtělo dát auto večer na zvedák do dílny a ráno ho na tom zvedáku nastartovat (a mechanik aby už ten moment byl vlezlý pod motorem).
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Re: Motor 2.5T

Příspěvekod martin.moc82 » pát črc 20, 2012 16:17,0

AHoj všem,
jsem tu nový a to z toho důvodu, že jsem si pořídil S-Max 2.5T.
Auto jsem koupil jety a to s 160tis
teď se mi stalo, že se z motoru ozývá poměrně silné pískání.
když jsem obhlížel co se děje, tak jsem zjitili že po odendání víčka oleje pískání přestane. Tzn, že to někde přisává vzduch.
Nesetkal jste se tím někdo. na diagnostice mi řekli, že to ukazuje špatnou směs paliva, ale pokud to potřebuje přisávat tak se není čemu divit :)
Ještě by bylo vhodné zmínit, že jsem před 14 dny měnil rozvody i napínací kladkou a pumpou, tak zda to nemůže být s tím spojené.

Díky předem za jakýkoliv kopanec.
Hezký den.
Ford S-Max 2.5T 2007
martin.moc82
Junior
Junior
 
Příspěvky: 5
Registrován: pát črc 20, 2012 16:09,0

Re: Motor 2.5T

Příspěvekod DR » ned črc 22, 2012 10:15,0

martin.moc82: rozvody se na 2.5T mění po 200 000 km . Když jsi je měnil "už" ve 160 tkm, tak tomu číslu na tachometru asi moc nevěříš. A co se týká tvého problému - před výměnou rozvodů to zřejmě nepískalo, po výměně rozvodů to píská. Já bych tam viděl velmi pravděpodobnopu souvislost a obrátil bych se na servis, kde mi ty rozvody měnili.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Re: Motor 2.5T

Příspěvekod martin.moc82 » čtv srp 02, 2012 12:30,0

Tak jsem do fóra S-Max 2.5T dopsal jak to dopadlo a odkaz na fotky
rozhodně to nebylo rozvody
Ford S-Max 2.5T 2007
martin.moc82
Junior
Junior
 
Příspěvky: 5
Registrován: pát črc 20, 2012 16:09,0

Motor 2.5T - spínání relé při vypnutém zapalování

Příspěvekod mira » úte led 15, 2013 14:58,0

Setkal se někdo s vysvětlením proč se v pojistkové skříňce motoru ještě několik minut, i po zamčení auta, pravidelně zapíná a vypíná relé v pojistkové skříni u aku? Projevuje se bzučením (asi) klapky sání, jakoby se něco opakovaně nastavovalo. Auto má bezklíčový vstup a startování. Tento proces je nezávislý i na blízkosti ovladače u vozu. Má někdo ponětí o co se jedná a jaký to má účel?
Již jsem popisoval jinde v souvislosti s DRL, ale zkouším požádat o radu tady, kam téma náleží.
Mondeo 2.5T LPG, hatchback, 2008, Titanium X; Mondeo 2,5 V6 LPG, hatchback, 2002, Ghia; předtím Mondeo 1.8i 16V LPG, Combi, 1999; předtím Mondeo 1.8i 16V, Combi, 1998
mira
*
*
 
Příspěvky: 39
Registrován: sob úno 07, 2004 10:33,0

Výměna motorového oleje - jaký olej použít ?

Příspěvekod estymak » pon bře 31, 2014 14:49,0

Zdravím všechny.

Jsem tu nový, chci se poradit, jaký motorový olej použít pro motorizaci 2,5 Turbo od Volva. Od "kolegy" Svagiho vím, že nedoporučuje žádný Ford Formula olej (tedy Castrol) z důvodu možného zadření motoru viz zde http://moje.auto.cz/Svagi/panter-ze-by-cerny--d.html.

Zvažuji, že si vyměním olej sám a tak jsem se chtěl zeptat na Vaše zkušenosti a doporučení s tímto. Taky mě zajímá, kolik litrů oleje je k výměně třeba.

Děkuju všem za info

Esty
Ford Mondeo 2.5 Turbo ,4/2007, kombi, Titanium X, 162kW/ 320 Nm orig, Chip od BSR na 188 kW/ 393 Nm.
estymak
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: pon bře 31, 2014 14:33,0
Bydliště: Brno - venkov

Re: Výměna motorového oleje - jaký olej použít ?

Příspěvekod DR » pon bře 31, 2014 16:26,0

estymak: přidřený motor, obzvlášť na klice, je prakticky pokaždé důsledek nízké hladiny oleje, to není žádná záhada. Pohádky typu "fordí olej neodbourává karbon" - to by snad nezbaštilo ani pětileté dítě. Když pár lidi přidře motor a další miliony na stejný olej jezdí bez problémů, tak to asi nebude problém kvality předepsaného oleje. Ale každý ať si věří, čemu chce, to je jeho problém.

Co se týká oleje pro 2.5T, já osobně jsem jezdil naprosto v pohodě na fordí olej Formula F (který splňuje i "longlife" ACEA A5/B5), celkový nájezd minimálně 220 tkm. Pokud se to někomu zdá málo kvalitní, pak cokoliv dle ACEA A1/B1 popř. A5/B5, resp. Ford WSS M2C 913-C, protože volvo motory 2.5 jsou konstruované na tento typ olejů. Kromě castrolu to vyrábí i valvoline, mobil, shell, OMV, atd.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Re: Výměna motorového oleje - jaký olej použít ?

Příspěvekod estymak » pát dub 04, 2014 19:19,0

Děkuju za info . Ještě se nesměle zeptám, kolik litrů tam padne, do pětiválce ?

Esty
Ford Mondeo 2.5 Turbo ,4/2007, kombi, Titanium X, 162kW/ 320 Nm orig, Chip od BSR na 188 kW/ 393 Nm.
estymak
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: pon bře 31, 2014 14:33,0
Bydliště: Brno - venkov

Re: Motor 2.5T

Příspěvekod hef » čtv kvě 08, 2014 21:46,0

Ahoj,

mám problém s Mondeem 2.5T 2009.
Před třemi dny jsem normálně dojel a po 10 minutách jsem chtěl odjet a už jsem nenastartoval.
Startér točil alemotor nenaskočil.
Display hlásil "car operative press stop"
Ani po mnoha pokusech a počkání přes noc už to nenastartovalo.
Následoval odtah do servisu, kde zjistili prasklou pojistku ke vstřikovačům, jinak vše dle diagnostiky v pořádku.
Po výměně pojistky ujeli pár set metrů a pojistka praskla opět.
Takže říkali, že půjdou po kabelech, a budou hledat, kde bude problém.
Už to je v servisu tři dny a na nic nepřišli.
Děsím se toho, pokud na to nepřijdou behem pár dní, že tahle "banalita" mě bude stát desítky tisíc korun za čas strávený v servisu.

Proto se ptám zde, zda už někdo nezažil něco podobného nebo nemá nápad, na co se zaměřit, protože tento fordí servis to asi nezvládne a zkoušet jinej, kde dopadnu asi stejně se mi moc nechce.

Díky předem, za jakékoliv postřehy.
Focus 1.6, 2002, sedan
Mondeo 2.5T, 2009,Titanium S, liftback
hef
Junior
Junior
 
Příspěvky: 6
Registrován: pát úno 18, 2005 17:21,0

Re: Motor 2.5T

Příspěvekod gallert » čtv kvě 08, 2014 22:12,0

no já mám tedy nafták ,ale řešili mi už 3x problem v kabelovém svazku a prý na to mondea trpí :(
Podle toho co píšeš-by to mohl být pododný problem-jen hald to hledání :-((
Mě naštěstí poprve ,když to hledali týden,to bylo ještě v záruce a pak už vždy šli na jisto do svazku -takže cena jen 1300,-Kč
Mondeo 2.0 TDCi, 103kW, kombi, 2010, Enterprise(lepší Titanum), Tiptronic 6st
Mondeo kombi 2.0 TDCi ,96kW, Ghia,Tiptronic, rv: 2002 - prodáno při 260000km a vše bylo OK
Scorpio kombi 2.9i,V6 24V,automat,rv1996 _______Scorpio 5dv.,2.0i,automat,rv 1985
gallert
****
****
 
Příspěvky: 338
Registrován: sob lis 18, 2006 20:20,0

Re: Motor 2.5T

Příspěvekod hef » čtv kvě 08, 2014 22:32,0

a týkalo se to taky kabelu ke vstřikovačům nebo jiným?
Focus 1.6, 2002, sedan
Mondeo 2.5T, 2009,Titanium S, liftback
hef
Junior
Junior
 
Příspěvky: 6
Registrován: pát úno 18, 2005 17:21,0

Re: Motor 2.5T

Příspěvekod gallert » pát kvě 09, 2014 9:59,0

byl to vždy kabelový svazek-snad někde v motoru-1x mi psal hlašku o poruše převodovky,1x mi nešlo klima a ted naposled mi škubala převodovka.
Pokažde oprava spočívala v rozmotaní svazku a opravy izoloce.
Mondeo 2.0 TDCi, 103kW, kombi, 2010, Enterprise(lepší Titanum), Tiptronic 6st
Mondeo kombi 2.0 TDCi ,96kW, Ghia,Tiptronic, rv: 2002 - prodáno při 260000km a vše bylo OK
Scorpio kombi 2.9i,V6 24V,automat,rv1996 _______Scorpio 5dv.,2.0i,automat,rv 1985
gallert
****
****
 
Příspěvky: 338
Registrován: sob lis 18, 2006 20:20,0

Další

Zpět na Mondeo MK IV - Motor, zapalování vstřikování

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron