Chiptuning TDCi

Chiptuning TDCi

Příspěvekod klokec » čtv úno 03, 2011 21:38,0

Uvažuju o zvýšení výkonu, nemáte někdo zkušenosti s Chiptuningem na novém modelu Mondea?
Zajímají mně zkušenosti s firmama, který poskytujou tyhle služby.
Mondeo, 2.0 TDCi 103, combi, r.v. 10/2007, Titanium X
bylo: Focus 1.8 TDCi 74 kw
Escort 1.8 D
klokec
*
*
 
Příspěvky: 13
Registrován: ned zář 05, 2010 19:26,0
Bydliště: Vyškov

Příspěvekod gallert » pát úno 04, 2011 8:28,0

já mám chipnuté mondeo od fimy Chiptuner z Prahy a byl jsem, spokojen.
něco otom jsme psal v tématu chip 2,5T neb tu ještě nebylo založené téma pro TDCi,tak tam jukni.jinak ted už po chipu najeto 5000,motor se
chová normálně,výkon gut,ikdyž vzheldem k zimnímu období,není možné ho tak otestovat.Spotřeba tak o 0,4l/100km nižžší.
Mondeo 2.0 TDCi, 103kW, kombi, 2010, Enterprise(lepší Titanum), Tiptronic 6st
Mondeo kombi 2.0 TDCi ,96kW, Ghia,Tiptronic, rv: 2002 - prodáno při 260000km a vše bylo OK
Scorpio kombi 2.9i,V6 24V,automat,rv1996 _______Scorpio 5dv.,2.0i,automat,rv 1985
gallert
****
****
 
Příspěvky: 338
Registrován: sob lis 18, 2006 20:20,0

Příspěvekod klokec » pát úno 04, 2011 14:46,0

No spíš bych radši něco v okolí brna, ale díky za tip.
Mondeo, 2.0 TDCi 103, combi, r.v. 10/2007, Titanium X
bylo: Focus 1.8 TDCi 74 kw
Escort 1.8 D
klokec
*
*
 
Příspěvky: 13
Registrován: ned zář 05, 2010 19:26,0
Bydliště: Vyškov

Re: Chiptuning TDCi

Příspěvekod lucius » stř bře 14, 2012 22:30,0

Taky zvazuju Chip na moje auto, ale stejna otazka, ktera z chip firem je kvalitni a odzkousena? Nejlepe taky v okoli Brna nebo jizni moravy. Mate nekdo zkusenost s chipem a narustem vykonu (optimalni hranice). Nasel jsem na netu docela rozlisne vykony.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 103KW, Liftback, r.v. 2008, Titanium
lucius
Junior
Junior
 
Příspěvky: 6
Registrován: čtv úno 09, 2012 0:01,0

Re: Chiptuning TDCi

Příspěvekod jaf » čtv dub 05, 2012 19:19,0

Vyplati se do chipu investovat? Jak to jede, a co poruchovost?
Ford Mondeo MK4 2.0 TDCi 103KW, r.v.2008, Hatchback, šeda met.
jaf
*
*
 
Příspěvky: 11
Registrován: sob bře 31, 2012 16:15,0

Re: Chiptuning TDCi

Příspěvekod DR » čtv dub 05, 2012 20:33,0

jaf: to si musí každý rozmyslet sám. Já na základě vlastních dlouholetých zkušensotí zastávám názor, že pokud ti současný výkon nestačí, nebude ti stačit ani výkon po čipu. Na základě stejných zkušeností jsem přesvědčený, že svižně se dá jezdit s čímkoliv. A druhá věc, čím je auto starší a čím víc má najeto, tím větší nerozum je provádět čipování motoru. U TDCi motoru s nájezdem přes 150 tkm už bych o tom vůbec neuvažoval. TO je ovšem můj čiste osobní názor, chiptuneři budou mít nepochybně názor zcela opačný 8-) .
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Re: Chiptuning TDCi

Příspěvekod jaf » čtv dub 05, 2012 21:34,0

Jake nastavaji problemy s najezdem, cca nad 150t.km. V cem je riziko. Na dotaz ohledne opotrebeni dilu na voze v chip firme, me bylo zdeleno asi toto.
Spravne provedeny chiptuning, nema vliv na snizovani kvality soucasti vozu, ba naopak. Pry je dulezite menit olej v cas a za studena nehonit motor. Jinak ve vjetsine pripadu klesa spotreba a narust vykonu je znat. Tuto informaci beru spise s nadhledem, me zajimaji nazory z realneho provozu.
Naposledy upravil jaf dne čtv dub 05, 2012 22:13,0, celkově upraveno 1
Ford Mondeo MK4 2.0 TDCi 103KW, r.v.2008, Hatchback, šeda met.
jaf
*
*
 
Příspěvky: 11
Registrován: sob bře 31, 2012 16:15,0

Re: Chiptuning TDCi

Příspěvekod DR » čtv dub 05, 2012 21:50,0

jaf: výkon zvyšuješ proto, že ten vyšší výkon hodláš využívat - jinak by to nemělo smysl. No a vyšší výkon znamená vyšší zatížení motoru. Který už s ohledem na provozní opotřebení tu vyšší zátěž nemusí přežít. "Obvykle" to motor vydrží, alespoň nějakou dobu.

Doporučuji téma o chiptunigu MK III, je to pořád to samé ... viewtopic.php?f=28&t=142&start=540
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Re: Chiptuning TDCi

Příspěvekod jaf » čtv dub 05, 2012 22:12,0

Je nejaka jina moznost zvysit vykon vozu, bez pouziti chipu? Nejde me ani tak o rychlost, jak spise o zrychleni pri predjizdeni. Vymena filtru apd.?
Ford Mondeo MK4 2.0 TDCi 103KW, r.v.2008, Hatchback, šeda met.
jaf
*
*
 
Příspěvky: 11
Registrován: sob bře 31, 2012 16:15,0

Re: Chiptuning TDCi

Příspěvekod DR » čtv dub 05, 2012 22:37,0

jaf: pro pomaleji chápající - je jedno, jakým způsobem ten výkon zvýšíš, vyšší výkon znamená vyšší zatížení motoru, to je fyzika a tu neokecáš. Zbytek viz předchozí příspěvek. Jeslti ti jde jen o akceleraci, tak místo zvyšování výkonu motoru můžeš snížit hmotnosot auta. Tzn. vyhodit sedačky které nepoužíváš, rezervu z kufru, čalounění a tlumící hmoty z karoserie (extrémisté oškrábou i barvu :lol: ), elektromotory ze dveří, samozřejmě i rádio a reproduktory, jezdit trvale s práznou nádrží (50 litrů benzínu je cca 40kg zátěže) atd. Tímhle způsobem můžeš sundat i dva metráky a to už se na akceleraci projeví znatelně.

Nejsnazší a taky nejefektivnější (a nejlevnější) způsob je nákup výkonějšího auta :wink: Další možnost je nepředjíždět tam, kde na to tvé auto nemá. To je úplně zadarmo a bez práce, stačí vyrazit na cestu o 5 minut dřív :idea: , protože větší rozdíl ti to vylepšení akcelarace (je jedno, jeslti dosažené čipem nebo odlehčením auta) stejně neumožní 8-) .
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Re: Chiptuning TDCi

Příspěvekod jaf » čtv dub 05, 2012 22:56,0

Asi mas pravdu, zacnu tema sedackama a budu postupovat smerem do kufru k vyfuku :cry: . Snad tam necham vsechny ctyri kola a pul rezervy. Pak zacnu setrit na silnejsi karu z euroca.. :roll: .
Ford Mondeo MK4 2.0 TDCi 103KW, r.v.2008, Hatchback, šeda met.
jaf
*
*
 
Příspěvky: 11
Registrován: sob bře 31, 2012 16:15,0

Re: Chiptuning TDCi

Příspěvekod MIS » pát dub 06, 2012 12:43,0

TO jaf : Konkrétně u Mondea TDCI je to tak, že motor velmi pravděpodbně nebude mít problém a v mezích normální životnosti fungovat bude. Dobře, možná nenajezdí milion km, ale jen 900tisíc, ale v praxi jsou horší způsoby, jak mu ublížit. Ale to je jen motor jako takový, k němu náležejí další součásti, a jejich životnost ovlivní chip (nebo jiné zvýšení výkonu) daleko více.
1. Spojka. Bude muset přenést podstatně větší porci kroutícího momentu a tím klesne její životnost.
2. Dvojhmotový setrvačník. Rázy od motoru s větším kroutícím momentem a výkonem znamenají snížení jeho životnosti.
3. Poloosy, převodovka, diferenciál. Nejsou připraveny na tak velkou hodnotu výkonu v nízkých otáčkách (tedy tak velký kroutící moment), takže může dojít ke snížení jejich životnosti, nebo přímo ke zničení. (například ruplá poloosa při prudkém rozjezdu) Jestli se nepletu, tak i MKIII 2.2TDCi má nějakým způsobem omezenou hodnotu kroutícího momentu na první 3 rychlosti, aby nedocházelo k nadměrnému namáhání těchto součástí.
4. Turbodmychadlo. Chiptuning je nejvíce populární u motorů s turbem. Je totiž velmi snadné nastavit regulaci turba tak, aby dávalo větší tlak při nižších otáčkách. Tím se ale samozřejmě točí i v oněch nízkých otáčkách podstatně rychleji, takže jeho životnost také klesá.
5. S větším tlakem na turbu souvisí jeden problém, který se může vyskytnout na motoru. A to je prasklé těsnění pod hlavou, které neustojí zvýšený tlak ve válcích. Mondeo na tohle netrpí, ale třeba u Octavie I TDI 81kW to byl a je běžný jev.

Osobně bych chiptuning doporučil na autě s nízkým nájezdem km. Například těch 150tis. km může být vnímáno jako psychologická hranice. Tou dobou toho má spojka a setrvačník na běžném autě už plné zuby a chip jí může zatlačit oči prakticky okamžitě. Ale pokud budu mluvit za sebe, tak pokud bych například ve 150tisících musel provést výměnu spojky a setrvačníku, tak bych následně auto klidně chipnul. Pak už je to jen o tom, kdy a jak budeš ten výkon využívat a jak se ke svému motoru budeš chovat....
CMC810
Mondeo, 2.0TDCi 96kW, kombi, r.v. 2003, 6-speed, pneu 225/45/17 Galerie obrázků
dříve Mondeo, 1.8 16V, 82kW, hatchback, r.v.1994
MIS
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1111
Registrován: stř kvě 14, 2008 9:14,0

Re: Chiptuning TDCi

Příspěvekod DR » pát dub 06, 2012 17:14,0

MIS: zapomněl jsi na vstřikování. Na vyšší výkon musí vstřiky dodat víc nafty a po těch 150 tkm (na tachometru, reálně možná taky 2x tolik) už budou mít taky cosi za sebou, může dojít k poklesu tlaku v railu a pádu do nouzáku. A s tím ti nová spojka nepomůže.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Re: Chiptuning TDCi

Příspěvekod jaf » pát dub 06, 2012 17:34,0

MIS píše:TO jaf : Konkrétně u Mondea TDCI je to tak, že motor velmi pravděpodbně nebude mít problém a v mezích normální životnosti fungovat bude. Dobře, možná nenajezdí milion km, ale jen 900tisíc, ale v praxi jsou horší způsoby, jak mu ublížit. Ale to je jen motor jako takový, k němu náležejí další součásti, a jejich životnost ovlivní chip (nebo jiné zvýšení výkonu) daleko více.
1. Spojka. Bude muset přenést podstatně větší porci kroutícího momentu a tím klesne její životnost.
2. Dvojhmotový setrvačník. Rázy od motoru s větším kroutícím momentem a výkonem znamenají snížení jeho životnosti.
3. Poloosy, převodovka, diferenciál. Nejsou připraveny na tak velkou hodnotu výkonu v nízkých otáčkách (tedy tak velký kroutící moment), takže může dojít ke snížení jejich životnosti, nebo přímo ke zničení. (například ruplá poloosa při prudkém rozjezdu) Jestli se nepletu, tak i MKIII 2.2TDCi má nějakým způsobem omezenou hodnotu kroutícího momentu na první 3 rychlosti, aby nedocházelo k nadměrnému namáhání těchto součástí.
4. Turbodmychadlo. Chiptuning je nejvíce populární u motorů s turbem. Je totiž velmi snadné nastavit regulaci turba tak, aby dávalo větší tlak při nižších otáčkách. Tím se ale samozřejmě točí i v oněch nízkých otáčkách podstatně rychleji, takže jeho životnost také klesá.
5. S větším tlakem na turbu souvisí jeden problém, který se může vyskytnout na motoru. A to je prasklé těsnění pod hlavou, které neustojí zvýšený tlak ve válcích. Mondeo na tohle netrpí, ale třeba u Octavie I TDI 81kW to byl a je běžný jev.

Osobně bych chiptuning doporučil na autě s nízkým nájezdem km. Například těch 150tis. km může být vnímáno jako psychologická hranice. Tou dobou toho má spojka a setrvačník na běžném autě už plné zuby a chip jí může zatlačit oči prakticky okamžitě. Ale pokud budu mluvit za sebe, tak pokud bych například ve 150tisících musel provést výměnu spojky a setrvačníku, tak bych následně auto klidně chipnul. Pak už je to jen o tom, kdy a jak budeš ten výkon využívat a jak se ke svému motoru budeš chovat....



Konecne nekdo kdo to dokaze spravne popsat a vysvetlit, diky. Mam najeto 110tis.km. Chip nechci na nejake zavodeni, jen abych mel rezervu. Moc nenajezdim,spise firemnim. Jak jsem to tak procital, tak je vse docela dost namahane. Zrejme to bude docela risk.
Ford Mondeo MK4 2.0 TDCi 103KW, r.v.2008, Hatchback, šeda met.
jaf
*
*
 
Příspěvky: 11
Registrován: sob bře 31, 2012 16:15,0

Re: Chiptuning TDCi

Příspěvekod MIS » sob dub 07, 2012 21:01,0

U vstřiků je to jedno. Změna je u nich pouze v době, po kterou zůstanou otevřené v rámci pracovního cyklu. Zvýšené opotřebení tím nehrozí přímo vstřikům jako takovým, ale spíše vstřikovacímu čerpadlu. To musí při teoretickém plném využití zvýšeného výkonu dodat více paliva. V praxi ale bude ten rozdíl dost zanedbatelný. Plný výkon využiješ na cestě v minimálním procentu celkového jízdního času.
Faktem nicméně je, že solidní firma Ti nejprve vyjede diagnostiku, než Ti chip udělá. Teoreticky by Ti v případě nějakých zjištěných závad na vstřikování chip neudělali. No, naivka nejsem, takže práce je jistě jiná ...
Pro pořádek bych ale čerpadlo do seznamu dílů, které budou více namáhané, určitě zařadil.
Neznám samozřejmě stav Tvého auta, ale obecně bych si na MkIV s originál 110tisíci km klidně chip dal. Pokud jej budeš využívat s rozumem, tak zkrácení životnosti nebude žádné drama.
CMC810
Mondeo, 2.0TDCi 96kW, kombi, r.v. 2003, 6-speed, pneu 225/45/17 Galerie obrázků
dříve Mondeo, 1.8 16V, 82kW, hatchback, r.v.1994
MIS
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1111
Registrován: stř kvě 14, 2008 9:14,0

Re: Chiptuning TDCi

Příspěvekod jaf » sob dub 07, 2012 21:12,0

Na netu nabizeji u ver. 103kw, vetsinou max. cca 175ps/400Nm. Jaky by byl asi relativne bezpecny chip u tohoto motoru? Myslim tim zatizeni uvedenych soucasti a relativni spolehlivost. Jedna firma nabizi 160ps jako optimal. Je dobre provest chip na max. mozny?
Ford Mondeo MK4 2.0 TDCi 103KW, r.v.2008, Hatchback, šeda met.
jaf
*
*
 
Příspěvky: 11
Registrován: sob bře 31, 2012 16:15,0

Re: Chiptuning TDCi

Příspěvekod DR » sob dub 07, 2012 23:07,0

MIS: nejsem si jistý, jestli si celou záležitost čipování trochu neidealizuješ. Ohledně opotřebení je to čistě věc názoru, ale do ojetého motoru prostě nevidíš (zvlášť u auta z "druhé ruky") a čipování mu na životnosti nepřidá. Co se týká nějakého testování před čipem, to se nezlob, ale to jsi trochu mimo. Za velmi nadstandardní můžeš považovat už to, když ti změří výkon motoru před a po čipu. Že by ti nějaký čiptuner testoval vstřiky (a nějak to při čipování zohlednil), to je naprostá utopie, nevím o žádné firmě, která by to dělala (aby se tomu dalo věřit). Čipování jsou velice lehce vydělané (ne malé) prachy, od toho se odvíjí i "serioznost" čiptunerů, kavku je potřeba oškubat.

Ale ona celá ta diskuze je docela úsměvná. Změna výkonu ze 103kW na nějakých 120kW představuje nárůst zrychlení 0-100km/h z původních 9,8s na cca 9,1s (vycházím z hodnot pro motory TDCi 103 a 120kW). To je v reálu zanedbatelná hodnota, je to poznat, ale žádnou "rezervu při předjíždění" těch pár desetin sekundy nikde neudělá. Vystřídal jsem (a pořád střídám) spoustu aut s různými motory a mám najeto přes milion km, necucám si to z palce. Ale když to někdo mermomocí chce a pořád hledá důvody, proč do toho jít, tak asi prostě nemá cenu mu něco vysvětlovat...
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Re: Chiptuning TDCi

Příspěvekod jaf » ned dub 08, 2012 22:39,0

Co narust Nm z 320Nm na cca 380-390Nm. Bude mit vuz vetsi silu pri nizsich otackach a tim padem mene podrazovani? Nebo to nepujde ani moc pocitit.
Ford Mondeo MK4 2.0 TDCi 103KW, r.v.2008, Hatchback, šeda met.
jaf
*
*
 
Příspěvky: 11
Registrován: sob bře 31, 2012 16:15,0

Re: Chiptuning TDCi

Příspěvekod MIS » stř dub 11, 2012 9:57,0

TO DR : Psal jsem diagnostiku, tedy vyjetí závad z ŘJ. Konkrétní test vstřiků na stolici jsem opravdu nemyslel. Nejsem úplnej magor ani naivka. :)
TO jaf : Nechci se zde chlubit počtem aut, které jsem měl nebo neměl, ani počtem ujetých km, ale s auty s chipem mám poměrně slušné zkušenosti. A to jak benzínových atmosférických, tak s turbem, případně naftových s turbem (těch více).
Můj závěr je jednoznačný : Pokud se jedná o kvalitní chip, auto jede lépe, znát to opravdu je. Pokud někdo tvrdí opak, tak kecá. Rozdíl ve zrychlení z 0-100km/h je jen jeden z parametrů (rozdíl 0,7s, který zmiňuje DR je v praxi znát opravdu hodně !!!) Důležitější (pro mě) je ale parametr pružného zrychlení, například z 80-120km/h. A to se po kvalitním chipu zlepší rovněž markatně. Není to totiž jen o navýšení maximálních hodnot, ale o optimalizaci celkového průběhu výkonu, respektive momentu, v závislosti na otáčkách. Celkově se tak rozšíří použitelné spektrum otáček a to oběma směry, nahoru i dolů. Auto začíná táhnout dříve a vadne později. U turbomotoru se také zlepší odezva na sešlápnutí plynového pedálu, protože turbo je agresivněji naladěné a dává i v nízkých otáčkách vyšší tlak - s tím je ovšem spojena jeho nižší životnost. Spotřeba se při využití maximálního výkonu zvýší a to mnohdy opravdu markantně. Pokud pojedeš s dvoulitrovou turbonaftou opravdu skladbu, klidně se připrav na 10 a více litrů na 100km. Při normálním ježdění je spotřeba stejná, může být i menší.
Samozřejmě je to věc i osobného pocitu a názoru. Ale pokud bych chtěl, například, mávnutím ruky smazat rozdíl mezi autem s výkonem 103kW a 120kW, mohl jsem klidně zůstat u Octavie I. TDI 66kW. Nic moc nežrala, nesypala se a jezdit se s ní taky dalo.....
CMC810
Mondeo, 2.0TDCi 96kW, kombi, r.v. 2003, 6-speed, pneu 225/45/17 Galerie obrázků
dříve Mondeo, 1.8 16V, 82kW, hatchback, r.v.1994
MIS
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1111
Registrován: stř kvě 14, 2008 9:14,0

Re: Chiptuning TDCi

Příspěvekod DR » stř dub 11, 2012 18:10,0

jaf: krouťák je přímo úměrný výkonu v daných otáčkách, a pochopitelně, bez udání těch otáček je to jen zbytečné číslo. výkon (W) = točivý moment * otáčky * PI/30 viz google...

MIS: nikdo tu netvrdil, že po čipu auto nepojede lépe, to nevím, kdes vzal a proč to sem vůbec taháš. Ale 100-120kW má dneska kdejaká oktávka nebo passat TDI - a od průměrného výkonu by nadprůměrnou dynamiku (nebo dokonce nějakou "rezervu ve výkonu") čekal jen trouba. Zrychlení 0-100 je z pohledu dynamiky velmi relevantní údaj, naopak pružné zrychlení (typicky měřené na nejvyší převodový stupeň) je jen oblbovák pro trouby, kteří neznají účel řadící páky. Nic osobního, to je konstatování faktu. Pro názornost, pružné zrychlení má 103kW TDCI jen o necelou vteřinu horší, než moje 160kW 2.5T (8,9s x 8,1s), takže dynamika by podle tvých měřítek asi měla být dost podobná - no a na to se dá napsat jen :twisted: :twisted: :twisted: a nakonec :lol:

Dál to nebudu komentovat, každý ať si to přebere jak chce.

BTW, psal jsi o diagnostice obecně a zmiňoval jsi v té souvislosti i zjištění závad na vstřikování.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Další

Zpět na Mondeo MK IV - Motor, zapalování vstřikování

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník