Motor 2.0 TDCi

Re: Motor 2.0 TDCi

Příspěvekod L3g3nd4ry » ned pro 30, 2012 16:35,0

ahoj, mam jeden problém... auto dlouho stálo a pak nechtělo chytnout, ten problém stále přetrvává, jen točí ale nechytí...nevíte čim by to mohlo být?
L3g3nd4ry
Junior
Junior
 
Příspěvky: 0
Registrován: ned pro 30, 2012 16:32,0

Re: Motor 2.0 TDCi

Příspěvekod DR » pát led 04, 2013 12:48,0

L3g3nd4ry: kdyby si nastavil podpis (viz viewtopic.php?f=33&t=1048 ), nebo tě aspoň napadlo napsat, co že to vlastně máš za auto a jaký konkrétně 2.0 TDCi motor, tak by ti třeba někdo dokázal i poradit.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Životnost motoru TDCi

Příspěvekod kutipe » ned bře 03, 2013 17:52,0

Chtěl bych se zeptat, mám možnost odkoupit firemní Mondeo - rok 2008, je to 2.0 TDCi 103 kw, titanium...
Auto má najeto 200t km, doteď pravidelný servis, kvalitní nafta, ježděno převážně po dálnici....
Rád bych věděl, jestli má takový auto cenu kupovat, bylo by to druhé auto do rodiny - nájezd tak 15t km za rok...
Na jednu stranu 200 tisíc je 200 tisíc, ale vzhledem k tomu, že se o auto celkem slušně starali, servis pravidelně, těch 200 tisíc je opravdu reálných a zatím s autem není žádný problém....

Díky za radu..
kutipe
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: ned bře 03, 2013 17:42,0

Re: Motor 2.0 TDCi

Příspěvekod oldclubber » ned bře 10, 2013 13:39,0

Kupite Já bych se rozhodoval podle ceny. Asi víš kolik za ne chtějí bazaru, tak pak je to na tobě.
S-Max, 2.0Tdci 103Kw,r.v. 2007, Titanium
oldclubber
*
*
 
Příspěvky: 21
Registrován: sob bře 06, 2010 8:20,0
Bydliště: Plzeň

Re: Motor 2.0 TDCi

Příspěvekod vladodesign » stř dub 03, 2013 14:58,0

Zdravim, vcera pocas jazdy (cca 100km/h) sa mi celkom necakane a jednorazovo objavila vystrazna hlaska v strednom paneli pristrojovky: STOP for Service Oil

Este som nemal prilezitost prezriet level na akom sa olej nachadza, ale kedze som daval menit olej len pred cca 5.000km, predpokladam ze by ho malo byt dost.
Terajsi stav km: 115.200 km

Mate podobnu skusenost? Ak ano, je to hlasenie bezne alebo je to len pripomienka ze mozno chyba olej?
Vdaka, pozriem aj manual :)
Mondeo Duratorq 2.0 TDCi 103kW DPF, 2009 Ghia X Hatchback, Sony CDx6
vladodesign
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: úte říj 16, 2012 11:33,0

Re: Motor 2.0 TDCi

Příspěvekod Jenyk » stř dub 03, 2013 22:54,0

vladodesign píše:Este som nemal prilezitost prezriet level na akom sa olej nachadza


Tomu nerozumím. Trvá to asi pět vteřin, řádově méně než napsat tenhle bez pohledu na měrku úplně bezpředmětný dotaz. Co kdyby ses tam šel nejdřív podívat?
CMC604
Mondeo Titanium Kombi, Duratec 2,5 V6 125 kW,Durashift 5-Tronic, 2005
Cadillac Eldorado Convertible, V8 8,2 190 HP SAE, 1975
Cadillac Sixty Special, V8 4,9 200 HP, 1993
Uživatelský avatar
Jenyk
****
****
 
Příspěvky: 356
Registrován: sob zář 10, 2005 14:43,0
Bydliště: Západně od Prahy

Re: Motor 2.0 TDCi

Příspěvekod vladodesign » stř dub 03, 2013 23:04,0

a) olej sa mera za studena - nemal som tu moznost
b) po zmerani - stav oleja je na hladine MAX po vychladnuti a ano, zabralo to mi 20 sekund :)
Mondeo Duratorq 2.0 TDCi 103kW DPF, 2009 Ghia X Hatchback, Sony CDx6
vladodesign
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: úte říj 16, 2012 11:33,0

Re: Motor 2.0 TDCi

Příspěvekod vladodesign » stř dub 03, 2013 23:08,0

po hladani som nasiel odpoved od Bilbo_Baggins (Wed 11 Feb 2009 13:43) v nasledujucom threade:
http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=65055

After few calls I was told "the trick":
Turn the key enough to make a contact ( DO NOT start the car ! )
Press both brake and accelerator and hold it down for about 20 seconds.
You should see "Oil service reset" message.
Of course, this is NOT a method that should be abused, but if you know what you're doing it can help.
Mondeo Duratorq 2.0 TDCi 103kW DPF, 2009 Ghia X Hatchback, Sony CDx6
vladodesign
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: úte říj 16, 2012 11:33,0

Re: Motor 2.0 TDCi

Příspěvekod Jenyk » čtv dub 04, 2013 23:23,0

To je cesta na to jak smazat tu hlášku, ne na to jak odstranit příčinu. Já bych to asi neudělal, smazal bych tím stopy a ztížil případnou práci servisu, ale to je na majiteli.
CMC604
Mondeo Titanium Kombi, Duratec 2,5 V6 125 kW,Durashift 5-Tronic, 2005
Cadillac Eldorado Convertible, V8 8,2 190 HP SAE, 1975
Cadillac Sixty Special, V8 4,9 200 HP, 1993
Uživatelský avatar
Jenyk
****
****
 
Příspěvky: 356
Registrován: sob zář 10, 2005 14:43,0
Bydliště: Západně od Prahy

Re: Motor 2.0 TDCi

Příspěvekod DR » pát dub 05, 2013 7:57,0

vladodesign: jak smazat hlášku o nutnosti výměny oleje, to bys našel i tady viewtopic.php?p=91763#p91763 Pokud jsi nedávno měnil olej někde v garáži a nikdo nevyresetoval tohle "olejové počitadlo", tak by už mělo být vše OK. Jen mám dojem, že ostatním uživatelům to v takovém případě hlásilo "service oil check". Já jsem tu hlášku nikdy neviděl, moji servisáci vědí, co všechno je při výměně oleje potřeba udělat ;-).
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Re: Motor 2.0 TDCi

Příspěvekod vladodesign » pát dub 05, 2013 10:30,0

Presne to sa stalo, olej (podla predpisu) bol meneny v garazi a technik asi nepozna reset funkciu, pretoze sa tato hlaska objavila presne 20.000km po poslednej vymene autorizovanym servisom vo Francuzsku (dolozene v serv.knizke). Kedze som auto kupil 4.januara na SK rozhodol som sa dat vymenit olej cim skor kvoli zime, nesuvisiac s pravidel.vymenou podla knizky. A ano, bral som na seba to riziko "na rychlo" vymeny v garazi pretoze som potreboval jazdit a priamo po kupe som nemal peniaze nazvys. Neva, ide sa dalej, na buducu vymenu oleja uz pristavim auto do servisu a dam pozor aby zresetovali po vymene to hlasenie. Prajem prijemny vikend! :)
Mondeo Duratorq 2.0 TDCi 103kW DPF, 2009 Ghia X Hatchback, Sony CDx6
vladodesign
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: úte říj 16, 2012 11:33,0

Re: cukani pri Motor 2.0 TDCi

Příspěvekod vladodesign » ned kvě 12, 2013 13:36,0

Zdravim vespolek,
Tak a zaradil som sa do okruhu majitelov, ktorym pri beznej jazde (zvacsa pri zaradenom 2. a 3. stupni) kratkodobo ale za to vyrazne CUKNE s motorom (cca asi po 100-200m), pri tom cuknuti taktiez kratkodobo preblikne kontrolka oleja a baterie. Stalo sa to v meste, pri zohriatom motore. Zastal som na zastavke MHD, vypol motor a nastartoval. Po zhruba dalsich 5km to cuknutie (uz aj na 4.rychl. stupni) bolo omnoho kratsie a menej citelne) ale kazdopadne sa objavilo. Mal som moznost ho prebehnut na dialnici asi na 10-15min, ale po zjazde z dialnice sa to este par krat zopakovalo. Stav paliva: dojazd cca 150km, pocet km: 118.300km, zohriaty motor, nikde ziadne chybove hlasky, auto sa da nastartovat a vypnut bez problemov. Mali ste podobne stavy? ako uz naznacuje pocet km na tachometri, mam tesne pred serv. prehliadkou a rozmyslam ci pockat este cca 1.500km alebo ist do servisu uz teraz kym sa tento problem objavuje. vdaka za rady a peknu nedelu prajem!
--> RIESENIE: po natankovani kvalitneho paliva znova do plna sa problem vytratil a neobjavil sa znova. po konzultacii pri servis.prehliadke (120.000) ma technik upozornil ze nenechavat minimum paliva v nadrzi, lebo ak nafta dojde, auto sa neda odvzdusnit pri ceste ale musi byt odtiahnute do servisu. odvtedy dotankujem pri zhruba do pol nadrze. mimochodom serviska spolu s vymenou brzd.kvapaliny stala 360 Eur, autorizovany servis ponukol TOP sluzby
Mondeo Duratorq 2.0 TDCi 103kW DPF, 2009 Ghia X Hatchback, Sony CDx6
vladodesign
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: úte říj 16, 2012 11:33,0

Re: Motor 2.0 TDCi

Příspěvekod madginger » čtv srp 01, 2013 20:51,0

Zdravím! Mám v poslední době problém: auto má lehce vyšší spotřebu (cca o 1,5l), ale hlavně jednou za čas při zastavování se začne motor dusit a skoro chcípne. Do toho ještě při nízkých otáčkách (tak do 1800) přicházejí vibrace, které jsou hodně cítit i v karoserii... no prostě Mondeo drnčí jak stará dodávka. Ve Fordu na nic nepřišli, hodnoty na diagnostice prej na úrovni zajetýho auta, vstřiky nový, vyměnili jen dva ventily u turba, ale nic se nestalo. EGR zkoušeli a mechanicky fungoval, ale už s ním byl dřív problém, byl čištěn. Jde mi o tohle: může uvedené problémy způsobovat EGR ventil? Je možné jej zaslepit/softwarově v ŘJ odstavit? Nevím jestli tenhle ekologickej bazmek chci za 10.000+ pořizovat, notabene když není jisté, že za to může...
Mondeo, 2.0 TDCi, 96kW, Kombi, 2007, Black Panther
madginger
*
*
 
Příspěvky: 15
Registrován: pát zář 30, 2011 18:41,0

Re: Motor 2.0 TDCi

Příspěvekod gallert » pát pro 20, 2013 10:58,0

zdravím,
chci se zeptat -poslední dobou jsem si všimnul,že po chcipnutí motoru se ozve z motoru takovej divnej zvuk -jako kdyby ušel vzduch nebo co-máte někdo podobnou zkušenost?nevíte někdo co to je?Nemůže to náhodou být nějaké to odvzdušnění klikovky očemž jsem taky někde slyšel?
Mondeo 2.0 TDCi, 103kW, kombi, 2010, Enterprise(lepší Titanum), Tiptronic 6st
Mondeo kombi 2.0 TDCi ,96kW, Ghia,Tiptronic, rv: 2002 - prodáno při 260000km a vše bylo OK
Scorpio kombi 2.9i,V6 24V,automat,rv1996 _______Scorpio 5dv.,2.0i,automat,rv 1985
gallert
****
****
 
Příspěvky: 338
Registrován: sob lis 18, 2006 20:20,0

Re: Motor 2.0 TDCi

Příspěvekod ironside » ned pro 29, 2013 19:33,0

je to normalni,nekam se ten vzduch od turba musi ztratit :P me to dela take
jo a odvzdusneni klikovky je reseno vyvodem do sani
Mondeo Ghia 2,0 TDCI DPF 163k 2011
Mondeo modelová řada 01, 2.0 TDCI DPF 96kw, Combi, r.v. 2007, Ghia
ironside
**
**
 
Příspěvky: 90
Registrován: ned zář 07, 2008 6:08,0

Re: Motor 2.0 TDCi

Příspěvekod ironside » ned pro 29, 2013 19:36,0

pro madginger
tak ho na chvilku odpoj,sice se ti rozsviti kontrolka,ale po zapojeni a nekolika startech zase zhasne.
Mondeo Ghia 2,0 TDCI DPF 163k 2011
Mondeo modelová řada 01, 2.0 TDCI DPF 96kw, Combi, r.v. 2007, Ghia
ironside
**
**
 
Příspěvky: 90
Registrován: ned zář 07, 2008 6:08,0

Re: Motor 2.0 TDCi

Příspěvekod gallert » pon pro 30, 2013 9:56,0

to ironside:aha-tak turbo-to mě nenapadlo.díky
Mondeo 2.0 TDCi, 103kW, kombi, 2010, Enterprise(lepší Titanum), Tiptronic 6st
Mondeo kombi 2.0 TDCi ,96kW, Ghia,Tiptronic, rv: 2002 - prodáno při 260000km a vše bylo OK
Scorpio kombi 2.9i,V6 24V,automat,rv1996 _______Scorpio 5dv.,2.0i,automat,rv 1985
gallert
****
****
 
Příspěvky: 338
Registrován: sob lis 18, 2006 20:20,0

Re: Motor 2.0 TDCi

Příspěvekod Duffy » stř led 22, 2014 11:46,0

Zdravím v klubu! Tak když navážu k vláknu "startování", tak jsem zhruba před 3mi měsíci zaregistroval horší startování, nicméně to nebylo pravidelné (cca 5x nastartovalo v pohodě a po šesté napotřetí). Koncem října jsem měl auto v servisu - prohlídka po 140tkm a po výměnách kapalin a filtrů mne technik upozornil, že startování blbne, jenže já hlava tupá jsem to neřešil, až do včerejška. Ranní start v garáži asi na po 5té, přičemž po třetím startování motor naskočil, ale za cca 3 sek. zhasl, tudíž jsem po práci domluvil servis v Teplicích (není autorizák, ale zatím spokojenost) a při převozu tam jsem již startoval asi na osmkrát. Baterie proměřena, je nová (2013) a dobitá, tudíž se půjde po stopách 1.startér, 2.regulátor tlaku v čerpadle, 3.čerpadlo samotné... Po načtení diskuze budu doufat, že to bude ta nejekonomičtější varianta (startér), nicméně mi můj pesimismus říká, že pokud auto chytí a zhasne, tak je opravdu nízký tlak... :? Budu vás informovat...
Dovětek: kua, při 142tkm měnit čerpadlo? Tomu se mi nechce věřit. Mám takové zkušenosti s firemní flotilou Rendlů 1.5dci, kde při 140-150tkm začaly padat čerpadla i vstřiky, ale FORD je přeci FORD (resp. Pažoutomotor v mym případě :) )
Mondeo, 2.0 TDCi 103kW, Kombi, r.v. 10/2007, Titanium X
Uživatelský avatar
Duffy
Junior
Junior
 
Příspěvky: 0
Registrován: úte kvě 24, 2011 10:31,0
Bydliště: Teplice

Re: Motor 2.0 TDCi

Příspěvekod ironside » stř led 22, 2014 14:02,0

tohle mi delalo cerpadlo,zajimave je,ze diagnostika mi chybu vubec nehlasila,ale po vymene vse ok
Mondeo Ghia 2,0 TDCI DPF 163k 2011
Mondeo modelová řada 01, 2.0 TDCI DPF 96kw, Combi, r.v. 2007, Ghia
ironside
**
**
 
Příspěvky: 90
Registrován: ned zář 07, 2008 6:08,0

Re: Motor 2.0 TDCi

Příspěvekod beeringa » stř led 22, 2014 16:41,0

tohle jsem už slyšela, že se takhle někdy čerpadílka zblbnou. doufám, že nám se to nestane.
beeringa
*
*
 
Příspěvky: 12
Registrován: pát pro 13, 2013 15:18,0

PředchozíDalší

Zpět na Mondeo MK IV - Motor, zapalování vstřikování

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník