Mě se osvědčilo přeřazovat při 3500-3800ot, tak aby, když otáčky spadnou, tak aby i na další kvalt turbína stále foukala. Pak využívat váhy auta, resp. jeho skvělé setrvačnosti. Rozjet na 110km/h a opravdu lehounce ubírat na těch cca 90km/h (cca 2-5km úsek podle terénu). Většinou to vyjde tak, že se objeví další kopeček dolů a můžu to zase rozjet. Tímhle stylem dosahuju 8l/100km s T5tkou v provozu 60%dálnice, 30% okresky, 10% město.
Ve městě většinou řadím 1 .... 4. a popojíždění. Pokud chci akcelerovat, okamžitě podřazuju ... klidně i na 2. Brždění ... snažím se co nejvíc využít síly motoru, takže brzdím i jedničkou - samozřejmě kvalty skládám postupně 3 ... 2 ... 1 ... brzdy (spojka je původní s 210t km a nezdá se, že by měla dost). Tímhle se v čistě pražském provozu dostanu na cca 11litrů/100km (techničák 14,4)
PatroSK píše:... článok o prepĺňaných motoroch EcoBoost. ...pri týchto motoroch netreba nechať bežať motor pri voľnobežných otáčkach po nadmernej záťaži (kvôli vychladeniu turba). Toto vraj zabezpečí systém štart/stop ...
Zpět na Mondeo MK IV - Motor, zapalování vstřikování
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník