od DR » stř led 29, 2014 18:24,0
Ferytax: můj čistě osobní názor, který nikomu necpu. Když tě auto živí, ročně najedeš přes 70 tkm a potřebuješ spolehlivost, tak nemá smysl hrát si na nějaké pokusy a polovičaté opravy. To auto si na sebe vydělá, tak mu dopřej, co potřebuje. Já na tvém místě bych si místo ojetého nafťáku, u kterého se ti (při tvém nájezdu) za rok vysype půlka motoru, koupil benzínový dvoulitr, přestavěl ho na LPG a pak už jen jezdil a jezdil. Měl bych nižší provozní náklady (palivo i servis) a vyšší spolehlivost, prostě samá pozitiva a sociální jistoty.
Co se týká tvých dotazů ... Nafta na to nějaký vliv má a když to necháš, tak se ti jednoho dne stane, že prostě nenastartuješ, nedodržíš termín a ztratíš zakázku nebo zákazníka. Když jsou dva vstřiky vadné, tak ty zbylé dva už taky moc dlouho nevydrží, při tvém nájezdu bych si na to klidně i vsadil.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012