1.8TDCi

Re: 1.8TDCi

Příspěvekod Jarda123 » pát dub 19, 2013 21:01,0

Dobrý den, nevím jak založit nový příspěvek a tak píši pod tento link. Pořídil jsem si 1,8 TDCi MKIV rv:12/2008 najeto poctivých 58000 Km.Vůz před koupí používala manželka jako služební a měli jsme ho i k soukromým účelům. Než jsem ho koupil, tak jsem s ním jezdil hlavně mimo město, teď s ním popojíždím v kolonách i do práce a všiml jsem si , že motor při otáčkách od 1200 do 1800 přenáší chvění do kabiny. (před tím jsem si toho nevšiml, vůz stál asi měsíc než se vše vyřídilo) Když jsem zkoušel motor roztočit na volnoběh, tak toto jsem cítil také + asi lehce ještě okolo 2200 ot. Stavoval jsem se u známého v servisu a ten to prověřoval u Ford Charouz a prý je toto normální (lépe řečeno, prý se to u těchto motorů projevuje, ale nikdo to neumí opravit a to i u vozů co byly v záruce). Můžete mi někdo potvrdit jestli to tak opravdu je, nebo jestli jste toto někdo řešil a popřípadě jak. Děkuji Jarda
Jarda123
Junior
Junior
 
Příspěvky: 0
Registrován: pát dub 19, 2013 20:21,0

Re: 1.8TDCi

Příspěvekod HonzaV » sob dub 20, 2013 19:58,0

V tomto vlákně: viewtopic.php?f=60&t=1841 se zřejmě nachází odpověd.
Ford Mondeo 2.0 TDCi, 120kW, kombi, 2014, Business, Midnight Sky
dříve Ford Mondeo 2.0 TDCi, 85kW, kombi, 2008, Titanium, Panther Black
Ford Focus 1.8 TDCi, 74kW, kombi, 2003, Silver
dříve Ford Escort turnier 1.8 TD, 1997
Uživatelský avatar
HonzaV
*
*
 
Příspěvky: 12
Registrován: pát pro 01, 2006 9:14,0

Re: 1.8TDCi po nastartovani zhasne

Příspěvekod bordrum76 » pon zář 30, 2013 13:02,0

ahojte Fordaci, mam Mondeo 2009 1,8tdci 92kW 114000km a mam nasledovny problem:
Studeny start - vsetko ok.
Teply motor - motor naskoci a po 3 sec zhasne - po opatovnom startovani niekedy naskoci niekedy nie / vyskusal som zoslapnut plynovy pedal - niekedy to pomoze / . Cely tento jav neurobi vzdy - vyskytne sa to 1x za 20 startov.

Diagnostika - nizky tlak v rampe ... tak sme vymenili snimac tlaku v rampe - nepomohlo. Nasledovala kontrola a oprava trysiek - tie su teraz ok.

Problem sa opakuje.

Stretli ste sa niekto s takymto problemom? Dakujem za info a pomoc.
bordrum76
Junior
Junior
 
Příspěvky: 0
Registrován: pon zář 30, 2013 10:47,0

Re: 1.8TDCi

Příspěvekod ironside » úte říj 01, 2013 17:46,0

a jak se tvari cerpadlo?
Mondeo Ghia 2,0 TDCI DPF 163k 2011
Mondeo modelová řada 01, 2.0 TDCI DPF 96kw, Combi, r.v. 2007, Ghia
ironside
**
**
 
Příspěvky: 90
Registrován: ned zář 07, 2008 6:08,0

Re: 1.8TDCi

Příspěvekod Ferytax » úte led 28, 2014 13:20,0

Ahoj,chtěl jsem se zeptat na vstřiky. Teď v zimě mi začalo špatně startovat auto – na druhej,pátej pokus a to ještě jen tak tak. Minulý měsíc jsem měl auto v servisu (3 týdny) a tam museli dobíjet baterku,protože jim to nešlo nastartovat. Jelikož používám auto denně ke svojí práci,zajel jsem do servisu ať mi vymění baterku. Ale po měření zjistili,že baterka je OK a dobíjení taky. Napíchli to na počítač a zjistili,že 2 vstřiky jsou horší a tudíž jde přes ně míň nafty než by mělo a proto to špatně startuje a že se může stát,že se to nemusí nastartovat vůbec. Chtěl jsem se zeptat,jdou vstřiky pouze nějak vyčistit? Musí se případně měnit všechny 4 vstřiky,když jsou špatný pouze 2? Může se stát,když to nechám být (zatím to vždy nastartovalo),že se stane něco s motorem? Jaký vliv na tyto problémy má nafta?
Jinak auto – Ford Mondeo 1.8 tdci, 92 kw, kombi, 06/2008, 216 000 km.
Ferytax
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: úte led 28, 2014 12:54,0
Bydliště: Praha

Re: 1.8TDCi

Příspěvekod DR » stř led 29, 2014 18:24,0

Ferytax: můj čistě osobní názor, který nikomu necpu. Když tě auto živí, ročně najedeš přes 70 tkm a potřebuješ spolehlivost, tak nemá smysl hrát si na nějaké pokusy a polovičaté opravy. To auto si na sebe vydělá, tak mu dopřej, co potřebuje. Já na tvém místě bych si místo ojetého nafťáku, u kterého se ti (při tvém nájezdu) za rok vysype půlka motoru, koupil benzínový dvoulitr, přestavěl ho na LPG a pak už jen jezdil a jezdil. Měl bych nižší provozní náklady (palivo i servis) a vyšší spolehlivost, prostě samá pozitiva a sociální jistoty.

Co se týká tvých dotazů ... Nafta na to nějaký vliv má a když to necháš, tak se ti jednoho dne stane, že prostě nenastartuješ, nedodržíš termín a ztratíš zakázku nebo zákazníka. Když jsou dva vstřiky vadné, tak ty zbylé dva už taky moc dlouho nevydrží, při tvém nájezdu bych si na to klidně i vsadil.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Re: 1.8TDCi

Příspěvekod tomboy » úte bře 25, 2014 13:53,0

Ahoj,
už jste někdo u tohoto motoru řešili výměnu EGR ventilu?
na kolik to přišlo, nějaké reference v Praze na servis?
MKIV 1.8 TDCi 92 kW, combi
tomboy
Junior
Junior
 
Příspěvky: 3
Registrován: pon bře 17, 2014 11:13,0

Re: 1.8TDCi

Příspěvekod CZaryfuk » sob dub 12, 2014 18:51,0

Ahoj.
Nevíte prosím náhodou někdo,zda běžná diagnostika ve Fordím servisu odhalí vadné vstřiky,nebo čerpadlo?Nebo musím zajet na diagnostiku do nějakého spec. servisu např.Delphi?
Auto po ranním nastartování asi první 3km (jízda na sytič) jede krásně tiše i přiměřeně reaguje,ale potom na 2 a 3 docela dost cuká
a motor vydává dost traktorózní zvuk a jakoby klapaly ventily na Š120.To cukání potom jakžtakž ustane,ale ,,ventily´´klapou celý den,tak to musím držet stále dost pod plynem,aby to nebylo tak hrozné.
Jinak auto jezdí vcelku normálně,snad jenom vyšší spotřeba.
Ve Ford Maier na Podbělohorský mi motor připojili na diagnostiku,ale kromě nižšího napětí jim to neukázalo nic.Nevíte někdo co s tím?
Nebo kam zajet v Praze?Dík.
Ford Mondeo 1.8TDCi 92kW,r.v.2008 kombi
CZaryfuk
*
*
 
Příspěvky: 26
Registrován: pon úno 20, 2006 21:02,0

ztrata vykonu

Příspěvekod slama.michal » pát led 01, 2016 9:59,0

Zdravim, nemate nekdo prosim vas zkusenosti s timto chovanim motoru? Pri vyssich otackach, respektive kdyz potrebuji potrebuji vice vykonu (predjizdeni, prudke zrychlovani) se motor zacne dusit a uplne ztrati vykon.
Mondeo 1.8 tdci, 92 kw, r.v. 2008, kombi, ghia
slama.michal
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: pát led 01, 2016 9:38,0

Předchozí

Zpět na Mondeo MK IV - Motor, zapalování vstřikování

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron