Motor 2.0 TDCi

Re: Motor 2.0 TDCi

Příspěvekod potop » úte bře 01, 2016 15:38,0

Ahoj,
vie mi niekto poradiť čo je to za odpojený konektor na palivovem filtry? Patrí tam alebo niekde inde? Dík.
Obrázek
Mondeo 2012
MONDEO MKIV 2012, 2,0, 103kw, Kombi
MONDEO 1.8TD,1998,GHIA,Hatchback
príležitostne FORD FOCUS 1.6 16V,1998,GHIA,Hatchback
Uživatelský avatar
potop
**
**
 
Příspěvky: 98
Registrován: čtv lis 30, 2006 0:26,0
Bydliště: SKALICA-SR

Re: Motor 2.0 TDCi

Příspěvekod potop » pát bře 04, 2016 20:03,0

Nájde sa niekto kto pozrie na svojom aute kde to má byť zapojené? Jedná sa o Mondeo po FL 103kw, rv. 2012
Díky.
MONDEO MKIV 2012, 2,0, 103kw, Kombi
MONDEO 1.8TD,1998,GHIA,Hatchback
príležitostne FORD FOCUS 1.6 16V,1998,GHIA,Hatchback
Uživatelský avatar
potop
**
**
 
Příspěvky: 98
Registrován: čtv lis 30, 2006 0:26,0
Bydliště: SKALICA-SR

Re: Motor 2.0 TDCi

Příspěvekod romca » sob lis 05, 2016 0:28,0

Zdravím, pánové, mám problém s hydroštely a přemýšlím o výměně. je výměna komplikovaná a jak zhruba probíhá? Před 15.000 km jsem dělal rozvody a před cca 5.000 km se projevily hydroštely... Musím dělat znovu rozvody při výměně hydroštelů? Můžete někdo doporučit servis v okolí Brna a výměnu hydroštelů?
Ford Mondeo 2.0 TDCi 2008, 103 Kw Kombi, automat
Ford Mondeo 2.0 TDDi 2001 Ghia 85 Kw Kombi
Uživatelský avatar
romca
*
*
 
Příspěvky: 22
Registrován: stř led 02, 2008 16:39,0
Bydliště: Hustopeče

Re: Motor 2.0 TDCi

Příspěvekod Petkar » čtv pro 01, 2016 17:18,0

Dobrý den,

jsem vlastníkem Fordu Galaxy MkIII 2.0 TDCi, 103kW, rv. 11/2011. Předtím jsem měl Galaxy Mk. II 1.9 TDi 96kW čipnutých na cca 120kW a bohužel mi u tohoto Galaxy tak nějak ten výkon chybí :(

Chtěl bych se zeptat, jsou skutečně motory 2.0 TDCi o výkonech 103kW a 120kW stejné a liší se pouze řídící jednotkou? Mám totiž nabídku na přehrání ŘJ na verzi 120kW, akorát nemůžu nikde najít, zda se skutečně liší pouze SW v řídící jednotce nebo jsou i jiné změny v HW motoru.

Samozřejmě ještě zvažuji cestu klasického chiptuningu se zápisem změny do TP vozidla, přece jenom při dnešních obstrukcích na STK mi bohatě stačí to, co si zažívám každé dva roky s kupátkem:-)

Díky za informace a omlouvám se, že to píšu do sekce Mondeo, ale vycházím z toho, že se jedná o stejné motory...
Ford Galaxy MkIII 2.0TDci 103kW, rv. 2011
Škoda 110R Coupé 1.3 55kW :-)
Petkar
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: stř lis 30, 2016 23:58,0

Re: Motor 2.0 TDCi

Příspěvekod pepacz007 » úte led 24, 2017 21:42,0

Zdravím všechny,

Píši pro informaci, kdyby měl někdo podobné problémy-což nikomu nepřeji.

Odešel mi motor ve 190 tis. - nasál olej s naftou , zadřeno, celková velká oprava( nové písty, ojnice, oprava klikovky, hlavy, vstřikovač co měl na svědomí tu naftu v oleji, apod). Ozubený řemen tu ránu kupodivu vydržel - jel jsem zrovna do servisu na výměnu. Před poruchou startování bez problémů,
Po opravě se startování zajímavě zhoršilo. Studený motor startoval na první sice trochu delší pokus a to i za mrazu. S ohřátým motorem to bylo horší 5 - 7 pokusů bylo běžné. Po startu šlapal motor bez problémů. Startér s ním alespoň podle mého subjektivního pocitu točil dost.
Podezření - spadlá nafta vyloučeno.

Byl to startér , na oběhaný motor stačil, ale na nový s vyšší kompresí už ne. Teď už je to v pohodě.
Mondeo MK4, 2.0 TDCi 103kw, kombi, r.v. 2007, Ghia
pepacz007
Junior
Junior
 
Příspěvky: 3
Registrován: stř úno 22, 2012 1:03,0
Bydliště: Praha

Re: Motor 2.0 TDCi

Příspěvekod taigr » stř črc 26, 2017 14:53,0

Shamon píše:Ahoj,
pokud chci zrychlit a pridavam hodne plynu, tak se zasne objevovat mirne cukani motoru, jakoby chvilkovy pokles vykonu motoru v pravidelnem intervalu, není to nijak intenzivní, ale vím o tom.... Projevuje se to cca od 2500 otacek nahoru na 4. a 5.st. Pokud zrychluji na 3.st., tak neni zadny problem i kdyz jdu treba az na 4500 ot. Kdyz uberu plyn tak to prestane. Nechal jsem si vymenit palivovy a vzduchovy filtr, ale nic se nezmenilo. Poradite cim by to mohlo byt? Diky.



Ahoj.
Zjistil jsi cim to je?
Naftu jsem vyloucil, zaklad je vymeneny. Mohlo by to byt castecnym ucpanim filtru pevnych castic ve vyfuku? Diagnostika ukazovala cistotu na 80%

Setkal se s tim jeste nekdo, jake bylo reseni. Pokud mam auto odvezt do servisu, muze nekdo doporucit nejaky na trase Breclav - Brno?

Mondeo Kombi 2009, 103Kw
Mondeo, 2.0 TDCi 96, kombi, r.v. 2004, Ghia
taigr
Junior
Junior
 
Příspěvky: 0
Registrován: úte kvě 10, 2011 15:30,0

Re: Motor 2.0 TDCi

Příspěvekod ironside » sob črc 29, 2017 18:50,0

a co EGR ventil,mel jsem neco podobneho,diagrostika ukazovalo,že je v poradku,ale nebyl.Po vymene to bylo zase ok.
Mondeo Ghia 2,0 TDCI DPF 163k 2011
Mondeo modelová řada 01, 2.0 TDCI DPF 96kw, Combi, r.v. 2007, Ghia
ironside
**
**
 
Příspěvky: 90
Registrován: ned zář 07, 2008 6:08,0

Předchozí

Zpět na Mondeo MK IV - Motor, zapalování vstřikování

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron