Napájení čelní kamery ze zrcátka + diagnostika

Napájení čelní kamery ze zrcátka + diagnostika

Příspěvekod pecuch » pon kvě 04, 2015 12:47,0

Ahoj, jsem tady nový, své první Mondeo jsem si koupil před pár dny. Z bývalého auta jsem si vzal i kameru, kterou si chci nainstalovat do Mondea. Protože plánuju mít auto pár let, chci kamera zapojit ideálně tak, aby mi nikde nevisel kabel od napájení a nezabíral autozapalovač. Kameru mám hned vedle zpětného zrcátka, které není samostmívací. Zrcátko jsem rozebral protože trochu vrzal ten kricí plast a našel jsem tam volný kabel s konektorem. Předpokládám že je to nachystané napájení na samostmívací zrcátko. Napadlo mě, jestli ten kabel nemůžu využít pro tu kameru. Nejsem ale elektrikář, sám se do toho nepustím. Myslíte, že je to dobrý nápad? Vzhledem k umístění je to ideální řešení. Pokud někdo víte o někom z Brna, kdo by to zvládl, předem děkuji za kontakt. A pokud bude mít i diagnostiku, tak ještě líp, chci si aktivovat automatické zamykání při rozjezdu, pokud to půjde. Díky Radek
CMC
Mondeo kombi, 1.6 TDCi 85kW, 2012, Winner, White Frozen
pecuch
Junior
Junior

Re: Napájení čelní kamery ze zrcátka + diagnostika

Příspěvekod ironside » úte kvě 05, 2015 8:27,0

no ja bych to neriskoval,to uz neni jako driv,kdyz byl kabel,tak tam je plus nebo minus,ted tim kabelem behaji i data z ridicich jednotek a rozhodi ti to nejaky okruh.Ja jsem jednou pripnul cidlo od alarmu k zarovce osvetleni u nohou spolujezdce,aby mi to hlasilo otevreni dveri a prestalo mi zhasinat osvetleni v bocnich zrcatkach...radeji si natahni extra kabel od pojistek.A zamykani pri rozjezdu umi jen nektere modely,zalezi na komfortni jednotce,ne kazde Mondeo to umi.
Mondeo Ghia 2,0 TDCI DPF 163k 2011
Mondeo modelová řada 01, 2.0 TDCI DPF 96kw, Combi, r.v. 2007, Ghia
ironside
**
**

Příspěvekod DR » úte kvě 05, 2015 8:36,0