LPG - obecně, princip

Příspěvekod Forrest » stř úno 21, 2007 17:01,0

Nic ve zlém, ale to je snad jasné, zpětné zášlehy se léčí 100% spolehlivostí zapalování, ne dalším bazmekem :-) Protože jsem s ním ale 2roky jezdil, trvám na tom, že po zvýšení předstihu na LPG se auto chovalo svižněji a méně žralo. Nemusíte mi to věřit, je mi to vcelku jedno. Mám za to, že se mi krabička za 2000,- asi možná i zaplatila, ale hlavně to líp jelo. Laicky řečeno, CNG úpravu předstihu vyžaduje, LPG neuškodí. Víc bych v tom nehledal. Mimochodem - nic proti LPG, ale všechny ty (mé) přestavby mě nějak vysilují, docházím k názoru, že je lépe věnovat strávený čas vydělávání peněz a na přestavování se raději vykašlat :wink:
CMC 291
MKIII 2.5 Duratec VE 04 ; MKIII 2.5 Duratec VE 01 ; MKII 2.0 Zetec 97 ; MKI 1.8 Zetec 96
Uživatelský avatar
Forrest
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 475
Registrován: úte čer 22, 2004 13:49,0
Bydliště: Hradec Králové

Re: LPG - obecně, princip

Příspěvekod sas » čtv říj 18, 2012 21:30,0

zdar poridil jsem si do prace escorta 1,6 16V 96rv. lpg to ma nejakyho polaka jednobodovy ,problem je ze kdyz to je na lpg na volnobech motor facha ,ale pri jizde pri pridani plynu to zacne cukat a strilet,uz su stoho zoufalej,kazdy radi neco jineho,dal sem novy filtr vzduchu a svicky brisk,ale nepomohlo to,mate stim nekdo zkusenost :?: dik
sas
Junior
Junior
 
Příspěvky: 0
Registrován: čtv říj 18, 2012 21:07,0

Předchozí

Zpět na Palivo - obecně

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník