Čerpací stanice

Čerpací stanice

Příspěvekod honza aka hooby » ned lis 23, 2003 17:49,0

tak jsem se znovu po dlouhe dobe presvedcil jak nekvalitni palivo ovlivni vykon a chod motoru.
Jel jsem na otocku do Prahy, kde jsem na dalnici HK-PHA, tankoval hned na zacatku dalnice na cerpaci stanici OMV. Po ceste zpet zacal byt motor hodne hlucny az neprijemne hlasite! Dalsi dny jsme pozoroval znacny pokles vykonu, zejmena ve vyssich otackach. Motor byl hlucny v celem spectru otacek. Asi po dvou dnech jsem tankoval na sve oblibene shellce, jelikoz me napadlo ze toto muze byt spojene s nekvalitnim palivem, natankoval jsem plnou (klasiku 95). Asi po ujeti 100km, zrovna jsem najizdel na dalnici, najendou zacala 4ka neuveritelne tahnout a hluk, se vratil k normalu! Vyzkousel jsem mu prislapnout na 5tku a behem okamziku se rucicka tachometru prohnala kolem 180tky a me se na tvari vyloudil usmev a opet jsem sklidnil auto na mych klasickych 140.).
Ja tankuji vyhradne od Shellu a prave OMV :twisted: , ted zustanu asi jen a jen u Shellu!
Podobnou zkusenost jsem kdysi mel s Aralkou v Moravske Trebove, od te doby netankuji Aral.). Mam svych par oblibenych stanic shell po republice, kde tankuji a vypada to ze jinde uz ani nahodou nebo jen nouzove za 200,- :lol:
ma nekdo podobnou zkusenost??kde prodavaji nekvalitni palivo??
Uživatelský avatar
honza aka hooby
****
****
 
Příspěvky: 220
Registrován: pát zář 05, 2003 10:07,0

Příspěvekod Ota » ned lis 23, 2003 17:56,0

Tohle nemusi byt jen vina OMV nebo te pumpy. Co se tyce obyc. Naturalu 95 a obyc. motorove nafty (neaditivovane), tak Cepro pusti do obehu kdejakou sra*ku z Polskych rafinerii. A tyhle dve paliva od Cepra berou vsichni, co tak vim. Jinak je to s aditivovanymi jako Shell Extra Diesel, Aral diesel, Shell V Power apod. Ale obecne by melo platit, ze lepsi pumpy si (snad) vice hlidaji cistotu paliva.
Vedeli jste treba, ze nafta i benzin se tlaci stejnymi trubkami? ;-)
Ota - CMC 014
Mondeo 2.0 16V Trend, 3/2006, combi
Uživatelský avatar
Ota
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1196
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:40,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod honza aka hooby » ned lis 23, 2003 18:00,0

no ja jezdim a tankuji celkem dost, a musim rict ze nejlip se me auto chova na shell palivo, jestli shell kontroluje vic cistotu to nevim. Driv jsem hodne jezdival na W-power, ted to tak nejak stridam. Ale co se tyce klasicke 95 tak proste shell me nikdy nezklamal.
Uživatelský avatar
honza aka hooby
****
****
 
Příspěvky: 220
Registrován: pát zář 05, 2003 10:07,0

Příspěvekod Turbo » ned lis 23, 2003 21:20,0

Já tankuji u Shellu, protože dávají body. Nic méně pár lidí , kteří se mezi sebou neznají mě varovali před čerpánín na jedné z Shellek v Olomouci,
že někdy mají nekvalitní naftu, kterou neberou od Shellu :?:
TURBO
(jinde než Shell netankuji) jsem spokojen
fordtdci@tiscali.cz
Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia rok 2002
Uživatelský avatar
Turbo
*
*
 
Příspěvky: 47
Registrován: úte zář 16, 2003 23:05,0
Bydliště: Olomouc

JET

Příspěvekod Jenicek » ned lis 23, 2003 22:29,0

Loni jsem měl podobnou zkušenost - párkrát jsem tankoval do téměř prázdné nádrže u JETu a po pár kilometrech i ta moje líná 1.6ka začala znatelně víc táhnout. Několikrát jsem to zopakoval - prokládal jsem to s benzínem z pumpy Globus. Po nalití JETu se to opět znatelně zlepšilo. Později jsem měl dojem, že se to trochu zhoršilo a že ten rozdíl už nedokážu rozpoznat, tak jsem se zase vrátil k levnějšímu Globusu. Asi vyzkouším podle vaší rady ten Shell...
CMC 117
Mondeo MK1 1.6i 16V L1F, 1996, combi, LPG seq. Magic 2
Uživatelský avatar
Jenicek
****
****
 
Příspěvky: 274
Registrován: pát lis 14, 2003 20:34,0
Bydliště: Praha 5

Příspěvekod steven » ned lis 23, 2003 23:52,0

Já zkouším různé benzínky,ale zatím jsem neměl nějakou delší trasu,abych poznal rozdíl.Asi před rokem,mi kolega řekl,že zničil katalyzátor,když nabral na Shell V-Power.Reklamace vše vyřešila,benzínka je proti takovým věcem pojištěna. :lol:
Uživatelský avatar
steven
**
**
 
Příspěvky: 93
Registrován: sob říj 25, 2003 0:29,0
Bydliště: OPAVA

Příspěvekod Sasa » pon lis 24, 2003 8:28,0

Ota píše:Tohle nemusi byt jen vina OMV nebo te pumpy. Co se tyce obyc. Naturalu 95 a obyc. motorove nafty (neaditivovane), tak Cepro pusti do obehu kdejakou sra*ku z Polskych rafinerii. A tyhle dve paliva od Cepra berou vsichni, co tak vim. Jinak je to s aditivovanymi jako Shell Extra Diesel, Aral diesel, Shell V Power apod. Ale obecne by melo platit, ze lepsi pumpy si (snad) vice hlidaji cistotu paliva.
Vedeli jste treba, ze nafta i benzin se tlaci stejnymi trubkami? ;-)


Netlaci.. kazde palivo ma svuj vlastni okruh :-)

Jinak ja tankuji naftu na kontaktu... nestezuji si a da se rici ze rozdil krome ceny neni u jinych benzinek na vykonu znat....
CMC 049 - Ford Mondeo 1.8 TD Combi GLX-1999-LIBEREC

Autoservis - AutoVazi Ford servis
Liberec - Katerinky
Uživatelský avatar
Sasa
****
****
 
Příspěvky: 224
Registrován: pát zář 05, 2003 8:23,0
Bydliště: Liberec

Příspěvekod honza aka hooby » pon lis 24, 2003 8:49,0

steven píše:Já zkouším různé benzínky,ale zatím jsem neměl nějakou delší trasu,abych poznal rozdíl.Asi před rokem,mi kolega řekl,že zničil katalyzátor,když nabral na Shell V-Power.Reklamace vše vyřešila,benzínka je proti takovým věcem pojištěna. :lol:


celkem by me zajimalo jak postupoval pri reklamaci, tedy jak dokazal ze zrovna jejich benzinka mu poskodila kat..)
Uživatelský avatar
honza aka hooby
****
****
 
Příspěvky: 220
Registrován: pát zář 05, 2003 10:07,0

Příspěvekod Ota » pon lis 24, 2003 9:00,0

Sasa píše:
Ota píše:Netlaci.. kazde palivo ma svuj vlastni okruh :-)


Ale tlaci. Kamarad delal v Cepru a vypravel, jak se to dela s tou pomichanou casti, ze se to necha odstat a da se to celkem dobre oddelit. Samozrejme mluvim o Cepru, jakozto narodnim skladu PHM, nikoli o jednotlivych pumpach :-).
Ota - CMC 014
Mondeo 2.0 16V Trend, 3/2006, combi
Uživatelský avatar
Ota
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1196
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:40,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod filipek » pon lis 24, 2003 9:49,0

Tankuju u Aralu a mám pocit že auto jede trochu líp než když natankuju např. u OMV. V poslední době se mi ale stalo něco přinejmenším divného, natankoval sem u Aralky a na stojanu se objevilo 60,21 l od chvíle kdy mi začalo svítit magický oko sem ujel cca.10km.Takže se domnívám že sem měl v nádrži min.5l před tankováním. :( Benzinový mondeo by mělo mít podle papírů nádrž na 58,5l.Ještě bych dodal že přestávám tankovat při prvním vypnutí pistole!
Můžete mi někdo vysvětlit jak je to možný???
:? :? :?
Ford Focus 1.6 16V , 74kW , r.v.2000 , Kombi , Futura
Uživatelský avatar
filipek
**
**
 
Příspěvky: 97
Registrován: úte říj 21, 2003 13:26,0
Bydliště: Ostrov u K.V.

Příspěvekod Hightower » pon lis 24, 2003 11:00,0

filipek:
No to nevím jak je to přesně možné u takovéto benzínky, ale poradím ti jednu věc. Zkus vzít 20 l kanystr a natankuj ho plný a zkus třeba tankovat pomalu apod. Jen tak máš jistotu, že by ti stojan měl ukázat 20 l. A pokud ti ukáže více, tak jim tam probíhá vzduch, který tlačí počítadlo. Toto je praktika na benzinkách ve dvoře, tam ti třeba 5 l projede vzduch. Proto prodávají levnější benzin, vrátí se jim to. Takže t zkus pomocí toho kanystru.


Jinak já čerpám u Euro-oil (čepro) a je to v pohodě. Občas vezmu na Paramu, Aralu, Shell. Ale když si tak vzpomenu, tak když jsem bral Shell a hnal jsem to, tak jsem dostal spotřebu během té jedné jízdy na 7 l / 100 km a to jsem to hnal. Takže je možné, že Shell bude slušný.
CMC 064
Mondeo 1.8 16V GLX Mk I, 7/1996, hatchback
Yamaha FZS 600 Fazer 9/1999
Uživatelský avatar
Hightower
*****
*****
 
Příspěvky: 500
Registrován: sob zář 13, 2003 23:07,0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvekod No Respect » pon lis 24, 2003 12:13,0

Já osobně tankuji najčastěji na Shellce a jsem spokojen.
Když jsem jel jednou do Prahy po dálnici, tak jsem měl v nadrži normalní shell 95 a když jsem jel nazpatek, tak jsem musel natankovat (hladovy oko uz svitilo a rucicka se blizila uplnymu spodku) - nezbyvalo mi nic jinyho nez natankovat na Benzine a jakmile jsem vyjel, tak jsem po par kilometrech hned poznal jak to tahne o min.
Na shellce se mi zda kvalitni benzin.A jde tam i poznat (a to HODNE) rozdil mezi 95 a tim jejich Shell V- power racing.Tahne to o dost lip a to zejmena do kopce (motor se rychleji vytacia neni treba nutny podrazovat).Ty 4 oktany je dost velkej rozdil.No ale taky je tam velkej rozdil v cene - aspon nakych +- 8kc/litr.Ale rikase, ze jednou za cas je dobry ho natankovat, ze vse aspon procisti.
Ale osobne se mi libila i kvalita napr. na Aralce,OMV apod. - no, ale zalezi jak kde.
Naposledy upravil No Respect dne čtv lis 27, 2003 19:23,0, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
No Respect
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1031
Registrován: čtv zář 18, 2003 15:38,0
Bydliště: Brno

Příspěvekod Hokky » stř lis 26, 2003 7:45,0

Pozor na Robin Oil v Trutnově na výpadovce na Pec pod Sněžkou. Hlavně nafťáci co chtějí v zimě ráno odjed od baráku by zde neměli parkovat, jinak budete čekat, jako já, až bude tepleji.
CMC 096
Mondeo 1,8TD, Trend, 6/99, Turnier, vzd.filtr JR
Škoda 136 pickup 50kW 1993
Uživatelský avatar
Hokky
*****
*****
 
Příspěvky: 811
Registrován: pát zář 05, 2003 7:42,0
Bydliště: Trutnovsko - Batňovice

Příspěvekod kutil » stř lis 26, 2003 20:57,0

Většinou jezdím na Jet, zkoušel jsem i Shell (95 byla stejná jak Jet), ta jejich lepší 95 Power mi vždy po natankování připadá, že má zátah, ale jen první nádrž. Pak tu zase přestane táhnout. Jako kdyby se ŘJ přizpůsobila.
Uživatelský avatar
kutil
*****
*****
 
Příspěvky: 586
Registrován: pát zář 05, 2003 10:02,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod No Respect » stř lis 26, 2003 22:25,0

To: Hokky

na benzinku Robin Oil jsem zatim slysel jakžtakž dobré věci, ale ja osobne to nemůžu posoudit, protože jsem zde tankoval jen dvakrat.Ale je pravda, že mi to řikali lidi,co tankují benzín.
Takže co se týče dieslu, tak to nevím.Ale je pravda, že to není moc rozšířená značka jako Aral, Shell, Agip, Jet, OMV apod.
Kazdopadne kdyz pojedu s nasim druhym autem naftakem, tak si na to dam pozor.Nebudu pokouset stesti :wink: Diky!
Naposledy upravil No Respect dne čtv lis 27, 2003 19:23,0, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
No Respect
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1031
Registrován: čtv zář 18, 2003 15:38,0
Bydliště: Brno

Příspěvekod Miloš » stř lis 26, 2003 22:42,0

Kutil: myslím, že to nebylo tím, že by se přizpůsobila ŘJ, to sis spíš sa dobu vyjetí té nádrže zvyknul na trochu lepší chod motoru :o) zvzknout na lepší jde i mě velice rychle, a proto, když se mi zdá, že auto už nějak nejede, tak si půjčím od táty favorita a jedu s ním třeba na nákup. A pak zase to mondeo upaluje jako drak :o)
Miloš
****
****
 
Příspěvky: 489
Registrován: pát zář 05, 2003 21:41,0

Příspěvekod No Respect » stř lis 26, 2003 22:59,0

:lol: Tak k tvymu prispevku snad jen toto: JE TO NAPROSTA PRAVDA, ale prechazet na nizsi (horsi) bych nechtel :?
a na te kvalite benzinu neco vazne bude (je pravda, ze kdyz s necim chvilu jezdis, tak si na to zvyknes a pak uz ti to ani nepripada)
Uživatelský avatar
No Respect
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1031
Registrován: čtv zář 18, 2003 15:38,0
Bydliště: Brno

Příspěvekod Vonty » stř lis 26, 2003 23:41,0

to no respect:OMV :!: ta benzinka se jmenuje OMV :wink:
CMC 019
1998,1.8i,CLX,Hatchback
Uživatelský avatar
Vonty
***
***
 
Příspěvky: 161
Registrován: čtv zář 04, 2003 13:53,0
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Hightower » čtv lis 27, 2003 18:39,0

A není to ÖMV?
CMC 064
Mondeo 1.8 16V GLX Mk I, 7/1996, hatchback
Yamaha FZS 600 Fazer 9/1999
Uživatelský avatar
Hightower
*****
*****
 
Příspěvky: 500
Registrován: sob zář 13, 2003 23:07,0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvekod No Respect » čtv lis 27, 2003 19:18,0

to: Vonty
sorry :oops: !
Nevim proc, ale mel jsem zafixovany OMW a pri tom vim, ze to je OMV.Obcas tam i tankuju, tak nevim.....No stane se.Hlavni je, ze se nic tak hroznyho nestalo.A hlavne, ze to vsichni pochopili :wink:
Spravil jsem to tam, aby by to bylo uz spravne.
A jinak diky za upozornění !
Uživatelský avatar
No Respect
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1031
Registrován: čtv zář 18, 2003 15:38,0
Bydliště: Brno

Další

Zpět na Palivo - obecně

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron