Přísady do paliva

Příspěvekod amoravek » stř říj 12, 2011 16:26,0

Zdravím všechny, přečetl jsem celé toto téma a jsem docela vyděšený! Ještě že jsem radši koupil benzín.Z těch zimních problémů na mě jde hrůza. Přidám ale jeden svůj poznatek,jediný s naftovým motorem v zimě ale jedná se o Volkswagen. Jezdil jsem u firmy která měla naftové Folce, smluvně se nám o oleje a palivo staral Aral a nikdy se nám nestalo, aby nafta zamrzla a bylo jedno kde se tankovalo. Aral nám dodával zimní aditivum v balení na 20l, tak aby se dalo dobře dodržovat poměry, ty si už nepamatuji ale vím že to fungovalo.Do benzínu nedávám nic,tankuji u Lukoilu,dříve Jet, už 16 let.S Mondeem mám zatím najeto 10t (celkově 104t) a nic nebylo nutné řešit. Uvidím co teď v zimě. Zdar a mnoho km bez nehod a poruch všem.PS: Už dlouho se pokouším stát se členem CMC ale marně, na přihlašovací mail nikdo nereaguje a i když jsem mluvil s Mikkim, který to slíbil dát do pořádku, nic se neděje, nebo klub už nepřijímá. Díky za každou případnou odpověď.
nově: Focus II,1.6i, 74Kw, combi, r.v. 12/2008, Style, PCD, stříbrná metalíza
Mondeo MK III, 1.8i ,92kw, combi, r.v. 2/2007, Futura X, šedá metalíza
Scorpio 2.0i, sedan, 1993 (v likvidaci)
Scorpio 2.0i, sedan, 1990 (zlikvidován)
nějaké Škodivky 100 a 120, prodané
amoravek
***
***
 
Příspěvky: 135
Registrován: čtv dub 28, 2011 6:32,0
Bydliště: Praha

H2O vyvíječ

Příspěvekod HodanL » čtv čer 14, 2012 8:33,0

Nevěděl jsem kde se zeptat a tak přispívam sem, protože jde taky o přísadu.
Máte někdo zkušenosti s vyvíječem vodíku? A jeho dopady na motor? Mam připravený drátový k instalaci, ale na poslední chvíli jsem zapochyboval jestli má cenu si kvůli 1,5 litru menší spotřeby zničit motor. Kdyby jste někdo nevěděl o čem mluvim, je to cca. 50 let stará technologie. Ale z neznámých důvodů se nedostala do výroby. http://www.youtube.com/watch?v=LIVFEP2A3yE ,
Ford Mondeo Combi, 1,8 TD, combi, r.v. 1997, Ghia
HodanL
*
*
 
Příspěvky: 39
Registrován: úte dub 22, 2008 19:32,0
Bydliště: Vřeskovice

Re: H2O vyvíječ

Příspěvekod DR » čtv čer 14, 2012 8:49,0

HodanL: říká se tomu HHO a řešilo se to tady viewtopic.php?f=10&t=2189 . Je to takový test inteligence běžného motoristy ;-).
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Re: Přísady do paliva

Příspěvekod koudak » čtv čer 21, 2012 19:10,0

Tak jedu s rodinou v létě autem o Řecka, což obnáší 2 tkm tam a 2 tkm zpět. Nechci rozebíram smysluplnost dopravního prostřeku......beru to tak, že i cesta může být cíl.

Měl bych dotaz na kvalitu paliva v Řecku a v průjezdných státech. (Maďarsko - Srbsko - Makeonie). Nechtěl bych odstřelit vstřiky nebo dokonce čerpalo. No a tak vyvstává otázka, jestli preventivně nedávkovat aditivum. Nejsem příliš příznivcem aditiv, ale letos v Zimě jsem přidával zimní VIF (při tuhých mrazech jsem musel fénovat palivový filtr). Ze zimy mi zbyl zimní VIF. Ve fordu mi řekli, že oni letní nemají, že letní je jenom jinak nabarvený zimní. To mi přišlo dost podivný. Co vy na to? Mám koupit letní nebo byste klidně dávkovali zimní vif. Další dotaz: Jak dlouho vydrží otevřený zimní VIF? Jo a v jaké dávce byste VIF přiávali? Mužu předávkováním něco pokazit?
Dík za postřehy a rady
Mondeo, 2.0 TDCi 96kW, combi, r.v. 10/2004, 6 speed, EURO 4, ghia Ex., bez DPF, 230 tkm
koudak
****
****
 
Příspěvky: 227
Registrován: pát srp 22, 2008 22:42,0

Re: Přísady do paliva

Příspěvekod rousini » pát čer 22, 2012 13:10,0

Na velkou porci tvých otázek odpoví informace na pixli s VIFem. Pokud se bojím o vstřiky, tak neřeším letní VIF za 250Kč. Ano dávkoval bych.
MKIV combi: 2.0TDCi 103kW, panther metalíza, r.v. 2011
rousini
*
*
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv dub 05, 2012 15:18,0

Re: Přísady do paliva

Příspěvekod koudak » pát čer 22, 2012 15:12,0

Tak teď jsem nepochopil tovji větu: "Pokud se bojím o vstřiky, tak neřeším letní VI za 250,-."
Mám to chápat tak, že neřešíš těch 250,- korun anebo letní VIF vs. zimní? Mně vůbec nejde 250 peněz, to je pakatel (pokud pomůžu vstřikům). Což dokumentuje to, že beru jen prémiovou naftu.
Spíš my šlo o informaci, kterou my řekli ve fordu.
Mondeo, 2.0 TDCi 96kW, combi, r.v. 10/2004, 6 speed, EURO 4, ghia Ex., bez DPF, 230 tkm
koudak
****
****
 
Příspěvky: 227
Registrován: pát srp 22, 2008 22:42,0

Re: Přísady do paliva

Příspěvekod rousini » pát čer 22, 2012 16:34,0

Nevím z hlavy čím se liší zimní/letní VIF. Nejpravděpodobněji to bude jen přísadou proti vylučování parafínu, která v létě neškodí. Letní zase může mít něco jiného... Myslel jsem to přesně tak, že si koupím letní VIF a nebudu to dál řešit. Kdoví jaké řetězce pum jsou v Makedonii nebo kudy to jedeš. Všechno je to jenom pro jistotu, protože klidně jejich nafta může být lepší než ta od OpičkaOil.
Maxxmotion Diesel taky neaditivuju, protože si myslím, že složení premiové nafty někdo chytřejší už vymyslel.
MKIV combi: 2.0TDCi 103kW, panther metalíza, r.v. 2011
rousini
*
*
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv dub 05, 2012 15:18,0

Re: Přísady do paliva

Příspěvekod koudak » sob črc 14, 2012 21:27,0

Tak jsem se vrátil. Cestou jsme aditivum pořídil a musel ho použít jernom v tom Řecku, kde jsme OMV neobjevil. JInde po mcestě jsme tankoval OMV MAX.....
Jen se mi s tou pixlou stala nemilá věc. Nějako se mi "povolilo" víčko a aditivum mi teď vzlíná nebo vvíčko netěstí. To samé se mi stalo i s pixlou na zimní aditivum. Stalo se to taky někomu? Budu ho muset přelít do nějaké petky.
Mondeo, 2.0 TDCi 96kW, combi, r.v. 10/2004, 6 speed, EURO 4, ghia Ex., bez DPF, 230 tkm
koudak
****
****
 
Příspěvky: 227
Registrován: pát srp 22, 2008 22:42,0

Re: Přísady do paliva

Příspěvekod rousini » ned srp 12, 2012 16:07,0

Dřív jsen to přelíval do 0,5l láhví od leštidla do myčky, kde jsem si nalinkoval 50ml rysky. super se to rovnou dávkovalo do nádrže. Bohužel fordí hrdlo pro blondýny neumožňuje jednoduché přelití a adaptér má sklon asi jako okap na domě, takže je to ze hry. Naštěstí vymysleli Maxxmotion diesel, takže už udělátka nepotřebuju. Pravda je, že dávkování VIFu přelíváním do placatého víčka musel vymyslet laboratorní šimpanz.
MKIV combi: 2.0TDCi 103kW, panther metalíza, r.v. 2011
rousini
*
*
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv dub 05, 2012 15:18,0

Předchozí

Zpět na Palivo - obecně

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník