Extra paliva (V-Power ...)

Příspěvekod Malcánek Jan » čtv črc 16, 2009 22:55,0

to Petr: Máš! Byl jsem se pro jistotu (byl sem ňákej znavenej) ještě podívat na PP a o 0,5 L méně. Na delší trase by to bylo jistě více.
(Mazzy) CMC 1173
Mondeo, 1,8 TD 66kW, kombi, r.v. 1999, clx, zelená metal. 250.000 km
Ford Focus 1,8 TDCi 85 kW, kombi, r.v. 2009, Trend, červená metal.
Uživatelský avatar
Malcánek Jan
***
***
 
Příspěvky: 140
Registrován: úte srp 28, 2007 14:21,0
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod PLeon » pon črc 20, 2009 14:15,0

No ja mam prumernou 8,4. Ale s Vrvou jsme spokojeny, to startovani je poznat kazdopadne oproti normalni OMV.
Mondeo, 2.2 TDCi, 5dv., 2009, Titanium X Exclusive, White Frozen
Focus 1.8 TDCi, kombi, 2007 Silver, sluzebni
Mondeo 2.0 TDCi, kombi., 2004, Ghia, Deep Rosso
PLeon
***
***
 
Příspěvky: 150
Registrován: čtv dub 09, 2009 10:54,0

Příspěvekod Robbert » pon črc 20, 2009 15:17,0

Já jsem byl zvědavý a tak jsem místo normální nafty vzal Vervu u benzíny a kromě toho, že jsem zaplatil za litr nafty o korunu více než normálně jsem žádný rozdíl nezaznamenal...

Takže se vracím k normální naftě. Myslím, že pro mě nemá smysl nějak laborovat.
CMC 497
Ford Mondeo Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2016
Ford Fusion Collection Panther Black 1,4 58 kw, r.v. 2009
Ford Kuga Titanium 4x4, 2,0 TDCi, r.v. 2011
---------------------
Ford Mondeo Kombi Titanium, TDCi 103 kw, r.v. 2009 Black Panter - tak a druhý mazlík je prodaný
Ford Mondeo Mk. III, 2,0 TDDi, 85kw, r.v. 2002, Trend, hatchback - tak a mazlík je prodaný
Škoda Superb 1,9 TDi 96 kw prodáno
Uživatelský avatar
Robbert
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 1526
Registrován: pon dub 04, 2005 14:13,0
Bydliště: Brno venkov

Příspěvekod johnyram » sob zář 26, 2009 20:43,0

Tak jsem tu Vervu vzal v Liberci taky. Už mám druhou nádrž. Spotřeba mi přijde tak nějak stejná ale určitě se to tédécéíčko ztíšilo a přijde mi že má o malinko větší zátah od spoda. Co bude dál, to uvidíme :lol:
Mondeo, Tdci 96kw, kombi, r.v. 2005/06
Uživatelský avatar
johnyram
**
**
 
Příspěvky: 98
Registrován: čtv kvě 29, 2008 19:05,0
Bydliště: Liberec

Příspěvekod Jenyk » sob zář 26, 2009 21:45,0

AGIP má naftu DieselTECH, fůru vznosných řečí okolo a hlavně mocnou marketingovou kampaň spočívající v nízké ceně. V Plzni ve čtvrtek za 25,50 (za to je jinak nafta u Globusu na Zličíně). Auto jede dobře (jako normálně), žere hodně (jako normálně), zní jako normální nafťák, tak ji beru.
CMC604
Mondeo Titanium Kombi, Duratec 2,5 V6 125 kW, Durashift 5-Tronic, 2005
Uživatelský avatar
Jenyk
****
****
 
Příspěvky: 355
Registrován: sob zář 10, 2005 14:43,0
Bydliště: Západně od Prahy

Příspěvekod deadmeat » ned zář 27, 2009 22:52,0

Jenyk píše:AGIP má naftu DieselTECH, fůru vznosných řečí okolo a hlavně mocnou marketingovou kampaň spočívající v nízké ceně. V Plzni ve čtvrtek za 25,50 (za to je jinak nafta u Globusu na Zličíně). Auto jede dobře (jako normálně), žere hodně (jako normálně), zní jako normální nafťák, tak ji beru.

Promin, TDCi zere hodne? Ja se nedostanu pres 6,5 at s tim delam co chci.
Mondeo, 2,0 TDCi 96, sedan, r.v. 2002, Ghia
deadmeat
*
*
 
Příspěvky: 45
Registrován: čtv čer 14, 2007 18:36,0

Oddělení OT

Příspěvekod Robbert » pát říj 02, 2009 13:56,0

Protože se diskuse zcela odchýlila od tématu, tak jsem OT diskusi oddělil. Najdete ji tady:
http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?t=1879

A dále, prosím, věcně a k tématu.

Děkuji

R.
CMC 497
Ford Mondeo Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2016
Ford Fusion Collection Panther Black 1,4 58 kw, r.v. 2009
Ford Kuga Titanium 4x4, 2,0 TDCi, r.v. 2011
---------------------
Ford Mondeo Kombi Titanium, TDCi 103 kw, r.v. 2009 Black Panter - tak a druhý mazlík je prodaný
Ford Mondeo Mk. III, 2,0 TDDi, 85kw, r.v. 2002, Trend, hatchback - tak a mazlík je prodaný
Škoda Superb 1,9 TDi 96 kw prodáno
Uživatelský avatar
Robbert
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 1526
Registrován: pon dub 04, 2005 14:13,0
Bydliště: Brno venkov

Příspěvekod pava » čtv říj 08, 2009 13:47,0

Už jste někdo zkusil nový Shell V Power diesel? Od 7.října přidává Shell do tohoto paliva syntetickou složku GTL.

http://www.shell.com/home/content/cz-cz ... 02009.html
Mondeo, 2.0 TDCi 96kW, kombi, r.v. 2004, Ghia+ včetně kůže (5-st. tiptronic automat) Navi Denso, DVD multimédia Ford Obrázek
Obrázek
pava
***
***
 
Příspěvky: 148
Registrován: stř čer 25, 2008 23:29,0

Příspěvekod Růžička » čtv říj 08, 2009 13:54,0

U nás ho nemají :cry:
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod Robbert » čtv říj 08, 2009 13:58,0

Já za sebe mohu říct, že zkoušet nebudu. Nepoznal jsem vůbec žádný rozdíl mezi superpalivy a normálními. Řídím se pravidlem tankovat u velkých známých benzínek normální paliva.
CMC 497
Ford Mondeo Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2016
Ford Fusion Collection Panther Black 1,4 58 kw, r.v. 2009
Ford Kuga Titanium 4x4, 2,0 TDCi, r.v. 2011
---------------------
Ford Mondeo Kombi Titanium, TDCi 103 kw, r.v. 2009 Black Panter - tak a druhý mazlík je prodaný
Ford Mondeo Mk. III, 2,0 TDDi, 85kw, r.v. 2002, Trend, hatchback - tak a mazlík je prodaný
Škoda Superb 1,9 TDi 96 kw prodáno
Uživatelský avatar
Robbert
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 1526
Registrován: pon dub 04, 2005 14:13,0
Bydliště: Brno venkov

Příspěvekod MIS » čtv říj 08, 2009 14:34,0

Bydlím u hranic s Polskem. Shell V-Power Diesel tam vyjde na cca 24.5Kč/litr. Ten nový jsem tam ale ještě neměl. Ale chystám se na něj! Za ty prachy, no nezkus to :lol:
CMC810
Mondeo, 2.0TDCi 96kW, kombi, r.v. 2003, 6-speed, pneu 225/45/17 Galerie obrázků
dříve Mondeo, 1.8 16V, 82kW, hatchback, r.v.1994
MIS
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1111
Registrován: stř kvě 14, 2008 9:14,0

Příspěvekod Růžička » úte lis 03, 2009 17:09,0

Tak už jsem ten zázrak vyzkoušel a kromě ceny jsem neshledal jiného rozdílu - ani na spotřebě. :(
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod Patrik » úte lis 03, 2009 21:42,0

A cos čekal :lol:
CMC 531
CFC 1255
Mk III kombi 2.0 TDDI 85kw
Mercedes-Benz E290 turbodiesel w210 95kw
Mercedes-Benz S320 CDI w220 145kw
Uživatelský avatar
Patrik
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1216
Registrován: čtv kvě 05, 2005 17:52,0
Bydliště: Praha 8

Příspěvekod MIS » stř lis 04, 2009 8:11,0

Ahoj! Tak jsem vyzkoušel polský Shell V-Power diesel a jsem velmi spokojen. Vyjel jsem ho téměř dvě nádrže. Cena necelých první 24,5Kč/litr, druhé 25,3Kč/litr (podle kurzu). Na poslední nádrž jsem prozatím najel 700km a na palubním počítači svítí dojezd ještě 280km. Průměrná spotřeba nějakých 5,8litru. Motor běží v klidu, táhne dobře. Subjektivní dojem je ten, že táhne trochu líp odspodu a méně vybruje, než na obyčejnou naftu od Benziny - ani na tu (s aditivem VIF) to nebylo nijak špatné, ale tohle je prostě subjektivně lepší. V objektivním hodnocení jsem potom docílil spotřeby 5,8litru oproti mým standardním 6,5-6,8litru. Jezdím 70% město, 30% mimo město, dálnice 0. Jsem spokojený. Za ty prachy co v Polsku, tedy podle kurzu asi 25Kč/litr, v našem okrese natankuju naftu jenom v JZD, takže jsem se právě stal pravidelným zákazníkem polského Shellu :D
V zásadě snad ani nejde o to, jestli jsou to zázračné muší kapky, které dodají 1,525663kW výkonu navíc, ale o to, že za cenu sračky z JZD koupím kvalitní palivo. A to prostě Shell V-Power Diesel je. Stejně jako třeba Benzina Verva Diesel a v zahraničí dostupná prémiová paliva jiných firem.
CMC810
Mondeo, 2.0TDCi 96kW, kombi, r.v. 2003, 6-speed, pneu 225/45/17 Galerie obrázků
dříve Mondeo, 1.8 16V, 82kW, hatchback, r.v.1994
MIS
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1111
Registrován: stř kvě 14, 2008 9:14,0

Příspěvekod pava » stř lis 04, 2009 13:03,0

A mají Poláci v tom V Power Dieselu namíchanou tu syntetickou složku GTL? Nemají to V Power jen tak naoko, jak tomu bylo donedávna u nás? Do Polska taky jezdím a všiml jsem si, že mají i naftu BP Ultimate diesel, což je taky prémiová nafta.
Mondeo, 2.0 TDCi 96kW, kombi, r.v. 2004, Ghia+ včetně kůže (5-st. tiptronic automat) Navi Denso, DVD multimédia Ford Obrázek
Obrázek
pava
***
***
 
Příspěvky: 148
Registrován: stř čer 25, 2008 23:29,0

Příspěvekod MIS » stř lis 04, 2009 13:13,0

Jo, jo, to voni zase mají. Mají to i na každé tankovací pistoli pro V-Power.
http://www.shell.com/home/Framework?sit ... anced.html
Ta BP je dokonce ještě levnější, ale ještě jsem jí nezkoušel. Třeba taky stojí za pokus...
CMC810
Mondeo, 2.0TDCi 96kW, kombi, r.v. 2003, 6-speed, pneu 225/45/17 Galerie obrázků
dříve Mondeo, 1.8 16V, 82kW, hatchback, r.v.1994
MIS
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1111
Registrován: stř kvě 14, 2008 9:14,0

Příspěvekod petrsa » stř lis 04, 2009 15:31,0

BP Ultimate alias Aral a částečně syntetický želvípover je to nejlepší, co lze natankovat.
CMC 020 (Ford Mondeo Club)
Mondeo MkI 1.8 16V Ghia, 1995, combi - prodáno
Opel Omega Caravan CD, 2.5DT - R6 z Bavorska, 2000 + Peugeot 206, 1.9D XR Presence, 2001,
Uživatelský avatar
petrsa
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1972
Registrován: pát zář 05, 2003 7:59,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Růžička » stř lis 04, 2009 19:11,0

Patrik: Nečekal jsem nic jiného, jenom to po ověření pokusem dávám ostatním na vědomí. Nějak mi přestalo vadit, že u nás ho zatím nemají. :wink: Na dosavadní V-power diesel jezdím, mám na něj nejlepší spotřebu.
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod Jenyk » sob lis 07, 2009 19:27,0

V Záluží měli u Benziny Vervu za 27,20. Prý má cetanové číslo 60 na rozdíl od běžnějších 55. Cetanové číslo je jeden ale ne jediný ukazatel kvality nafty. Vyšší cetanové číslo znamená kratší prodlevu mezi vstřikem a vznícením, rozhodující ale je jestli je na ni motor stavěný. Jede to slušně, spotřeba pod sedm, to se mi ještě nikdy nepodařilo.
CMC604
Mondeo Titanium Kombi, Duratec 2,5 V6 125 kW, Durashift 5-Tronic, 2005
Uživatelský avatar
Jenyk
****
****
 
Příspěvky: 355
Registrován: sob zář 10, 2005 14:43,0
Bydliště: Západně od Prahy

Příspěvekod Růžička » sob lis 07, 2009 20:47,0

Asi máš pravdu s tím, že ne každý motor to dokáže využít. Jak to tak sleduju, zřejmě chutná TDCíčkům, můj starší typ žádný rozdíl nezaznamenal.
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

PředchozíDalší

Zpět na Palivo - obecně

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník