Extra paliva (V-Power ...)

Příspěvekod hans 664 » ned bře 01, 2009 12:03,0

Ta spotřeba je objektivně změřená, že jde motor tišeji a zlehka je můj subjektivní dojem (placebo efekt?)
CFC 664
Ford Focus 1.8 TDCi 85kW (115k) , 11/2003, kombi (futura)
hans 664
**
**
 
Příspěvky: 88
Registrován: sob úno 18, 2006 18:20,0
Bydliště: Voticko, Praha

Příspěvekod pava » ned bře 01, 2009 18:42,0

Mě klesla tak o 2-3 dcl, ale ne hned postupně po vyjetí cca 5 nádrží. Každé tankování si zapisuji, tak mám celkem přesný přehled.
Mondeo, 2.0 TDCi 96kW, kombi, r.v. 2004, Ghia+ včetně kůže (5-st. tiptronic automat) Navi Denso, DVD multimédia Ford Obrázek
Obrázek
pava
***
***
 
Příspěvky: 148
Registrován: stř čer 25, 2008 23:29,0

Příspěvekod L.Vondr » ned bře 01, 2009 20:15,0

ahojte, tak já tankuji u Shellu V-Power 95 a můžu říci že fakt je to dobrý... jelikož nemám ukazatel spotřeby (palubní počítač) tak to beru podle ujetých km... no najedu na to víc, než když tankuji třeba u ONO... :D
Mondeo, 1.8 16V 85kW,r.v. 1994, obuté na Barum Bravuris 2 205/45 R16 FR
L.Vondr
*
*
 
Příspěvky: 32
Registrován: sob úno 28, 2009 23:23,0
Bydliště: Děčínsko

Příspěvekod HOOK » pon bře 02, 2009 13:19,0

heh, kdysi jsem se ptal myho bratrance, kterej tu sefoval jedne vyznamne siti cerpacich stanic, jestli se ty jejich premiove benziny vyplati tankovat, jen se lisacky usmival :)
CMC 172
Mondeo 2.5V6 Ghia hatchback, automat 2005, 2.5V6 Ghia 1999 hatchback, automat
HOOK
****
****
 
Příspěvky: 233
Registrován: pon pro 20, 2004 14:31,0

Příspěvekod klucik.r » pon bře 02, 2009 14:42,0

To Hook:když jsi to nakousl tak to upřesni :? Roman 8-)
CMC 1059
Mondeo 2, 1.8zetecRKB,16V 85kw, Hatchback, r.v. 1997, Ghia,tmavě zelená metalíza,195000
km. Pneu: Fulda Carat Progreso185/65R14
Mondeo IV, 2,0TDCI, 103kw, Combi, r.v. 2007, Titanium, stříbrná metalíza,
Uživatelský avatar
klucik.r
*****
*****
 
Příspěvky: 671
Registrován: ned kvě 13, 2007 23:42,0
Bydliště: Mimoň

Příspěvekod HOOK » úte bře 03, 2009 12:38,0

klucik: je to proste zazracnej benzin :), cilova skupina jsou hlavne firemni ridici. a hlavne to co je u nas prodavano jako zelvi power, je v nemecku beznej shell a beznej shell, se bere naromalne z cepra, odkud bere drtiva vetsina cerpacek u nas. ale je to kazdyho vec , co si do nadrze leje a za kolik. je to stejny, jako si driv lidi cpali do motoru Slick 50 a dusovali se jak to po 100 km obzivlo a ztisilo se to, nez se proflaklo, ze slick ma na motorry spis opacnej ucinek, ja taky namletel, stalo me to jen vymenu hydrostelu.
CMC 172
Mondeo 2.5V6 Ghia hatchback, automat 2005, 2.5V6 Ghia 1999 hatchback, automat
HOOK
****
****
 
Příspěvky: 233
Registrován: pon pro 20, 2004 14:31,0

Příspěvekod ybznek » sob bře 28, 2009 16:09,0

hans 664: A než jsi přešel na Vervu, tak jsi tankoval co? Jenom pro porovnání...
CMC 666
Ford Mondeo MkIII 2.0 TDDi, 85 kW, r.v. 2001, ambiente, hatchback (konečně opět pojízdné :-))
Uživatelský avatar
ybznek
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 1181
Registrován: sob pro 17, 2005 16:48,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Georg » sob bře 28, 2009 22:41,0

Z osobní zkušenosti můžu potvrdit, že Verva Diesel je opravdu poznat. Auto má lepší zátah, zrychlení a subjektivně je i tišší motor. Na spotřebě to nepoznám, i když mám PP. Pokud jezdím po okreskách, tak mám spotřebu nižší a když jedu po dálnici tak se mi průměr vždycky zvedne. A to ať tam mám naftu z éemfauky nebo šelky nebo Vervu. Ale ta nafta má fakt něco do sebe, podle mně je to taková mastička :wink:
CMC 407
MK IV Mondeo Combi, 2.0 TDCI, 140 PS r.v. 2007, Titanium
předchozí auto: MK II, Mondeo Combi, 1.8i, 1997
Uživatelský avatar
Georg
****
****
 
Příspěvky: 485
Registrován: úte lis 16, 2004 12:39,0
Bydliště: Dolní Benešov

Příspěvekod hans 664 » pon bře 30, 2009 10:13,0

[quote="ybznek"] OMV, Tesco, Avanti, Pap-Oil, Shell, Avanti, Esso - kdo byl zrovna po ruce
CFC 664
Ford Focus 1.8 TDCi 85kW (115k) , 11/2003, kombi (futura)
hans 664
**
**
 
Příspěvky: 88
Registrován: sob úno 18, 2006 18:20,0
Bydliště: Voticko, Praha

Příspěvekod PLeon » úte čer 09, 2009 14:35,0

Dal jsem to i nekam jinak, snad nevdi, ze se opakuju, odkaz na zajimavy clanek.

http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv
Mondeo, 2.2 TDCi, 5dv., 2009, Titanium X Exclusive, White Frozen
Focus 1.8 TDCi, kombi, 2007 Silver, sluzebni
Mondeo 2.0 TDCi, kombi., 2004, Ghia, Deep Rosso
PLeon
***
***
 
Příspěvky: 150
Registrován: čtv dub 09, 2009 10:54,0

Příspěvekod saul » úte čer 09, 2009 15:22,0

No, ale v bleděmodrém to bude platit u benzínu. Skutečně V-Power Racing je dobré brát zejména proto, že se k nám již vozí hotový tuším z Německa, z Holandska by to asi bylo již daleko. Prostě pořád jsme jakási výspa Evropy na testování čehokoliv...
Mondeo, 1.8 16V, 92kW, liftback, 2002,Trend a něco navíc
Uživatelský avatar
saul
*
*
 
Příspěvky: 12
Registrován: stř lis 29, 2006 20:07,0

Příspěvekod PLeon » úte čer 09, 2009 15:34,0

No otazka je , zda se to z Nemecka opravdu vozi. Pokud v testu vzalu nemecky Shell a cesky Shell a v aboratori jim vysly uplne jine paramatry, tak neverim tmu, ze to z Nemecka vozi. Pa by to snad mel stejne parametry. Ono se to z Nemecka vozi asi jen papirove, marketingove. porsche Cayene je taky Made in Germany, ale fakticky se montuje na Slovensku. Nevim, z tech testu mne prijde, ze se z Nemecka mozna neco vozi, ale urcite ne to, co se v Nemecku prodava.
Mondeo, 2.2 TDCi, 5dv., 2009, Titanium X Exclusive, White Frozen
Focus 1.8 TDCi, kombi, 2007 Silver, sluzebni
Mondeo 2.0 TDCi, kombi., 2004, Ghia, Deep Rosso
PLeon
***
***
 
Příspěvky: 150
Registrován: čtv dub 09, 2009 10:54,0

Příspěvekod saul » úte čer 09, 2009 17:12,0

Ale vozí :wink:, bavíme se o 100 oktanovém benzínu, ne o naftě. Navíc, vozidlo se chová stejně ať beru u nás, v Rakousku či Itálii. Poznatek-vzal jsem na OMV na přechodu z I do A jejich 98 oktan, znatelný rozdíl - kdyby to šlo, tak jej z nádrže vyleju, přičemž ať v A či I Shell V-Power (u nich je bez přívlastku Racing) jede stejně. A vůbec nejlepší bylo, když jsem na jihu I tankoval na Agip jejich Blue super 98 oktanů. Ovšem u nás Agip vozí 98 oktanů z A OMV - takže tak...
Mondeo, 1.8 16V, 92kW, liftback, 2002,Trend a něco navíc
Uživatelský avatar
saul
*
*
 
Příspěvky: 12
Registrován: stř lis 29, 2006 20:07,0

Příspěvekod DR » úte čer 09, 2009 17:33,0

PLeon: nic ve zlém, ale ten článek je 9 měsíc ů starý a už jsme ho tady dávno probírali (v září 2008)
http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?p=67862#67862
http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?p=67908#67908
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod PLeon » čtv čer 25, 2009 10:03,0

Po letech cerpani u OMV (Aral) jsem zacal cerpat Benzinu Verva. Prvni zkusenost je, vykonovy rozdil necitim, spotreba nevim, auto je stejne nove jeste, ale rozhodne to lepe startuje. Coz byl taky duvod, proc jsem to zkousel. U predchoziho auto a i u ted noveho s naftou OMV t toci nejak dlouho nez naskoci, s Vervou naskoci mnohem rychleji. Tot muj prozatimni postreh.
Mondeo, 2.2 TDCi, 5dv., 2009, Titanium X Exclusive, White Frozen
Focus 1.8 TDCi, kombi, 2007 Silver, sluzebni
Mondeo 2.0 TDCi, kombi., 2004, Ghia, Deep Rosso
PLeon
***
***
 
Příspěvky: 150
Registrován: čtv dub 09, 2009 10:54,0

Příspěvekod Malcánek Jan » čtv črc 09, 2009 12:18,0

Dovolím si připojit vlastní zkušenost s Verva diesel.
Sic s Fiatem Stilo multiwan 1.9 JTd 115 k, ale pro info dobré.
Při použití Shell VP - 3.000 ot - rychlost cca 139km/h spotřeba dle PP 6,6
OMV diesel - údaje naprosto totožné se Shell.
Verva Diesel - 3.000 ot - rychlost 146 km/h spotřeba dle PP 6,1.
Měřeno na trasách OL-PHA-OL a OL-BA-OL několikrát
(Mazzy) CMC 1173
Mondeo, 1,8 TD 66kW, kombi, r.v. 1999, clx, zelená metal. 250.000 km
Ford Focus 1,8 TDCi 85 kW, kombi, r.v. 2009, Trend, červená metal.
Uživatelský avatar
Malcánek Jan
***
***
 
Příspěvky: 140
Registrován: úte srp 28, 2007 14:21,0
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod DR » čtv črc 09, 2009 12:43,0

Malcánek Jan píše:Při použití Shell VP - 3.000 ot - rychlost cca 139km/h
Verva Diesel - 3.000 ot - rychlost 146 km/h


Promiň honzo, tohle je pitomost. A už jsem to tady určitě psal, možná ne jednou http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?p=77118#77118 . Motor je mechanicky spojený s koly, převody jsou bez ohledu na použité palivo pořád stejné. Takže 3000 ot/min motoru (resp. klikového hřídele) při stejném převodovém stupni dá vždycky stejný počet otáček kola (a tedy i rychlost jízdy), bez ohledu na natankované palivo. Jediná možnost jak změnit rychlost jízdy je buď změnit otáčky motoru, nebo změnit převodový poměr=přeřadit.

Podle mě jsi nepřesně odečetl údaj na otáčkoměru, nebo na tachometru.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod Malcánek Jan » čtv črc 09, 2009 17:34,0

Žebych si pomýlil poznámky :?: No, je to možné (systém papírků zklamal), ale spotřeba klesla na 100%. S tou rychlostí jsem asi viděl, co jsem vidět chtěl.
(Mazzy) CMC 1173
Mondeo, 1,8 TD 66kW, kombi, r.v. 1999, clx, zelená metal. 250.000 km
Ford Focus 1,8 TDCi 85 kW, kombi, r.v. 2009, Trend, červená metal.
Uživatelský avatar
Malcánek Jan
***
***
 
Příspěvky: 140
Registrován: úte srp 28, 2007 14:21,0
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod Georg » pon črc 13, 2009 23:41,0

Malcánek Jan píše:ale spotřeba klesla na 100%

Možná jsi chtěl říct o 100%, to bys pak ale vlastně jezdil zadarmo. Tak možná jsi chtěl říct na 100%, to pak ale znamená, že vlastně neklesla ani o 1%. Možná jsi chtěl říct něco úplně jiného, ale věř tomu, že rychlost Ti při stejných otáčkách stoupnout určitě nemohla. :lol: :lol: :lol:
CMC 407
MK IV Mondeo Combi, 2.0 TDCI, 140 PS r.v. 2007, Titanium
předchozí auto: MK II, Mondeo Combi, 1.8i, 1997
Uživatelský avatar
Georg
****
****
 
Příspěvky: 485
Registrován: úte lis 16, 2004 12:39,0
Bydliště: Dolní Benešov

Příspěvekod Materna Petr » úte črc 14, 2009 1:43,0

Honza chtěl říct a tak to asi chápou všichni, že asi udělal chybu při porovnávání otáček motoru a rychlosti, ale na menší spotřebě trvá. Prostě spotřeba stoprocentně, určitě, měřitelně klesla. To znamená, že je menší než před tím. Mám pravdu Honzo? Ahoj Petr MATAS 1039
Mondeo II, 1,8 TD 66 kW, kombi, tm. zelená metal., r.v. 1997, klima, vyhřívané přední okno, el. zrcátka (blikací) od Patrika. Za zadním oknem dva velké "Z" trojuhelníky pro jízdy potomků. (:-()
Uživatelský avatar
Materna Petr
****
****
 
Příspěvky: 204
Registrován: úte srp 28, 2007 14:41,0
Bydliště: Prachatice 1003

PředchozíDalší

Zpět na Palivo - obecně

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník