fiesta 02 - Green filter

fiesta 02 - Green filter

Příspěvekod P55P » čtv srp 25, 2005 11:29,0

Ahoj,
chtel bych sem dat moji zkusenost s vymenou standardniho papiroveho filtru za green vlozku do airboxu.

Takze fakta:
Fiesta rv. 2005 najeto 10325km motor 1,4i 16V

Filtr papir jsem vymenil za green vlozku do original boxu sani pro fiestu (cca. 1427,kc).
Vymena je jednoducha a zvladne ji kazdy kdo vladne nastrckovym klicem c.10 a c.8 a neboji se trosku zabrat za original saci box (bestie drzel vzadu na gumovych blocich jak pribitej :o)) )

Takze co se stalo po vymene ?
Pred vymenou jsem prochazel forum pro mondeaky a focusaky a vsichni hlasi "zvuk motoru je hlubsi a brumlavejsi", no jsem asi hluchej, nic jsem nepoznal a to je dobre. Mit z fiesty rvouci a drze bublajici bestii tak toho jsem se docela bal :o)

Dynamika?
Zlepsila se sice jen v nizsich otackach, ale o to slo :o)

Vysledny efekt me uspokojil.

Ovsem vse je necim zaplaceno a to tim,ze se musite o ten bavlneny filtr starat tj. kazdych 5-8tis km ho cistit.

Docela me prekvapil Hayes protoze v manualu k fieste pise "nestarejte se o airbox filter neni to potreba ani po 12tis mil".
No ja si prece jen myslim, ze troska udrzby se vam vrati.
Puvodni papirak byl zanesenej k nepoznani a to mel najeto jen 10tis km
:o))
Budu se muset zeptat pritelkyne kde s tim jezdila rally :o)
Pro vsechny kteri budou mit pripominky k zanesenemu filtru - ano mozna pomohla vymena za cistej, ale tu dynamiku v nizssich otackach nevysvetluje cistej filtr :o
Fiesta 1.4i 16V, ABS, 2005
P55P
Junior
Junior
 
Příspěvky: 5
Registrován: pon čer 13, 2005 11:48,0

Příspěvekod _Deadlift_ » pon zář 05, 2005 11:35,0

Dynamika?
Zlepsila se sice jen v nizsich otackach, ale o to slo.

A ve vysokych klesla,to bych se raci za tech 1427,- kc koupil 3 papiraky a jeste by detem zbylo na zmrzku :D
Ford
Uživatelský avatar
_Deadlift_
*****
*****
 
Příspěvky: 506
Registrován: pát črc 08, 2005 15:17,0

Příspěvekod P55P » úte zář 06, 2005 12:12,0

Presne tak v nizsich je vetsi.
Nezlob se, ale v beznem provozu netocis vic jak 4500 ot/min.
Takze radsi privitam, ze je auto zivejsi od 1500 - 4500.
To, ze ma 1.4 max. tocak v 3500 je dobry, ale lepsi je ze posunul trosku dolu tj. cca o 500ot/min. Nemam rad rvouci bestie :P

Max. vykon je udavanej v 5700 a tam to toci jen s prominutim magor :oops:

protoze uz ti zacne zasahovat omezovac otacek.
Dyt uz se to ani neda rozumne preradit :shock:

A po dalnici opravdu nelitam 180 km/h 8-)
Jednak by me to sezralo nohu a druhak na pokutach opravdu nechci prispivat.
Fiesta 1.4i 16V, ABS, 2005
P55P
Junior
Junior
 
Příspěvky: 5
Registrován: pon čer 13, 2005 11:48,0

Příspěvekod _Deadlift_ » úte zář 06, 2005 17:16,0

pokud mas takovedle preferece tak to je jina,to bych ti doporucoval nejakeho diesela :D
Ford
Uživatelský avatar
_Deadlift_
*****
*****
 
Příspěvky: 506
Registrován: pát črc 08, 2005 15:17,0

Příspěvekod Mikki » úte zář 06, 2005 17:37,0

P55P píše:Max. vykon je udavanej v 5700 a tam to toci jen s prominutim magor :oops:
protoze uz ti zacne zasahovat omezovac otacek.

Nooo, omezovač jistě nezasahuje v oblasti otáček maximálního výkonu. To je přece nesmysl. Navíc existují dlouhodobé max. otáčky (tam poblíž je ten max výkon) a krátkodobé max otáčky a teprve nad nimi zasahuje omezovač. A asi jsem teda magor, ale při předjíždění se mi otáčky občas dostávají hodně vysoko (pro můj motor zřejmě jiné než pro tvůj, ale 6000 není problém).
CMC 001, CFC 002
Focus 1.6i 74 kW hatch 2011 Trend+
Focus 1.6i 74 kW sedan 1999 Ghia
Ford dříve:
Cougar 2.0i 99, Mondeo 1.8i 99, Escort 1.4i 92
Uživatelský avatar
Mikki
CMC Chairman
CMC Chairman
 
Příspěvky: 1794
Registrován: čtv zář 04, 2003 9:21,0
Bydliště: Hrdleev

Příspěvekod _Deadlift_ » úte zář 06, 2005 20:48,0

Mikki nepoznas ze si delal srandu :D
P55P pokud netocis motor do maxim jenom kvuli spotrebe,tak nezapominej na to, ze pokud se pohybujes u te tve 1,4 16v moc v nizkych otackach treba tesne okolo 2000 a pod,tak to zere taky hodne srovnatelne jako v 6000,zkus si nekde sehnat prubehovou krivku spotreby k tvemu motoru, aby jsi mel presnou predstavu.
Ford
Uživatelský avatar
_Deadlift_
*****
*****
 
Příspěvky: 506
Registrován: pát črc 08, 2005 15:17,0

Příspěvekod ALIEN » čtv bře 30, 2006 14:08,0

takze : : zvuk se ti zmeni pouze pokud pouzijes otevrenou variantu filtru...je to ten kuzel....pokud pouze pouzijes vlozku do airboxu docilis pouze lepsiho prutoku vzduchu....cimz se ti zvedne trochu kroutak v nizsich otacka...ale doporucuju urvat katik...a dat tam rezonator pro rychlejsi odtahnuti vejf.plynu z traktu..jinak ztratis moznost uzit si vetsiho vykonu a strmejsiho narustu otacek ve vysokem pasmu..a to je skoda...ver i......a ten zvuk :wink:
ALIEN
*
*
 
Příspěvky: 12
Registrován: stř bře 29, 2006 23:19,0

Příspěvekod ALIEN » čtv bře 30, 2006 14:09,0

btw...s tema otackama...ted jse si koupil CELICU a tocim 7500 taxem asi ....(cenzured) 8-)
ALIEN
*
*
 
Příspěvky: 12
Registrován: stř bře 29, 2006 23:19,0

Příspěvekod Kes@m » pon led 19, 2009 18:36,0

Ja mam filtr koupenej ale sáni vlastní výroba z hliníku podtlaky všechno funkčni více na autohificlubu a clubu ford fans
Mam Mk3 Tuning odpredu dozadu 95%uprav sam doma. Vsechno i koupene tak predelane.
Kes@m
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: stř úno 07, 2007 4:32,0
Bydliště: Č.B-D.B

Příspěvekod Mara_EZEK » čtv dub 30, 2009 22:10,0

Taky uvažuji o výměně filtru. Ale spíš bych preferoval KN nez Green. Máte s ním někdo na fiestě nějaké zkušenosti? Nejlíp u 1,3 51 kW...
Fiesta, 1,3 8V 51, hatchback, r.v. 2008, fashion
Mara_EZEK
Junior
Junior
 
Příspěvky: 3
Registrován: čtv dub 23, 2009 22:04,0

Re: fiesta 02 - Green filter

Příspěvekod beeringa » úte led 14, 2014 13:05,0

ja tu svou fiestu držím pořád v otáčkách ale je pravda, že to nejde hodně nahoru. Celkem mě tady zaujal ten green filtr.
beeringa
*
*
 
Příspěvky: 12
Registrován: pát pro 13, 2013 15:18,0


Zpět na Fiesta - Tuning + úpravy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků