Potenciometr škrtící klapky

Příspěvekod nesa » ned úno 24, 2008 13:07,0

Ahoj...nejsem si jistej jestli muj dotaz sem patri ale zkusim to protoze jsem nic vhodnejsiho nenasel. Mam Fiestu r.v200 1.25zetec S a po ohrati motoru mi zacne trhat v rozmezi 1000-2000 ot. jako by se dusil nebo jel jenom na tri valce. Jakmile se rucicka prehoupne pres 2000 tak problem zmizi a auto leti jako strela...v ramci moznosti. Zkousel jsem menit svicky,kabely,vzduchovej filtr,vycistil jsem volnobezny ventil a protoze mi jeste mezitim odehnil kabel od senzoru na servo tak sem po oprave jeste vyrestartoval RJ. Uz nevim cim by to mohlo byt tak sem se chtel zeptat jestli nemate nekdo podobnou zkusenost? podle toho co sem se tu docetl by to mohl byt potencak ale prosil bych o radu. Dik
Fiesta, 1.25 ZetecS 55, 5dv, r.v. 2000, trend
nesa
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: stř úno 13, 2008 18:19,0

Motor cuká, nejde vyblikat chybový kód

Příspěvekod pawel » ned bře 09, 2008 11:46,0

Zdravím všechny, nevím zda to souvisí s tématem ...
Potřeboval bych poradit s následující závadou: motor se dusí při přechodu z volnoběžných otáček, zhoršuje se to při zvýšení teploty, kdy motor úplně vynechává a není možné s ním pokračovat v jízdě.
Postupoval jsem podle návodu na vyblikání chybového kódu, ale po propojení diagnostického konektoru a připojení LED diody na Dg konektor a na kladný pól baterie dioda trvale svítí, nebliká (bez ohledu na to, zda je vypnuté nebo zapnuté zapalování).
Díky za rady a nápady :idea:

Závada odstraněna !
Výměna svíček, vysokonapěťovejch kabelů, restart řídící jednotky .....
Naposledy upravil pawel dne sob bře 14, 2009 20:17,0, celkově upraveno 1
Fiesta GFJ 1.1i, 37kW, hatchback, r.v. 1992
pawel
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: sob bře 08, 2008 12:25,0

Příspěvekod jimmy » pon zář 01, 2008 13:21,0

Ahoj, mam podobny problem, jen s rozdilem, ze u meho auta je hranice kdy auto "vystreli" cca 2800 ot/min. Do 2800 ot. se plouzi jako by nechtelo jet, pak jak kdyz ho pokropim svecenou vodou. Volnobezny ventil by s tim nemel mit co docineni, protoze v techto otackach mas obvykle seslapnuty "plynovy" pedal. menil jsem civku, svicky, kabely k nim, nechal jsem si seridit predstih a ventily. Nic nepomohlo.
Ted pokukuji po cidle "otacek klikove hridele", zda nedochazi k jeho spatne funkci a nedochazi tedy k pozdnimu zapalu, coz by mohlo mit takovyto projev. Bohuzel nejak se mi nedari cidlo jednoznacne u meho "modelu" identifikovat. Koukal jsem, ze z boku spojky je nejake cidlo, ale nema vysunovaci konektor, tak nevim :-/. Po restartu RJ problem obvykle na nejaky kratky cas zmizi. Zatim nemam reseni...

EDIT: takze jsem konecne nasel servisni manual na FORD FIESTA MK4. Je potreba se zaregistrovat, ma cca 38MB, ALE je Spanelsky... Nicmene je velice podrobny a da se podle obrazku pochopit.
Odkaz: http://www.mifordfiesta.com/foro042004/ ... showfile=5

nesa píše:Ahoj...nejsem si jistej jestli muj dotaz sem patri ale zkusim to protoze jsem nic vhodnejsiho nenasel. Mam Fiestu r.v200 1.25zetec S a po ohrati motoru mi zacne trhat v rozmezi 1000-2000 ot. jako by se dusil nebo jel jenom na tri valce. Jakmile se rucicka prehoupne pres 2000 tak problem zmizi a auto leti jako strela...v ramci moznosti. Zkousel jsem menit svicky,kabely,vzduchovej filtr,vycistil jsem volnobezny ventil a protoze mi jeste mezitim odehnil kabel od senzoru na servo tak sem po oprave jeste vyrestartoval RJ. Uz nevim cim by to mohlo byt tak sem se chtel zeptat jestli nemate nekdo podobnou zkusenost? podle toho co sem se tu docetl by to mohl byt potencak ale prosil bych o radu. Dik
Ford Fiesta MK IV 3-dvéř, základní výbava, 1996 (motor Endura J4C)
Ford Mondeo combi MK3 / 2002 / 1.8 / 92kW / Trend
jimmy
*
*
 
Příspěvky: 32
Registrován: úte čer 07, 2005 18:11,0

vyreseno!!

Příspěvekod jimmy » stř zář 17, 2008 16:35,0

Omlouvam se, ze jsem neprovedl editaci meho predchoziho prispevku, ale myslim, ze bude lepsi, kdyz bude videt, ze zde v tomto threadu pribyla reakce (nekdo treba sleduje diskuzi).

Muj problem - viz predchozi prispevek je pravdepodobne vyresen. O vikendu jsem prostrikaval kontoxem vetsinu spojek v motoru. V pondeli se zacal muj problem projevovat trvale (nizky vykon, obcas auto vystreli). Na diagu u kamose zadne info o problemu (nejaky error).

ALE vsimli jsme si bohatosti smesi, ktera neustale narustala az ke 100%. Odpojili jsme tedy LAMBDA SONDU (konektor) a "tuk tuk" klepu na drevo problem zmizel!! Motorek sice slape s referencnimi hodnotami, ale po problemu zatim ani pamatky (cca hodinu po zakroku). Nicmene vzhledem k faktu, ze se problem projevoval minutu po nastartovani (zhruba cas, kdy se ohreje lambda) tak myslim, ze to je docasne "vyresene".
Ford Fiesta MK IV 3-dvéř, základní výbava, 1996 (motor Endura J4C)
Ford Mondeo combi MK3 / 2002 / 1.8 / 92kW / Trend
jimmy
*
*
 
Příspěvky: 32
Registrován: úte čer 07, 2005 18:11,0

Příspěvekod Hanča » pon říj 06, 2008 10:05,0

Ahoj, reaguji na předchozí příspěvek. Koupili jsme si s přítelem Fiestu - viz. podpis. A zdá se nám, že při prudkém sešlápnutí plynového pedálu se motor nejdříve jakoby zadusí a pak se chytne. Ale jinak jako jede pěkně, když se na to šlape s rozumem.... Možná se takhle dusí spíše při studeném motoru (to jsme ještě nestihli zjistit, není ještě přihlášená). Vyměnili jsme olej, svíčky, filtry (kromě palivového).
Chtěla bych se zeptat, kde se odpojuje ten kabel z tý lambdy, nebo popř. jestli mátě někdo nějaký nápad, čím by to mohlo být... Díky za reakce :)
P.S. : A jakže to zjistím, jak je bohatá směs? :lol:
Fiesta, 1,25 Zetec 55, 5-dvéř, r.v. 1997, ....
Hanča
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: pát říj 03, 2008 9:54,0
Bydliště: Beroun

Předchozí

Zpět na Fiesta - Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron