sytic 1,4

sytic 1,4

Příspěvekod turysek » úte úno 14, 2006 17:44,0

zdarec vsichni,pritelkyne ma 1,4 z 90roku.auticko celkem v poho, az na tu spotrebu,je neco kolem 9,5litru.kdyz je motor studenej ani moc nekouri,ale jak je ohratej,je to dymovnice.nekde jsem zaslech,ze by mohl byt zaseklej sytic,ale nevim na jakym principu funguje,pry pres teplotu motoru,ale nevim kde najdu cidlo.poradite mi nekdo prosim?
turysek
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: úte úno 14, 2006 17:07,0

Příspěvekod futura » stř úno 15, 2006 10:31,0

1,4 neni nejuspornejsi, ale pokud se nejezdej kratky trasy po meste, tak je to prece jen krapet vic. Upresni, jestli ma motor s karburatorem, nebo jednobod, v tom obdobi se delaly oba. U jednobodu by mohlo byt v haji cidlo teploty vody, u karburatoru snad je termosytic, slusne popsano je to u Etzolda "Jak na to", dalo se to predelat na mechaniku ,co vim.
S tim kourem bys to mohl taky trosku upresnit, jakou ma barvu, jestli porad, nebo jen pri razantnim pridani, jestli ubyva nejaka provozni kapalina atd.
Fiesta 2 16V 94
futura
**
**
 
Příspěvky: 61
Registrován: pát led 16, 2004 8:39,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod turysek » čtv úno 16, 2006 6:20,0

nejspis je to strikacka,ma to lambdu a katalyzator.kour je bilej a je v nem citit benzin.kouri kdyz je ohratej,kdyz je studenej tak po kouri ani pamatky.z kapalin mizi akorat olej,ale myslim ze je to v ramci mezi.bylo spatny cidlo teploty na budik,ale to jsem vymenil a budik funguje.
turysek
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: úte úno 14, 2006 17:07,0

Příspěvekod futura » čtv úno 16, 2006 11:34,0

Bilej kour v urcity mire je ted v zime normal u kazdyho, pokud by to delalo treba i po ujeti cca 50km ve slusnym tempu, asi bych se nad tim trosku pozastavil, ale pokud se neztracej kapaliny nevidel bych to jako neco, co by se muselo bezpodminecne resit hned. Pockal bych, az se trosku otepli, vyzkousel to na delsi ceste a clovek by byl chytrejsi.Cidlo teploty na budik je tusim jednodratovy , takovej tenkej valecek na hlave vedle domecku termostatu, jeho funkcnost nema vliv na beh motoru. Cidlo teploty vody ma vetsi kulaty konektor dvoudratovy, pravdepodobne bude nekde uprostred saciho potrubi v mistech, kde se napojuje k hlave, znam 1,6, takze u ty 1,4 to muze a nemusi bejt podobny. Teoreticky by mohlo bejt i na domecku termostatu, tak to maji 16V motory.Vysokou spotrebu dela i vadna lambda, pokud nebyla menena jeste, moc bych na jeji bezvadnou funkcnost nesazel.
Fiesta 2 16V 94
futura
**
**
 
Příspěvky: 61
Registrován: pát led 16, 2004 8:39,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod turysek » pát úno 17, 2006 15:18,0

kouri to i po ujeti 80km,cidlo na termostatu je na ventilator.na tom sani taky nejaky je,tak doufam ze to bude ono
turysek
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: úte úno 14, 2006 17:07,0


Zpět na Fiesta - Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník