Výměna motoru

Výměna motoru

Příspěvekod noxicek » čtv led 26, 2006 11:23,0

Mam Fiestu 1,8D r.v.92. Mam uz ji totalne shnilou, prahy, dvere a vsechno je uz na nic,ale co se tyce motoru,tak ten mam po GO a je naprosto super. Chtel bych udela nasledujici: Mam moznost mit Fiestu 1,1 benzin r.v.93,ta ma zase zniceny motor ale karoska super. Chtel bych dat ten muj diesel do toho benzinu 1,1. Je mi jasne, ze to pujde i sprevodovkou,chaldicem atd..Ale chci se zeptat,jestli nevite,zda je uchyceni motoru stejne a zda by mi ten motor tam vubec sel dat. Dekuji moc za Vase nazory a poznatky...
noxicek
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: stř led 25, 2006 16:23,0

Příspěvekod futura » čtv led 26, 2006 12:01,0

Uchyceni pod prevodovkou bude stejny, u motoru mozna trosku odlisnost, ale pokud mas k dispozici cely auto, nemel by bejt problem,proste se pouzijou silentbloky puvodni, uchyty v kastli budou stejny. Budes muset pocitat s troskou problemu u elektriky, ten benzin ma jiny rizeni motoru, nez kamna, asi bych taky vymenil celej motorovej svazek z auta do auta.
Fiesta 2 16V 94
futura
**
**
 
Příspěvky: 61
Registrován: pát led 16, 2004 8:39,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod noxicek » čtv led 26, 2006 14:05,0

Dekuji, takze asi do toho pujdu.No ne asi,ale urcite. S tou elektrinou pocitam, budu to meni,mjak mi doporucujes. Jest jednou moc dekuji.
Kdyby jste jste nekdo neco vedel,tak dejte vedet...
noxicek
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: stř led 25, 2006 16:23,0

Příspěvekod futura » pát led 27, 2006 9:55,0

Do toho auta se vsechny tyhle motory davaly, takze kdyz mas k dispozici celej komplet u obou, nemuze nastat zadny neresitelny problem, muze to byt jen vice, ci mene snadne. Urcite lepsi reseni, nez vyvarovat v takovem rozsahu kastli. Drzim palce, dej vedet vysledek.
Fiesta 2 16V 94
futura
**
**
 
Příspěvky: 61
Registrován: pát led 16, 2004 8:39,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Černý Josef » ned úno 26, 2006 17:50,0

Chtěl jsem se zeptat.Kamarád koupil Fiestu 1,2 z 94.Chtěl by vědět zda je v motoru rozvodový řemen nebo řetěz.Nevíte to někdo.(výkon motoru nevím).Díky za odpověď.
Mondeo 93 1,8 16V/LPG Kombi
Galaxy 2000 2,3 16V/LPG/stan
Černý Josef
*
*
 
Příspěvky: 21
Registrován: stř srp 04, 2004 22:40,0
Bydliště: Brno

Příspěvekod futura » pon úno 27, 2006 9:53,0

1,2 presnejch se do Fian nedavaly,obecne se tak oznacovaly 1,25 Zetec SE 16V, spoluprace Fordu s Yamahou. Hodne povedeny motor, cca 75k, tocivej,mozna na vkus zhyckanejsich uzivatelu vyssi spotreba vztazeno k obsahu. Ma remen.Vsechny udaje by mely byt ve velkem TP.
Do 93 se delal motor OHV s retezem, obsah 1118ccm, taky ho nekdy oznacovali jako 1,2, vykon 55k.
Fiesta 2 16V 94
futura
**
**
 
Příspěvky: 61
Registrován: pát led 16, 2004 8:39,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Kuba2k » pon úno 27, 2006 15:08,0

Motor 1.1 benzin za 1.8 TD vymenit teoreticky lze, ale potrebujes na to povoleni od FMC, ktere prestavby benzin / diesel nepovoluje.
Pokud to neuplatis nekde na technicky/urade.
CFC 0004
Mondeo, 1.8 TDCi, 92kW, 5dr, 2007, Titanium
Uživatelský avatar
Kuba2k
****
****
 
Příspěvky: 400
Registrován: čtv bře 25, 2004 23:57,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod skaldal » ned črc 02, 2006 21:37,0

Čus, jde dát motor z Fiesty 1.4i 1991 do Fiesty rok 1987? Je stejnej?
Ford Galaxy 1.9TDI 85kW (+chip údajně na 110kW) 2001
Galaxy 2.8 WR6 automat 1995, Mondeo 5D 1.8 16V 1997, 2x Escort 5D 1.6 16V 1998 a 1996, 2x Escort combi 1.6 16V 1995 a 1998, Escort 4D 1.6 16V 1997, Escort 3D 1.6 16V 1997, Escort 3D 1.8 16V 96kW 1994, Mondeo 5D 2.0 16V 1994, Mondeo combi 2.0 16V 1998, Fiesta 3D 1.3 1994
Uživatelský avatar
skaldal
*
*
 
Příspěvky: 26
Registrován: pát zář 24, 2004 20:00,0
Bydliště: Pardubicko - Skořenice

Příspěvekod noxicek » úte zář 26, 2006 20:49,0

Tak jsem se nějak k tomu nedostal,málo časo,ale situace me ted donutila.Dovezl jsem si teda fiestu 1.1 jak jsem psal v uvodu. Od stredy se na to chystam. Chci se zeptat jestli nevite zda bude potřeba vymenit paliv.nadrz, dale me zajima zda budu muset menitz predni napravu, urcite asi budu muset vymenit pristrojovku, tu elektro.instalaci a taky zda budou pasovat trubky privodniho paliva? Montuji vnitrek 1.8D do karosky 1.1benzin. Uz to vidim jak to nepujde. Mam v planu to zprovoznit od stredy do nedele,takze bduu davat postupne vedet. A kdyby jste prosim nekdo vedel, dejte mi vedet. Dekuji moc. Pak se podleim o problemy s tim souvisejici... urcite i fotky dam..
noxicek
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: stř led 25, 2006 16:23,0

Příspěvekod noxicek » sob zář 30, 2006 11:23,0

Chlapi, je to šílené. Mám vyhozený motor, komplet elektriku, přední nápravu, a další drobnosti. No, jsem sám zvědav, zda vůbec nastartruji . Plán dokončení posovám na pátek až sobota. Měl by třeba někdo zájem o fotky?
noxicek
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: stř led 25, 2006 16:23,0

Příspěvekod DR » sob zář 30, 2006 19:13,0

noxicek: nafoť to určitě.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Extrémní spotřeba oleje

Příspěvekod pawel » ned lis 23, 2008 20:52,0

Zdravím, mám problém s velmi vysokou spotřebou oleje u Fiesty MKIII, motor 1.1 37kW. Spotřeba oleje je kolem 5 l na 1000km, olej minerál 15w40. Spotřeba benzínu kolem 6l / 100km, výkon motoru je subjektivně OK. Vyšší kouřivost - modrý dým je patrný hlavně při studeném motoru, po ohřátí vůbec. Únik oleje netěsnostmi je minimální - pouze pár kapek - netěsnost olejové vany. Při sejmutí víčka na dolévání oleje je cítit výfukové plyny - silný proud vzduchu. Tlaky jsem zatím neměřil, ale chystám se na ně.
Předpokládám, že ztráta oleje bude na pístních kroužcích a možná i horem přes gufera dříků ventilů.
Máte někdo zkušenost zda se za tohoto stavu vyplatí udělat GO motoru, nebo provést výměnu za jiný kus? Kolik orientačně může stát "přetěsnění" motoru, případně kompletní GO včetně výbrusu?
Díky za jakékoli informace
Fiesta GFJ 1.1i, 37kW, hatchback, r.v. 1992
pawel
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: sob bře 08, 2008 12:25,0

Příspěvekod petrsa » ned lis 23, 2008 22:38,0

Vyplatí se jednoznačně výměna motoru či spíše celého auta, ale chce to nejlépe vidět ten "nový" motor v provozu, abys nedopadl stejně. Ony tyhle "šicí stroje" mají za sebou většinou drsné zacházení a nic není věčné. A cena za odhlášenou Fiestu by se mohla pohybovat v lehce nad tisíc Kč
CMC 020 (Ford Mondeo Club)
Mondeo MkI 1.8 16V Ghia, 1995, combi - prodáno
Opel Omega Caravan CD, 2.5DT - R6 z Bavorska, 2000 + Peugeot 206, 1.9D XR Presence, 2001,
Uživatelský avatar
petrsa
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1972
Registrován: pát zář 05, 2003 7:59,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod misokgb » ned led 18, 2009 17:22,0

Caute Fordaci :)

Takze, riesime taku vec... Kamos ma Fiestu 5dv 1995 - model tesne pred faceliftom ak sa nemylim, motor 1.1 37kW, jednobodovy vstrek, sytic automaticky... Zadrel na nom motor - vyzera to tak, ze drblo tesnenie pod hlavou...

Zohnali sme teda druhu Fiestu, z ktorej akoze vymenime motor, lenze rocnik 1992, vravim si, ze sak to musi byt to iste... Lenze tato Fiesta ma sice nejake "jednobodove" vstrekovanie ak vobec - tusim je to obycajny karbec s manualny syticom a AC pumpou...

Teraz, vyhodil som motor z tej starsej - funkcny motor, vybrali sme aj ten zadrety. Prehodil som sanie (komplet), silentblok (bol prasknuty lebo ta s tym dobrym motorom sme kupili ako buracku), alternator, zvody som nechal, lebo pasuju...

A teraz!!! Ideme tam uz pomaly davat motor naspat... A probelm, spojka je ina! Vypinacie lozisko je ine, tak teda, vymenime ho. Lenze ta starsia prevodovka ma ine lozisko a pozrem sa a aj spojku! :( Tak brat nejak vyskladal nejake vypinacie lozisko. Problem je v tom, ze na tisichran z prevodovky ide lozisko, ta novsia Fiesta 1995 ma vacsi priemer vnutra loziska ako ta stara, tym padom musi ist druha spojka. Ako som pisal, brat to nejak vyskladal, ale zlozili sme to a spojka nevypina :( Dost ma to nasralo, ze to budeme musiet znova oddelit, lebo nehrali sme sa s tym hodinu ale par dni...

A teraz otazky: spojku mam novu, aj taku aj taku, nastastie. Zotrvacnik je urcite taky isty? Lebo od koho mam spojku povedal, ze pritlacak je iny kvoli tym listkom na nej, a lamela je rovnaka pre oba modely... To som zozral v pohode. A ine vypinacie spojkove lozisko kvoli inej lamele...

Ide mi o zotrvacnik, aby sa nestalo, ze nahodime spojku z novsieho (asi - lebo pripada mi to tak, ze vo Forde kto sa ako vyspal po vikende, taku spojku tam nasypal) z 1995 na motor - so zotrvakom z modelu 1992 - mozno aj starsie, vravim karbecovy motor... A hlavne ci to pojde ako celok, ci tam nie je nejake cidlo - aj ked som tam ziadne cidlo na motore navyse nevidel, takze by to s tym sanim malo slapat...

A ako sa meni spojka na Fieste? Treba vybrat celu prevodovku von, alebo staci nejak odklonit? Chcem odpojit poloosi, a dva silentlboky, na ktorych drzi prevodovka a potom ju v pohode vytiahnem von a motor i ostane visiet na tom jednom silentbloku? Alebo musim aj treti silentblok - na motore odpojit a tak manipulovat s tym. Dalej ako sa vystreduje spojka? Staci ked najdem nejaku "tycku" ktora bude v lamele v tom vnutornom tisichrane uplne bez vole a strcim to do zotrvacniku a strelim to do stredu presne? Utiahnem pritlacak o zotrvak a hura zivot lajfovacka hotovo?



Vdaka za postrehy, ja viem, je to dlhe, ale uz mam nervy z toho auta, myslel som, ze to za jeden den prehodime a bude hotovo, lenze viditelne nie, to si ten kamos mohol dat do servisu a mal by to cca v takom istom case ako to bude trvat nam :( VDAKA :wink:
75, 2.0 109, sedan, r.v. 1989, full
misokgb
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: sob led 17, 2009 21:03,0
Bydliště: Nitra, Slovakia.

Příspěvekod misokgb » čtv led 22, 2009 3:42,0

misokgb píše:Caute Fordaci :)

Takze, riesime taku vec... Kamos ma Fiestu 5dv 1995 - model tesne pred faceliftom ak sa nemylim, motor 1.1 37kW, jednobodovy vstrek, sytic automaticky... Zadrel na nom motor - vyzera to tak, ze drblo tesnenie pod hlavou...

Zohnali sme teda druhu Fiestu, z ktorej akoze vymenime motor, lenze rocnik 1992, vravim si, ze sak to musi byt to iste... Lenze tato Fiesta ma sice nejake "jednobodove" vstrekovanie ak vobec - tusim je to obycajny karbec s manualny syticom a AC pumpou...

Teraz, vyhodil som motor z tej starsej - funkcny motor, vybrali sme aj ten zadrety. Prehodil som sanie (komplet), silentblok (bol prasknuty lebo ta s tym dobrym motorom sme kupili ako buracku), alternator, zvody som nechal, lebo pasuju...

A teraz!!! Ideme tam uz pomaly davat motor naspat... A probelm, spojka je ina! Vypinacie lozisko je ine, tak teda, vymenime ho. Lenze ta starsia prevodovka ma ine lozisko a pozrem sa a aj spojku! :( Tak brat nejak vyskladal nejake vypinacie lozisko. Problem je v tom, ze na tisichran z prevodovky ide lozisko, ta novsia Fiesta 1995 ma vacsi priemer vnutra loziska ako ta stara, tym padom musi ist druha spojka. Ako som pisal, brat to nejak vyskladal, ale zlozili sme to a spojka nevypina :( Dost ma to nasralo, ze to budeme musiet znova oddelit, lebo nehrali sme sa s tym hodinu ale par dni...

A teraz otazky: spojku mam novu, aj taku aj taku, nastastie. Zotrvacnik je urcite taky isty? Lebo od koho mam spojku povedal, ze pritlacak je iny kvoli tym listkom na nej, a lamela je rovnaka pre oba modely... To som zozral v pohode. A ine vypinacie spojkove lozisko kvoli inej lamele...

Ide mi o zotrvacnik, aby sa nestalo, ze nahodime spojku z novsieho (asi - lebo pripada mi to tak, ze vo Forde kto sa ako vyspal po vikende, taku spojku tam nasypal) z 1995 na motor - so zotrvakom z modelu 1992 - mozno aj starsie, vravim karbecovy motor... A hlavne ci to pojde ako celok, ci tam nie je nejake cidlo - aj ked som tam ziadne cidlo na motore navyse nevidel, takze by to s tym sanim malo slapat...

A ako sa meni spojka na Fieste? Treba vybrat celu prevodovku von, alebo staci nejak odklonit? Chcem odpojit poloosi, a dva silentlboky, na ktorych drzi prevodovka a potom ju v pohode vytiahnem von a motor i ostane visiet na tom jednom silentbloku? Alebo musim aj treti silentblok - na motore odpojit a tak manipulovat s tym. Dalej ako sa vystreduje spojka? Staci ked najdem nejaku "tycku" ktora bude v lamele v tom vnutornom tisichrane uplne bez vole a strcim to do zotrvacniku a strelim to do stredu presne? Utiahnem pritlacak o zotrvak a hura zivot lajfovacka hotovo?



Vdaka za postrehy, ja viem, je to dlhe, ale uz mam nervy z toho auta, myslel som, ze to za jeden den prehodime a bude hotovo, lenze viditelne nie, to si ten kamos mohol dat do servisu a mal by to cca v takom istom case ako to bude trvat nam :( VDAKA :wink:
Soy soy, takze som tu... :) Motor vymeneny, po par problemoch aj slape, bolo treba podla origo ford navodu "nakalibrovat" cidla a auticko super startuje, drzi volnobeh a funguje tak, ako ma :) Uz by ma len zaujimalo ako sa meni spojka, odpojim poloosi, prevodovku od dvoch zilentblokov a sundam ju v pohode dole? Ked bude teplejsie vymenime spojku na nej este :)
75, 2.0 109, sedan, r.v. 1989, full
misokgb
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: sob led 17, 2009 21:03,0
Bydliště: Nitra, Slovakia.

Příspěvekod Profesor » čtv led 22, 2009 9:10,0

:!: :shock: :!: Proč prosímtě cituješ celej příspěvek a ještě ke všemu po sobě. :shock: :?: :shock:
FOCUS, 1,6 74kW, Hatchback, r.v. 2006, TREND + / climatronic / SPDS / K&N - in box / Morel / BTHF - voice control cz /
CITROEN SAXO 1,1 / 44kW ? / 2003 - NOVEJ - jako správnej citron ŽLUTEJ
Uživatelský avatar
Profesor
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1440
Registrován: úte dub 03, 2007 14:35,0
Bydliště: PRAHA 10

Příspěvekod Marek3008 » pon bře 29, 2010 10:26,0

Dobrý den. Lze do fiesty s jednobodovým vstřikováním dát starší motor z fordu ka.Motor tam prý pasuje a má prý i stejný výkon, ale ted se nemůžem dohodnout s kamarádem co na to STK. Já myslím , že to ofiko nepůjde.
focus, 1,8 TDDI 66, combi, r.v. 2003, standart
Marek3008
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: pát zář 21, 2007 10:53,0

Příspěvekod DR » pon bře 29, 2010 14:28,0

Marek3008: pokud se v poslední době něco nezměnilo, tak můžeš bez problémů zaměnit jen motory stejného typu = stejný kód motoru. Pokud má motor jiný kód, je to přestavba a potřebuješ písemné vyjádření výrobce (forda), že ten motor do toho auta lze použít. Konkrétní info budou vědět na dopravním odobru příslušného úřadu, popř to budou mít i na netu.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod Marek3008 » úte bře 30, 2010 16:24,0

Díky za info.
focus, 1,8 TDDI 66, combi, r.v. 2003, standart
Marek3008
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: pát zář 21, 2007 10:53,0

karburátor

Příspěvekod l_marsik » úte bře 15, 2011 18:22,0

Čau lidi
nějak jsem nevěděl kam to napsat tak to dávám sem máme fiestu III 1.1c z roku 94 po výměně motoru (momentálně motor r.v. 90 ale stejná kubatura). Minulý týden se nám opět rozsypal teď stojí v servisu po výměně ventilů a vlastně půlky hlavy. Dneska se zjistilo že odešel i karburátor NEVÍTE NĚKDO JAK SE JMENUJE ten KARBEC co tam patří popřípadě orientačně kolik stojí.
všem znalým předem dík
Mondeo MK1, 1.8L 16V Zetec 85, Hatchback, r.v. 1994, GLX (přes 500 000 km)
Uživatelský avatar
l_marsik
*
*
 
Příspěvky: 33
Registrován: čtv črc 17, 2008 19:57,0
Bydliště: Praha 5

Další

Zpět na Fiesta - Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník