Co to je za motor?

... co se jinam nehodi

Příspěvekod fan007 » čtv črc 07, 2005 20:27,0

nazdar Holky :D :D :D
tak z těma kilometrama bych neměl vůbec žádný strach, jen se podívejte na staré eskorty má to naběháno přes 300tis km a pořád šlapou. Můj názor je že ty motory 1,8TDdi vydrží víc než zbytek auta který časem zhnije. Dnes stejně nikdo z nás nebude to auto mít 10-15let
FORD FOCUS COMBI Trend 1,8TDdi 66 Kw 9/2001
fan007
*
*
 
Příspěvky: 41
Registrován: úte dub 26, 2005 14:19,0
Bydliště: Ostravsko

focus

Příspěvekod Pavel. » sob črc 09, 2005 12:27,0

Jo přesně tak, to auto bude jezdit pořád, já sice nechtěl moc jetý, tam už může být vůle na podvozku, tlumiče, hluk atd , ale ty motory drží. Akorát se bude možná v budoucnu hůř prodávat když bude víc jetý, ale ty km ti stáhnou kdekoliv... :wink:
Ford focus combi 1,8TDDi trend 2003 66kW
Uživatelský avatar
Pavel.
*
*
 
Příspěvky: 41
Registrován: sob čer 04, 2005 16:06,0
Bydliště: Hodonín

Re: focus

Příspěvekod Venca » stř říj 19, 2005 9:24,0

Pavel. píše:Akorát se bude možná v budoucnu hůř prodávat když bude víc jetý, ale ty km ti stáhnou kdekoliv... :wink:


Nekde jsem cetl ze pres 90 procent prodavanych ojetych aut ma stoceny tachometr, takze u ojeteho auta nema hodnota najetych kilometru zadny smysl :(
Ford Focus 1.8 TDCi (115 k), 2002, Combi
Obrázek
Ford Cortina 2.8 V6, 1974, Sedan
Venca
Junior
Junior
 
Příspěvky: 5
Registrován: úte říj 18, 2005 15:13,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod fplisek » pon pro 19, 2005 13:26,0

Před měsícem jsme dotáhli z Rakouska Focuse 5-dv., r.v. 2000, motor 1.8 TDdi(90k), najeto 48tis.!!, byl bořený na levý bok, klempíři mi ho dávali dva týdny dohromady, nechával jsem ho celýho naštříkat, minulý víkend jsme ho dávali do kupy, stará baterka byla v háji, takže nestartoval, koupil jsem novou, na poslední dolaďování jsem ho startoval, dlouho nic, pak chytl, chrochtal asi půl hodiny a pak rána, auto poskočilo a z motoru spodem vylítla ojnice a provalila vanu, myslel jsem že zešílím, teď to zkoumají mechoši, jestli to půjde spravit, nebo budu muset koupit novej motor
Uživatelský avatar
fplisek
*
*
 
Příspěvky: 41
Registrován: pon pro 19, 2005 12:34,0

Příspěvekod erhart » úte pro 20, 2005 8:23,0

bohužel reálná varianta je koupit jiný motor. pět let staré dieselové auto provozované v rakousku s průměrem 10 tis km na rok je opravdu unikát. viděl jsem, že někteří rakouští překupníci už také stáčejí km
Mondeo ST 220 (2004)
erhart
***
***
 
Příspěvky: 126
Registrován: pon zář 12, 2005 6:49,0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod Wally » úte pro 20, 2005 9:15,0

A ten motor byl zasaženej tou ránou? Oni taky překupníci velice rádi mění motory. Je zajímavý, že těch případů jsem slyšel víc, kdy někdo přitáhnul auto a odešel mu motor...
CFC 003
Ford Focus 1.6 (100k) Ambiente, r.v. 2002, 5-dv. hatchback
Uživatelský avatar
Wally
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 137
Registrován: stř bře 10, 2004 12:42,0
Bydliště: Rokycansko

Příspěvekod fplisek » úte pro 20, 2005 18:40,0

Práve že ne, auto bylo štrejchlý o svodidla, přední blaťák minimálně, kupodivu jen oboje dveře a práh, to jsem měnil, motor neměl skřivenej ani vlásek, navíc auto nebylo od překupníka, pro sebe bych si auto od překupníka asi nevzal, vlastnila ho nějaká ženská, která ho nabořila a od ní jsem si ho s kámošem dotáhli, takže spolehlivej zdroj, navíc to má servisku, tak ty kilometry by měli sedět, tak fakt nevím v čem se stala chyba, docela mě to štve, zítra mi bude volat mechanik jak moc je motor v háji, jestli se bude muset koupit novej motor, jinak kdyby byla jen ušmiklá ojnice a ruplá vana, což doufám, by to zas taková oprava nebyla
Uživatelský avatar
fplisek
*
*
 
Příspěvky: 41
Registrován: pon pro 19, 2005 12:34,0

Příspěvekod fplisek » úte pro 20, 2005 18:42,0

Mimochodem, vyzná se tady někdo z vás ve Focusáckejch motorech? Mají Focusy litinovou nebo hliníkovou vanu?
Je evidentně na čase, přečíst si znovu pravidla fóra. http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?t=1048 Forrest
Uživatelský avatar
fplisek
*
*
 
Příspěvky: 41
Registrován: pon pro 19, 2005 12:34,0

Příspěvekod erhart » úte pro 20, 2005 19:27,0

motory 1,8 tdi a tdci mají blok z ocelolitiny, vana je plechová, mezi vanou a blokem je mezikus z hliníkové slitiny. tvar mezikusu je ve dvou variantách podle roku výroby. podle mezikusu musí být také plechová vana. starší typ vany se již nedodává a tak při výměně staré plechové vany (když je proražená, nebo prodřená) se musí také vyměnit i mezikus. celá operace je pak finančně náročná.
Mondeo ST 220 (2004)
erhart
***
***
 
Příspěvky: 126
Registrován: pon zář 12, 2005 6:49,0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod fplisek » stř pro 21, 2005 12:34,0

Tak to jo, tak to bych řekl že je v háji ten mezikus, podle množství oleje co z toho vytekla, zdálo se mi že z toho vyteklo nějak málo oleje, tak předpokládám že zbytek zůstal v tý vaně, nebo bude proraženej karter a to bude úplně hotovo, jinak náhradní díly bych asi nekupoval, zvlášť takový jako vana nebo ten mezikus, vrakáče to jistí
CFC 362
Ford Focus 1.8 TDdi (90k), 2000, Trend, hatchback
Uživatelský avatar
fplisek
*
*
 
Příspěvky: 41
Registrován: pon pro 19, 2005 12:34,0

Příspěvekod erhart » stř pro 21, 2005 22:16,0

právě na těch vrákáčích bych si dal pozor na to, aby na sebe pasovaly mezikus a vana. všeobecně je málo starých van a dostatek starých provedení mezikusů
Mondeo ST 220 (2004)
erhart
***
***
 
Příspěvky: 126
Registrován: pon zář 12, 2005 6:49,0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod fplisek » ned úno 19, 2006 22:50,0

Chtěl bych se zeptat, je stejná hlava motoru na Focusovi 1.8TDdi a na Mondeu 1.8TD? Jestli jsou zaměnitelný? Slyšel jsem něco, že na na Mondeu jsou nějaký vstřikovací předkomůrky a na Focusovi přímo do válce, ale nevím to jistě
Naposledy upravil fplisek dne pon úno 20, 2006 15:52,0, celkově upraveno 1
CFC 362
Ford Focus 1.8 TDdi (90k), 2000, Trend, hatchback
Uživatelský avatar
fplisek
*
*
 
Příspěvky: 41
Registrován: pon pro 19, 2005 12:34,0

Příspěvekod Bake » ned úno 19, 2006 22:53,0

[quote="fplisek"]To jsi slyšel dobře.starý motor v Mondeích a Escortech je komůrkový,tzn.že nafta je vstřikována do předkomůrky,odkud teprve proudí do spalovacího prostoru,a Focus je už upravený na přímý vstřik paliva přímo.Hlavy určitě nejsou zaměnitelné.
Octavia 1.9TDi 2000
Mondeo 2.0 TDCi, 115k 2006 /služ/
Suzuki V-Strom 1000
Bake
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1195
Registrován: úte srp 16, 2005 21:25,0
Bydliště: ČR

Příspěvekod Mikki » pon úno 20, 2006 0:26,0

Ten starý má označení 1.8 TD, to "i" tam nemá co dělat.
CMC 001, CFC 002
Focus 1.6i 74 kW hatch 2011 Trend+
Focus 1.6i 74 kW sedan 1999 Ghia
Ford dříve:
Cougar 2.0i 99, Mondeo 1.8i 99, Escort 1.4i 92
Uživatelský avatar
Mikki
CMC Chairman
CMC Chairman
 
Příspěvky: 1794
Registrován: čtv zář 04, 2003 9:21,0
Bydliště: Hrdleev

Příspěvekod Bake » pon úno 20, 2006 22:19,0

[quote="Mikki"]TD bylo označení motorů Escort 51Kw bez intercooleru a motory 66Kw s chladičem vzduchu se označovaly TCI,jako intercooler.Ale to bylo v dobách kdy se na zkratky ještě moc nehrálo.V těch zkratkách snad ani není možno hledat nějakou souvislost,nebo zkratky něčeho.Dnes jde spíše o obchodní označení motoru.Firmy se jen snaží o to,aby dle označení bylo poznat značku.Např. Koncern PSA označuje svoje motory 1,4-1,6-2,0 HDI a ve Fiestách a Focusech 05 a C-Maxech je ten stejný motor označován TDCi.
Octavia 1.9TDi 2000
Mondeo 2.0 TDCi, 115k 2006 /služ/
Suzuki V-Strom 1000
Bake
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1195
Registrován: úte srp 16, 2005 21:25,0
Bydliště: ČR

Příspěvekod erhart » úte úno 21, 2006 1:30,0

bordel v tom udělal pan VW. oni si totiž dali na TDI ochrannou známku a tak ti ostatní musí vynalézat další jiné kombinace tomu značení podobné
Mondeo ST 220 (2004)
erhart
***
***
 
Příspěvky: 126
Registrován: pon zář 12, 2005 6:49,0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod CZaryfuk » pát bře 03, 2006 0:00,0

Ahoj.Můžete mi prosím někdo napsat jakej rozdíl je mezi motorem 1.8TDDi a 1.8TDDi Endura.Porozhlížím se teď po novém autě a narazil jsem na Focuse kombi 1.8 TDDi Endura r.v.12/2001 a mám strach abych si nějak nenaběh,když většina je jen s motory 1.8 TDDi.(myslím poruchovost,servis apod.).Prosím poraďte!Dík.
Naposledy upravil CZaryfuk dne pát bře 03, 2006 8:00,0, celkově upraveno 1
Ford Mondeo 1.8TDCi 92kW,r.v.2008 kombi
CZaryfuk
*
*
 
Příspěvky: 26
Registrován: pon úno 20, 2006 21:02,0

Příspěvekod erhart » pát bře 03, 2006 4:47,0

czaryfuk:
endura je jen kosmetická úprava v názvu. zkusil bych porovnat kod motoru

BHDA 75 PS
C9DB/C9DE 90PS
FFDA 100PS
F9DA/F9DE 115PS
Mondeo ST 220 (2004)
erhart
***
***
 
Příspěvky: 126
Registrován: pon zář 12, 2005 6:49,0
Bydliště: České Budějovice

Co to je za motor

Příspěvekod Růžička » pát bře 03, 2006 7:02,0

To CZaryfuk : Mám tenhle stroj a k motoru nemám nejmenších připomínek.
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod CZaryfuk » pát bře 03, 2006 14:06,0

Dík za odpovědi.Zítra se jdu na něj podívat,tak uvidím.
Ford Mondeo 1.8TDCi 92kW,r.v.2008 kombi
CZaryfuk
*
*
 
Příspěvky: 26
Registrován: pon úno 20, 2006 21:02,0

PředchozíDalší

Zpět na Focus - Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník