jakej focus??

... co se jinam nehodi

Příspěvekod kulisek111 » stř črc 20, 2005 15:12,0

zdarvim doktore:
za me bych ti doporucil sveho broucka fokusika 1.8 benzin je sice pravda ze je trosku ziznivy ale jizdni vlastnosti perfekni ale jestli mas rad rychlost a sveznou jizdu tak jdi do toho a co se tyce o tom ze po 200tis km motor odchazi tak nevim ale nejspis zalezi na kusu a hlavne na majiteli
CFC 241
Ford Focus 1.8i 16V 85kW (115k) Comfort, r.v. 2000, 5-dv. hatchback
Ford Fiesta 1,4 TDCi Ghia r.v. 2002
Uživatelský avatar
kulisek111
**
**
 
Příspěvky: 85
Registrován: úte črc 12, 2005 10:15,0
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod drCvach » stř črc 20, 2005 16:22,0

To-kulisek: diky za reakci, ale sem spis na spotrebu-proto i ta dodatecna montaz LPG.
A navic oproti doposavadnimu Fiat Uno 33kw bude vsechno tak vyraznej narust vykonu, ze me to bude urcite stacit :-)
doktor čekatel na Focus Combi
Uživatelský avatar
drCvach
Junior
Junior
 
Příspěvky: 5
Registrován: pon čer 13, 2005 13:33,0
Bydliště: Liberec

TDCi

Příspěvekod ianik » čtv črc 21, 2005 15:43,0

To Palbi: Omlouvám se, nestíhám...
K autu. Auto už používam na českých exportných značkách, budúci týždeň idem prihlásiť u nás na Slovensku, v utorok ide na celkovú kontrolu, výmenu náplní. Zvolil som tentokrát značkový servis, neskôr asi budem servisovať u tých s ktorými som mal dobré skúsenosti. Auto je perfektné, živé, zatiaľ všetko funkčné, bez chýb, musím sa krotiť s plynom. Ako som písal vyššie, zháňal som ho dlho, čas ma netlačil, len čírou náhodou som ho objavil na nete cez tipcars v bazáre v Zlíne, išiel som ho obzrieť, testovačka - 10 km, brzdy, riadenie, nezvyklé zvuky, vizuál podvozku, interiéru, búrané zpredu zľava, výmena svetiel, predného nárazníka, prestriekané zadné lavé dvere, oba predné blatníky a nárazník - všetko informácie od bazárnika, mierne dolámaný spodný plastový kryt motora a lavý plastový podblatník, pôvodný chladič, zimné pneumatiky, následná kontrola v značkovom servise fordu v Zlíne - 590 CZK + DPH, potvrdená búračka, lavý nosník dorábaný - oprava v poriadku, chladiaca kvapalina - dolievaná voda (len do -7C), v blízkej budúcnosti výmena zadného brzd. obloženia a lanovodov ruč. brzdy. Motor, resp. pamäť riadacej jednotky bez problémov. Ostatné OK. Pôvodne som chcel doviezť z Nemecka alebo z Belgicka nehavarované alebo havarované podobne ako toto, ktoré mám.
Postup pri kúpe akéhokoľvek auta? Vedieť o aute čo najviac, odjazdiť v bazároch viac áut, skontrolovať sám, ak máš záujem, skontrolovať v značkovom servise, hlavne nekvaltovať, piáno, nebude toto, bude iné.
Doteraz som jazdil na benzínoch, toto je môj prvý diesel (spotreba a zároveň žihadlo, skoro 2x vyšší krútiaci moment ako porovnateľné 1,6 16V). Uspokojil by som sa aj s TDDi 90k, ak by som taký našiel.
Len pre úplnosť a porovnanie: Ford Focus Combi 1,8 TDCi 85 kW, dovoz do CZ z CH, búrané, opravené, výbava asi Ambiente + dig. klíma, el. zrkadlá + vyhrievanie, el. predné sklá, počítač, centrál v klúči, defendlock, velmi zachovalý, pri kúpe 73 000 km. Cena 267 000 CZK+zhruba 30 000 SKK (2x cesta, značkový servis, prihlásenie) - cca 375 000 SKK.
Na záver? Ako povedal Pavel, "pokud bych měl pár tisícovek navíc, bral bych TDCi". I TDDi je velmi vydarený motor, určite ten kto ho má je spokojný. Ja osobne by som do 1,6 benzínu nešiel. Éto vsjo.
CFC 252 (ianik)
Ford Focus 1.8 TDCi Combi, 2002
ianik
Junior
Junior
 
Příspěvky: 6
Registrován: pát črc 01, 2005 22:14,0
Bydliště: Piešťany

Re: TDCi

Příspěvekod happy_cz » čtv črc 21, 2005 22:18,0

To s tim vahanim mezi benzinem a dieselem moc dobre znam :D Kdyz jsem sel auto kupovat, sel jsem si na 100% rozhodnut pro benzina (a diesel pak ani nemeli), pri druhe navsteve mi ale za stejnou cenu nabidli diesel, ve kterym jsem ale nikdy predtim nejel :) Ac jsem vahal, nakonec jsem se rozhodl pro tddi. Motor me prijemne prekvapil, spotreba take, takze zatim 100% spokojenost 8-) Proste nelituji.
CFC 207
Ford Focus 1.8 TDDi (90k) Comfort, r.v. 2004, Combi
happy_cz
*
*
 
Příspěvky: 19
Registrován: pon kvě 16, 2005 23:20,0

jakej focus ??

Příspěvekod Růžička » pát črc 22, 2005 6:47,0

I já jsem před pár lety ještě váhal, jestli benzín, nebo naftu. :?:
Pak mi osud přihrál Escorta v naftě a od té doby je to jasné. Navíc Focus je zase o jeden stupeň blaha dál. :D
Nedávno jsem byl nucen osedlat benzínovou Fabii, a připadal jsem si v ní tak nějak jako na koloběžce ... To nemusí být zrovna jenom tím autem, mimo jiné jsem si zvykl spoléhat na mohutný krouťák dieselu, takže s benzínem teď jedu jako strejda s kloboukem ... :oops:
Jak jsem tu už nejednou napsal, neagituji pro naftu a nechci se hádat s ortodoxními benzíňáky. Jenom konstatuji, že :wink: já a TDi si velice vyhovujeme ...
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod jindra » pát črc 22, 2005 8:36,0

Taky sem nikdy naftu nechtěl ale teď po roce ježdění Focusem už se asi k benzínu nikdy nevrátím.
Ford Focus 1,8TDDi Ghia r.v.10/2000
jindra
**
**
 
Příspěvky: 65
Registrován: pon bře 14, 2005 8:47,0
Bydliště: Strakonicko

Příspěvekod rs.tu » pon srp 01, 2005 9:43,0

Zdravím. Potřebuju menší konzultaci. Mám nabídku na Focus Combi r.v.2000 a prý je to motor 1.8 dci (90ps). Není to nějaká blbost, dělal se v tý době vůbec? Mimochodem, má najeto 97t km, je v celkem slušný palbě ( klima, CD, vše v el., elektrony...) a chce za to 200 000,-. Co si o tom myslíte?Mám to vzít? Díky za rady.

Návrat nahoru
rs.tu
Junior
Junior
 
Příspěvky: 8
Registrován: pon srp 01, 2005 9:37,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod kulisek111 » pon srp 01, 2005 10:14,0

rs.tu: focus ma motory
1,8l Endura - TDDi turbo diesel 55kW (75k)
1,8l Endura - TDDi turbo diesel 66kW (90k)
1,8l DuraTorq - TDCi turbo diesel 74kW (100k)
1,8l DuraTorq - TDCi turbo diesel 85kW (115)

Jinač cena celkem solidni....
CFC 241
Ford Focus 1.8i 16V 85kW (115k) Comfort, r.v. 2000, 5-dv. hatchback
Ford Fiesta 1,4 TDCi Ghia r.v. 2002
Uživatelský avatar
kulisek111
**
**
 
Příspěvky: 85
Registrován: úte črc 12, 2005 10:15,0
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod petrsa » pon srp 01, 2005 12:30,0

to kulisek111: Nejsem sice Focusák, ale Endura není na 100% TDDi, ale starý původní motor TD ( je i v Mondeích). Doratorq se označují jak TDDi, tak i TDCi.
CMC 020 (Ford Mondeo Club)
Mondeo MkI 1.8 16V Ghia, 1995, combi - prodáno
Opel Omega Caravan CD, 2.5DT - R6 z Bavorska, 2000 + Peugeot 206, 1.9D XR Presence, 2001,
Uživatelský avatar
petrsa
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1972
Registrován: pát zář 05, 2003 7:59,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod kulisek111 » pon srp 01, 2005 12:46,0

to petrsa: no asi je to tim že nejsi Fokusák jak piše protože je to tak jak jsme napsal jedine že by páni od Forda udělali chybu a napsli to špatně což asi ne co?????
CFC 241
Ford Focus 1.8i 16V 85kW (115k) Comfort, r.v. 2000, 5-dv. hatchback
Ford Fiesta 1,4 TDCi Ghia r.v. 2002
Uživatelský avatar
kulisek111
**
**
 
Příspěvky: 85
Registrován: úte črc 12, 2005 10:15,0
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod petrsa » pon srp 01, 2005 13:21,0

to kulisek111: Pravda je na tvé straně :oops: . U Focusu je opravdu označení 1.8l Endura-TDDi. U Mondea je jedním z naftových motorů 2.0l Duratorq TDDi i 2.0l Duratorq TDCi.
CMC 020 (Ford Mondeo Club)
Mondeo MkI 1.8 16V Ghia, 1995, combi - prodáno
Opel Omega Caravan CD, 2.5DT - R6 z Bavorska, 2000 + Peugeot 206, 1.9D XR Presence, 2001,
Uživatelský avatar
petrsa
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1972
Registrován: pát zář 05, 2003 7:59,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod lukas2007 » čtv úno 22, 2007 22:23,0

Zdravím, potřebuju poradit kluci. Uvažuji o koupit focuska 3.dveř, rozhoduji se mezi motory 1,8TDDI a 1,4 a 1,6 benzínem. Měl jsem Golfa IV 1,6 takže zkušenosti s tímto motůrkem mám, dobrej výkon ale žere aj trávu okolo:-) Spíš by mě zajímalo porovnání 1,4 ve focusku stím nemám zkušenost. Přiznám se že favorit je pro mě 1,8TDDI, ale nechám si poradit o zkušenej Forďáků:-))) novější verze TDCI je pro mě asi snem, jelikož na to penízky nemám :roll: :twisted: Díky za rady a postřehy...
Uvažuji o: focusek
lukas2007
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: stř úno 21, 2007 19:48,0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvekod Růžička » pát úno 23, 2007 8:48,0

To je těžká rada, protože hodnocení motoru vždycky bude subjektivní - a je to vpořádku, protože každý od něj očekává něco trochu jiného. Měl bys zvážit druh provozu (aspoň ten předpokládaný).
Mně osobně se ta 1,4 zdá spíš málo a svůj motor bych neměnil, je to ale opravdu osobní názor.
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod lukas2007 » pát úno 23, 2007 17:18,0

no chci spíše dobrou spotřebu, sice jezdím "málo" ale jsem šetřílek. Ideální bude asi TDDI...
Uvažuji o: focusek
lukas2007
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: stř úno 21, 2007 19:48,0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvekod Kóťa » sob úno 24, 2007 9:43,0

Já bych třeba jako dieselák nechtěl benzínovej motor....Jezdí se s ním trochu jinak ...podle mě,ale když ti záleží na penězích asi bych spíš uvažoval nad tddi...Nikdy sem se nedostal přes šest litrů což považuju za dobrej výsledek.....
Ford Mondeo combi 2.2TDCi Ghia 8/2005 Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Kóťa
****
****
 
Příspěvky: 209
Registrován: pon led 30, 2006 20:18,0
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod Růžička » pon úno 26, 2007 7:58,0

To můžu potvrdit. Já jsem se sice přes 6 litrů dostal, ale jen jednou loni při couračkách po městě a za mrazu. K tomu se ale nafťák moc nehodí a výkonově srovnatelný benzíňák by za podobných okolností zbaštil klidně dvojnásobek. Jinak obvykle v mezích 5,5 - 6 l/100km.
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod cizaa » čtv kvě 10, 2007 13:30,0

Jakej Focus? Tak to je otázka, která mě drží už dobu. Pořád si totiž říkám, jestli jsem před rokem neměl jít do dieselu, když jezdím čím dál víc. Ale jinak vzato: Svou 1,6 bych neměnil. Spotřeba nádherná, dynamika ucházející, ručení solidní.

Když už bych měl měnit, tak asi rovnou za Focus Mk2 1,6 TDCi, ale dotaženej z Německa, tzn. 115 koní. A dost možná i sedan, protože je prostě nááádhernej!
Ford Focus, 1.6i 16V Zetec, hatchback, 12/98, plně vybavený Ambiente, stříbrná
Ford Fiesta, 1,3i, 60 k, 1998
cizaa
*
*
 
Příspěvky: 16
Registrován: pon úno 27, 2006 0:15,0
Bydliště: Polná

Akce nový Focus Celebration

Příspěvekod _Deadlift_ » úte dub 01, 2008 2:24,0

Výbava Trend
motor převodovka 5dv. /kombi
1.4 Duratec 59 kW / 80 k 5st. 369 990 /394 990
1.6 Duratec 74 kW / 100 k 5st. 389 990 /414 990
1.8 Duratorq TDCi 85 kW / 115 k 5st. 449 /990 474 990

http://www.ford.cz/ie/currentpromotions ... te/-/-/-/-

Nově N1 5DV.
http://www.auto.auto-news.cz/ve-verzi-n ... 24214.html
Ford
Uživatelský avatar
_Deadlift_
*****
*****
 
Příspěvky: 506
Registrován: pát črc 08, 2005 15:17,0

Příspěvekod _Deadlift_ » pon pro 29, 2008 16:19,0

Test: Ford Focus 1,6 Ti-VCT - Předurčen pro úspěch
http://magazin.auto.cz/testy/ford-focus ... spech.html
Ford
Uživatelský avatar
_Deadlift_
*****
*****
 
Příspěvky: 506
Registrován: pát črc 08, 2005 15:17,0

Příspěvekod levascity » pát led 02, 2009 10:28,0

daj se sehnat nějaké ochrané rámi na focus C-MAX a jeké a kde dik
fokus C-MAX, 1,8tdci, sedan, r.v. 2006, ghia
levascity
Junior
Junior
 
Příspěvky: 8
Registrován: ned lis 30, 2008 20:28,0

PředchozíDalší

Zpět na Focus - Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník