Focus II - vase skusenosti

... co se jinam nehodi

Příspěvekod Dali » pát čer 09, 2006 13:11,0

Můžu posloužit pouze zkušenostmi z FFI. Maximální dosažená rychlost dle tachometru 195. Poté nevím proč následuje něco, co vypadá jako vypnutí vstřikování, prostě to přestane akcelerovat, chvilku to zpomaluje, pak se to zase chytí a zas do 195 a znova. Dělá to jak na plyn tak na benzín. Zatím se mi nepodařilo přijít na to proč.
CFC 005
Škoda Octavia III 1.6TDi, 85kW, 2017
Focus 1.6 Ghia, 1999, 5-dv. hatchback
Uživatelský avatar
Dali
****
****
 
Příspěvky: 223
Registrován: úte čer 29, 2004 11:26,0
Bydliště: okr. Brno venkov

Příspěvekod Ota » pát čer 09, 2006 15:10,0

Dali: protoze si dosahl otacek, kdy se ti aktivuje omezovac otacek. Vic uz to nepojede.
Ota - CMC 014
Mondeo 2.0 16V Trend, 3/2006, combi
Uživatelský avatar
Ota
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1196
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:40,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Dali » pát čer 09, 2006 16:59,0

Ota: To prave nepredpokladam, protoze kdyz jedu tech 195 tak mam nejakych 5000ot a bezne pri rozjezdu dosahuji otacek 6000+ :?
CFC 005
Škoda Octavia III 1.6TDi, 85kW, 2017
Focus 1.6 Ghia, 1999, 5-dv. hatchback
Uživatelský avatar
Dali
****
****
 
Příspěvky: 223
Registrován: úte čer 29, 2004 11:26,0
Bydliště: okr. Brno venkov

poradte

Příspěvekod honzik » ned pro 17, 2006 1:02,0

Zdravim všechny pišu za své znamí.Koupili focuse 1,8 r.v99najeto cca 100tis km,nechali vyměnit všechny řemeny,naplně,svičky,byli na diagnostice ta nic neukazala prý je vše O.K ale problém je ža to auto netahne.Těch 115koni co se u 1,8 uvadi tam neni.Ja vlastnim mimo jiné auto Toyotu Carinu E 1,6 ta ma taky 115koni ale když jsme se zkoušeli honit tak jsem jim hned zmizel jak kdybych měl 2,L,přitom Carina je těžši a starší a mam na ni 200tis km.Spotřebu maj tak kolem 8-9l/100km.Když jsem ho zkoušel ja tak při tak 5tis otačkach na trojku jakoby motor začal pocukavat nic hroznýho ale pocukava a neni to pravidlem.Zkoušeli tankovat i na Shelce 100oktan ale nic se nezměnilo.Znamej ma Focuse 1,4 i snim se honil a 1,8 mu neujela pořad ji seděl za zadkem.Nenepada vas něco co by mohlo byt přičina ža to auto je tak liný a netahne?Kdyby tahle otazka sem nepatřila tak ji dejte tam, kam patři ale doufam že mi poradite
jsem jen informator pro znamé Focus 1,8 99r.v
honzik
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: sob srp 19, 2006 13:47,0

1.6 tdci 66kW vs 1.6 74kW

Příspěvekod martinST » pon čer 04, 2007 13:46,0

Zdravim, chtel by jsem se zeptat, ktery motor byste radeji zvolili do Focuse II. Ford ma ted akcni nabidku ale nabizi pouze dva motory 1.6 74kW a 1.6 Tdci 66kw. Zajima me predevsim dynamika techto motoru. Jezdim ted v mondeu mk2 r.v. 1998 1.8 benzin, takze mam mnohem blize k benzinove verzi ale slysel jsem, ze ten 1.6 Tdci 66kW neni vubec spatny motor-ohledne spotreby, ale jak je na tom s tou dynamikou? Nebo radeji osvedcenou 1.6 benzin...? Diky za odpoved.
martinST
Junior
Junior
 
Příspěvky: 9
Registrován: ned říj 02, 2005 14:36,0

Příspěvekod ybznek » pon čer 04, 2007 14:29,0

martinST: Dotazy na výber Focuse prosím směřuj spíš sem: http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?t=1260

Jestli tolit beznín nebo naftu závisí na tom, kolik ročně najezdíš a zda to budou kratší nebo delší cesty.
Ohledně dynamiky - 1.6 benzín jsem měl půjčenou a na nižších rychlostech to bylo příjemně živé, při vyšších rychlostních stupních mi chybělo turbo, ale to je jenom subjektivní věc ;-)
CMC 666
Ford Mondeo MkIII 2.0 TDDi, 85 kW, r.v. 2001, ambiente, hatchback (konečně opět pojízdné :-))
Uživatelský avatar
ybznek
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 1180
Registrován: sob pro 17, 2005 16:48,0
Bydliště: Praha

Re: 1.6 tdci 66kW vs 1.6 74kW

Příspěvekod Robbert » pon čer 04, 2007 14:46,0

martinST píše:Diky za odpoved.


Moji odpověď či tip najdeš v linku uvedeném ybznkem. :wink:
CMC 497
Ford Mondeo Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2016
Ford Fusion Collection Panther Black 1,4 58 kw, r.v. 2009
Ford Kuga Titanium 4x4, 2,0 TDCi, r.v. 2011
---------------------
Ford Mondeo Kombi Titanium, TDCi 103 kw, r.v. 2009 Black Panter - tak a druhý mazlík je prodaný
Ford Mondeo Mk. III, 2,0 TDDi, 85kw, r.v. 2002, Trend, hatchback - tak a mazlík je prodaný
Škoda Superb 1,9 TDi 96 kw prodáno
Uživatelský avatar
Robbert
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 1526
Registrován: pon dub 04, 2005 14:13,0
Bydliště: Brno venkov

Příspěvekod Pipin » ned pro 23, 2007 0:00,0

Krátká recenze FF 2 kombi 1.6 TDCI po ujetí 31 000 km.
Takže postupně ,motor opravdu velmi příjemný na běžné ježdění . I při plném zatížení nemá s autem až tolik práce aby neudržel dálniční limit na tempomat.Pochopitelně je potřeba počítat při předjíždění,že to má 66 kw a dát mu trchu více času. Předjíždění do kopce s velkou zátěží je prakticky jediný jízdní režim kdy by se hodily nějaké ty kilovaty navíc. Při stovce není prakticky slyšet a nenašel jsem jízdní režim kdy by vyloženě rušil.Spotřeba je opravdu výborná. Při jízdě mimo dálnici při jakémž takémž dodržování předpisů spíše ale svižněji není problém 4.5 l i méně. Po dálnici při jízdě do 140 kmh kolem 5,7 l.Motor se velmi dobře rozjíždí již od 1700 ot. a příliš nevibruje. Pouze na volnoběh je cítit chvění motoru v interiéru.
Brzdy bez výhrad vyhovují, dobře se dávkují a nevadnou.
Interiér - občas něco zachrastí ve výplni dveří ale není to dramatické. Sedadla výborná zvláště pokud mají jako ty moje bederní opěrky. Nedostatek odkládacích míst a mizerně využitelná schránka před spolujezdcem. Duvodem je její horizontální umístění a taky její takový zvláštní konusový tvar. 1,5 litrová flaška se tam sice vejde ale kromě ní už jen drobnosti. Výplně dveří hlavně těch zadních mohli udělat z měkšího materiálu. Bezvadní volant a hlavně posilovač řízení na kterém je možno navolit tři možné režimy sport - standart - komfort.
Podvozek podle očekávání výborný nemám co bych kritizoval. Auto na šestnáctkách jede jako po kolejích a na tvrdší naladění jsem zvyklý z předchozích fordů.
No a nakonec spolehlivost - zatím jsem tedy drobně rozladěn .Jezdím hodně a během roku najedu přibližně 45 000 Km. Zatím mám 31 000 .
Do 20 000 byl klid. Pak v 25 prasklá trubka ke chladiči turba a s ní spojené pronikání oleje přes trhlinu a stříkání na motor. Opraveno výměnou. Ve 29 znovu praská trubka turba :?: :?: Bude se opravovat po svátkách. To už jsem ale sundal deklík pod motorem a nestačil jsem se divit. Olej prosakuje pod olejovou vanou ,někde v horní části převodovky a pak ještě v horní části motoru je na sání vzduchu nějaké čidlo zřejmě meřič průtoku vzduchu které je úplně zaolejované a olej z něj kape přímo na řemen který je už krásně vláčný :? . No je to prostě olejnička. Nejsou to sice masivní úniky ale přesto je to nepříjemné. Zvláště jsem zvědavý co budou dělat s tou převodovkou. To snad bude muset motor ven. Praskající trubka turba prý údajně záležitost která servisu není neznámá. Trubka praskne přesně ve svaru u držáku.Čidlo asi budou muset vyměnit nebo přetěsnit přesto mě ale překvapuje kde se bere v sání za turbem olej. Je to normální aby z turba prosakoval olej do sání :?: Je to pochopitelně v záruce takže se chlapci budou muset snažit nicméně jsem trochu znepokojen. Není žádná radost jezdit po opravnách. Až na výše uvedené problémy jsem spokojen a doufám že po jejich vyřešení budu ještě více. Po čase pisnu jak se vše vyvíjí.
Focus II 1,6 TDCI 66 kw combi
Pipin
*
*
 
Příspěvky: 49
Registrován: pát říj 28, 2005 9:21,0
Bydliště: Hranice

pro Pipina

Příspěvekod Joe » úte led 22, 2008 9:10,0

Mam asi měsíc FFII 1.6TDCi kombi, 2006, najeto 49500km. Pri bližší obhlídce jsem zjistil,že mam v místě držáku trubky díru v potrubí a od ní na obě strany trhliny ca od 3 do 5 cm. Při koupi jsem si toho nevšimnul. Potrubí v okolí a kapota v oblasti zámku je zaolejované jak to fouká ven. Trubka drží jen na horním držáku, u dolního držáku žádnej šroub není, zřejmě od tohoto vzniknul tento defekt. Je mi jasné že to budu muset nechat vyměnit či nějak zavařit, ale chci se zeptat na kolik přišla oprava či výměna, kolik stála samotná trubka.
Predem diky za odpoved
Joe
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: pát bře 04, 2005 14:53,0

Příspěvekod Profesor » sob úno 02, 2008 0:55,0

Tak jsem dneska protáhl Fíkuse co to šlo, a hleďme při 7000ot/min zafungoval omezovač a červená šipka na palubce mne informovala " přeřaď " :wink:
FOCUS, 1,6 74kW, Hatchback, r.v. 2006, TREND + / climatronic / SPDS / K&N - in box / Morel / BTHF - voice control cz /
CITROEN SAXO 1,1 / 44kW ? / 2003 - NOVEJ - jako správnej citron ŽLUTEJ
Uživatelský avatar
Profesor
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1440
Registrován: úte dub 03, 2007 14:35,0
Bydliště: PRAHA 10

Příspěvekod mates71 » ned úno 24, 2008 21:42,0

přidám svýho . tak ke dnešku jsem nadrandil asi tak 37800km. takže se svými předváděcími 17800 to má necelejch 56tis. narodil se roku 2005. asi to nebyl šťastnej rok , protože v listopadu 2006 po cca 22tis. km se odporoučel egr ventil. údajně konstrukčně slabej. potvrzeno dalšími asi 5 majiteli v diskusi na jinym webu. nastal rok beztarostnýho ježdění do 13.12.07 kdy se objevili problémy popsaný v sekci focus - motor.
vozidlo používám na ježdění do práce a zpět což je ve stavební sezoně 70km denně. jezdím po pražským okruhu , dle dopravního značení a max . do rychlosti 100km/h se spotřebou 5-6l/100km, dle toho jakej je zrovna kde kolaps.
víkendové trasy vedou bud na okraj vysočiny a nebp šumavy. v kombinaci dálnice (130-140) a jedničky (90-100) je tak nějak asi 6l/100km.
v létě jsem s tim byl v chorvatsku a aby jsme byly plně obsazený tak jsem si půjčil ségry děti , kufr naložil po opěrky a vyrazil. po dojezdu do dědiny za split a chvíli počítání mě vyšlo neuvěřitelnejch cca 5.2l/100.
protože segra bydlí u vimperka tak jsem jel z aprahy na strážný pak na pasov a dále klasika na linz a dolu. v německu ten kousek po dálnici 160kou rakouskoo dle značení a v chorvatsku se přiznam jsem ho držel spíš 140 než povolenejch 130. asi to bylo tim že na jih je to víc skopce :wink:
destičky mam ještě původní, měnil jsem stěrače myslim tim lišty. jinak problém žadnej .
jen ty starty.............
Focus, 2.0TDCi 100kW, kombi, r.v. 2005
www.proridice.eu
mates71
*
*
 
Příspěvky: 26
Registrován: úte úno 12, 2008 23:09,0
Bydliště: praha

Otevírání dveří ztuha

Příspěvekod marbes » pát srp 15, 2008 21:32,0

Omlouvám se, ale jinam se mi nedaří vložit můj problém.

Ahoj lidi, mám Focus r.v.2005 a nějak mi začalo jít ztuha otevírání dveří u řidiče. Když vezmu za kliku, tak to vypada jako když je zamčeno a musím opravdu zabrat, aby se dveře otevřely.
Nemáte někdo podobný problém nebo nevíte někdo co s tím? Díky moc předem za pomoc
Martin
marbes
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: ned črc 27, 2008 19:00,0

Příspěvekod Ebo » pát srp 15, 2008 22:13,0

to > marbes .. co takhle promazat zámek ? :wink:
Ford Mondeo 1.8i, 16V, GLX, 85kW, kombi, 1998, tmavě modrá metalíza
Fiat Punto 1,4 GT, 98kW
Uživatelský avatar
Ebo
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1141
Registrován: pon lis 20, 2006 21:03,0
Bydliště: Brno

Příspěvekod Chosebedynka » ned srp 24, 2008 21:06,0

Zdravím,před měsícem jsem si dovezl FF II 16 TDCi (80KW)kombi z Německa.Má najeto 90 tis. a zatím je vše v poho.Musím přiznat,že z dynamiky auta jsem unešenej!Sice se do 1800 otáček toho moc neděje,ale pak to táhne jako stádo krav až ke 4000.Po dálnici jsem to mastil a dostal se na 190,podle techničáku jede 188,tak to celkem sedí.Spotřeba po najetí 600km byla na 5,8l.Prostě tenhle motor je super,ale problém je v tom,že se u nás tahle výkonová varianta neprodávala,...protže by pak 18 nešli na odbyt!
Focus II 16 TDCi 80kw, combi, r.v. 2005, Ambiente
Chosebedynka
*
*
 
Příspěvky: 12
Registrován: úte srp 12, 2008 15:48,0
Bydliště: Teplice

Příspěvekod mates71 » ned srp 24, 2008 21:19,0

nebo to bude tim , že to má filtr pevnejch částic a nikdo to tu nechtěl
Focus, 2.0TDCi 100kW, kombi, r.v. 2005
www.proridice.eu
mates71
*
*
 
Příspěvky: 26
Registrován: úte úno 12, 2008 23:09,0
Bydliště: praha

Příspěvekod Pipin » pon srp 25, 2008 19:37,0

No přesně tak to bude ono Mates . Mám známého prodejce a ten mi potvrdil že se občasné problémy s filtrem částic dostaly už dost mezi lidi a je to jedna z prvních otázek při výběru dieslového motoru. Taky jsem se ptal a pak vybíral :lol: .
Focus II 1,6 TDCI 66 kw combi
Pipin
*
*
 
Příspěvky: 49
Registrován: pát říj 28, 2005 9:21,0
Bydliště: Hranice

Příspěvekod mates71 » pon srp 25, 2008 19:51,0

no zatim problémy nemam ani jsem moc nevyčetl, že by nějaké byly. občas to chce vypálit saze no :wink:
Focus, 2.0TDCi 100kW, kombi, r.v. 2005
www.proridice.eu
mates71
*
*
 
Příspěvky: 26
Registrován: úte úno 12, 2008 23:09,0
Bydliště: praha

Příspěvekod Pipin » pon srp 25, 2008 20:16,0

Přeji ti aby ti to takhle vydrželo i nadále. Máš pravdu v tom, že hrozně záleží na tom jaké trasy auto jezdí. Mám v práci kolegu který má S- max s tímto motorem a je uplně nešťastný. Je ale pravda že jezdí převážně krátké trasy.
Focus II 1,6 TDCI 66 kw combi
Pipin
*
*
 
Příspěvky: 49
Registrován: pát říj 28, 2005 9:21,0
Bydliště: Hranice

Příspěvekod Rawac » úte zář 23, 2008 11:05,0

FF II máme asi 10 dní a za tu dobu s námi ujel cca 2.500 km. Sice jsem původně chtěl 2.0 TDCI nebo 1.6 TDCI /80kw/, ale nakonec to je 1.6 16V benzín. Z počátku jsem byl z motoru trochu zklamaný (předtím jsem jezdil v samých TDI, HDI, TDCI), ale nakonec jsem si zvykl i na benzín bez turba. Dá se s ním taky docela hezky cvičit, i když je znát, že pár koníků a něco nm chybí.

Teď jsme jeli ještě na výlet do Chorvatska a celková průměrná spotřeba po ujetí 2.000 km /jízda tam - po okolí - zpět/ skončila na 7.3l. Cestou jsem na dálnicích jel mezi 120 - 140 km/h (celkem asi 1000km) a okresky dle místních možností (aktuální provoz, kvalita vozovek, překážející města/obce). Na to, že jsem se víceméně nijak necoural, užíval dvouzónovou digiklimu a tempomat, tak to považuji za relativně dobrou spotřebu, pokud jde o benzín. Uvidíme, jak se bude dál Fordík činit.
CFC 1127
Ford Focus II 1.6 16V 74kW (100k), Ghia, r.v. 2005, Combi Obrázek
Peugeot 206 2.0 HDI 66 kW (90k), Sport , r.v. 2000, 3dv hatchback
VW Scirocco I 1.6 63 kW (85k) , r.v. 1979, coupe - úpravy: jiny motor + převodovka
Rawac
Junior
Junior
 
Příspěvky: 7
Registrován: ned srp 24, 2008 19:57,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Pipin » úte zář 23, 2008 19:15,0

Tak když už jsem tady tak doplním rečenzi z prosince 2007. Autíčku právě naskočilo 65 tisíc najetých kilometrů a tady jsou mé postřehy.Napřed klady.
Motor si pěkně sednul a vytáčí se ochotněji než dříve. Spotřeba je jednoduše perfektní. Dálniční limit 5,4, okresky a klidná jízda klidne pod 4,5 a dálnice kolem 150 km/h tesně pod 6 l. To vše při zatížení přibližně na 70 %. Motor snad nevzal ani deci oleje.
A těď negatíva.
Zdá se mi, že se mírně zvýšila hlučnost. Hlavě v oblasti kolem 1800 ot.motor zaduní a zvýší se vibrace. Ani volnoběh není tak klidný jako dříve a lehce se přenášejí vibrace do intriéru.Není to ale nic hrozného prostě je vidět že už to není nové.Absolvoval jsem již 3 výměny trubky turba a čtvrtá mě čeká. Vše z důvodu praskajících držáků a následného prolínání oleje. Ze stejného důvodu mě měnili sensor tlaku turba. Kapal z něho olej přímo na drážkový řemen. Jinak motor bez dalších výhrad.
O interiéru jsem výše již vše napsal a na tom se nic nemění až na to že mi něco začalo drnčet v obou předních dveřích. Už se chystám do servisu ať si kluci zamakaj. Odstraňovat drnčení je jistě bezvadná práce.
Jinak vše šlape jako hodinky a pokud bych měl známkovat tak díky praskajícím trubkám na turbu zatím za 2. Vzhledem k tomu jakej kouř auto občas dostává jsem spokojen.
Focus II 1,6 TDCI 66 kw combi
Pipin
*
*
 
Příspěvky: 49
Registrován: pát říj 28, 2005 9:21,0
Bydliště: Hranice

PředchozíDalší

Zpět na Focus - Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník