Focus - seznam vašich závad

... co se jinam nehodi

Příspěvekod Kuba2k » úte úno 15, 2005 12:51,0

Ja mam dobry zkusenosti s Ford Mlcak Teplice - aspon me tam delali auto a naprosto v pohode. I kdyz, brat to podle me.... :roll: :)
CFC 0004
Mondeo, 1.8 TDCi, 92kW, 5dr, 2007, Titanium
Uživatelský avatar
Kuba2k
****
****
 
Příspěvky: 400
Registrován: čtv bře 25, 2004 23:57,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod blazin » úte úno 15, 2005 15:18,0

No tak zrovna Ford Mlcak TP tak s temi mam spatne zkusenosti.Byla doba kdy jsem nemel nove auto, a privezl jsem si ze SRN Escorta 1,8d r.v.1992 a bylo to v roce 1996 takze 4roky starej ze servis knizkou a mel 162000km nalitano.Byl ok,jen mu huceli loziska v prevodovce(ale to jsem vedel).Tak jsem rikal, ze nebudu setrit a dam to udelat do zn.servisu.Velka chyba,ti chlapici umeli akorat prodavat nova auta ale servis stal za h.....(tenkrat,dnes nevim)ale sprasili to tak, ze to sice nehucelo ale kdyz jsem dal zpatecku tak mi vzdycky vypadla.Uznali to, ale po rozebrani rekli, ze je tam ohla vydlicka(presvedcovali me ze jsem si ji ohnul ja).Vubec nechteli pripustit,ze to bylo bud montazi nebo demontazi(pritom,kdyz v pohode vystavuje spojka tak nevim jak bych to ohnul!!!!).Na konec mi to delal kolega(delal servis pro Chemopetrol) a bylo vse ok.Rikal ze to museli udelat pri zpetne montazi.Takze od te doby Mlcak ne!!!!!P.S.Kolegovi na C-max 1,6benzin tam davali zamek zpatecky a kdyz od nich jel tak mu nefoukalo na nohy.Voni kluci zapomeli nasadit hadice od topeni a jeste mu sprasili tu diru(ta krytka zamku ji ani neprekryla, jak byla velka).No ten rval....Takze Mlcak NE!!!!!!!!
Blazin C-max 8/2004,1,6TDCI
blazin
*
*
 
Příspěvky: 32
Registrován: úte úno 15, 2005 9:33,0
Bydliště: Most

Příspěvekod Endura » čtv úno 17, 2005 16:25,0

2 emjey: Mam 90 konovu verziu, jazdim prevazne dlhsie trasy vo dvoch.
CFC 089
Ford Focus 1.8 TDdi (90k) Ghia, r.v. 1999, 4-dv. sedan
Endura
*
*
 
Příspěvky: 21
Registrován: sob pro 11, 2004 12:01,0

divné zvuky

Příspěvekod jirka101 » sob úno 19, 2005 13:51,0

Mám nového Focuse (starší typ) cca 2 měsíce 3000km - TDCi 100ps. Po nějaké době ježdění jsme si začal všímat hluku u studeného motoru (10 - 15min), intenzita se někdy mění, někdy s plynem, někdy ne. Je to spíš hučení, které pak u zahřátého motoru nění slyšet. V servisu mi řekli, že to je od "topných svíček", které zřejmě ohřívají vzduch (nebo vodu?). Prý se dávají do dieslů, které nemají přídavné topení (to nemám). Setkal se s tím někdo? Za technické (ne)znalosti se omlouvám, moc do toho nevidím. Dík za váš názor. Jirka
jirka101
Junior
Junior
 
Příspěvky: 5
Registrován: pát úno 18, 2005 1:23,0
Bydliště: Kozolupy

Příspěvekod blazin » pon úno 21, 2005 15:47,0

Kluci, mam jeden problem a podle mne to neni typem auta(C-max), ale mohl ho mit jakykoliv Focus.S autem jsem asi 14dni nejezdil,stalo venku se zatazenou ruckou(to jen udavam pro presnost) a v tomto obdobi dost prselo.Kdyz jsem do toho vlez a rozjel se,tak pri zabrzdeni dost silny hluk od prednich kol.O.K.rekl jsem si(necistoty a lehce narezle kotouce asi),Po nekolika brzdeni byl klid, ale kdyz ve vyssi rychlosti(60-90km) lehce zatocim volantem tak je slyset takove dudududu nebo jako skrtani(uplne presne to nepopisu).Kdyz jedu rovne tak nic, jen kdyz hejbnu volantem.Mam najeto 20000km,takze se mi nechce verit na zvlnene kotouce(nikdy jsem intenzivne nebrzdil a nesjizdel jsem Alpy).Je mozne ,ze jsou tak narezle?Nebo se nevraci desticky?Mel jste nekdo neco podobneho,diky.Blazin :(
Blazin C-max 8/2004,1,6TDCI
blazin
*
*
 
Příspěvky: 32
Registrován: úte úno 15, 2005 9:33,0
Bydliště: Most

Příspěvekod Kuba2k » pon úno 21, 2005 17:11,0

jirka101:
Jedna se o tzv. predehrev - elektricka spirala ohriva vodni okruh, aby se motor dostal driv na provozni teplotu. To ze to je slyset je naprosto normalni, muzes prestat stresovat :wink:
Kolega rika, ze nejhorsi ze vseho jsou "hlukaři" - lidi co porad nekde neco slysi a porad to chodi reklamovat :)

blazin:
Stejny problem nemusi mit jenom Focus, ale ktere koliv jine auto.
Kotouce nebyly po 14dnech trosku rezate, ale spis rezaty jak liska. Kotouce ti jsou schopne zreznout behem 10-15 min, kdyz to treba v lete mejes. Ted v zime, kdyz se k tomu prida sul, tak to bude strasnej fofr. V obdobi, kdyz je takhle hnusne, tak se mohlo stat, ze ti nekde na podvozek neco primrzlo a ted je to nevyvazeny. Zkus to nechat zaparkovany nekde v garazi, kde je teplo a pripadny led odtece.
Kazdopadne za navstevu servisu nic nedas. :wink:
Je neco citit pri bzdeni v pedalu? Chveje se nebo tak neco?
CFC 0004
Mondeo, 1.8 TDCi, 92kW, 5dr, 2007, Titanium
Uživatelský avatar
Kuba2k
****
****
 
Příspěvky: 400
Registrován: čtv bře 25, 2004 23:57,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod blazin » pon úno 21, 2005 19:45,0

Kuba2k:Diky,trochu si me uklidnil.Na to jsem se zameril a zadne chveni volantu neni.No uvidime,na co hosani prijdou(jedu do Ford Homolka Usti/nad Labem).Cus :wink:
Blazin C-max 8/2004,1,6TDCI
blazin
*
*
 
Příspěvky: 32
Registrován: úte úno 15, 2005 9:33,0
Bydliště: Most

Příspěvekod Dux » pon úno 21, 2005 21:28,0

blazin: Stejné zvuky jsem měl taky.Jak jsem za jízdy otočil volantem,tak se ozývaly různé zvuky.Příčinou byly zmrzlé sněhové nánosy mezi kolem a podběhem.Okopal jsem to a byl klid.
CFC 098
Ford Focus 1.6 (100k) Ambiente, r.v. 1999, 5-dv. hatchback
Dux
*
*
 
Příspěvky: 33
Registrován: pon pro 27, 2004 15:54,0
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod reckoname » stř úno 23, 2005 19:17,0

Jsem novým majitelem staršího Focuse 1.6 16V, najeto 91 000, r.v. 99. Mám ho 2 měsíce a prozatím jsem našel celkem 4 závady.
1. Koroze levých zadních dveří - sám jsem si to opravil ( že by byly špatně pozinkované ? )
2. Pravá kostice, která drží stabilizátor. Předešlý majitel ji už zřejmě měnil, nebyla totíž originál.
3. Když auto stálo přez noc venku na mraze tak ráno jsem měl vždy zamrzlý plynový pedál. Pedálem to samozřejmě nebylo :D . Byla zamrzlá škrticí klapka. Stačilo to rozebrat a vyčistit. ( v servisu ji chtěli vyměnit za 4000kč. Ještě, že jsem nedal na jejich slova. )
3. A na konec ten největší problém. Na volnoběžných otáčkách je slyšet takové cvrlikání neboli hučení, zřejmě je to v převodovce. Když zmáčknu spojku tak to přestane. Nevíte náhodou, které ložisko to dělá. V servisu mi řekli, že se to vyskytuje u 20-ti% aut. Setkali jste se už někdo s tímto problémem ? Děsně mě to štve. Díky
reckoname
Junior
Junior
 
Příspěvky: 8
Registrován: stř úno 23, 2005 18:49,0
Bydliště: Třinec

Příspěvekod jirka101 » čtv úno 24, 2005 0:16,0

Dik Kuba2k. Opravdu me to stresovalo - uz jsme ani nepoustel muziku, abych slysel, kdy to zacne a skonci. Takze s autem opet spokojeny. :D Cau Jirka
jirka101
Junior
Junior
 
Příspěvky: 5
Registrován: pát úno 18, 2005 1:23,0
Bydliště: Kozolupy

Příspěvekod panjo » stř bře 09, 2005 0:23,0

Vážení kolegové, v sekci geometrie jsem popsal problém s utíkáním auta do strany po opravě předku vozu. Moc dík za možná řešení.
panjo
*
*
 
Příspěvky: 12
Registrován: ned bře 06, 2005 22:59,0

Příspěvekod shamania » pát bře 11, 2005 11:03,0

Zdravíčko..
Když chci ráno nastartovat mýho focuse, kterej stál přes noc, dejme tomu, v 5 - 15 stupnovym mraze, tak se strašně kouří z výfuku. Když stojíte za autem, tak není skoro ani vidět. Koukal jsem na jiný dýzláky v ulici a těm to tak nečoudilo, tak se radši ptám.. Jinak když je nad nulou, tak to nijak extrémně nekouří.
Má najeto 80 000Km a od 70ti tisíc jsem druhý majitel... (tohle je moje první zima).
CFC 109
Ford Focus 1.8 TDdi (90k) Ghia, r.v. 2000, 5-dv. hatchback
shamania
*
*
 
Příspěvky: 12
Registrován: čtv led 20, 2005 23:28,0

Příspěvekod Mikki » pát bře 11, 2005 13:28,0

Barva toho dýmu?
CMC 001, CFC 002
Mondeo 2.2 TDCi 147 kW lift 2012 Titanium+
Focus 1.6i 74 kW hatch 2011 Trend+
Ford dříve:
Focus 1.6i 99, Cougar 2.0i 99, Mondeo 1.8i 99, Escort 1.4i 92
Uživatelský avatar
Mikki
CMC Chairman
CMC Chairman
 
Příspěvky: 1794
Registrován: čtv zář 04, 2003 9:21,0
Bydliště: Hrdleev

Příspěvekod shamania » pát bře 11, 2005 13:55,0

Mikki píše:Barva toho dýmu?

Nijak zvláštní... (šedivej až šedomodrej.. tedka přesně nevim)
CFC 109
Ford Focus 1.8 TDdi (90k) Ghia, r.v. 2000, 5-dv. hatchback
shamania
*
*
 
Příspěvky: 12
Registrován: čtv led 20, 2005 23:28,0

Re: Jeden problem s 1,6TDCI

Příspěvekod MMX » ned bře 13, 2005 10:08,0

ak je tvoj problem podobnej povahy ako moj - na Fabii, nemusis sa nicoho bat. V servise ma informovali, ze to robi kazda druha Fabia a ze je to "uplne normalne", takze farebna hudba sa stala mojim stalym spolocnikom a auto napriek tomu jazilo bez problemov. Btw. Fabia to robila hlavne v zime a za vlhkeho pocasia.
MMX
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: ned bře 13, 2005 10:03,0
Bydliště: Hlohovec, Slovakia

Příspěvekod Rumcajs » stř bře 16, 2005 20:05,0

shamania píše:Zdravíčko..
Když chci ráno nastartovat mýho focuse, kterej stál přes noc, dejme tomu, v 5 - 15 stupnovym mraze, tak se strašně kouří z výfuku. Když stojíte za autem, tak není skoro ani vidět. Koukal jsem na jiný dýzláky v ulici a těm to tak nečoudilo, tak se radši ptám.. Jinak když je nad nulou, tak to nijak extrémně nekouří.
Má najeto 80 000Km a od 70ti tisíc jsem druhý majitel... (tohle je moje první zima).


Mám podobný problém, po nastartování to strašně kouří (bílí kouř s nádechem do modro šeda). Trochu se to umoudří tak po ujetí cca 2km. A téměř zmizí po 5 km. Auto má na tachometru najeto 94 000km. Koupil jsem to nedávno v bazaru, nevím jak se k němu choval předchozí majitel. Auto jinak jede dobře, až na tu kouřovou clonu. Neví někdo čím to může být? Mám Fokus kombi 1,8 TD (90k).
Naposledy upravil Rumcajs dne pát bře 18, 2005 7:58,0, celkově upraveno 2
CFC 154
Ford Fusion 1.4i (80k) Ambiente, r.v. 2006- LPG od 06.2010 systém Stag 4
Rumcajs
Junior
Junior
 
Příspěvky: 8
Registrován: stř bře 16, 2005 19:50,0

Příspěvekod jindra » čtv bře 17, 2005 9:09,0

Mně to taky v zimě při startu hodně kouří. Teda jen pokud jsou mrazy. A ještě musím dlouho točit než chytne. Pak jede v pohodě.
Ford Focus 1,8TDDi Ghia r.v.10/2000
jindra
**
**
 
Příspěvky: 65
Registrován: pon bře 14, 2005 8:47,0
Bydliště: Strakonicko

Kouřivost

Příspěvekod Rumcajs » čtv bře 17, 2005 19:15,0

Mě to kouřilo i dnes ráno při 5C a odpoledne při 9C to bylo obdobné.
CFC 154
Ford Fusion 1.4i (80k) Ambiente, r.v. 2006- LPG od 06.2010 systém Stag 4
Rumcajs
Junior
Junior
 
Příspěvky: 8
Registrován: stř bře 16, 2005 19:50,0

Kouřivost

Příspěvekod Endura » sob bře 19, 2005 13:00,0

Robí mi to isté, keď je vonku pod -10°C, po štarte to neskutočne dymí nasivo, radšej sa hneď pohýnam aby som nezamoril celé parkovisko. Dymiť prestane po zaradení štvorky. Mal som rozobratý turbochladič a ejhle zvnútra tam kde malo byť čisto, vrstva oleja - predpokladám že olej v intercooleri nemá čo robiť? Olej to nežerie nijak viditeľne, ale asi aj tak púšťa cez turbo. Menil som žhaviče, boli pokryté slušnou vrstvou sadzí - je to normálne? Kolega s Oplom ich má pri výmene bez sadzí.
CFC 089
Ford Focus 1.8 TDdi (90k) Ghia, r.v. 1999, 4-dv. sedan
Endura
*
*
 
Příspěvky: 21
Registrován: sob pro 11, 2004 12:01,0

Re: Kouřivost

Příspěvekod Rumcajs » sob bře 19, 2005 20:58,0

Jelikož mě problém s kouřením studeného auta docela vytáčí, hledal jsem daný problém na všemožných vebových stránkách. Na stránkách http://marea.micansoft.com jsem našel diskusi, která se může týkat našeho problému:
První člověk napsal:
Měl jsem dlouhé a ne zcela levné pátrání po příčině problému. Motor mi poznenáhlu čas od času (a stále častěji) spadl do "divného" režimu, kdy hlavně na malé otáčky nehorázně kouřil (bílý kouř) a běžel nepravidelně. Na čtečce žádné informace, vstřiky v pořádku.
Všem podobně postiženým vzkazuji, aby si ušetřili hledání. Velmi pravděpodobná příčina je vadný ventil řízení předvstřiku, který je ve ve vstřikovacích čerpadlech Lucas. Po výměně tohoto ventilu (sehnal jsem ho za 4000) je vše v pohodě a zdá se mi i menší spotřeba.

Druhý psal:
Jak já mám zkušenost, tak teplý-studený motor je jedno. Po protůrování kouření zmizelo, ale jen proto, že se zvýšily otáčky motoru, ne proto, že se ohřál. Typicky jsem ujel třeba 10 km, zastavil na semaforu a za mnou najednou nebylo vidět. Za jízdy se nadalo říct, že by to nějak nadměrně kouřilo. Taky ten kouř byl bílý, jako pára, ale smrděl. Projevy za pomalé jízdy ve městě (na nízké otáčky) byly cukání (jako když dochází nafta), motor se propadal a měl díry v záběru. Údajně je tento problém jen u motorů s čerpadlem Lucas, stejné problémy u stejného čerpadla prý mají i Fordy (je tam stejný ventil).[/b]

Na jiném vebu jsem četl, také o výměně ventilu na předvstříky po kterém závada zmizela (Bylo to u Fordu s 1,8 TD, najeto 130 tis.) . Měl již někdo podobnou opravu?

U mě si myslím je i ta zvýšená spotřeba, jelikož papá odhadem mezi 7-8L/100km (Jízdy do 10km, takže téměř vždy s kouřovou clonou). Občas po startu motor divně duní a bliká mi kontrolka žhavení. Po opětovném nastartování to zmizí. Na diagnostice motoru mi řekli, že mám vadnou jednu dráhu na snímači plynového pedálu. Jinak nic nenašli.

To co napsal Endura je zajímavé, asi se zkusím na ten mezichladič podívat, jestli taky není mastnej.
CFC 154
Ford Fusion 1.4i (80k) Ambiente, r.v. 2006- LPG od 06.2010 systém Stag 4
Rumcajs
Junior
Junior
 
Příspěvky: 8
Registrován: stř bře 16, 2005 19:50,0

PředchozíDalší

Zpět na Focus - Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron