Palubní počítač - Mk. III

Re: Palubní počítač - Mk. III

Příspěvekod DR » pon zář 29, 2014 23:09,0

ironside: Některé verze/ročníky MK III to opravdu uměly, ale moc jich nebylo. V minulosti to tady bylo žhavé téma, aktuální spotřeba je pro někoho nepostradatelný údaj. Pár lidí tomu věnovalo hodně času, peněz i práce s poměrně chabým výsledkem.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Re: Palubní počítač - Mk. III

Příspěvekod honzi054 » sob zář 19, 2015 17:09,0

:roll: :idea: No ne že bych chtěl opět rozvířit klidné hladiny. Ale problém je trochu dost složiti, nevím tudíž jak kdo kde hledal.
Pokud někdo přijde stým že se mu ukazuje na displeji vše co na PP tak to neznamená že ho má a musí ho aktivovat.Má pouze
displej,kdy při slunci se zobrazuje vše. Tu díž poznatek je takový, i s ovladačem. Přístrojová deska má označení MROM PASS TOP,Za to normální má jen PASS TOP.Jsou tam integrované obvody: pro MROM PP Horní levá N760063CFLC132/01CJ132HEC/OK132/
HHDCO129,dolní levá N710021CFMBF6A/C10860701/Fnr0127A, horní pravá 70790F8/N1CE515/HaHO121 1/pravá dolní NF 10020FDC000/723 88/HaH0121 1.

PASS TOP :Levá horní: XC511301VFU8/OK 75F/ HHCW0030, horní pravá 70790FB/N9K9W0 ,HnH0012 1Y,Fnr0037 A. To jen okrajově.
Dále tam máte konektor který má 32pinů. To znamená že vám bude chybět kabel na pinu 14,15,29,31.Nelze přesně určit k čemu jsou ne bot máte kontrolku led diodu uprostřed na množství oleje, ta tam není. Pak na pravé straně kontrolka brzdových destiček ta tam též není. Pokud nemáte ESP . A kontrola DIESEL. Jedna z možností.Druhá je ta že tam chybí kabel od řídicí jednotky a to množství paliva. Jinak omlouvám se za chyby. Musím končit.
honzi054
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: ned lis 02, 2014 12:32,0

Re: Palubní počítač - Mk. III

Příspěvekod honzi054 » sob říj 03, 2015 13:54,0

:roll: :?: Omlouvám se že opět lezu tam kam nemám. Ale Palubní počítač mi nedá spát. Koupil jsem si vše abych ho tam měl.
Tak že nejdřív informace, veškeré informace jsem po celou dobu a to po 3 měsíce pečlivě hledal na všech forech hlavně na Anglických stránkách. A dost jsem našel, doufám že se najde někdo kdo klubko rozmotá.

Tak nejdřív konektor přístrojové desky:
Označení: C 449 (GY)

číslo pinu: konektor barva kabelu zapojení.
1) 29-6G-14 OG Hodiny
2) 15-GG-14 GN-RD ?
3) 91S-TA34A BK-WH
4) 64S-LK-19 BU-RD
5) 31S-GG10 BK-WH
6) 8AA-30 WH
7) 15S-BA9CGN BK centrální modul
8) 31S-GC21 BK-GN olej
9) 91S-JA14 BK-GN
10) 31S-CF28 BK-RD
11) 31S-CF70 BK-GN
12) 31S-GE44 BK-RD
14)--------------------------------------------------------------------------------------------------
15) 31S-GC10 BK-RD kontrola vody
16) 4-EC2 GY-RD
17) 91-GG14 BK-OG
18) 49-LG-15 BU-BK směrovky modul pin 3
19) 49-LG-22 BU-YE směrovky modul pin 2
20) 15-S-11 GN-WH dálková světla
21) 8-GG21 WH-VT VSS ?
22) 75-GG14 YE-BU
23) 31-LK12 BK-OG centrální modul pin 19
24) 8-GA7 WH-RD palivo ?
25) 21-GA7 BK-BU
26) 91-SGE49A BK-BU
27) 29S-GM12 OG-BK
28) 31S-GC7 BK-BU
29)---------------------------------------------------------------------------------------------------------
30) 8-EE12 WH
31)------------------------------------------------------------------------------------------------------
32) 5-EC2 BU-RD

Pokud platí tenhle seznam,tak piny 14,29,31 které jsem už uvedl nejsou od výrobce zapojené.Ne ní známo zda je zapojen kabel pro množství paliva,pravdě podobně asi ano.
Vysvětlivky: Barevné označení kabelů.
BK-černá.BN-hnědá,BU-modrá,GN-zelená,GY-šedá,LG-světle zelená,NA-modrá,OG-oranžová,PK-růžová,RD-červená,SR-stříbrná,VT-fialová,WH-bílá,YE-žlutá.
Příklad: 31=ukostření,S=vodíč(ne série)
AC=systém(regulace-sklonu světlometů.atp) 3A= připojení,3=číslo vodíče,A=označení odbočky,
BK=základní barva 0 - kostra .
Dále přístrojová deska je spojená imobilizérem, alarmem. Alarm i imobilizér si pamatují originál přístrojové desky,je tam čip.Čip je i v klíči,ve spínací skřínce. Čip je i v řídící jednotce kde si pamatuje původní stav tachometru.Řídící jednotka má dvě pamětí,vnitřní a vnější,do jedné se dostanete do druhé ne,tam je vše o vozidle,o motoru atp.Museli byste ten čip najít a odletovat ho,a pak nahradit jiným.
Teoretické zapojení :
Je nutné odpojit baterku aspon na 1/5.hod.Zapojit přístrojvku a ovládač-přepínač. Za předpokladu že máte všechny kabely.
Zapojit baterku, 3x nasadít klíč do polohy II.Vždy počkat až zhasnou všechny kontrolky a zůstanou jen pásy,arbak,brzdy.
Sledovat chování palubního počítače a digitálního rychloměru.Mělo by se vše na číst. Po této zkoušce nastartovat,motor nechat 2.mi.běžet.Po uplynutí přidávat plyn až do 2000.ot.zde nechat motor běžet 1 až 1/5 mi. Sledovat chování motoru i přístrojovky.Imobilizér by měl po této době vše načíst. Pak si určit trasu nejdřív krátkou,nebot imobilizér vám může vypnout motor po 6.mi. nebo až po 6.km.Je zapotřebí u jest 10.km. Pokud vše dopadne dobře vyhledejte servis kde vám udělaji diagnostiku zdělte jim že jste měnili desku. No a to je vše. omlouvám se za chyby. Na 60% to funguje,já teda?
honzi054
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: ned lis 02, 2014 12:32,0

Předchozí

Zpět na Mondeo MK I-III - Tuning, úpravy, palubní počítač

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník