
Omlouvám se že opět lezu tam kam nemám. Ale Palubní počítač mi nedá spát. Koupil jsem si vše abych ho tam měl.
Tak že nejdřív informace, veškeré informace jsem po celou dobu a to po 3 měsíce pečlivě hledal na všech forech hlavně na Anglických stránkách. A dost jsem našel, doufám že se najde někdo kdo klubko rozmotá.
Tak nejdřív konektor přístrojové desky:
Označení: C 449 (GY)
číslo pinu: konektor barva kabelu zapojení.
1) 29-6G-14 OG Hodiny
2) 15-GG-14 GN-RD ?
3) 91S-TA34A BK-WH
4) 64S-LK-19 BU-RD
5) 31S-GG10 BK-WH
6) 8AA-30 WH
7) 15S-BA9CGN BK centrální modul
8) 31S-GC21 BK-GN olej
9) 91S-JA14 BK-GN
10) 31S-CF28 BK-RD
11) 31S-CF70 BK-GN
12) 31S-GE44 BK-RD
14)--------------------------------------------------------------------------------------------------
15) 31S-GC10 BK-RD kontrola vody
16) 4-EC2 GY-RD
17) 91-GG14 BK-OG
18) 49-LG-15 BU-BK směrovky modul pin 3
19) 49-LG-22 BU-YE směrovky modul pin 2
20) 15-S-11 GN-WH dálková světla
21) 8-GG21 WH-VT VSS ?
22) 75-GG14 YE-BU
23) 31-LK12 BK-OG centrální modul pin 19
24) 8-GA7 WH-RD palivo ?
25) 21-GA7 BK-BU
26) 91-SGE49A BK-BU
27) 29S-GM12 OG-BK
28) 31S-GC7 BK-BU
29)---------------------------------------------------------------------------------------------------------
30) 8-EE12 WH
31)------------------------------------------------------------------------------------------------------
32) 5-EC2 BU-RD
Pokud platí tenhle seznam,tak piny 14,29,31 které jsem už uvedl nejsou od výrobce zapojené.Ne ní známo zda je zapojen kabel pro množství paliva,pravdě podobně asi ano.
Vysvětlivky: Barevné označení kabelů.
BK-černá.BN-hnědá,BU-modrá,GN-zelená,GY-šedá,LG-světle zelená,NA-modrá,OG-oranžová,PK-růžová,RD-červená,SR-stříbrná,VT-fialová,WH-bílá,YE-žlutá.
Příklad: 31=ukostření,S=vodíč(ne série)
AC=systém(regulace-sklonu světlometů.atp) 3A= připojení,3=číslo vodíče,A=označení odbočky,
BK=základní barva 0 - kostra .
Dále přístrojová deska je spojená imobilizérem, alarmem. Alarm i imobilizér si pamatují originál přístrojové desky,je tam čip.Čip je i v klíči,ve spínací skřínce. Čip je i v řídící jednotce kde si pamatuje původní stav tachometru.Řídící jednotka má dvě pamětí,vnitřní a vnější,do jedné se dostanete do druhé ne,tam je vše o vozidle,o motoru atp.Museli byste ten čip najít a odletovat ho,a pak nahradit jiným.
Teoretické zapojení :
Je nutné odpojit baterku aspon na 1/5.hod.Zapojit přístrojvku a ovládač-přepínač. Za předpokladu že máte všechny kabely.
Zapojit baterku, 3x nasadít klíč do polohy II.Vždy počkat až zhasnou všechny kontrolky a zůstanou jen pásy,arbak,brzdy.
Sledovat chování palubního počítače a digitálního rychloměru.Mělo by se vše na číst. Po této zkoušce nastartovat,motor nechat 2.mi.běžet.Po uplynutí přidávat plyn až do 2000.ot.zde nechat motor běžet 1 až 1/5 mi. Sledovat chování motoru i přístrojovky.Imobilizér by měl po této době vše načíst. Pak si určit trasu nejdřív krátkou,nebot imobilizér vám může vypnout motor po 6.mi. nebo až po 6.km.Je zapotřebí u jest 10.km. Pokud vše dopadne dobře vyhledejte servis kde vám udělaji diagnostiku zdělte jim že jste měnili desku. No a to je vše. omlouvám se za chyby. Na 60% to funguje,já teda?