Multifunkční hodiny (PP2) - Mk. I+II

Příspěvekod paranmax » ned bře 14, 2010 21:03,0

to Laci

Cau tak jsem se na to dival a je to tak. Pokud je źapnute zapalovani(kontrolky sviti) tak je na pinu 15 napeti. Pri vypnutem zapalovanim bez napeti.
Focus C-Max, 1.6 tdci 80kw, r.v. 2004, Ghia
Uživatelský avatar
paranmax
Junior
Junior
 
Příspěvky: 6
Registrován: úte kvě 13, 2008 19:05,0

Příspěvekod Laci27 » ned bře 21, 2010 23:19,0

to paranmax

Ahoj, dakujem moc za potvrdenie, presne tak som to predpokladal, ze je tam napatie az po otoceni klucika zapalovania a nema tam byt teda stalych 12V. Ono sa totiz ten dojazd zakazdym musi aktualne prepocitavat , resetovat , aktualizovat a to ide jedine tym sposobom, ze tam neni stalych 12V.

Dakujem ti moc za ochotu

laci
Mondeo II , 1.6 66 kW, 16V, hatchback,
r.v. 1997, Sivo-modrá metalíza
Uživatelský avatar
Laci27
***
***
 
Příspěvky: 117
Registrován: pon srp 27, 2007 15:09,0

PP2 Mondeo MK2

Příspěvekod mirek2 » pon srp 02, 2010 9:37,0

Pro ty z Vás, co mají Mondeo MK2 a chtěli by mít představu, co všechno obnáší PP2, mám odkaz na ebay. Tady to prodává celé jako set, ale ta aukce bude probíhat jenom 6 dní. Pak už bude tento odkaz neplatný... Cena celého setu je velice dobrá..
http://cgi.ebay.co.uk/Ford-Mondeo-MK2-G ... 3caf9bb3df
CMC 576
Mondeo Mk II 12/99 1,8 TD Ghia, hatchback
Uživatelský avatar
mirek2
***
***
 
Příspěvky: 118
Registrován: pon kvě 02, 2005 16:28,0
Bydliště: Ostrava

PP2

Příspěvekod Blackmen23 » sob pro 11, 2010 12:00,0

zdravim chci se zeptat kdyz moje mondeo ma normalni hodiny a koupim do nej palubni pocitac bude to fungovat samo od sebe nebo se to musi nejak jeste pripravit ??

(omlouvam se pokud uz to tady nekdo zminoval, preci uz je to 35 stranek a nez bych to procetl tak se mi tohle reseni zda jednodusi diky.)
Mondeo, 2.0 TDCi, 96kW, kombi, 2005, ghia
Mondeo, 1.8 i,85 kw,sedan,1998

CMC 1696
Blackmen23
*
*
 
Příspěvky: 34
Registrován: čtv úno 21, 2008 0:52,0
Bydliště: praha 8

Re: PP2

Příspěvekod DR » sob pro 11, 2010 18:13,0

Blackmen23: budu stručný, abys toho nemusel moc číst. Nebude.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod Galthran » ned led 09, 2011 13:32,0

Zdravím,

tak nějak jsem se snažil pročíst vše, co se týkalo zobrazení dojezdu, ale odpověď na svůj problém jsem nenašel... Mám Mondeo MK2, 12/99. Vše mi fungovalo vcelku dobře, myslím, že i dojezd ukazoval celkem přesně, ale po poslední návštěvě servisu (tuším tak listopad 2010) mi nefunguje dojezd. Mám tam zobrazené jen ty ---, od té doby jsem už bral několikrát plnou, ale stále žádná změna. Nejspíš mi odpojovali baterku (pač jsem pak musel zadávat kód rádia i všechny hodnoty na PP byly vynulované). Nevíte, prosím, někdo, proč mi najedou ten dojezd přestal chodit a jak jej znovu uvést do provozu?
Díky
Mondeo, 2.0i 96, Hatchback, r.v. 1999, Ghia
Galthran
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: stř čer 23, 2010 14:37,0

to Galthran

Příspěvekod Laci27 » pon led 17, 2011 15:44,0

Ahoj skus odpojit palubak, to znamena, vytiahnut z pristrojovky, odpojit kontakt a po pol minutke to nahod naspat. Mozno ti naskoci dojazd. Tusim mne sa raz stalo to iste, ze vsetko fungovalo, az ked som nabijal baterku, teda som ju musel odpojit a ked som ju napojil, nesiel dojazd. Tak som palubak vytiahol, odpojil, nahodil naspat a nabehol aj dojazd.
Vyskusaj a daj vediet.
laci
Mondeo II , 1.6 66 kW, 16V, hatchback,
r.v. 1997, Sivo-modrá metalíza
Uživatelský avatar
Laci27
***
***
 
Příspěvky: 117
Registrován: pon srp 27, 2007 15:09,0

to Blackmen23

Příspěvekod Laci27 » pon led 17, 2011 16:14,0

V skratke. Dost mozne, ze mas uz z vyroby predpripravu na palubak.
Vyber hodiny, nahod palubak. Vsetko, okrem dojazdu by ti malo zobrazovat. Dojazd sa musi napojit extra jednym kablikom- robota na 5 minut. Pokial ti to po prehodeni nebude ukazovat nic, nemas predpripravu a musis zapojit cca 5 kablov- neni to nic hrozne. Pokial mas palubak verzie 5.0 - je to brnkacka a mas to za hodku, pokial mas palubak verzie 3.0 pojde ti vsetko okrem dojazdu. ak mas auto r.v.1998 mas pravdepodobne plavak v nadrzi ktory spolupracuje len s verziou 5.0.
ak mas verziu palubaku 3.0, bud sa zmieris s tym, ze ti dojazd ukazovat nebude, alebo si musis zohnat iny dvojdrahovy plavak ( co sa snad ani zohnat neda :-( ).
ja som palubak riesil hodne dlho kym som ho pochopil, teda hlavne dojazd, teraz je to pre mna brnkacka, ak sa teda jedna len o zapojenie a mas spravne veci k tomu.
ak nieco napis, poradim

pekny den
laci
Mondeo II , 1.6 66 kW, 16V, hatchback,
r.v. 1997, Sivo-modrá metalíza
Uživatelský avatar
Laci27
***
***
 
Příspěvky: 117
Registrován: pon srp 27, 2007 15:09,0

Příspěvekod hil » sob led 29, 2011 0:35,0

Tak jsem pořídil PP2, měl jsem u hodin víc drátů než 5, tak jsem se zaradoval a nacvakl ho tam. Pravá strana jde včetně venkovní teploty.
Levá ale neměří nic :-( Že by chyběly nějaké dráty?

EDIT: Chyběly, tak jsem je natahal. Jede mi vše mimo dojezdu.
Ten původní návod je ovšem dost zmatený. Domotané dohromady MK1 s MK2 a další nejasnosti..
Vytiskl jsem si velký konektor a jal se zapojovat pin 10 a ono nic.
Až po důkladném studiu jsem našel v textu větu: "Vozy vyrobené od srpna 1998 mají instalováno jiné kabelové vedení v motorovém prostoru, umístění pinů je tedy odlišné. Pin 28 (plná bílá) je kabel průtoku paliva a pin 13 (bílofialový) je VSS signál. "
A bylo to ono. VSS jsem naštěstí rovnou vzal z přístrojovky....

EDIT II:
Připojení PP2 jsem provedl podle varianty B z tohoto postupu: http://mtw.fordclubs.org/article.php?ar ... 8&rubrik=1 .
I VSS jsem napíchl za přístrojovkou na 10 pinový konektor, bílomodrý kabel.
Vše fungovalo, jen dojezd ne. Verze SW PP = 3,0.
Zvolil jsem opačnou cestu než laborování s plovákem a dnes mi přišel další PP2. Zapojil jsem ho a bylo to tam. Verze SW na něm je 5,0. Takže zřejmě od 4,0 nahoru, jak píše autor toho postupu připojení za přístrojovou deskou, to funguje.

Netušíte někdo, jestli průtok paliva lze napíchnout taky někde v autě vevnitř? Zatím mám kabel venkem skříplej do dveří a pod kapotu.... :-)
Mondeo MK II, 1.8i 16V 85, kombi, r.v. 1998, Ambiente
Uživatelský avatar
hil
**
**
 
Příspěvky: 67
Registrován: čtv úno 01, 2007 1:50,0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod kiwi » úte črc 26, 2011 12:37,0

Dneska jsem měřil hodnoty odporu , které potřebuje můj trip computer verze 2.1 a je to 60 ohm prazdna nadrz az 240 ohm plna nadrz 60 l. Na mem plováku je jedna odporová dráha s rozsahem 20-145 ohm. Ted bádám jak to rozchodit
Mondeo, 1.8 ZetecE 85kw, combi, r.v. 1997, ghia
Mondeo mk3 1.8HE 92Kw, combi, r.v. 2004, ghia
kiwi
Junior
Junior
 
Příspěvky: 5
Registrován: stř kvě 09, 2007 18:43,0
Bydliště: Praha 5

PPII

Příspěvekod honzi » úte črc 26, 2011 21:41,0

Pokus roz chodit PPII 97 na MKI 93-96.Vše jsme přestavěli na 97.První zapojení to je pravá strana funguje,ale dojez dem nastal problém, kabel bíle červený nám vykazoval 5.85V odpor 85-122ohmu,na tohle se ani nepohnul.Udělali jsme usměrnění proudu rezistorem 68K a stabilizátorem 3V odpor zůstal ale proud jsme snížili jen na 3.55V i to je špatné.Je potřeba přesně mít ty 3V.Vypadá to že přistrojovka by měla byt model MKII 97-2000. Záleží tedy i na modelu PPII. Větší problém nastal při zapojení VSS a průtoku paliva.Ne našli jsme ten 3oválný konektor tedy ten névrchnější.Prostě není.Tímto skončil pokus roz chodit PPII. :roll: :shock:
mondeo, 1.8 85kw, kombi, r.v. 1993, CLX
honzi
*
*
 
Příspěvky: 19
Registrován: sob dub 09, 2011 22:58,0
Bydliště: Liberec

Re: PPII

Příspěvekod DR » úte črc 26, 2011 23:29,0

honzi píše:...proud jsme snížili jen na 3.55V...

Když měříš proud ve voltech, tak se vůbec nedivím, žes to nerozchodil ... :twisted:
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

PPII

Příspěvekod honzi » stř črc 27, 2011 13:49,0

Dík za odpověď.Nejsem autoeletrikář,v autech se hrabu ale nechápu v čem bych to měl jinak měřit než ve Voltech.Pokud ti tam nepůjde správný proud tedy Volty a ampéry pak ohmy.Tak co jiného.pokud máš větší zkušeností sem snima.OK :roll: :shock:
mondeo, 1.8 85kw, kombi, r.v. 1993, CLX
honzi
*
*
 
Příspěvky: 19
Registrován: sob dub 09, 2011 22:58,0
Bydliště: Liberec

Proud v Ampérech

Příspěvekod David V » stř črc 27, 2011 14:47,0

No, teď jsi to vylepšil.
Opel Insignia, 2.8 V6 Turbo 191 kW, liftback, r.v. 11/2010, Cosmo, AT, 4x4
Ford Mondeo, 2.5 V6 125kW, liftback, r.v. 2001, Ghia, MTX75 - 225 tkm - jde do prodeje
(před tím Opel Vectra 1.8i 66kW, sedan, r.v.1995)
(ještě dříve Opel Kadett 1.3S 55kW, htb, r.v.1986)
Uživatelský avatar
David V
****
****
 
Příspěvky: 252
Registrován: úte črc 07, 2009 11:26,0
Bydliště: Brno

Příspěvekod sestys » stř črc 27, 2011 14:49,0

Možná bych začal tady.

Pokud se hrabeš v něčem, o čem nemáš nejmenší ponětí, je to recept na průser :wink:
Jinak napětí se meří ve voltech , proud v ampérech a odpor v ohmech. Při určitém napětí ti obvodem může procházet různý proud, ten závisí na odporu daného obvodu. Viz odkaz výše :idea:
Mondeo, 1.8 SCi 96 kW, kombi, r.v. 2003, Ghia
sestys
**
**
 
Příspěvky: 97
Registrován: úte dub 27, 2010 12:32,0

PPII

Příspěvekod honzi » stř črc 27, 2011 15:24,0

Dík,ale průseru se zas neobávám,těch 27Let na autech.No já jsem se jak jsem pochopil špatně vyjádřil ohledně měření. Je mí to jasné.Ale není mi jasné co stým,na palivovém čerpadle je konektor 5pinový na 5pinu je 5.85V,zapojili jsme v pohodě hladové oko,kabel jsme dali na 2pin kde jsou jen 2-3V ale na PPII to nešlo.Na obou kabelech je odpor 85-122ohmů,v nádrži je tak necelá půlka možná min.V tom měření voltmetrem a ampérmetrem možná bude zmatek ale ne tak velký. Otázka je kolik vlastně má mít PPII na pinu 7,voltů. :roll: :shock:
mondeo, 1.8 85kw, kombi, r.v. 1993, CLX
honzi
*
*
 
Příspěvky: 19
Registrován: sob dub 09, 2011 22:58,0
Bydliště: Liberec

PPII

Příspěvekod honzi » pát srp 05, 2011 17:03,0

Pardon za chyby.Zapomněl jsem že palivové čerpadlo nemá plovák.Pro nás je důležité že to šlape i přesto že to auto nemělo kabeláž, veškeré hodnoty se rozcházeli. Palivové čerpadlo Starline PC 1179 pro PPII. Nebo palivové čerpadlo VDO X10-734-002-015 pro PPII.
rezistor 68K- BZX85/3V3,3V6.napětí 5.85V po zapojení 3,55V.
Přesné zapojení musí být stabilní a to 3V.Nebo žádné a to žáleží na PPII. :roll: :shock:
Naposledy upravil honzi dne sob srp 06, 2011 16:51,0, celkově upraveno 1
mondeo, 1.8 85kw, kombi, r.v. 1993, CLX
honzi
*
*
 
Příspěvky: 19
Registrován: sob dub 09, 2011 22:58,0
Bydliště: Liberec

Re: PPII

Příspěvekod DR » pát srp 05, 2011 17:26,0

honzi: s veškerou úctou, to je zase blábol. Pleteš si čerpadlo s plovákem, meleš cosi o stabilizaci napětí, které se vám nepodařilo usměrnit, no co věta, to perla. Že zásadně neděláš ve větách čárky takže jejich význam je dost zmatený už je jen taková třešnička na dortu že?
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Re: PPII

Příspěvekod Profesor » sob srp 06, 2011 20:45,0

DR píše: no co věta, to perla.
O YaI nemluvě :lol:
FOCUS, 1,6 74kW, Hatchback, r.v. 2006, TREND + / climatronic / SPDS / K&N - in box / Morel / BTHF - voice control cz /
CITROEN SAXO 1,1 / 44kW ? / 2003 - NOVEJ - jako správnej citron ŽLUTEJ
Uživatelský avatar
Profesor
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1440
Registrován: úte dub 03, 2007 14:35,0
Bydliště: PRAHA 10

Odpověd:pro DR.

Příspěvekod honzi » sob srp 06, 2011 22:47,0

Palivoměr je zabudován nahoře v palivové nádrži.U zážehových motorů je na držáku palivoměru upevněno také palivové čerpadlo.S klesající hladinou paliva klesá plovák palivoměru.Tím klesá napětí na ukazateli a ručička se pohybuje: Tedy na palivoměru v přístrojové desky.Kam vede kabel od pinu 5 z palivového čerpadla,na pin 7 na 10pinový konektor.Zde má přibližně byt stále napětí 3V.Pokud zde to napětí není odpovídající,použije se stabilizátor napětí na 3V,rezistor 68k,a BZX85. Popřípadě jiný palivoměr model 97-98. Pokud se nedaří usměrnit napětí na 3V.Pokud ale je palivové čerpadlo odpovídající,a odpor je i na pinu 2, mužem použit pin2 jako druhou variantu. Na tomto pinu není skoro žádný napětí,tak že záleží na PPII jakou verzi máte.Tento kabel vede mimo přístrojovou desku,a je zapojen na pin8. Celé zapojení je na MKI model 93, PPII model 97.Tento postup ale nemusí bít funkční na MKII.:PS pardon za chyby:. :roll: :shock:
mondeo, 1.8 85kw, kombi, r.v. 1993, CLX
honzi
*
*
 
Příspěvky: 19
Registrován: sob dub 09, 2011 22:58,0
Bydliště: Liberec

PředchozíDalší

Zpět na Mondeo MK I-III - Tuning, úpravy, palubní počítač

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník