Palivová soustava

Příspěvekod ZELI » pon kvě 09, 2011 12:02,0

69696969:
Pokud se problem vyresi pouze dolitim paliva a auto pak normalne jede i delsi dobu (nepouzivas-li benzin pouze na nastartovani, kdyz mas LPG), tak se da rict, ze vlastni cerpadylko funguje a bude problem pouze v privodu paliva do kose, resp. do toho cerpadylka...to ma na sobe taky sitko, je to vertikalne umisteny pytlicek, ktery muze byt ve spodni casti pricpany. Vyndani cerpadla a vycisteni sitek by melo teoreticky pomoct :)
Mondeo, 1.8 SCi, 96kW, kombi, r.v. 2004
ZELI
**
**
 
Příspěvky: 53
Registrován: pon říj 18, 2010 19:42,0
Bydliště: Pardubice

nafta

Příspěvekod hydrovany » stř kvě 18, 2011 20:42,0

Zdar chlapci,prosím o radu-náhodou mi došla nafta u 2.0 TDCi,96kW,po dolití nelze natočit,ale vůbec-nemáte někdo zkušenost co s tím? díky za rady......táhly mě 30 km....hrůza....děs....... vím že řeknete že jsem pako,ale oni mají ráno otevřeno až od 6 h....... :cry:
Mondeo, 2.0 TDCi 96 kW, Liftback 5dv., r.v. 28.12.2001, GHIA
hydrovany
Junior
Junior
 
Příspěvky: 8
Registrován: sob dub 23, 2011 21:28,0
Bydliště: Uhlířské Janovice

Příspěvekod sestys » stř kvě 18, 2011 21:28,0

Je to zavzdušněním palivového systému - místo nafty čerpadlo hnalo vzduch a ten to tam teď brzdí :)

Povol vstřikovače (matku u hlavy motoru) a otoč klíčkem v zapalování do polohy 2. Začne běžet čerpadlo a po chvíli z povoleného vstřikovače stříkat nafta. Vypnout klíček, utáhnout vstřikovač a postup opakovat u ostatních vstřikovačů.
Mondeo, 1.8 SCi 96 kW, kombi, r.v. 2003, Ghia
sestys
**
**
 
Příspěvky: 97
Registrován: úte dub 27, 2010 12:32,0

Příspěvekod hydrovany » stř kvě 18, 2011 22:02,0

díky za radu-teď jsem to byl odzkoušet-bohužel nafta z trubiček teče pouze při točení motoru starterem-v poloze 2 klíčku nic z trubiček neteče--vadné podávací čerpadlo-nebo????pojistka??? :o :o
Mondeo, 2.0 TDCi 96 kW, Liftback 5dv., r.v. 28.12.2001, GHIA
hydrovany
Junior
Junior
 
Příspěvky: 8
Registrován: sob dub 23, 2011 21:28,0
Bydliště: Uhlířské Janovice

Příspěvekod DR » stř kvě 18, 2011 23:51,0

Hmm, to jsou rady za všechny prachy - a obávám se, že doslova :-(. Do vysokotlakého okruhu CR systému se radši vůbed nevrtej, žádné matky nepovoluj, jinak si můžeš jen přidat práci a prodražit následnou opravu. U CR systému ti nafta dojít NESMÍ, protože jak čerpadlo, tak vstřikovače jsou naftou mazané a když běží nasucho, tak může dojít ke jejch poškození/zničení.

Podávací čerpadlo je součástí vstřikovacího čerpadla, viz téma o TDCI.

Neser se do toho a nech to na servis.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod Bake » čtv kvě 19, 2011 9:58,0

Pokud už nebude pozdě..:-( Uvědom si, že pokud jsi auto roztahoval 30km, celou tu dobu jelo čerpadlo na vzduch.....tudíž bez mazání...Ach jo....
Systém CR je nutno zásadně odvzdušňovat pomocí ručního čerpadla, kterým se nasaje nafta do čerpadla !!!
Octavia 1.9TDi 2000
Mondeo 2.0 TDCi, 115k 2006 /služ/
Suzuki V-Strom 1000
Bake
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1195
Registrován: úte srp 16, 2005 21:25,0
Bydliště: ČR

Regulátor tlaku paliva

Příspěvekod 69696969 » čtv kvě 19, 2011 12:34,0

Dá se nějak na autě odzkoušet jestli funguje regulátor tlaku paliva ( motor 3.0 REBA - jako STčko)? Případně dá se nějak rozebrat/ vyčistit?
Mondeo 3,0 V6 Ghia 2007, LPG, 230 000 km
Renault Laguna 2.0T
Ex: 2,5 V6, prodána v dobrém stavu při 220 000 km
69696969
***
***
 
Příspěvky: 173
Registrován: úte led 02, 2007 14:30,0
Bydliště: Praha 3 a 10

Re: Regulátor tlaku paliva

Příspěvekod hydrovany » čtv kvě 19, 2011 18:53,0

Tak vážení,děkuji za rady-je vyřešeno-alespoň doufám-měl jsem tady maníka s diagnostikou Bosh KTS540-hodilo to chybu -čidlo otáček vačkového hřídele-tak zítra koupím a může se frčet dále-jen ještě ho najít-jinak těch 30 km mě táhli-ne roztahovaly....

díky za rady
Mondeo, 2.0 TDCi 96 kW, Liftback 5dv., r.v. 28.12.2001, GHIA
hydrovany
Junior
Junior
 
Příspěvky: 8
Registrován: sob dub 23, 2011 21:28,0
Bydliště: Uhlířské Janovice

Příspěvekod majo » sob čer 25, 2011 19:59,0

Mohol by my niekto povedať akú funkciu ma podtlakovi regulator na rozdeľovacej lište benzinu na Duratecu HE 2002 2L. Majú to aj novšie motori.
focus, 1,8TDCI 85, combi, r.v. 2002, Ghia
mondeo 2,0 107kw 2002 Landi Renzo
majo
*
*
 
Příspěvky: 41
Registrován: pát úno 08, 2008 20:54,0

Příspěvekod Masaa » čtv črc 14, 2011 14:38,0

MKII motor 1.8TD-Taky prispeju,jelikoz uz podruhe auto dela psi kusy.
-Otacky jdou do 2.5tisic na volnobeh nepravidelne(turbokonektor je OK-kdyz je praskly dela to same)
-dlouhe starty
-pri jizde na kvalt bez plynu auto znatelne cuka
-pri zapnuti klicku hlasite nasati paliva,ale i se vzducehm.Na vine (u me) jsou rezave trubicky u vika plovaku viz: obrazek od Belouse http://img444.imageshack.us/img444/2039/plovkpp1.jpg
-Opet jsem schodil nadrz(cistil jsem ji asi pred dvouma mesicema) a svete div se-vevnitr rezu az to boli,kde se vzala netusim(nasavani do privodu plovaku je az na dne nadrze-je tam zhruba pul centimetru pro nasati paliva,pokud je v nadrzi hodne rezu pricpava privod a auto cuka a otacky leti nahoru).Vse bylo vycisteno a pote i odvzdusneno a motor vrnel jako kote do nasledneho natankovani.

Shrnuto:
-netesnost trubicek v plovaku(prorezle-provizorne na trubicky nasazeny hadice dokud nesezenu novy plovak za prijatelnou cenu)aby neprisavali vzduch do paliva
-rez a bordel v nadrzi=vycisteno
-dlouhy starty,na vine predpokladam je ze pada nafta-naftove cerpadlo nezavre zpetnou klapku,nutno dat zpetnou klapku/ventil na hadici mezi filtr a cerpadlo
Tri faktory,ktere vam dokazou hodne zneprijemnit jezdeni.
Snad nekomu pomuzu :) ,kdyby nekdo vedel o alternativnim nebo origo plovaku za good peniz budu rad
Mondeo MKII, 1.8 TD 66kw, kombi, r.v. 1997, champion
Uživatelský avatar
Masaa
*
*
 
Příspěvky: 10
Registrován: čtv čer 25, 2009 7:59,0
Bydliště: Liberecko

Pumpa

Příspěvekod 69696969 » ned srp 07, 2011 21:14,0

Nevíte jestli mají všechny benzínové Mondea 2001 -2007 stejné palivové pumpy?
Mondeo 3,0 V6 Ghia 2007, LPG, 230 000 km
Renault Laguna 2.0T
Ex: 2,5 V6, prodána v dobrém stavu při 220 000 km
69696969
***
***
 
Příspěvky: 173
Registrován: úte led 02, 2007 14:30,0
Bydliště: Praha 3 a 10

Motor do palivového čerpadla

Příspěvekod 69696969 » úte říj 18, 2011 20:27,0

Sháním motor do palivového modulu čerpadla do nádrže.
Na motoru je kód 2S7U - 9350 - AB, u Forda se tváří že to neznají, nevíte někdo, kde by se dal koupit?
Motorl je pro ST 220 a 3.0 V6.

Předem díky [/img]
Mondeo 3,0 V6 Ghia 2007, LPG, 230 000 km
Renault Laguna 2.0T
Ex: 2,5 V6, prodána v dobrém stavu při 220 000 km
69696969
***
***
 
Příspěvky: 173
Registrován: úte led 02, 2007 14:30,0
Bydliště: Praha 3 a 10

Příspěvekod ZELI » úte říj 18, 2011 21:56,0

Na vrakaci sezenes za 1500. Ja sem menil cerpadlo komplet, delalo mi neplechu a nevim presne jestli to bylo jen tim, ze melo pricpany sejtka nebo na tom mel podil i ten motorek. Stary cerpadlo se mi nekde vali, nevim ted presne kde a nemam cas ho ted hned hledat. Pokud na to ale nespechas, tak ti ho prenecham. Byla by to ale otazka cca 14ti dnu.
Mondeo, 1.8 SCi, 96kW, kombi, r.v. 2004
ZELI
**
**
 
Příspěvky: 53
Registrován: pon říj 18, 2010 19:42,0
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod 69696969 » úte říj 18, 2011 22:03,0

Ono na ST 220a 3.0 V6 je možná jiný, než na ostatní Mondea. Měl by na něm být stejný kód 2S7U - 9350 - AB. Celý modul bych rád repasoval, ale za podmínky, že motorek bude ok, nebo nový. Jinak to logicky nemá cenu.
Tak jukni, kdyby to byl on, tak beru. Předem díky
Mondeo 3,0 V6 Ghia 2007, LPG, 230 000 km
Renault Laguna 2.0T
Ex: 2,5 V6, prodána v dobrém stavu při 220 000 km
69696969
***
***
 
Příspěvky: 173
Registrován: úte led 02, 2007 14:30,0
Bydliště: Praha 3 a 10

Příspěvekod ZELI » stř říj 19, 2011 12:48,0

Na cisla se muzu podivat az pristi stredu. Prozatim dam jen obrazek z netu, jak to moje cerpadlo vypada:
http://www.automedik.cz/automobily-nahradni-dily-palivova-soustava-mondeo-iii-b5y:1071:6735.html?sk=25
Vlastni motorek cerpadla je kovovy valecek cca 4cm tlusty, dole saje pres pytlicek, nahore ma trubickovy vyvod. Je usazeny v ty plastovy krabici, co je na obrazku. Jestli to vypada stejne, tak to snad bude ono. Uplne nejhorsi je na tom to, ze se musi vyndat nadrz...aspon ja sem musel, protoze dira pod zadnimi sedackami je z nejakeho duvodu mensi nez cerpadlo, natoz ta plastova matice, kterou je to pritazeny na nadrz.
Mondeo, 1.8 SCi, 96kW, kombi, r.v. 2004
ZELI
**
**
 
Příspěvky: 53
Registrován: pon říj 18, 2010 19:42,0
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod ZELI » pon říj 31, 2011 15:55,0

Ahoj,
tak jsem si vzpomnel...pozde, ale prece :D
http://img840.imageshack.us/img840/7506/20111031131355.jpg
Mondeo, 1.8 SCi, 96kW, kombi, r.v. 2004
ZELI
**
**
 
Příspěvky: 53
Registrován: pon říj 18, 2010 19:42,0
Bydliště: Pardubice

odčerpání nafty z nádrže

Příspěvekod koudak » pon úno 13, 2012 9:48,0

Poradil by mi někdo, jak odčerpat naftu z nádrže?
Mondeo, 2.0 TDCi 96kW, combi, r.v. 10/2004, 6 speed, EURO 4, ghia Ex., bez DPF, 230 tkm
koudak
****
****
 
Příspěvky: 227
Registrován: pát srp 22, 2008 22:42,0

Příspěvekod Robbert » pon úno 13, 2012 11:42,0

Někdo používá takový ten balonek z akvaristiky, případně už jsem i viděl vysátí nafty akvarijním čerpadélkem...
CMC 497
Ford Mondeo Titanium AWD, 2,0 TDCi r.v. 2016
Ford Fusion Collection Panther Black 1,4 58 kw, r.v. 2009
Ford Kuga Titanium 4x4, 2,0 TDCi, r.v. 2011
---------------------
Ford Mondeo Kombi Titanium, TDCi 103 kw, r.v. 2009 Black Panter - tak a druhý mazlík je prodaný
Ford Mondeo Mk. III, 2,0 TDDi, 85kw, r.v. 2002, Trend, hatchback - tak a mazlík je prodaný
Škoda Superb 1,9 TDi 96 kw prodáno
Uživatelský avatar
Robbert
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 1526
Registrován: pon dub 04, 2005 14:13,0
Bydliště: Brno venkov

Příspěvekod koudak » pon úno 13, 2012 12:34,0

No mě spíš šlo o to, jestli mi půjde nacpat hadice do nádrže skrz tankovací otvor. Někde jsme slyšel, že tam je schválně nějaký ohyb, aby nešla hadice dovnitř nacpat a... palivo ukrást.
Mondeo, 2.0 TDCi 96kW, combi, r.v. 10/2004, 6 speed, EURO 4, ghia Ex., bez DPF, 230 tkm
koudak
****
****
 
Příspěvky: 227
Registrován: pát srp 22, 2008 22:42,0

Příspěvekod MIS » pon úno 13, 2012 13:50,0

TO koudak : Jo, jo, ohyb tam je. Máš to v mailu!
CMC810
Mondeo, 2.0TDCi 96kW, kombi, r.v. 2003, 6-speed, pneu 225/45/17 Galerie obrázků
dříve Mondeo, 1.8 16V, 82kW, hatchback, r.v.1994
MIS
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1111
Registrován: stř kvě 14, 2008 9:14,0

PředchozíDalší

Zpět na Mondeo MK I-III - Palivo, spotřeba + vše o LPG

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron