Palivová soustava

Příspěvekod DR » pát srp 08, 2008 22:27,0

Kocee: neapeluj, omlať jim to o hlavu! A asi bych se v tom sám víc nevrtal, aby to servis něchtěl svést na tvoji neodbornou manipulaci.

BTW, co to bylo za servis?
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod Makel » pon led 26, 2009 9:13,0

Ahojte Forďáci...tak po dlhom bezproblémovom chode môjho auta nastal zádrhej.Nechalo ma v meste.Proste par krát auto poskočilo a stratilo ťah a nakoniec samo zhaslo.Vždy mi naštartovalo na prvý šup či v lete alebo v zime.No teraz po skúšaní naštartovať mi keď to poviem bublalo a potom na chvílu naskošilo tak na 10s a potom opäť zhaslo.Myslel som si že je problém vo filtri paliva ktorý som už chcel meniť,tak som ho vymenil tak ako sa má.Auto mi pekne naskočilo.Prešiel som na nom 5km a problém ten istý.Ked som potom odpojil palivový filter tak si potiahlo vzduch ako keby bol tam podtlak.Skúšal som to 2x ale stále tak isto.Ked mi naštartuje,ide pekne,ale ked skúšam potom opakovane naštartovať tak je už problém.Neviete kde by mohol nastať problém?Myslite že by bolo zle čerpadlo čo je pri zadnom pravom kolese to od vonku?
CMC 920
Ford MONDEO III 2,0TDCi 85 kW/115 PS Hatchback, R.v. 2002
Makel
*
*
 
Příspěvky: 28
Registrován: pon led 29, 2007 12:13,0
Bydliště: Liptovské Sliače

Příspěvekod Makel » stř led 28, 2009 9:06,0

Tak som to dnes ráno odtiahol so servisu tak som sám zvedaf ako to dopadne.Budem informovať :)
CMC 920
Ford MONDEO III 2,0TDCi 85 kW/115 PS Hatchback, R.v. 2002
Makel
*
*
 
Příspěvky: 28
Registrován: pon led 29, 2007 12:13,0
Bydliště: Liptovské Sliače

Příspěvekod Makel » úte úno 10, 2009 9:50,0

Tak už od piatku mám auto po oprave.Bolo to dopravné palivové čerpadlo.Vymenili ho za nové,dal som tam origo.Cena 243€ + práca 55€
No ale auto ide o poznanie lepšie teraz aj čo sa týka akcelerácie po tej výmene čerpadla a aj palivového filtra.
CMC 920
Ford MONDEO III 2,0TDCi 85 kW/115 PS Hatchback, R.v. 2002
Makel
*
*
 
Příspěvky: 28
Registrován: pon led 29, 2007 12:13,0
Bydliště: Liptovské Sliače

Spojky na palivové trubky

Příspěvekod cara2001 » čtv bře 05, 2009 12:52,0

Dají se sehnat samostatné spojky pro nacvaknutí palivových trubek do čerpadla nebo se musí koupit celé trubky? Dnes mi vystřelila jedna trubka a spojka nedrží. Díky za radu. (nebo jestli má někdo nefunkční čerpadlo a byl by ochotný z něho ty rychlospojky vytáhnou, byl bych moc vděčný)
CMC 997
Mondeo, 1,8 16V 92kW, kombi, r.v. 2002, Trend
Sierra Combi 2.0i DOHC, r.v. 1989 - prodáno
cara2001
*
*
 
Příspěvky: 10
Registrován: sob bře 03, 2007 15:07,0

podávací čerpadlo

Příspěvekod alien.xx » pát dub 17, 2009 7:29,0

Zdravím mám na vás dotaz, nedávno sem koupil mondeo 85kw, a vsiml sem si ze mi cosi píská nebo bzučí u zadního pravýho kola, ale neešil sem to ale jednou me auto nechalo na dalnici, tak sem ho odtáhl do servisu a tam mi rekli ze je v prdeli podávací črpadlo a že když do něj pustili napětí tak se rozeběhlo ale divně píská. tak sem řek at ho vyměněj a super oprava 8000kč ale auto jelo bez skubání a svižně, jenže tedka mi začlo pískat i to nový čerpadlo a v servisu mi řekli že je od Boshe a že je to divný samozdřejmě mám na něj záruku ale budu prej měsíc bez auta a že si není jistej jestly mi to uznaj. čím myslíte že by to mohlo být? díky za každou odpověď
MKIII, 2.0TDDI 85, kOMBI, r.v. 2000, GHIA
alien.xx
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: úte bře 03, 2009 20:51,0

Příspěvekod MIS » pát dub 17, 2009 8:20,0

TO alien.xx : Napadá mě následující : Bordel z nádrže zlikvidoval původní podávací čerpadlo a vzledem k tomu, že nádrž ani palivové potrubí nikdo nevyčistil odešlo i nové... Ale 100% to samozřejmě není.
CMC810
Mondeo, 2.0TDCi 96kW, kombi, r.v. 2003, 6-speed, pneu 225/45/17 Galerie obrázků
dříve Mondeo, 1.8 16V, 82kW, hatchback, r.v.1994
MIS
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1111
Registrován: stř kvě 14, 2008 9:14,0

Příspěvekod wofam » pát dub 17, 2009 20:30,0

Jestli nevyčistili nádrž, když tam dávali nové, tak jim nakopal zadnice a nechal si od koupit nové.
CMC 964
Mondeo MK IV 2.0 TDCI, 120kW, Kombi ENTERPRISE, 2012
mondeo MK III, 2.0 TDCI, 85kW, kombi, r.v. 12/2002, trend, 27. 1. 2012 - 382.125 km - původní vstřiky, čerpadlo, turbo
wofam
*****
*****
 
Příspěvky: 676
Registrován: pát úno 23, 2007 9:25,0
Bydliště: Praha 10, za mlada Orlová

Příspěvekod alien.xx » sob dub 18, 2009 9:32,0

No právě ja mu volal a on mi řek at si koupim nový a že mi vyčistěj i naádrž :) *****. Taky si myslim ze je to bordelem, hnetka příští výkend si vyčistim sám nádrž a hadičky a podle me to čerpadlo bude třeba ještě v pohode a zachránim ho. Nebo myslíte že už je KO? :( Jo a ještě poradíte někdo zrychlenej návod jak vyndám nadrž? Nikdy sem to nedělal ale nic na tom nebude ne? Díky chlapy


Vyvaruj se, prosím, vulgárních výrazů. Upravil jsem ti to. Díky
Robbert
MKIII, 2.0TDDI 85, kOMBI, r.v. 2000, GHIA
alien.xx
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: úte bře 03, 2009 20:51,0

Příspěvekod klucik.r » sob dub 18, 2009 20:05,0

Dobře děláš Roberte,bo když jsem četl to první tak to nebylo tak nějak ono.Roman 8-)
CMC 1059
Mondeo 2, 1.8zetecRKB,16V 85kw, Hatchback, r.v. 1997, Ghia,tmavě zelená metalíza,195000
km. Pneu: Fulda Carat Progreso185/65R14
Mondeo IV, 2,0TDCI, 103kw, Combi, r.v. 2007, Titanium, stříbrná metalíza,
Uživatelský avatar
klucik.r
*****
*****
 
Příspěvky: 671
Registrován: ned kvě 13, 2007 23:42,0
Bydliště: Mimoň

Příspěvekod R3sidento » pát kvě 08, 2009 2:56,0

Cau lidicky, nevim jestli to spada primo do teto sekce ale mam problem s nadrzi. A to takovy ze ji nemuzu otevrit. predneji Ten prvni kryt. Taham za packu jak vsteklej a vyko ne a ne odskocit, nemate nekdo skusenost s timhle problemem ? popripade nejake finty jak to odstranit ? Musim s tim jezdit a nafty uz tam toc nemam. A zase to nechci tahat na servis pokud je to nejaka banalita.

Predem dekuji R3sidento
Osobní vůz > Mondeo, 2.0 TDCi, 85kW, Combi, r.v. 2001, Ghia > Foto neni zatím.
Služební vůz > Škoda 13T, 0.65kV Elektromotor, 6x 96kW, Combi, r.v. 2009, Cena: 58 000 000 > Foto
Uživatelský avatar
R3sidento
*
*
 
Příspěvky: 38
Registrován: ned dub 19, 2009 22:46,0
Bydliště: Brno

Příspěvekod DR » pát kvě 08, 2009 11:16,0

R3sidento: Otevírání nádrže http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?t=26&start=0 Doporučuju používat vyhledávání, viz návod zde http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?t=1048
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

odvetrani nadrze

Příspěvekod oggy » pon čer 29, 2009 23:28,0

cauki chci se zeptat jestli je to normalni ze kdyz otevru nadrz tak to pšoukne (asi podtlak).Ma to nejake odvetrani ? kde a se to nejak cistit nebo neco :oops:
dik OGGY
CMC 1274
S-MAX,TDCI 1,8 ,92kw ,2006, modra metla
mondeo, zetec 1,6 66, kombi, r.v. 1997,tm.zelena metla, klima,airbag 2x,sekvenčni LPG Stag 300---PRODANO
Uživatelský avatar
oggy
***
***
 
Příspěvky: 126
Registrován: pát srp 31, 2007 22:22,0
Bydliště: Zlin

Příspěvekod zaki » úte čer 30, 2009 21:58,0

oggy

To je normální jev . Je to podtlak , když čerpadlo saje benzín a pary se filtrují filtrem s aktivním uhlím a ten je umístěn , ze spod auta na rezervě a má černý plastový kryt .
CMC 435
Mondeo 1.8i 16V Zetec RKB , hnědá metal. , ghia , combi , 4 x airbag , 01/1998 MkII + LPG-STAG 300 Plus , SPDS , čirá optika , Toyota Prévia 2.4 16V 115 kW , 2005 + LPG-STAG 300 Prémium , stříbrná metla , 7 místná
Uživatelský avatar
zaki
***
***
 
Příspěvky: 180
Registrován: pon led 10, 2005 4:10,0
Bydliště: UHERSKÝ BROD

Pískání palivového čerpadla ?

Příspěvekod idolezal » pon říj 19, 2009 18:52,0

Zdravím všechny, možná máte někdo zkušenost s touto závadou - mám FF 1,6 rv 2007 - začal se mi z palivové nádrže ozývat vysoký táhlý zvuk - pískání. Někdy je silnější, někdy slabší, někdy kolísá.
Jediné co mě napadá je čerpadlo paliva. Píská to, ať je nádrž plná nebo prázdná. Řešili jste něco podobného?
Díky, Ivoš
Focus, 1,6 74, Combi, r.v. 2007, Ghia
idolezal
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: pon črc 20, 2009 13:13,0

Nafta a mrazy

Příspěvekod dextrone » ned pro 20, 2009 15:20,0

Mondeo TDCi 96kW. Nabral jsem plnou nádrž diesel extra od Shellu v Ústí nad Labem. Najel jsem nějakých cca 200km v pohodě. Situace se však změnila až o včerejším mrazu, kdy bylo nějakých -15. a dnes teploty o moc nevylezly. Motor začal cukat a chcípat. Rozblikala se kontrolka žhavení a rozsvítila se kontrolka elektroniky motoru, která trvale svítí i po opětovném nastartování. Auto stále cuká a při větším přidání plynu chcípne nebo přejde do nouzového režimu a následně chcípne. Domnívám se, že vlivem nízkých teplot mi zparafinovala "zamrzla" nafta, neboť do té doby auto jezdilo bez problému. Myslel jsem si, že všude u čerpaček je již zimní nafta a tak jsem při tankování nad tím příliš nepřemýšlel. Při každém tankování jak v zimě tak v létě přidávám aditivum VIF. Cestou jsem tedy dnes docukal do marketu a koupil aditivum od firmy STP pro vytvoření zimní nafty (proti zamrzání nafty) a celý obsah nalil do nádrže. Problém se neodstranil a auto dál cuká a chcípá. Startování je v pohodě vždy rychle a napoprvé, filtry včetně palivového mám celkem nové cca 7 tis. najeto. Myslíte si že dodatečné přidání aditiva od STP může pomoci rozpustit parafínové částečky, které pravděpodobně ucpali palivový filtr? Můžou se i tyto parafínové částečky rozpustit oteplením, které má být po neděli? Nebo se bude muset zbylý obsah palivové nádrže vypustit a přívody paliva vyčistit a celé rozebrat? Ještě se mi tohle nikdy nestalo a tak bych nerad něco uspěchal, bohužel auto potřebuji denně. Na diagnostiku kvůli svítící kontrolce elektroniky motoru jsem se objednal k Ford Homolka, ale jdu až 4.1. protože mají plno. Do té doby musím nějak jezdit a doufat, že při oteplení se zbylá nafta vrátí zase do normálu. Máte někdo nějaké zkušenosti? Díky
Nyní Hyundai Sonata Premium 2.0 165k, hodně dobrý a komfortní vůz střední třídy, v rámci mnou testovaných vozů střední třídy to byla láska na první pohled;-) Naprostá spokojenost
Díkybohu prodáno a od nespolehlivého TDCi mám svatej klid
Mondeo, 2.0 TDCi 96kW, kombi, občas nejede, ale už jsem si zvykl.
Škoda Felicia 1.6MPi 55kW GLXi Combi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá, měl jsem si jí ještě pár let nechat a nekupovat Mondeo :-(
dextrone
**
**
 
Příspěvky: 61
Registrován: stř bře 05, 2008 18:35,0

Re: Nafta a mrazy

Příspěvekod DR » ned pro 20, 2009 17:50,0

dextrone: Především už bych s tím autem nejezdil. Ale pokud máš podezření na zamrzlou naftu, tak stačí zavézt to někam do vyhřívané garáže, tam to nechat rozmrznout a uvidíš. Jen bych měl trochu obavu, jestli jsi to poněkud nepřehnal s STP aditivem - nedodržení správného dávkování, zvlášť předávkování, může nadělat zbytečné problémy.

Nicméně, problémy s motorem neřeš prosím v tématu o palivové soustavě. Zvlášť když v sekci "Motor" je přímo téma pro TDCI. Debata o blikajích kontrolkách žhavení a motoru nemá v tématu o palivové soustavě co dělat. Její pokračování tady budu rovnou mazat.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod dextrone » ned pro 20, 2009 18:22,0

DR: Omlouvám se pokud jsem neodhadl téma. Můj problém se týká paliva a pravděpodobně "zamrzlé" nafty. Proto jsem toto napsal do tématu palivová soustava. Neboť by to mohlo být varování pro všechny, neboť jsem si najivně myslel, že když vezmu v prosinci naftu u Shellu, tak že bude aditivovaná. Mimochodem zimní kapalina do ostřikovačů měla být dle obalu do -20 a při -13 byla při kontrole již zamrzlá !!! Tak já jen aby si všichni nemysleli jak úžasné výrobky se prodávají u značkových čerpacích stanic.
Nyní Hyundai Sonata Premium 2.0 165k, hodně dobrý a komfortní vůz střední třídy, v rámci mnou testovaných vozů střední třídy to byla láska na první pohled;-) Naprostá spokojenost
Díkybohu prodáno a od nespolehlivého TDCi mám svatej klid
Mondeo, 2.0 TDCi 96kW, kombi, občas nejede, ale už jsem si zvykl.
Škoda Felicia 1.6MPi 55kW GLXi Combi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá, měl jsem si jí ještě pár let nechat a nekupovat Mondeo :-(
dextrone
**
**
 
Příspěvky: 61
Registrován: stř bře 05, 2008 18:35,0

Příspěvekod BATMAN » ned pro 20, 2009 18:24,0

Taky jsem vcera bral naftu radeji na shellce a bylo mi trapne se zeptat jestli uz je to zimni nafta,mno vidim ze nic neni nemozne a snad me nic podobneho nepotka, uplne staci ze mi zamrzla kapalina do ostrikovacu....
Mondeo II 1.8TD 1997 Kombajn cca 213 000km
Uživatelský avatar
BATMAN
****
****
 
Příspěvky: 295
Registrován: stř zář 06, 2006 18:13,0
Bydliště: Zlín/UH

Příspěvekod DR » ned pro 20, 2009 18:47,0

Pánové, nezlobte se na mě, ale "myslet" znamená "h*vno vědět".

U nás se prodává tzv. "Nafta pro mírné klima" Její filtrovatlenost v závislosti na teplotě je dle normy ČSN EN 590 definována takto:

od 15. 04. do 30. 09. třída B podle filtrovatelnosti (CFPP max. 0 °C)
od 01. 10. do 15. 11. třída D podle filtrovatelnosti (CFPP max. –10 °C)
POZNÁMKA Při přechodu z třídy B na třídu D se u konečného prodejce na výdejním stojanu u ČS po dobu od 01.10. nejdéle do 15. 10. připouští směs obou tříd B a D, přičemž CFPP vydávané motorové nafty musí vyhovovat nejméně třídě B, tj. max. 0 °C.

od 16. 11. do 28. 02.1) třída F podle filtrovatelnosti (CFPP max. –20 °C, Cloud point max. -8 °C)
1) POZNÁMKA: V přestupném roce do 29. 02.

Pro čerpací stanice je povinnost zabezpečit zimní motorovou naftu třídy F pro mírné klima s parametrem filtrovatelnosti –20 °C od 1. 12.

Suma sumárum, dokud nebude mez 1.12. až 28.2. mráz větší, než -20°C, není potřeba do nafty v nic přidávat.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

PředchozíDalší

Zpět na Mondeo MK I-III - Palivo, spotřeba + vše o LPG

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník