Spotřeba

Příspěvekod danvesely » čtv črc 07, 2011 9:42,0

Jo opravili mě to ve fastfoodu, tu díru mi zacpali dvěma hamburgerama a bylo to za stovku :D

Děkuju za odpověď. Samozřejmě tuším, že tam je souvislost. Auto bylo u dvou opravářů, kteří mi to nebyli schopni vysvětlit. Proto se ptám.

Voda v oleji ani olej ve vodě není, ani bílý dým. Teploměr ukazuje normálně jako předtím. Ale prý je v chlazení větší podtlak, než má být.

Omlouvám se, nevěděl jsem do jaké sekce to napsat - jde mi o spotřebu a příčinu neznám. Do sekce "Motor kaput" se mi opravdu psát nechce :-D

Jinak 1,6i mi jezdilo 6,5l meziměsto a 8,5 ve městě.
Mondeo, 1.6 16V 66kw, combi, r.v. 1997, standard
danvesely
Junior
Junior
 
Příspěvky: 9
Registrován: pát črc 01, 2011 20:00,0

Příspěvekod raspi » čtv črc 07, 2011 21:30,0

Já jezdil nejdříve za 7 litrů benzínu, po přestavbě na LPG jsem se vešel do 8 litrů plynu. Teprve až při nefunkční lambda sondě a váze vzduchu spotřeba stoupla na 8,5 - 9 litrů plynu. Po opravě letos na jaře se to zase vrátilo pod 8 litrů. Je fakt, že nejsem závodník a i po dálnici jezdím max. 120-130km/h.

No dál už to neměřím, neboť auto stojí nepojízdné před barákem a čeká na vymontování plynu a odvoz do šrotu.
Mondeo, 2.0 107kW, kombi, 2004, LPG

[url]http://www.spritmonitor.de/en/detail/502211.html[/url]
raspi
**
**
 
Příspěvky: 54
Registrován: pát srp 31, 2007 18:28,0
Bydliště: Pardubicko

RIZIKA EKONOMICKÉ JÍZDY

Příspěvekod Amar » pon črc 25, 2011 20:53,0

Buďte všichni pozdraveni! Mám pro vás zajímavý příběh, který zdá se, ještě nikdo nezmínil. Takže: pracuji jako hasič a díky příteli Kalouskovi jsem přišel od nového roku o podstatnou část platu. Snažím se tedy (více než kdy jindy) jezdit úsporně. Hodně úsporně. Takže Příbram - Praha zvládnu za 4,2 a Praha - Příbram za 4,7. Není na tom žádný kumšt - motor vytáčím jen lehounce svou pavoučí nožkou, přičemž po vyjetí na dálnici zařadím šestku a tacho držím "vteřinku" pod 100 km/h. Čili žádná divočina - prostorem proplouvám lehkostí leopardího pšouku. Původně jsem s obavami sledoval otáčkoměr, který se držel na nějakých 1600 a na mou otázku "a fakt se nemůže nic posrat?" mě přítel hasič-mechanik uklidnil, že "to tyhle motory v pohodě zvládnou". Po cca šesti měsících takovéhoto ježdění jsem však jiného přesvědčení - rizika tu jsou, a jaká! Jsem tedy zavázán vám své empirické poznatky předat, neboť kromě toho že se s dvoulitrem ploužíte po dálnici jako trotl, vás mohou potkat tato podivná ukrutenství:
Závada 1: motor začal cukat, netáhl a po "tempomatí" šestce vypnuté spojkou téměř vždy chcípl. Vyřešeno ve Fordu - mechanik Richard sedl za volant, šlápl prudce na plyn a já s hrůzou zjistil, že jsem měl celou dobu ve výfuku ukrytou černou dýmovnici. Naštěstí v zadu nikdo nestál, asi by mu zmrzl úsměv ve fungl novém kominickém hábitu. Poučení - tím jak motor nevytáčíte, usazují se splodiny, které pak ucpávají výfukový systém. Jednou za čas tedy "šlápnu na podlahu" (nejčastěji ve městě , rychl. stupeň 2) a se zármutkem sleduji ve zpětném zrcátku vyděšené tváře řidičů mizících v oblaku hustého černého dýmu.

Závada 2: motor přestal táhnout a turbo vyhlásilo stávku. Vyřešeno ve Fordu. Tím jak jsem turbo nepoužíval (nebo používal minimálně) se stalo něco s lopatkami turba. Prý se nějak vzpříčily. (mechanik je opět rozpohyboval) Jednou za nádrž dám tedy turbu přijít k pořádné práci. Řidiči jedoucí na dálnici Praha - Příbram pak mohou čas od času sledovat podivně se chovající vůz ploužící se stovkou, který znenadání, z nepochopitelných příčin, a často i s kouřovou clonou, mizí za obzorem rychlostí 180 Km/h.

Závada 3: Snad géniové zodiakální, snad osumapadesátá vyšší inteligence, spikly se proti ubohému hasiči, neboť můj KIT mi dal poznat barvu své oranžové motorové kontrolky a přestal opět táhnout. Do 2 100 ot. akceleroval dobře, ale pak svůj výkon již nezvyšoval. Ve Fordu mi řekli že ty rozkalibrované vstřiky mám z toho, že s tim jezdim jako ... ehm.. ano - nevypočitatelně je to pravé slovo. Nová kalibráž - 460 Kč.

Když to vyprávím někomu kdo se cítí být mechanikem, tento vážně pokyvuje hlavou a konstatuje že "to je přece jasný". Sranda ovšem je, že před tím mě na to nikdo nebyl schopen upozornit. Takže otázka: dokázal by někdo tato rizika ekonomické jízdy předvídat? Potažmo čekají mě ještě nějaká? Dík za odpovědi. Jirka
Mondeo 2.0 TDCI, 96 Kw, Kombi, 2004, Ghia Executive 17".
Uživatelský avatar
Amar
*
*
 
Příspěvky: 20
Registrován: stř úno 15, 2006 20:50,0
Bydliště: Příbram

Re: RIZIKA EKONOMICKÉ JÍZDY

Příspěvekod DR » pon črc 25, 2011 22:00,0

Amar: že "to je přece jasný" bych tedy nenapsal, ale že trvalý provoz jen v jednom (a velmi extrémním) režimu (ultranízké otáčky a minimální zátěž) motoru neprospívá, to bych ti řekl taky - a taky jsem to tu za ty roky průběžně psal. Jaká další rizika tě čekají ... repete toho, co už jsi absolvoval, jen možná s fatálnějšími následky a k tomu prakticky cokoliv, co souvisí s takovým týráním auta.

Co se týká ekonomické jízdy, inu milý Scotto, místo trápení za 4,7 v naftě bys mohl pohodlně jezdit za 9 litrů LPG. Můj názor? Vykašli se na to šetření a jezdi normálně, a když už chceš šetřit, tak občas místo autem jeď sockou. Jak pravil Mudr. Šafránek "... když si od tebe 300x nenechám vyčistit boty, můžu si pak koupit jedny italský."

Obecně, když neuživíš to auto, které máš, tak ho prodej a kup si takové, které uživíš. A ono to neplatí jen o autech a každýmu jsem to tady na tý točně říkal, ale je to marný, je to marný, je to marný ...

BTW, nový 1.6 ecoboost v MK IV už má v menu počítače dokonce položku "eco" a v ní si pěstuješ virtuální zelenou květinku - za správné řazení, za předvídavost a ještě za cosi, co už jsem zapomněl. Signál k přeřazení na vyšší kvalt se rozsvěcuje v cca 1800 ot/min, teď je to prostě moderní a jednou se z celé té ekologie asi posereme.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Spotřeba a náklady na provoz

Příspěvekod David V » úte črc 26, 2011 0:08,0

Klidně jedu na 1000 otáček se zařazenou 3-kou po rovince bez nutnosti akcelerace. O tom to úplně není. V době přímých vstřiků a detonačních čidel a hlavně turba ty nízké otáčky zas takový problém nejsou. Pokud ŘJ umí ošéfovat, aby nedocházelo k detonačnímu spalování, tak se nic neděje.
Tady je spíše problémem ten ustálený stav, kdy všechny "regulace" jsou "zamrzlé" na jednom místě. Pokud má turbo proměnnou geometrii lopatek, tak tímto stylem prostě zatuhne. Usazený karbon na studených částech ve výfukovém potrubí budiž, ale rozkalibrované vstřiky nevěřím, že mají přímou souvislost s nízkým zatížením motoru.
V průměru jezdím za dvojnásobek (9 l/100km) a šetřím tím, že si koupím ojeté auto o půl milionu levnější, než by to stejné stálo nové. Spotřebu pak neřeším.
Opel Insignia, 2.8 V6 Turbo 191 kW, liftback, r.v. 11/2010, Cosmo, AT, 4x4
Ford Mondeo, 2.5 V6 125kW, liftback, r.v. 2001, Ghia, MTX75 - 225 tkm - jde do prodeje
(před tím Opel Vectra 1.8i 66kW, sedan, r.v.1995)
(ještě dříve Opel Kadett 1.3S 55kW, htb, r.v.1986)
Uživatelský avatar
David V
****
****
 
Příspěvky: 252
Registrován: úte črc 07, 2009 11:26,0
Bydliště: Brno

Příspěvekod MIS » úte črc 26, 2011 12:56,0

TO Amar : Ještě bych ti doporučil vyčistit EGR ventil. Při tomhle stylu jízdy se také extra zanáší. A až přestane fungovat, tak to taky nebude žádná laciná sranda a výsledná úspora je potom .... no však Ty už víš kde!
Motor v nízkých otáčkách trpí. Má prostě větší vibrace (i když Ti někdo bude tvrdit že néééé) , takže také trpí mimo jiné dvojhmotý setrvačník a také řemenice na klice, která má v sobě také tlumič vibrací. Další tlumiče vibrací máš na obou klínových řemenech a ty z toho taky nebudou mít radost. Katalyzátor a komplet výfukové potrubí také z tohohle stylu jízdy nejásá, protože v něm zůstavají nejen saze, ale taky zkondenzovaná voda - no a ta tvoří s výfukovými splodinami kyseliny, no a ty potom způsobí korozi výfuku.
Celkově se dá říct, že tímhle stylem jízdy sice něco málo ušetříš na palivu, ale náklady na údržbu takhle provozovaného auta budou neskutečně vyšší, než je případná úspora. A to buď rád, že to turbo šlo rozhýbat!!!
P.S. Na rozkalibrované vstřiky vlivem tohohle stylu jízdy také nevěřím, stejně jako David V .
CMC810
Mondeo, 2.0TDCi 96kW, kombi, r.v. 2003, 6-speed, pneu 225/45/17 Galerie obrázků
dříve Mondeo, 1.8 16V, 82kW, hatchback, r.v.1994
MIS
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1111
Registrován: stř kvě 14, 2008 9:14,0

Příspěvekod raspi » stř črc 27, 2011 19:44,0

No je vidět, že naftový motor se fakt vyplatí :-) Já už 12 let jezdím na LPG a pamatuji domu, kdy benzín stál 30,-Kč a plyn 9.70,-Kč. Tehdy jsem se o tu starou škodovku fakt bál, že ji někdo ukradne. Náklady navíc (mimo cenu přestavby) pár korun. Od roku 2007 co mám Mondeo se sekvenčním LPG, tak jsem akorát měnil filtr.
Mondeo, 2.0 107kW, kombi, 2004, LPG

[url]http://www.spritmonitor.de/en/detail/502211.html[/url]
raspi
**
**
 
Příspěvky: 54
Registrován: pát srp 31, 2007 18:28,0
Bydliště: Pardubicko

Příspěvekod amoravek » čtv říj 06, 2011 0:28,0

ahoj všichni, tak skoro po 10t km jsem se naučil jezdit s Mondeem 3(1.8, 125 hp,kombi)za 8.06 - 8.45l a to převážně město a okresky, jezdím klidně.Většinou jezdím sám se psem(52kg).Zatím jsem s autem moc spokojen, má najeto 104tisíce, jen ten výkon mě přijde nějak malý.Verzi se 115 hp si ani neumím představit ale neměl jsem možnost vyzkoušet.
nově: Focus II,1.6i, 74Kw, combi, r.v. 12/2008, Style, PCD, stříbrná metalíza
Mondeo MK III, 1.8i ,92kw, combi, r.v. 2/2007, Futura X, šedá metalíza
Scorpio 2.0i, sedan, 1993 (v likvidaci)
Scorpio 2.0i, sedan, 1990 (zlikvidován)
nějaké Škodivky 100 a 120, prodané
amoravek
***
***
 
Příspěvky: 135
Registrován: čtv dub 28, 2011 6:32,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Lešek Václavík » úte říj 11, 2011 23:54,0

Jezdím denně krátkou vzdálenost. Spotřeba LPG je dlouhodobě do 9 l, což pokládám na 13-ti leté auto za příznivé.(Koltec Necam) Najeto má cca 130 000 km. Téměř rok jsem mondeo "trápil" špatnou zapalovací cívkou, kterou neuměli diagnostikovat ani v servisech. Nakonec pomohl diagnostický kabel od Tomina, kterému patří dík za radu na dálku.
Ford Mondeo, 1,8 16V-Zetec RKF hatchback, r. září/1998, B+LPG
Uživatelský avatar
Lešek Václavík
*
*
 
Příspěvky: 32
Registrován: stř lis 15, 2006 18:38,0

Příspěvekod HarY » sob říj 15, 2011 16:27,0

zdravím. asi jako každej člověk dneska taky začínám pomalu řešit spotřebu svýho auta. jezdím většinou kolem 2000rpm mimo město, po obcích tachometrových 60km/h na čtyřku - něco přes 1500rpm. ale nějak si nejsem jistej jestli je to úplně optimální a navíc spotřebu ani přímo nevidím páč nemám palubní kompjútr.
ale našel jsem pár aplikací pro android, který přes bluetooth obd II interface dokážou počítač nahradit (některý fungujou i jako ta eco boost kytka). tak by mě zajímalo jestli je tady někdo kdo už to zkoušel jestli to nejsou jenom zbytečný peníze?
Mondeo, 2.0 TDDI 66 kW, Kombi, r.v. 2003, Ambiente
HarY
*
*
 
Příspěvky: 24
Registrován: úte úno 19, 2008 17:27,0

Příspěvekod amoravek » čtv pro 15, 2011 2:23,0

Zdař, teď zimní spotřeba výhradně po městě a krátké pojížďky za 8,79 L.
Klidná jízda,občas hup na plyn aby se člověk vůbec někam zařadil,nebo dostal přes křižovatku. Prostě Praháááááá.
nově: Focus II,1.6i, 74Kw, combi, r.v. 12/2008, Style, PCD, stříbrná metalíza
Mondeo MK III, 1.8i ,92kw, combi, r.v. 2/2007, Futura X, šedá metalíza
Scorpio 2.0i, sedan, 1993 (v likvidaci)
Scorpio 2.0i, sedan, 1990 (zlikvidován)
nějaké Škodivky 100 a 120, prodané
amoravek
***
***
 
Příspěvky: 135
Registrován: čtv dub 28, 2011 6:32,0
Bydliště: Praha

Seřízení spotřeby

Příspěvekod Ing.Antonín Voříšek » čtv led 26, 2012 23:52,0

Poradí mi někdo, jak se u Mondea Mark III, motor 2,0 TDDI, rok výroby 2001 seřizuje spotřeba? Podíval jsem se do tabulek na Techwebu a tam je pro tento typ motoru průměrná spotřeba kolem 5 litrů nafty na 100 km a já jezdím za 7 litrů. Při tom jezdím většinou po okresních silnicích (většinou č. 240), nemám dálniční známku:))) Je v motoru něco v nepořádku ? Nepozoruji ani zvýšenou kouřivost, startuje na cuknutí.
Mondeo, 2,0 TDDi, 85 kW, MK III, combi, r.v.2001
Dříve Mondeo, 1,8 TD, 66 kW, MK I, combi, r.v. 1996
Ing.Antonín Voříšek
***
***
 
Příspěvky: 149
Registrován: pon říj 06, 2003 9:53,0
Bydliště: Praha 6

Zkušenost

Příspěvekod charvip » pát led 27, 2012 1:32,0

Také jsem pozoroval, zvýšenou spotřebu dal jsem se do vyčištění EGR ventilu byl řádně zanesen sotva jsem ho utáhl pusou přes hadičku. Ještě jsem si všiml že podtlaková hadička k EGR byla prosoupaná na dvou místech(mezi vodní pumopu a baterkou) vše opraveno vyčištěno. Dálku jsem zatím nejel, ale ve měste z 9.4 l/100km sníženo na 7,5-8 l/100km Tak že zatím spokojenost. Tak snad někomu pomůže moje zkušenost.
Ford Mondeo Combi Ghia, 2.0TDCI 96kw rv.2003 naj. 180.000 km
charvip
*
*
 
Příspěvky: 12
Registrován: pon bře 03, 2008 16:34,0

spotřeba

Příspěvekod amoravek » čtv úno 09, 2012 0:53,0

Tak já teď při těchto mrazech jezdím město(samé krátké popojíždění) za 10L, maximálce v papírech se to ani omylem nepřiblíží. Zdař, Al
nově: Focus II,1.6i, 74Kw, combi, r.v. 12/2008, Style, PCD, stříbrná metalíza
Mondeo MK III, 1.8i ,92kw, combi, r.v. 2/2007, Futura X, šedá metalíza
Scorpio 2.0i, sedan, 1993 (v likvidaci)
Scorpio 2.0i, sedan, 1990 (zlikvidován)
nějaké Škodivky 100 a 120, prodané
amoravek
***
***
 
Příspěvky: 135
Registrován: čtv dub 28, 2011 6:32,0
Bydliště: Praha

Re: Spotřeba

Příspěvekod admix » sob bře 10, 2012 22:03,0

Tak jsem bral dneska do plny, po najeti nejakych kilometru, a furt se mi nepodarilo dostat pod 10 :( Po nakupu auta jsem lovil chudou smes na obou svodech (zrejme uz vyreseno, Check engine uz se neobjevuje - prokousana hadicka u odvetrani klikovky), nechal jsem vymenit palivovej i vzduchovej filtr, vyresetovat ECU, diagnostika v pohode, vsechno jede, auto ma bozi vykon, ale i kdyz jsem min. 2/3 trasy najel po dalnici tempomatovejch 120km/h, tak jsem se dostal na 10.4 ... tu 1/3 jsem poskakoval po meste a trochu to prohnal po dalnici, ale i tak je ten prumer furt hrozne vysoko. Pristi vikend asi prezuju na letni s krasne dalnicnim vzorkem, tak mozna to taky pomuze.
Dneska jsem vzal plnou a zejtra jedem do Norimberka, tak jsem zvedavej, jestli mi bude stacit jedna nadrz :)

EDIT: tak zase nic - drtiva vetsina trasy po dalnici, 70% casu tempomat 140, zbytek 120km/h, a zas 10.4 ... kua! :)
Ford Mondeo MkIII 2.5 V6 125kW, r.v. 11/2003, cerne kombi
(Ford Mondeo MkI 1.6 16V, r.v. 1994 modre kombi - 2007: zavrazdeno postovni dodavkou zezadu)
Uživatelský avatar
admix
*
*
 
Příspěvky: 47
Registrován: stř dub 20, 2005 0:23,0
Bydliště: Praha (Plzen)

Re: Spotřeba

Příspěvekod amoravek » pon bře 12, 2012 21:09,0

To admix: Teda mě to oproti mé káře nepřijde nijak moc ale tohle auto jsem nikdy neměl, tak nemohu nic tvrdit.Zkus kontaktovat lidi (třeba přes SZ) kteří tohle auto mají, kolik to v tomhle počasí bralo jim. Mě to vzhledem k tomu že máš Kw jako ja koní, nepřijde moc. Zdar AL
nově: Focus II,1.6i, 74Kw, combi, r.v. 12/2008, Style, PCD, stříbrná metalíza
Mondeo MK III, 1.8i ,92kw, combi, r.v. 2/2007, Futura X, šedá metalíza
Scorpio 2.0i, sedan, 1993 (v likvidaci)
Scorpio 2.0i, sedan, 1990 (zlikvidován)
nějaké Škodivky 100 a 120, prodané
amoravek
***
***
 
Příspěvky: 135
Registrován: čtv dub 28, 2011 6:32,0
Bydliště: Praha

Re: Spotřeba

Příspěvekod admix » úte bře 13, 2012 0:21,0

amoravek: v TP mam 15/7.5/10.2, pri poskakovani po meste mam tech 13-14, to jsem cekal, ale na dalnici, at uz jedu 120 na tempomat, nebo to zenu 150-160, tak se nedostanu pod 10, zere to furt stejne ... cekal jsem, ze na dlouhejch trasach s sestikvaltem by to aspon tech 9, mozna treba 8.5 dat mohlo :)
Ford Mondeo MkIII 2.5 V6 125kW, r.v. 11/2003, cerne kombi
(Ford Mondeo MkI 1.6 16V, r.v. 1994 modre kombi - 2007: zavrazdeno postovni dodavkou zezadu)
Uživatelský avatar
admix
*
*
 
Příspěvky: 47
Registrován: stř dub 20, 2005 0:23,0
Bydliště: Praha (Plzen)

Re: Spotřeba

Příspěvekod DR » úte bře 13, 2012 8:48,0

admix: honíš se za duchem. U 2.5 V6 v kombíku je spotřeba 10-11 litrů naprosto normální a o moc níž se nedostaneš ani při ultraekonomické jízdě. Když jedeš 3/4 času po dálnici 140km/h, tak nečej spotřebu 9 litrů, to je těch 10,5 skvělé číslo. Měl jsem 2 auta s tímhle motorem a najezdil jsem s nimi cca 200 tisíc km. Stará V6 125kW (kombík) mi žrala 11-13, ST200 (V6 151kW liftback) bylo spořivější, s ním jsem se jednou dostal na dlouhé trace (slinice 1. třídy mino města a dálnice) i na 8l/100kmh podle PPC. Jinak jsem jezdil za 10-11. Je to jednoduché, máš auto těžké tunu a půl, velké jako kráva, s V6 motorem. Pokud budeš využívat dynamiku té V6, no tak logicky musíš spálit přiměřené množství paliva. Zkus s tím jezdit, jako bys měl pod kapotou 1.2HTP (pomalá akcelerace při rozjezdu, žádné předjíždění, rychlost mimo město tak 80 km/h a a na dálnici 110) a budeš se divit. Ale taky budeš naprosto otrávený z takové jízdy.


Podívej se na spritmotor.de, za kolik s tím jezdí ostatní. http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1 Kromě pár ekodriverů (kteří nemají kombíky) je to vesměs před 10 - a docela výrazně.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Re: Spotřeba

Příspěvekod admix » úte bře 13, 2012 9:52,0

DR: na spritmonitor jsem koukal (i jsem si tam hned zalozil ucet :mrgreen: ), proto jsem doufal, ze bych to aspon o litr jeste srazil, ale je pravda, ze s tim sestikvaltem jet 110 po dalnici uz je skoro podtaceni ... Vcera jsem se jel podivat do Prahy na byt, tak jsem jel dalnici vetsinu cesty 150-160, a prijde mi, ze to mozna zralo uplne stejne, ale fun factor byl uplne jina liga :lol: Tusim zes to psal ty, ze tenhle motor si clovek nekoupi kvuli spotrebe, a po prvnich 1500km s tim musim souhlasit.
Po Praze stejne hodlam jezdit vetsinou sockou, a na dlouhy trasy, ktery budu jezdit, mi to sice vic sezere, ale neni to tak casto a jizda s tim je uplne nekde jinde.

Jeste se s tim autem seznamuju, treba se mi to povede trochu srazit, no a kdyz ne, tak holt ne :) Dik za referenci V6kare :)
Ford Mondeo MkIII 2.5 V6 125kW, r.v. 11/2003, cerne kombi
(Ford Mondeo MkI 1.6 16V, r.v. 1994 modre kombi - 2007: zavrazdeno postovni dodavkou zezadu)
Uživatelský avatar
admix
*
*
 
Příspěvky: 47
Registrován: stř dub 20, 2005 0:23,0
Bydliště: Praha (Plzen)

Re: Spotřeba

Příspěvekod David V » ned bře 18, 2012 21:45,0

To admix: Mám to v hatchi s 5-q a po 30 tkm mám průměrnou 9. Jezdím plynule, ale dynamiku využívám třeba při předjíždění nebo často mám naložený auto rodinou a teď i s rakví na střeše jsem dal Brno-Pec-Brno (430 km) za cca 8,5. Státní cca 100 kopec nekopec (tam jich moc není jen mezi Jaroměří a Trutnovem). Kouzlo nízké spotřeby je v plynulosti, zejména jízda s odlehčeným motorem a pak jízda tak, aby se nemuselo příliš na brzdový pedál. Dá se jezdit svižně s rozumnou spotřebou, ale musí ty trasy člověk znát a číst krajinu.
Opel Insignia, 2.8 V6 Turbo 191 kW, liftback, r.v. 11/2010, Cosmo, AT, 4x4
Ford Mondeo, 2.5 V6 125kW, liftback, r.v. 2001, Ghia, MTX75 - 225 tkm - jde do prodeje
(před tím Opel Vectra 1.8i 66kW, sedan, r.v.1995)
(ještě dříve Opel Kadett 1.3S 55kW, htb, r.v.1986)
Uživatelský avatar
David V
****
****
 
Příspěvky: 252
Registrován: úte črc 07, 2009 11:26,0
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Mondeo MK I-III - Palivo, spotřeba + vše o LPG

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník