Palivový filtr

Příspěvekod Gandalf » pon srp 21, 2006 9:28,0

To Honza22176: Ford pokud vím předehřívá naftu elektricky. Je to předehřev kvůli startům. Studenou vodou by to šlo dost blbě. A nečistoty a voda se dá ještě vylít z palivového filtru. Dole je šroub, ten povolit a nechat vytéct vodu. Dobré udělat před zimou. Ale ta krabička jak píšeš bude předehřev nafty.
CMC 499
Ford Mondeo 2,5V6 Ghia 170PS r.v. 1997 5d. tmavá modrá, kola 235/45/R17
Uživatelský avatar
Gandalf
***
***
 
Příspěvky: 154
Registrován: pon dub 11, 2005 20:38,0
Bydliště: Přerov

Příspěvekod honza22176 » pon srp 21, 2006 19:16,0

dobře bylo mi jen divné že ten předehřev je před fyltrem zdálo se mi že cesta ohřáté nafty by byla poněkud zdlouhavá když jede ještě do filtru a pak teprve do čerpadla.Nic na plat. Dnes jsem vyměnil pal.fyltr a vyresetoval ŘJ a bohužel závada přetrvává. :cry:

fYltr a 2x po sobě :evil: Fuj, styď se :?
DR
Ford mondeo combi 1.8td/ 66kw/rv.11/98
honza22176
*
*
 
Příspěvky: 16
Registrován: pon srp 07, 2006 17:20,0
Bydliště: Náchod

Příspěvekod Miloš » pon srp 21, 2006 21:13,0

Nafta se předehřívá před filtrem právě proto, aby šla filtrovat. U 1.8TD je skoro zbytečné resetovat ŘJ, neb tento motor nemá ŘJ, jen jakýsi neučící se automat.
CMC 042
Mondeo 1.8TD, Turnier, 1998, Combi
Miloš
****
****
 
Příspěvky: 489
Registrován: pát zář 05, 2003 21:41,0

Příspěvekod honza22176 » stř srp 23, 2006 19:34,0

začalo se blýzkat na lepší časy,včera jsem udělal zkušební jízdu po výměně filtru pal a vzduch.motor za studena chcípal ihned po odstavení nohy z plynu.Takto se choval ještě asi po dvaceti minutách jízdy.Po plném ohřátí vše OK.Ráno jsem jel do práce autem a hle auto jelo jak za mlada nechcípalo drželo volnoběh vše v naprostém pořádku.Nevím včem to bylo ,ale zatím to funguje tak doufám že mu to vydrží díky za rady a vysvětlení. p.s. s tou češtinou se polepším snad :D
Ford mondeo combi 1.8td/ 66kw/rv.11/98
honza22176
*
*
 
Příspěvky: 16
Registrován: pon srp 07, 2006 17:20,0
Bydliště: Náchod

Příspěvekod Mirda » pon zář 04, 2006 15:03,0

Mám otázečku,jelikož jsem nikde nenašel který to je TEN středový šroub nutný při výměně pal. filtru povolit:je to ten shora u ruční pumpičky?Dole je jen výpustný šr. Dík.......... :roll:
CMC 613
Ford Mondeo Combi CLX 1.8TD(1997)
Ford Escort 1.6 16V(1996) odvezen do šrotu
Renault LagunaII 1.8 liftback
Audi A2 1.4 TDI,black pearl(lunární vozítko)
Uživatelský avatar
Mirda
****
****
 
Příspěvky: 229
Registrován: čtv zář 15, 2005 19:54,0
Bydliště: Bílina

Příspěvekod Miloš » úte zář 05, 2006 22:06,0

Jo, je to ten šroub zhora.
CMC 042
Mondeo 1.8TD, Turnier, 1998, Combi
Miloš
****
****
 
Příspěvky: 489
Registrován: pát zář 05, 2003 21:41,0

Příspěvekod broucekzprahy » pon kvě 28, 2007 0:22,0

Pánové, mám dotaz. Jak zjistím, co za naftový filtr do auta potřebuju? Koukal jsem do katalogu Kelly a ty filtry jsou tam pro můj typ Mondea velice různé. Pochybuju, že by tam seděl kterýkoli. Podle jakých parametrů to mám ještě zjistit?
Mondeo 2005, 2,2 TDCi, 114kW, Ghia, kombi, audio/navi Denso
broucekzprahy
*
*
 
Příspěvky: 34
Registrován: ned úno 11, 2007 19:01,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod BATMAN » úte kvě 29, 2007 16:29,0

Mily broucku, origo naftovy filtr Motorcraft stoji cca 140kc, takze tohle vubec neres.
Mondeo II 1.8TD 1997 Kombajn cca 213 000km
Uživatelský avatar
BATMAN
****
****
 
Příspěvky: 295
Registrován: stř zář 06, 2006 18:13,0
Bydliště: Zlín/UH

Příspěvekod monSery » stř čer 20, 2007 19:47,0

Dobrý den,
je před dovolenou a mam problem, minulý týden jsem měnil palivový filtr, vše vpohodě. Po výměmně jsem ujel cca 4km a pak jsem auto odstavil. A dnes jsem zkoušel nastartovat, motor se protáčel a ani neškytkul. Myslel jsem si, že je sostava zavzdušněna, tak jsem ji odvzdušnil a motor naběhl. Po chvilce se zastavil, tak jsem ho znovu natočil a pak už bez problému běžel. Po cca 15min jsem ho zkusil znovu nastartovat a stejný problém, to jsem akorát zamačkal na ruční pumpu/naftovou/ a zase vpohodě. Nevím, jako by padal tlak? Je někde v soustavě zpětná klapka? Děkuju Radek Šerý
Ford Mondeo 1.8 TD, 66kw, combi, r.v. 8/97, oděn do fialového fraku
Uživatelský avatar
monSery
*
*
 
Příspěvky: 16
Registrován: stř zář 13, 2006 16:35,0
Bydliště: Milovice, okr. Nymburk

Příspěvekod petrsa » stř čer 20, 2007 20:07,0

Na 99% zavzdušněno. Zkontroluj, zda nejsou skřípnutá těsnění od filtru, uvolněná hadička apod. Něco podobného jsem řešil minulý týden na Peugeotu - lehounce pootočené a skříplé těsnění a přisávaný vzduch a stejný výsledek, jako ty. Když napumpuješ, tak tlakuj co to jde a hledej i nepatrnou kapičku nafty, jestli neuniká. Uvolni filtr, zkontroluj a znovu připevni.
CMC 020 (Ford Mondeo Club)
Mondeo MkI 1.8 16V Ghia, 1995, combi - prodáno
Opel Omega Caravan CD, 2.5DT - R6 z Bavorska, 2000 + Peugeot 206, 1.9D XR Presence, 2001,
Uživatelský avatar
petrsa
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1972
Registrován: pát zář 05, 2003 7:59,0
Bydliště: Praha

Filtr

Příspěvekod monSery » úte čer 26, 2007 12:43,0

Dekuji za radu, nicméně problém byl jinde. Filtr byl utažený takže s ním problem nebyl. Problém byl v tom, že byla prasklá membrána na ručním čerpadle takže si to úspěšně přisávalo vzduch. :twisted: Opravu jsem zatím vyřešil starším/nouzovým/ no a ted se chystám koupit celý nový díl, jinak to nejde. Takže dám vědět za kolik.
Ford Mondeo 1.8 TD, 66kw, combi, r.v. 8/97, oděn do fialového fraku
Uživatelský avatar
monSery
*
*
 
Příspěvky: 16
Registrován: stř zář 13, 2006 16:35,0
Bydliště: Milovice, okr. Nymburk

Re: Filtr

Příspěvekod monSery » pát črc 20, 2007 7:34,0

Takže Ford prodává komplet/filtr+pumpa/, celková cena cca 2.000,-Kč.
Ford Mondeo 1.8 TD, 66kw, combi, r.v. 8/97, oděn do fialového fraku
Uživatelský avatar
monSery
*
*
 
Příspěvky: 16
Registrován: stř zář 13, 2006 16:35,0
Bydliště: Milovice, okr. Nymburk

Re: Filtr

Příspěvekod Bake » pát črc 20, 2007 12:18,0

[quote="monSery"]Dobrý Bosch servis umí vyměnit jen membránu. Cenu nevím, ale stojí za to se zeptat....
Octavia 1.9TDi 2000
Mondeo 2.0 TDCi, 115k 2006 /služ/
Suzuki V-Strom 1000
Bake
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1195
Registrován: úte srp 16, 2005 21:25,0
Bydliště: ČR

Palivový filter

Příspěvekod kapo391 » stř srp 29, 2007 20:27,0

:D Ahojte všichni chtel bych si sám vymeniť palivový filter(naftový) ale bojim bojim,že sa mi to zavzdušní. Dostal sem radu od mechanika že je treba filter naplniť naftou pred montážou a potom 3-4 krát zapnúť klúčik bez štartovania aby si čerpadlo natlakovalo a naťiahlo naftu a až potom naštartovať a malo by to frčať. :? ale presto všetko by som potreboval radu aby som niečo tomu môjmu TDCI miláčikovi nespôsobil bolesť lebo by mi to srdce utrhlo. Kto ste to už na tomto motore robili poraďte. dík dík :oops:
Uživatelský avatar
kapo391
**
**
 
Příspěvky: 64
Registrován: pon dub 30, 2007 21:15,0
Bydliště: SR

Příspěvekod Coffey » čtv srp 30, 2007 1:12,0

OT: Zajimavej avatar na tomto foru
Mondeo, 3.0 V6, hatchback, 2004, Ghia, LPG
Uživatelský avatar
Coffey
**
**
 
Příspěvky: 51
Registrován: čtv srp 16, 2007 0:55,0
Bydliště: Praha 8

nestartne

Příspěvekod woche » sob zář 22, 2007 16:07,0

čus, jak je to u benziňáku,,,?? tam se nic neovzdušňuje, ne?? vyměnil sem filtr (mám ho v motorovym prostoru veprostřed u palubky), párkrát otočil klíčkem, čerpadlo vrčelo, pak zkoušel startovat a nic,,, startér jenom cvakne, ale ani netočí,,, tak sem zkoušel odpojit hadičku od výstupní strany filtru a pěkně to na mě cáklo jakoby tam bylo moc tlaku,,, nechápu,, před výměnou v pohodě (filtr měněn kvůli tomu, že auto stálo dlouho venku a když sem přidal plyn tak se auto hodně dusilo, volnoběh OK)... co myslíte?? dík
Escort, 1.8 16V 77kW, Hatchback, r.v. 1992, Abs, servo, centrál
woche
Junior
Junior
 
Příspěvky: 3
Registrován: pon dub 16, 2007 23:39,0

Re: nestartne

Příspěvekod Bake » sob zář 22, 2007 16:09,0

[quote="woche"]Čus. Když ti netočí startér, hledej chybu v něm, nebo v baterii. Ne v palivovém filtru.Jak auto stálo dlouho venku, nejspíš se ti baterka vybila. Nabij a zkus to znovu. Potom otestuj baterku a dobíjení.
Octavia 1.9TDi 2000
Mondeo 2.0 TDCi, 115k 2006 /služ/
Suzuki V-Strom 1000
Bake
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1195
Registrován: úte srp 16, 2005 21:25,0
Bydliště: ČR

Příspěvekod woche » sob zář 22, 2007 16:38,0

včera sem s tim ještě jel a OK,,, vyměnil sem filtr a nic,,, kouknu ještě na ukostření,,, prostě startér jen cvakne.. občas jednou otočí, ale nechytne... pochybuju že by se vytloukla baterka ale kdo ví
Escort, 1.8 16V 77kW, Hatchback, r.v. 1992, Abs, servo, centrál
woche
Junior
Junior
 
Příspěvky: 3
Registrován: pon dub 16, 2007 23:39,0

Příspěvekod DR » ned zář 23, 2007 8:18,0

woche: pochybuj jak chceš, ale když ti netočí startér, tak za to palivový filtr opravdu nemůže. Buď máš vybitou baterku, nebo nějakou chybu v elektroinstalaci, nebo vadný startér. Takže doporučuju zkusit nabít akumulátor a přípdané další dotazy směřovat do příslušných témat v sekci "Elektroinstalace" http://forum.fordclubs.org/viewforum.php?f=1
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

start

Příspěvekod woche » ned zář 23, 2007 16:19,0

jo,, po zvážení to tak asi bude,,, příště nehledat problémy v maličkostech,, omlouvam se za zdržování,,, dík
Escort, 1.8 16V 77kW, Hatchback, r.v. 1992, Abs, servo, centrál
woche
Junior
Junior
 
Příspěvky: 3
Registrován: pon dub 16, 2007 23:39,0

PředchozíDalší

Zpět na Mondeo MK I-III - Palivo, spotřeba + vše o LPG

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník