Palivoměr a příslušenství (plovák atd.)

Palivoměr a příslušenství (plovák atd.)

Příspěvekod ToTy » stř led 28, 2004 11:34,0

Ahoj,
jsem celkem cerstvym majitelem a zajimalo by me, kdy bude opravdu nadrz na suchu. Myslim, podle palivomeru. Ted jsem se nejak nedostal k benzince a rucicku uz ma uplne na carce E. Hladovy oko sviti uz docela dlouho a rucicka stale pada :lol: .
Tak me zajima, kolik cca klesne pod E nebo uz je to opravdu "na suchu" :!:
Nechci tady rozvirit debatu, proc vyjizdet nadrz do sucha (katalyzator, motor...),ale proste me to jen zajima... :idea:
CMC 161
Mondeo 1.8i 16V, 1997, kombi
Uživatelský avatar
ToTy
**
**
 
Příspěvky: 61
Registrován: ned led 18, 2004 23:22,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Ota » stř led 28, 2004 11:50,0

Nedavno jsem jel 42km na hladovy oko, poslednich cca 10km uz rucicka lezela presne na E. Dotankoval jsem 59.93 (prvni cvaknuti), takze priste uz delsi trasu na hladovy oko asi pokouset nebudu ;-). Teoreticky tam bylo 1.5 litru, ale to nikdo nevi, mohlo tam byt klidne vic, ani stojan neni presny a ani nadrz urcite nema presne deklarovanych 61.5.
Ota - CMC 014
Mondeo 2.0 16V Trend, 3/2006, combi
Uživatelský avatar
Ota
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1196
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:40,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod No Respect » stř led 28, 2004 12:17,0

To můžu taky potvrdit.Taky vzdycky najezdim celkem dost na hladovy oko - treba kolem tech 50km - pohodovou jizdou.Pak uz rucicka lezí uplne dole (obcas jde i pod čárku E - to nechápu) a nebo uz se hodne blízí spodní hranici.Ale mne to nikdy neda a vzdycky jdu raci natankovat.Protoze nikdy nevim jestli jeste v nadrzi neco je nebo ne.Je to takovej neprijemnej pocit furt se divat na rucicku, jak uz je uplne dole a auto furt jede (treba dalsich jeste 20km - pak uz jdu raci na benzinku).Zdá se mne ten ukazatel docela nepresnej - teda jen ta spodni hranice - ukazuje to ze by v nadrzi uz nic nemelo byt a da se pri tom najet treba jeste dalsich tech 20 km.Ale taky to bude zrejme tim, ze ta nadrz ma 61.5 litru a ze to dole proste neni uz tak presny.
Ale mame doma dalsi auto konkretne VW (to ma nadrz taky kolem 65litru a to ukazuje celkem dost presne - proste jakmile se to priblizi uplnymu spodku tak si sem jistej, ze uz tam fakt nic neni).Takhle u Mondea nikdy nevim jestli tam neco je nebo jestli jezdim na vypary.
Takze se chystam, ze poridim palubni pocitac a ten mne (aspon orientacne) ukaze kolik bych mohl dojet - samozrejme, ze je to jen orientacni, ale alespon abych vedel priblizne.....
Naposledy upravil No Respect dne stř led 28, 2004 12:24,0, celkově upraveno 1
CMC 179
(předchozí auto - Mondeo 1.8 16V GLX, 11/96 MkII, sedan)
VW Passat B5 facelift, 1.9 TDi PD 74kW, 11/01, kombi
Uživatelský avatar
No Respect
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1031
Registrován: čtv zář 18, 2003 15:38,0
Bydliště: Brno

Příspěvekod Hokky » stř led 28, 2004 12:24,0

Otázka je co to udělá v kopci
CMC 096
Mondeo 1,8TD, Trend, 6/99, Turnier, vzd.filtr JR
Škoda 136 pickup 50kW 1993
Uživatelský avatar
Hokky
*****
*****
 
Příspěvky: 811
Registrován: pát zář 05, 2003 7:42,0
Bydliště: Trutnovsko - Batňovice

Příspěvekod ToTy » stř led 28, 2004 13:22,0

V kopci ti nepomuze ani svecena voda ani paluvni pocitac. Pocitam,ze palubni pocitac bude pripojenej na stejnej drat, jako je pripojena rucicka palivomeru. A ten plovak muze ukazovat presne jedine na rovine. Jakmile ses naklonenej tak jdou veskery ukazatele do haje :(
CMC 161
Mondeo 1.8i 16V, 1997, kombi
Uživatelský avatar
ToTy
**
**
 
Příspěvky: 61
Registrován: ned led 18, 2004 23:22,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Nygel » stř led 28, 2004 13:30,0

Dnes jsem jel cca 30 km a když jsem vyrazil, tak mě svítilo hl. oko a ručička těsně nad E. Zhruba po 5 km zhaslo. Po 15 km jsem zastavil a vypnul motor, po nastartování hl. oko zase svítilo a ručička byla pod E. Po dalších 5km jsem zastavil a nechal motor běžet a ručička vylezla těsně nad E, tam se ustálila po zbytek jízdy...
tak si myslím že ten měřák pěkně švindluje:-)))Každopádně při prvním probliknutí hl. oka dolejvám naftu...
CMC 082
Dříve : Mondeo, 1.8 TD, 1997, combi
Nyní : Mondeo, 2.0 TDCI 96 kw, Trend, 2002, combi
Uživatelský avatar
Nygel
***
***
 
Příspěvky: 156
Registrován: stř říj 15, 2003 22:56,0
Bydliště: Úpice

Příspěvekod No Respect » stř led 28, 2004 14:15,0

To: Toty
To je pravda.V kopci ti nepomůže nic......až teda na jednu věc.Svěcená voda to není, ale zato benzín ano (teda u některých spíš nafta :wink: ).Akorát, že ten u sebe v kufru v kanystru má málokdo - já osobně ne - musel bych tlačit.
To: Nygel
Jo pěkně se ta ručička mění, podle toho jak se tomu zrovna chce.Někdy je pod E a pak zase vyleze nahoru :roll: - prostě nedá se na to vůbec spoléhat.
CMC 179
(předchozí auto - Mondeo 1.8 16V GLX, 11/96 MkII, sedan)
VW Passat B5 facelift, 1.9 TDi PD 74kW, 11/01, kombi
Uživatelský avatar
No Respect
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1031
Registrován: čtv zář 18, 2003 15:38,0
Bydliště: Brno

Příspěvekod Ota » stř led 28, 2004 14:21,0

V podstate by vyrobce takovy kanystr mohl rovnou integrovat do nadrze, v dalsi fazi mu udelat kontrolku na palubce a nazvat ji treba hladove oko a ten integrovany kanystr v nadrzi nazyvat rezervou :twisted: .
Ota - CMC 014
Mondeo 2.0 16V Trend, 3/2006, combi
Uživatelský avatar
Ota
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1196
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:40,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod No Respect » stř led 28, 2004 14:52,0

To: Ota
To by nebylo vůbec špatný.Ale většina z nás by jezdila i na tu "rezervu" a pak by tam výrobce musel dodělat ještě další rezervní kanystr a pak další a další..........A vzniklo by z toho Mondeo + cisterna plná benzínu :twisted:

Pozn. toto byl můj stý příspěvek na fóru :lol:
To: Ota - tvůj bude už za chvíli dvoustý
CMC 179
(předchozí auto - Mondeo 1.8 16V GLX, 11/96 MkII, sedan)
VW Passat B5 facelift, 1.9 TDi PD 74kW, 11/01, kombi
Uživatelský avatar
No Respect
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1031
Registrován: čtv zář 18, 2003 15:38,0
Bydliště: Brno

Příspěvekod Miloš » stř led 28, 2004 15:00,0

Ja ujedu od rozsviceni kontrolky jeste asi 45km. Pak to zacne cukat. Jednou jsem jel na Churanov (Sumava) a oko se rozsvitilo ve Vimperku. Nahoru do stoupani pred churanovem motor zacal cukat, jako ze dochazi nafta. Ale vyjel jsem, ovsem benzinka tam na kopci neni :) , tak jsem jel zpatky do Vimperka. Z kopce to slo, ale za Zdikovem je na Vimperk zase dokopec a tam to prestavalo jet uplne. S kazdym cuknutim se asi zase nabrala nafta a zase to popojelo. Ocima jsem auto dotlacil na horizont asi dvacitkou a do Vimperka sjel bez motoru. Na horizontu to chciplo uplne. A dole u pumpy se bez posilovace brzdilo blbe a rizeni slo taky ztuha :) Tak radsi tankujte driv.
1.8TD, 1998
Miloš
****
****
 
Příspěvky: 489
Registrován: pát zář 05, 2003 21:41,0

Příspěvekod ToTy » stř led 28, 2004 15:22,0

to Milos:
V tu dobu jsi mohl vyzkouset, kolik presne se vejde do nadrze paliva. Byla na to idelani prilezitost :)
CMC 161
Mondeo 1.8i 16V, 1997, kombi
Uživatelský avatar
ToTy
**
**
 
Příspěvky: 61
Registrován: ned led 18, 2004 23:22,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Vonty » stř led 28, 2004 16:26,0

ja jsem dnes najel asi 30 km "na oko" a pak se vlezlo do nadrze 59,1
CMC 019
1998,1.8i,CLX,Hatchback
Uživatelský avatar
Vonty
***
***
 
Příspěvky: 161
Registrován: čtv zář 04, 2003 13:53,0
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Hokky » stř led 28, 2004 17:29,0

ŠÍLENCI
Pokud možno hladový oko nevyhledávám a tohle zkoušení: "kam asi tak dojedu" mě už dávno přešlo, nestojí to za to. Tose pak musí do filtru natáhnout nafta, odvzdušnit to. Dejte pokoj.
Nápad s kanystrem se mi taky nějak nelíbí, já naftu dávám do nádrže, takže kanystr není potřeba. Uvažoval jsem o něm jen na cestu na dovolenou, ale nakonec jsem usoudil, že čerpacích stanic je dost a při cestě do zahraničí tankuji plnou na levný pumpě a před hranicema doplním po hrdlo. Pak už je to osud prostě tankovat se mosí ikdyž jsou na tabuli EURa místo korunek
CMC 096
Mondeo 1,8TD, Trend, 6/99, Turnier, vzd.filtr JR
Škoda 136 pickup 50kW 1993
Uživatelský avatar
Hokky
*****
*****
 
Příspěvky: 811
Registrován: pát zář 05, 2003 7:42,0
Bydliště: Trutnovsko - Batňovice

Příspěvekod Miloš » stř led 28, 2004 20:15,0

Toty: vyzkouset jsem to urcite tenkrat mohl, ale vzal jsem jen za 200,- protoze vic mi po lyzovani nezbylo :) lyzovani je drahy. Pro ostatni, ktery mi to urcite budou chtit napsat: na kartu jsem vzit taky nemohl, protoze ji na lyzovani neberu, pac se bojim, ze vsechno ztratim. Ale presto mam vyzkouseny, kolik se do MOJI nadrze vejde. Mel jsem ji uz celou venku, rovnal jsem ten kryci plech a nadrz cistil. Bylo tam po asi 90,000 km dost svinstva, vody a kalu. Do nadrze jsem onehda nandal 65litru ( presne 20l kanystr doma a pak 45l u pumpy. Natahnout naftu do filtru neni zas takovy problem, musi se stridat kratke startovani a rucni pumpovani pumpou na filtru nafty. Kdyz se rucne pumpuje, musi byt ZAPNUTE zapalovani. Vetsinou to tak napopate blafne.
Miloš
****
****
 
Příspěvky: 489
Registrován: pát zář 05, 2003 21:41,0

Příspěvekod Vonty » stř led 28, 2004 20:26,0

ja si m yslim ze je tem rezerva tak na 5 litru coz pri klidne jizde urcite na 50 km staci...nikdy jsem nezkousel vic...jen proste jezdim dokud nejedu kolem nejake Shellky :D
CMC 019
1998,1.8i,CLX,Hatchback
Uživatelský avatar
Vonty
***
***
 
Příspěvky: 161
Registrován: čtv zář 04, 2003 13:53,0
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod petrsa » stř led 28, 2004 22:10,0

to No Respect:
S tím palubním počítačem to nevyhraješ. Dikuze již probíhala a je na jiném místě a z vlastní zkušenosti mohu říci, že bys musel vyměnit i palivoměr v nádrži, jestliže ti ukazuje současný nepřesně. Ukazatel paliva a počítač berou napětí ze stejného konektoru na palivoměru a jestliže ten dává nepřesné informace, tak nepomůže než jeho výměna za typ dělaný pro mondea s počítačem-ten dává přesné hodnoty napětí pro ukazatele. Já si dodával počítač sám a dojezdové hodnoty v km jsou při plné nádrži neznámé a začíná ukazovat až zhruba od 3/4 nádrže, ale nedá se tomu přesně věřit :(
CMC 020 (Ford Mondeo Club)
Mondeo MkI 1.8 16V Ghia, 1995, combi - prodáno
Opel Omega Caravan CD, 2.5DT - R6 z Bavorska, 2000 + Peugeot 206, 1.9D XR Presence, 2001,
Uživatelský avatar
petrsa
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1972
Registrován: pát zář 05, 2003 7:59,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Martin » čtv led 29, 2004 0:42,0

Přesně jak píše Petrsa, moje zkušenost je, pal. počítač ukazoval dojezd 40 Km a do nádrže se vešlo 61l (průměr ukazoval 9,3l ). Tu benzínku znám, tankuju tam často a když už auto cukalo (Mk 1 bez PP) vešlo se 62l. Hladové oko mi začíná svítit cca při dojezdu 80Km a to je ta správná chvíle, začít se koukat kdepak je benzínka....auto k pumpě netlačím, jednou když mi došel benzín, jsem zašel k Aralu a koupil ho i s kanďákem, možná si na tu reklamu vzpomenete.........
CMC 007
Mondeo 2.5 V6 Ghia, 1997, combi
Uživatelský avatar
Martin
****
****
 
Příspěvky: 235
Registrován: pát zář 05, 2003 0:52,0
Bydliště: Praha 4

Příspěvekod Vonty » čtv led 29, 2004 8:05,0

tak tos byl ty? :lol: ale nebylo to s jinym autem?
CMC 019
1998,1.8i,CLX,Hatchback
Uživatelský avatar
Vonty
***
***
 
Příspěvky: 161
Registrován: čtv zář 04, 2003 13:53,0
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Martin » čtv led 29, 2004 8:12,0

nebyl :wink: , ale jak jsem si to tak šinul po silnici s tím modrým Araláckým kanďákem v ruce, tak jsem si tak připadal (no, připadal jsem si ještě i jinak a tak teď tankuju raděj dřív :lol: )
CMC 007
Mondeo 2.5 V6 Ghia, 1997, combi
Uživatelský avatar
Martin
****
****
 
Příspěvky: 235
Registrován: pát zář 05, 2003 0:52,0
Bydliště: Praha 4

Příspěvekod Klokan » čtv led 29, 2004 10:45,0

Jediny plovak, ktery ukazuje presne je v Ghia. Objednal jsem si jej v Olomouci a tak jsem si pro nej jel. Kdyz mi jej ukazal, nebyl pro Ghia. Musi tam byt vic nez 2draty. No a nakonec z nej vylezlo, ze plovak pro TD Ghia ani v nabidce nema. No tak jsem se aspon projel :evil: (120km)
CMC 029
Mondeo combi Trend 1.8TD mkII 2000
Klokan
**
**
 
Příspěvky: 78
Registrován: pát zář 05, 2003 7:41,0
Bydliště: Bruntál

Další

Zpět na Mondeo MK I-III - Palivo, spotřeba + vše o LPG

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník