Zapojení rádia

Příspěvekod Profesor » sob pro 29, 2007 0:35,0

ybznek píše:leos.kosina: Já bych to teda zapojoval na L+- a R+-.

To bys moc nepochodil to je pro CDDJ a opět se aktivuje datově od changeru :?
FOCUS, 1,6 74kW, Hatchback, r.v. 2006, TREND + / climatronic / SPDS / K&N - in box / Morel / BTHF - voice control cz /
CITROEN SAXO 1,1 / 44kW ? / 2003 - NOVEJ - jako správnej citron ŽLUTEJ - výměna za Peugeot Biper - pojízdná dílna/
Vše pryč nahrazeno KUGA 1,6 STline - úpravy probíhají
Uživatelský avatar
Profesor
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1443
Registrován: úte dub 03, 2007 14:35,0
Bydliště: PRAHA 10

Příspěvekod ybznek » sob pro 29, 2007 0:41,0

Profesor: Tak to se omlouvám za chybné rady. Dneska mi to už nemyslí, radši půjdu spát.

(Ikdyž přemýšlím, jestli to co píšeš neplatí pro rádia bez AUX?)

Pro ty, co ovládají cizí jazyky:
http://www.ffclub.ru/forum/index.php?sh ... 13347&st=0
CMC 666
Ford Mondeo MkIII 2.0 TDDi, 85 kW, r.v. 2001, ambiente, hatchback (konečně opět pojízdné :-))
Uživatelský avatar
ybznek
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 1181
Registrován: sob pro 17, 2005 16:48,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod leos.kosina » sob pro 29, 2007 0:45,0

tak dík chlapi, teď je mi už všechno úplně jasný !!!
CFC 665
Ford Focus 1.6i 16V 74kW (100k) Trend, r.v. 2006, Combi
leos.kosina
Junior
Junior
 
Příspěvky: 9
Registrován: čtv bře 08, 2007 20:24,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod Profesor » sob pro 29, 2007 1:01,0

ybznek píše:Profesor:

(Ikdyž přemýšlím, jestli to co píšeš neplatí pro rádia bez AUX?)



Ne, rádio bez AUX pouze nemá zapojené ty odpovídající svorky, zapojení je odlišeno ještě pomocí barevného značení (výbava + země původu auta) to jsem ale nezkoumal. U rádia s AUX se CDDJ aktivuje dvojím stisknutím CD, při nepřítomnosti changeru ti rádio napíše " NO CDDJ " a aby to bylo komplikovanější tak při instalaci RSE [ multimediální centrum ] se to zase trochu liší :shock: :shock: :shock: :mrgreen:
FOCUS, 1,6 74kW, Hatchback, r.v. 2006, TREND + / climatronic / SPDS / K&N - in box / Morel / BTHF - voice control cz /
CITROEN SAXO 1,1 / 44kW ? / 2003 - NOVEJ - jako správnej citron ŽLUTEJ - výměna za Peugeot Biper - pojízdná dílna/
Vše pryč nahrazeno KUGA 1,6 STline - úpravy probíhají
Uživatelský avatar
Profesor
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1443
Registrován: úte dub 03, 2007 14:35,0
Bydliště: PRAHA 10

zapojení AUX

Příspěvekod leos.kosina » ned led 06, 2008 20:29,0

takže jsem se odhodlal vyjmout rádio a pokusil jsem se vyfotografovat zapojení konektoru pro AUX. Chtěl bych to jenom s vámi zkonzultovat. Takže zapojení AUX jsou šipkami označené vodiče bílý s šedým pruhem,bílý s fialovým pruhem a černý ?

Díky za konzultaci !

[img]http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=212821
CFC 665
Ford Focus 1.6i 16V 74kW (100k) Trend, r.v. 2006, Combi
leos.kosina
Junior
Junior
 
Příspěvky: 9
Registrován: čtv bře 08, 2007 20:24,0
Bydliště: Brno-venkov

Re: zapojení AUX

Příspěvekod Profesor » ned led 06, 2008 21:20,0

leos.kosina píše:... a pokusil jsem se vyfotografovat zapojení konektoru pro AUX. Chtěl bych to jenom s vámi zkonzultovat. Takže zapojení AUX jsou šipkami označené vodiče bílý s šedým pruhem,bílý s fialovým pruhem a černý ?


Barevné značení odpovídá černý GND čili ZEM pin 6, BÍLÁ/fial - Levý kanál pin 5, BÍLÁ/šedá - Pravý kanál pin 11 :idea: Na té fotce to nevypadá, ale jsou ty pruhovaný ve druhý řadě :?: té malé bílé kostky :wink:
FOCUS, 1,6 74kW, Hatchback, r.v. 2006, TREND + / climatronic / SPDS / K&N - in box / Morel / BTHF - voice control cz /
CITROEN SAXO 1,1 / 44kW ? / 2003 - NOVEJ - jako správnej citron ŽLUTEJ - výměna za Peugeot Biper - pojízdná dílna/
Vše pryč nahrazeno KUGA 1,6 STline - úpravy probíhají
Uživatelský avatar
Profesor
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1443
Registrován: úte dub 03, 2007 14:35,0
Bydliště: PRAHA 10

Příspěvekod leos.kosina » ned led 06, 2008 21:51,0

souhlasím, pokud horní řadu kontaktů nepopsaného konektoru http://www.erta.ru/base/ford/6000cd_aux.shtml
označíš zleva doprava 1-6 a spodní řadu stejně7-12 je na 5-bílý s fial.pruhem, na 6-černý a na 11-bílý s šedým pruhem
CFC 665
Ford Focus 1.6i 16V 74kW (100k) Trend, r.v. 2006, Combi
leos.kosina
Junior
Junior
 
Příspěvky: 9
Registrován: čtv bře 08, 2007 20:24,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod Profesor » ned led 06, 2008 22:07,0

No on tady někdo vyhrožoval s předsevzetím do nového roku, že sem dá to moje schéma co jsem mu poslal, že Ybzzzzzzzzz :?:
FOCUS, 1,6 74kW, Hatchback, r.v. 2006, TREND + / climatronic / SPDS / K&N - in box / Morel / BTHF - voice control cz /
CITROEN SAXO 1,1 / 44kW ? / 2003 - NOVEJ - jako správnej citron ŽLUTEJ - výměna za Peugeot Biper - pojízdná dílna/
Vše pryč nahrazeno KUGA 1,6 STline - úpravy probíhají
Uživatelský avatar
Profesor
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1443
Registrován: úte dub 03, 2007 14:35,0
Bydliště: PRAHA 10

pokračování AUX

Příspěvekod leos.kosina » ned úno 03, 2008 22:58,0

po odmontování schránky u spolujezdce jsem našel konektor pro připojení AUX http://www.hook.webz.cz/aux_konektor.jpg - otázka - kde se dá sehnat protikus konektoru ?

na stejném svazku se nachází ještě jeden konektor http://www.hook.webz.cz/neznamy_konekt.jpg
nevíte někdo náhodou, co se na něho připojuje

Díky za odpověď
CFC 665
Ford Focus 1.6i 16V 74kW (100k) Trend, r.v. 2006, Combi
leos.kosina
Junior
Junior
 
Příspěvky: 9
Registrován: čtv bře 08, 2007 20:24,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod Profesor » pon úno 04, 2008 2:25,0

:arrow: leos.kosina: Pokud je ten "nevíte někdo náhodou, co se na něho připojuje" opravdu ve svazku jdoucího od rádia tak by to mohlo být toto - phone audio +; -; mute - zkkrátka HF (ale tam mi chybí napájení) do kastlíku bývá také uschován vypinač Air pytlíku spolujezdce (ale tam mě zase mate barva toho konektoru a vodičů) :? nezkoumal jsi kam to vede :?: :?: :?:
Co se týká AUX přípravy, na konec toho konektoru se nacvakne zásuvka 3,5ka Jack, v kastlíku se vylomí záslepka a tam se to všechno zacvakne. Dá se to koupit jako ND, nebo zkusit vrakoviště :wink:
FOCUS, 1,6 74kW, Hatchback, r.v. 2006, TREND + / climatronic / SPDS / K&N - in box / Morel / BTHF - voice control cz /
CITROEN SAXO 1,1 / 44kW ? / 2003 - NOVEJ - jako správnej citron ŽLUTEJ - výměna za Peugeot Biper - pojízdná dílna/
Vše pryč nahrazeno KUGA 1,6 STline - úpravy probíhají
Uživatelský avatar
Profesor
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1443
Registrován: úte dub 03, 2007 14:35,0
Bydliště: PRAHA 10

Příspěvekod Bošek » pát bře 06, 2009 21:14,0

Zdravím všechny, potřeboval bych poradit s vypínáním rádia.
V Golfu, co jsem měl předtím, se mi rádio (originál SYMPHONY s CD/mp3 pro Škoda Octavia Tour) po vyndání klíčku samo vypínalo
a teď ve Focusu ho musím vypínat růčo. Máte to i u orig. rádií pro Ford taky tak? Jde to nějak propojit se spínačkou u klíčku?

A ještě jeden dotaz - vím, že jste tu řešili už dřív ovládání pod volantem:
nešlo by ty dráty od ovládání prostě nějak přímo nacvaknout do rádia, aniž bych sháněl nějaký konektory nebo redukce?
Focus, 1,8i 16V 85, Kombi, r.v. 2000, Turnier
Uživatelský avatar
Bošek
Junior
Junior
 
Příspěvky: 8
Registrován: stř úno 25, 2009 21:39,0

Příspěvekod DR » pát bře 06, 2009 21:26,0

Bošek: originál fordí rádia mívala hodinový interval - 1 hod povypnutí zapalování se zapnuté rádio samo vyplo.

Co se týká DO, nešlo. Je to ovládané seriově spínanými rezistory, v cestě je ještě převodník. Tedy, zapojit napřímo by to nějak šlo, ale nefungovalo by to - a to by ti asi vadilo, co?
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod Bošek » pát bře 06, 2009 21:32,0

To DR: :lol: to jo, to by asi vadilo :D dík za radu, ten hodinový interval vyzkouším
Focus, 1,8i 16V 85, Kombi, r.v. 2000, Turnier
Uživatelský avatar
Bošek
Junior
Junior
 
Příspěvky: 8
Registrován: stř úno 25, 2009 21:39,0

Příspěvekod Profesor » sob bře 07, 2009 0:40,0

:arrow: Bošek: U já to rádio normálně po vypnutí klíčku zdechne, pokud ho ale při vypnutém klíčku zapnu růčo - tak najede v hodinovém módu, je třeba ovšem podotknout že mám novější model origo rádia. 8-)
FOCUS, 1,6 74kW, Hatchback, r.v. 2006, TREND + / climatronic / SPDS / K&N - in box / Morel / BTHF - voice control cz /
CITROEN SAXO 1,1 / 44kW ? / 2003 - NOVEJ - jako správnej citron ŽLUTEJ - výměna za Peugeot Biper - pojízdná dílna/
Vše pryč nahrazeno KUGA 1,6 STline - úpravy probíhají
Uživatelský avatar
Profesor
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1443
Registrován: úte dub 03, 2007 14:35,0
Bydliště: PRAHA 10

Příspěvekod Růžička » sob bře 07, 2009 11:59,0

To dělá i poměrně obstarožní (origo) model, který mám já.
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod Profesor » sob bře 07, 2009 13:56,0

:arrow: Bošek: Pokud je tomu tak jak píše Růžička máš v případě origo rádia něco špatně. To něco je napájení, pochybuji že by staré Fordí rádio mělo učícíse systém spouštění, tedy možnost nastavit zapnutí s nebo bez klíčku pomocí naprogramování této funkce. V Tvém případě bude na 99% zapojen klíčkový + rádia na + baterie :idea:
FOCUS, 1,6 74kW, Hatchback, r.v. 2006, TREND + / climatronic / SPDS / K&N - in box / Morel / BTHF - voice control cz /
CITROEN SAXO 1,1 / 44kW ? / 2003 - NOVEJ - jako správnej citron ŽLUTEJ - výměna za Peugeot Biper - pojízdná dílna/
Vše pryč nahrazeno KUGA 1,6 STline - úpravy probíhají
Uživatelský avatar
Profesor
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1443
Registrován: úte dub 03, 2007 14:35,0
Bydliště: PRAHA 10

Příspěvekod Bošek » pon bře 09, 2009 20:21,0

:arrow: Profesor: Asi jsem to napsal s tím origo trochu blbě, je sice originální,
ale pro Škodu Octavia. Včera mi při jízdě zničehonic vyplo a pak jsem si uvědomil,
že jsem na závorách chcípnul motor a byla to asi hodina potom, takže šetřící mód funguje.
V elektrice se kvůli tomu moc hrabat nechci a nejspíš si na to ruční vypínání po chcípnutí auta prostě zvyknu :lol: .

Dík za rady
Focus, 1,8i 16V 85, Kombi, r.v. 2000, Turnier
Uživatelský avatar
Bošek
Junior
Junior
 
Příspěvky: 8
Registrován: stř úno 25, 2009 21:39,0

Příspěvekod Profesor » pon bře 09, 2009 23:00,0

:arrow: Bošek: Tak v tom případě je to asi blbě zapojený, ale v pravdě netuším zda je možná náhrada F za Š, OEM komunikace je systémová záležitost a pokud nějaký signál chybí nemusí takové rádio pracovat správně ani při dobrém zapojení. :idea:
FOCUS, 1,6 74kW, Hatchback, r.v. 2006, TREND + / climatronic / SPDS / K&N - in box / Morel / BTHF - voice control cz /
CITROEN SAXO 1,1 / 44kW ? / 2003 - NOVEJ - jako správnej citron ŽLUTEJ - výměna za Peugeot Biper - pojízdná dílna/
Vše pryč nahrazeno KUGA 1,6 STline - úpravy probíhají
Uživatelský avatar
Profesor
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1443
Registrován: úte dub 03, 2007 14:35,0
Bydliště: PRAHA 10

Příspěvekod Bošek » úte bře 10, 2009 21:04,0

:arrow: Profesor: hlavně že to pěkně hraje ne? 8-)
Teď , když tak koukám na to, co odpovídám, připadá mi, že jsem spíš línej něco hledat
a šťourat se v elektrice. Hm asi budu... :), ale dík za rady.
Focus, 1,8i 16V 85, Kombi, r.v. 2000, Turnier
Uživatelský avatar
Bošek
Junior
Junior
 
Příspěvky: 8
Registrován: stř úno 25, 2009 21:39,0

Příspěvekod chroustal » sob dub 25, 2009 14:57,0

Zdravím. Prosím o radu.
Opět mi nějak nefunguje zapojení autorádia. Mám pocit, že mi asi nejde proud od spínací skříňky. Stálý + v pohodě funguje, ale rádio hraje pouze když ho spojím i s tím kabelem od spínačky. Do rádia pak jde ale pořád proud. Nevím, jestli je někde přerušený ten kabel od spínačky, nebo v tom je něco jiného. A opět to má vliv na vyhřívání zadního okna. Když ty dva kabely nejsou propojené, tak nefunguje.
Ford Focus 1.4i 16V 55kW (75k) , r.v. 1999, 5-dv. hatchback
Uživatelský avatar
chroustal
**
**
 
Příspěvky: 58
Registrován: čtv kvě 08, 2008 0:33,0
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Focus - Rádio, audio

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník