Termostat

Příspěvekod prochybike » pon led 09, 2006 15:34,0

ja to mam s topenim uplne stejny trva to docela dlouho nez se clovek ohreje a kdyz jedu jen nakoupit kousek do mesta tak sem rad, ze mam garaz jinak bych asi umrznul :D
Ford Focus Combi 1.8tddi 66kW, Ghia, 1999, 180tis Km
Uživatelský avatar
prochybike
Junior
Junior
 
Příspěvky: 3
Registrován: úte led 03, 2006 19:02,0
Bydliště: Hořovice

Teplota

Příspěvekod Dave69 » ned úno 05, 2006 21:02,0

Jsem na rozpacích, jestli termostat zlobí nebo ne. Topí mi tak po 5 km, ale žádný zázrak. Ručička teploměru se drží na středu pole, ale minulý týden se mi stalo v mrazu -20 st., že po zastavení a na volnoběh začala teplota klesat. Napadlo mě, že třeba úplně nezavírá? Pomýšlím na výměnu, ale nevím jak vypustit chlazení a jak potom odvzdušnit. Poradí někdo?
Focus 1,8 TDDi Combi 66kW, 2003
Dave69
*
*
 
Příspěvky: 27
Registrován: ned úno 05, 2006 20:55,0
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvekod rallyfan » ned úno 05, 2006 22:42,0

na spodu chladiče je vypouštěcí šroub,tama to vypustíš.
Při plnění to naliješ po risku max nastartuješ a necháš to zahřát a během toho párkrát protočíš motor,hlídáš si hladinu vody a postupně dolíváš.
Ford focus r.v.99 2.0i 16V Trend
Uživatelský avatar
rallyfan
*
*
 
Příspěvky: 33
Registrován: úte pro 13, 2005 23:06,0
Bydliště: Zlín

Termostat

Příspěvekod Růžička » pon úno 06, 2006 7:20,0

To Dave69 : Než se do toho pustíš, osahej si po studeném startu hadice (viz výše), ať neděláš zbytečnou práci. Pokud jsi měl v popsaném stavu zapnuté topení s ventilátorem, skutečně to mohlo motor ochladit. On totiž odpadního tepla zvlášť při volnoběhu skutečně nemá zrovna na rozdávání.
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Diky

Příspěvekod Dave69 » pon úno 06, 2006 21:59,0

Osahat jsem zkoušel, hadice se mi zdály studené, ale dnes při cestě cca 160 km teplota zakolísala asi dvakrát za jízdy, a topení se zdá chvíli topí krásně a chvíli bídně. Fakt nevim. Stará dobrá felda 1,3 MPI topila jako drak...
Focus 1,8 TDDi Combi 66kW, 2003
Dave69
*
*
 
Příspěvky: 27
Registrován: ned úno 05, 2006 20:55,0
Bydliště: Ceske Budejovice

termostat

Příspěvekod fukdes » stř úno 15, 2006 18:43,0

Dnes som bol v servise,nakolko sa mi stracala kvapalina.Nastastie islo len o vymenu gumoveho tesnenia pod termostatom.Nic zvlastne.Prekvapenie nastalo ked mi mechanik vypustal vodu,z celeho systemu vytieklo necele 2 litre!!! a pri tom v nadrzke pred vypustenim som mal po rysku max.
Je to mozne??? aj mechanik krutil hlavou.Nieco ostalo v bloku,ale kde sa vytratil zbytok?Nechapem, ved v celom systeme je 6.5l. S tymi dvoma litrami v chlad.systeme som jazdil skoro mesiac .Je to mozne??? aby to motor vydrzal a nezadrel sa? Teraz slape ok olej nebere.

A este jedna vec ,preco po ohriati motora(riska teplomera v strede na palubovke) termostat neotvori???.Hadica od termostatu je studena. Az po nejakom case cca 4-5km som zastavil a vtedy az termostat otvoril.
Neviem ma to tak byt,alebo ho mam dat vymenit? Ako je to u Vas ?
Dakujem.
Naposledy upravil fukdes dne pát úno 24, 2006 11:02,0, celkově upraveno 2
Focus 1.8 TDDi, 66kw,Kombi-Trend,r.v.2001
fukdes
*
*
 
Příspěvky: 10
Registrován: čtv lis 03, 2005 20:29,0
Bydliště: Martin/SK

Příspěvekod Jenicek » čtv úno 16, 2006 11:42,0

fukdes: Nastav si podpis, jak určují pravidla http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?t=1048 a jak máme všichni a nemusíš nic dodávat. Tam se navíc dozvíš, že se nedávají dva příspěvky pod sebe, ale používá se funkce edit.
CMC 117
Mondeo MK1 1.6i 16V L1F, 1996, combi, LPG seq. Magic 2
Uživatelský avatar
Jenicek
****
****
 
Příspěvky: 274
Registrován: pát lis 14, 2003 20:34,0
Bydliště: Praha 5

Příspěvekod m@ko » sob úno 17, 2007 1:17,0

kde vo svojom focuse najdem termostat? nemam k nemu takmer ziadnu dokumentaciu a som uplny laik, vobec neviem kde to mam hladat
Ford Focus, 1.6 16V 74kW GHIA, hathback, r.v. 2000, man. klima, pal. pocitac, el. predne aj zadne okna, kozeny interier
m@ko
**
**
 
Příspěvky: 71
Registrován: pon úno 12, 2007 22:50,0

Příspěvekod rastislavz » čtv úno 22, 2007 8:23,0

No na mojom benzíne sa mi tiež zdá že ohrievanie nieje také účinné ako npr. na Felícii 1.6. Teda maximálna teplota ktorú to vyprodukuje sa mi zdá byť nedostatočná keď chcete rýchlo zohriať interiér, ale v podstate na udržanie príjemnej atmosféry ani vyššia netreba...
Focus, 1.8i 16V, Combi, r.v. 1999, Ghia
rastislavz
*
*
 
Příspěvky: 14
Registrován: pon úno 19, 2007 10:37,0

termostat

Příspěvekod mysch071 » pát úno 23, 2007 18:41,0

Termostat je za alternátorem.Najdete ho když půjdete po spodní hadici od chladiče. Pouští vodu do motoru. Je to uplně opačně než jinde.
CFC 541
Ford Focus 1.6i 16V 74kW (100k) Comfort, r.v. 2000, 5-dv. hatchback, insignie černá.
Uživatelský avatar
mysch071
Junior
Junior
 
Příspěvky: 6
Registrován: sob srp 12, 2006 12:14,0
Bydliště: Ostrava

záhadna činnost termostu

Příspěvekod koza1970 » úte úno 03, 2009 18:53,0

To já mám chuťovku. Před třemi měsici mě začala kolísat ručička teploměru a auto znatelně méně topilo (auto jsem kupoval nové takže to dokážu porovnat). Říkám si je to jasné nefunkční termostat. Auto jsem dal do značkového servisu Ford. Následovala výměna termostatu,který mimochodem stojí 1400,- Kč protože se jedná o kompaktní díl včetně příruby který se nedá rozdělat. Při výměně mi rozřízli hnací řemen (plně funkční bez známek opotřebení, mám najeto asi 50 000) v ceně 1200,- prý to nešlo sundat a podle výhradního dodavatele Ford se musí vyměnit při každé demontáži. :oops: Zaplatil jsem 4500 za výměnu termostatu, abych následně zjistil, že zavada nebyla odstraněna. Po dalším přistavení moje auto strávilo dalších 7 dnů v servise. Zkoušeli vše nenašli nic. Termostat neustále propoušti vodu do velké okruhu, ručička teploměru se skoro nezvedá topení vlažné.Odpojili kabel od termostatu který předává informace ŘJ a zpět (termostat by měl fungovat jen mechanicky) taky nezabralo. Přehráli software ŘJ - nic. Tak jsem se naštval a zakryl jsem polovinu chladiče papírem a ono to pomohlo :lol: Ručička teploměru po 4km vyskočí na střed teploměru a drží celou jízdu jako přibitá. No nic zatím jezdím s kartonem papíru (jak se škodárnou) na kapotě než soudruzi ve fordu něco vymyslí :( Jo zapoměl jsem dodat, že už dva roky jezdím na LPG a vše OK. Kdyby někoho něco napadlo čím by to mohlo byt dejte vědět. Dik
C-MAX, 1,6 Ti-VCT 85KW, MPV, r.v. 2005, Ghia
koza1970
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: ned úno 01, 2009 9:40,0

Příspěvekod Růžička » stř úno 04, 2009 7:36,0

To Tě ten karton přišel dost draho...
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod Bošek » stř bře 04, 2009 23:37,0

Taky mě překvapilo, jak Focus málo topí, předtím jsem měl Golfa a je to fakt rozdíl.
V příručce od Etzolda jsem četl, že to může být způsobené i menší hladinou
chladící kapaliny, tak jsem to dneska dolil na horní rysku, ale nic moc.
Karton na celou horní mřížku jsem dal hned, jak mě začly zábst nohy,
vzdálenost ohřátí motoru je opravdu poloviční.

Teplo v interiéru zatím řeším tak, že zapnu cirkulaci vzduchu. Myslím,
že to pomáhá, ale při vyšší vlhkosti se potí okna.
Focus, 1,8i 16V 85, Kombi, r.v. 2000, Turnier
Uživatelský avatar
Bošek
Junior
Junior
 
Příspěvky: 8
Registrován: stř úno 25, 2009 21:39,0

Příspěvekod Růžička » čtv bře 05, 2009 7:25,0

To se divím, obzvlášť u benzíňáka. Já si na topení určitě nestěžuju.
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod rs » čtv bře 05, 2009 14:53,0

U mně taky topení v poho i bez kartonu. :wink:
CFC 135
Focus 1.6 16V Ghia kombi, MT, 2000
Toyota Carina E kombi 1.6 16V, MT, 1997
Uživatelský avatar
rs
**
**
 
Příspěvky: 53
Registrován: sob úno 19, 2005 17:18,0
Bydliště: Morava

Příspěvekod Don » čtv bře 05, 2009 15:00,0

I já se letos v zimě potýkal s tím, že mi Focus začal málo topit. Nakonec začal hodně houpat termostat a tak jsem ho vyměnil. Auto se rychleji zahřeje na provozní teplotu, takřka ihned začíná topit a klesla mi i spotřeba.
A to vše stálo 188 Kč, za origo termostat od Fordu.
CFC 271
Ford Focus 1.6 16V (100k) Ambiente r.v. 2001, 4 dv. sedan
Uživatelský avatar
Don
***
***
 
Příspěvky: 106
Registrován: úte črc 04, 2006 18:02,0
Bydliště: Jizerské hory

Re: Termostat

Příspěvekod mysacek35 » úte led 05, 2016 23:19,0

Mam c-maxe 1,8 benzin plyn po svátcích jsem začal jezdit do práce a jehla teplota se skoro ze 60 nezvedla topí to docela dost jen někdy po nastartování a ujetí asi 200m při zastavení na stovce auto chcipne a nechce nastartovat voda zamrzla v nádobě není.koukal jsem ze se prodávají termostatu za 350 a ves.to se neda normálně vyměnit?nevim čím to muže byt. Komutex@seznam.cz díky za radu.
mysacek35
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: úte led 05, 2016 23:10,0

Předchozí

Zpět na Focus - Klimatizace, topení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron