Podvozek - problemy, klepani, vibrace

Příspěvekod štíreček » úte bře 24, 2009 17:29,0

Schovej si jich pro jistotu víc, protože ty silentbloky vzadu se nedají sehnat v náhradě, takže jedině od forda, ale ten je prodává jen s těma ramenama a že je jich tam dost, ti psát nemusím. Suma sumárum kolem 20tis jen materiál.
Ford C-max 1,6TDCI 80kW DPF 2008 Obrázek
http://stirecek.rajce.idnes.cz/Novy_For ... DCI_sport/
http://moje.auto.cz/stirecek1/ford-c-max-1.html
Ford focus, 1,8TDDI 66kW, combi, r.v. 28.11.2002, provoz 2003,trend. - protiúčet 2009
Ford escort 1,8d combi r.v.1993-prodáno 2005
Uživatelský avatar
štíreček
****
****
 
Příspěvky: 424
Registrován: čtv pro 27, 2007 22:26,0
Bydliště: Hodonín

Příspěvekod SamuelG » úte bře 24, 2009 22:33,0

Taky už jsem se na to díval na Auto Kelly a tam to jinak než komplet rameno taky nemaj. No já se přiznám, mám svého technika co dělá v Mercedesu a doma má jako "Hodně zažranej" koníček svojí dílnu a dělá i na sebe a tam to auto vozim. pravidelně prohlídne, zkontroluje a pak řešíme závady. No a materiál bere za nákupku a práce ho baví, takže za ni chce minimum. Dopředu informuju, že veškeré jeho údržby byly naprosto super do dvou dnů ( většinou víkend ) a že už nemám nikomu dávat číslo, už má těch lidí na servis moc :)
CFC 1275
Ford Focus 1.8i 16V 85kW (115k) Ghia, r.v. 1999, Combi
SamuelG
Junior
Junior
 
Příspěvky: 7
Registrován: úte bře 03, 2009 10:00,0

Příspěvekod štíreček » stř bře 25, 2009 18:27,0

Já telefon nepotřebuju :lol: ale dík. Jsem taky spokojený a víc než den jsem auto u toho svého technika neměl, pokud ano, nabídl náhradní vůz. A když jsem měl naražený disk a nějak se zpozdila oprava, tak jsem měl půjčenou celou sadu jejich kol, abych nemusel v létě jezdit na zimních. Tak jsem si to pořádně užíval a gumy jsem vrátil až za měsíc a docela dostaly zabrat :lol: :lol: :lol:
Ford C-max 1,6TDCI 80kW DPF 2008 Obrázek
http://stirecek.rajce.idnes.cz/Novy_For ... DCI_sport/
http://moje.auto.cz/stirecek1/ford-c-max-1.html
Ford focus, 1,8TDDI 66kW, combi, r.v. 28.11.2002, provoz 2003,trend. - protiúčet 2009
Ford escort 1,8d combi r.v.1993-prodáno 2005
Uživatelský avatar
štíreček
****
****
 
Příspěvky: 424
Registrován: čtv pro 27, 2007 22:26,0
Bydliště: Hodonín

Příspěvekod SamuelG » čtv bře 26, 2009 0:35,0

Tak si říkám, chodí někdo vůbec do autorizovaného servisu ????
CFC 1275
Ford Focus 1.8i 16V 85kW (115k) Ghia, r.v. 1999, Combi
SamuelG
Junior
Junior
 
Příspěvky: 7
Registrován: úte bře 03, 2009 10:00,0

Příspěvekod štíreček » úte bře 31, 2009 16:26,0

Do forda se co nevidět chystám na rozvody, chtějí za to 5600Kč. Ten můj technik je sice levnější, ale pořád tvrdí, že u tddi se mění po 60tis km, 150tis je prý až na tdci, ale ve fordu se ptali jen na rok výroby a tvrdili mi 150tis km. Rozvodové sady mají u autokelly kolem 1700Kč a prý záruka je podle toho, jakou uvádí výrobce vozu. Když jsem jim řekl, že výrobce uvádí 150tis km, tak se mi tam všichni vysmáli :lol: :lol: :lol: Je ale fakt, že jsem zatím neviděl nebo neslyšel o fordovi, který tolik najel na jedny rozvody.
Ford C-max 1,6TDCI 80kW DPF 2008 Obrázek
http://stirecek.rajce.idnes.cz/Novy_For ... DCI_sport/
http://moje.auto.cz/stirecek1/ford-c-max-1.html
Ford focus, 1,8TDDI 66kW, combi, r.v. 28.11.2002, provoz 2003,trend. - protiúčet 2009
Ford escort 1,8d combi r.v.1993-prodáno 2005
Uživatelský avatar
štíreček
****
****
 
Příspěvky: 424
Registrován: čtv pro 27, 2007 22:26,0
Bydliště: Hodonín

Příspěvekod Růžička » stř dub 01, 2009 6:27,0

Tak já Ti o jednom povím. Mám najeto 149k a jsem objednaný na výměnu po velikonocích.
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod štíreček » stř dub 01, 2009 16:40,0

No právě proto se chystám k fordům, i když tolik už s tím asi nenajedu, uvidíme. To jsi najel od nuly, jsi první majitel?
Ford C-max 1,6TDCI 80kW DPF 2008 Obrázek
http://stirecek.rajce.idnes.cz/Novy_For ... DCI_sport/
http://moje.auto.cz/stirecek1/ford-c-max-1.html
Ford focus, 1,8TDDI 66kW, combi, r.v. 28.11.2002, provoz 2003,trend. - protiúčet 2009
Ford escort 1,8d combi r.v.1993-prodáno 2005
Uživatelský avatar
štíreček
****
****
 
Příspěvky: 424
Registrován: čtv pro 27, 2007 22:26,0
Bydliště: Hodonín

Příspěvekod Růžička » stř dub 01, 2009 22:10,0

Já jsem z toho najel něco přes polovinu, byl to dovoz z Holandska.
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod štíreček » čtv dub 02, 2009 16:18,0

To ses nebál, že byl třeba stočený tachometr? Tady jak jsem kupoval to auto, tak mění rozvody automaticky bez ohledu na kilometry. Měl jsem tam 55tis, ale tuším říkal, že měnil jenom řemen. Teď mám 111tis km.
Ford C-max 1,6TDCI 80kW DPF 2008 Obrázek
http://stirecek.rajce.idnes.cz/Novy_For ... DCI_sport/
http://moje.auto.cz/stirecek1/ford-c-max-1.html
Ford focus, 1,8TDDI 66kW, combi, r.v. 28.11.2002, provoz 2003,trend. - protiúčet 2009
Ford escort 1,8d combi r.v.1993-prodáno 2005
Uživatelský avatar
štíreček
****
****
 
Příspěvky: 424
Registrován: čtv pro 27, 2007 22:26,0
Bydliště: Hodonín

Příspěvekod Růžička » sob dub 04, 2009 12:48,0

Inu - bál, ale ani já ani servis nenašel nic, co by tomu nasvědčovalo, tak jsem to risknul.
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod Don » ned dub 05, 2009 12:34,0

Já jsem týden po rozvodech. Mám najeto 133000km. Auto bylo koupeno v Německu, v autosalonu Ford, jako ukončený lízing, s pravidelně vyplňovanou serviskou, takže jsem počtu ujetých km věřil. Díly originál Ford, oprava v autoservisu Daihatsu. Když bych auto kupoval někde u nějakého Turka, nebo Poláka, tak bych asi počtu km na tachometru nevěřil, takhle ano. A taky asi není radno věřit některým dovozcům, kteří tacho stáčejí. Asi není nad to si auto dovézt sám.
CFC 271
Ford Focus 1.6 16V (100k) Ambiente r.v. 2001, 4 dv. sedan
Uživatelský avatar
Don
***
***
 
Příspěvky: 106
Registrován: úte črc 04, 2006 18:02,0
Bydliště: Jizerské hory

Příspěvekod Růžička » stř dub 15, 2009 6:55,0

Jsme sice s tématem malinko vedle, ale aby to neztratilo souvislost, dorazím to tady. Mám ke své radosti po výměně rozvodů. Konala se při stavu tachometru 150150. Jak už jsem psal, nemyslím si, že by bylo něco stočeno, ale určitě to nebylo míň. A starý řemen? Rozhodně nevypadal na úmrtí!
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod štíreček » stř dub 15, 2009 15:47,0

Růžička :arrow: ty jo, tak to jsi ještě 150kiláků přesáhl:-)
Já to hodím k fordovi, jak budu mít čas a doufám, že mě to už přežije. Ještě potřebuju naf. filtr, olej si měním sám, to mě taky čeká. Jo a dal jsem za masku ty původní diody, co mně zbyly, ještě jsem je nezapojil, ale jako denní je používat nebudu, to už by bylo moc. Jak bude čas, přidám foto. Zatím zdar a hodně km bez nehody!
Ford C-max 1,6TDCI 80kW DPF 2008 Obrázek
http://stirecek.rajce.idnes.cz/Novy_For ... DCI_sport/
http://moje.auto.cz/stirecek1/ford-c-max-1.html
Ford focus, 1,8TDDI 66kW, combi, r.v. 28.11.2002, provoz 2003,trend. - protiúčet 2009
Ford escort 1,8d combi r.v.1993-prodáno 2005
Uživatelský avatar
štíreček
****
****
 
Příspěvky: 424
Registrován: čtv pro 27, 2007 22:26,0
Bydliště: Hodonín

Příspěvekod Růžička » čtv dub 16, 2009 11:32,0

Jestli si olejový filtr měníš sám, tak se naftového neboj, ten je na výměnu ještě jednodušší.
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Řízení, přední náprava - problém s natočením volantu

Příspěvekod DanCZer » pát kvě 15, 2009 11:14,0

Zdravím všechny - jsem tu nový, tak doufám že se ptám správně a ve správném vláknu.
Doteď jsem jezdil kde čím od Audi A8L až po Škodovku 125L. Momentálně bez auta s tím, že "kradu" auto matce, či jejímu příteli. Ten si koupil nové a bude se Focuse zbavovat. Bohužel není příliš technický typ, takže se o údržbě z jeho strany nedá moc mluvit. Historii auta znám. - kupoval ho jako mírně jeté se 40 tis. km, dnes 153 tis. Rok výroby 2003, kombi, 1.8 TDDi.
Uvažuji, že bych ho od něj koupil, ale má několik much, u kterých bych rád slyšel Váš názor:
1) Před cca. rokem jsem s autem jel (řídil matčin přítel) a všiml jsem si, že při jízdě rovně je volant stále natočen cca. 30° doprava. Prý, že to začalo zlobit a že s tím musí do servisu. Tak jsem mu auto sebral a dojel na nejbližší pumpu - tlak v jedné pneu poloviční, než měl být, druhá také pod doporučenou hodnotou. Spraveno dofouknutím. Nyní se objevilo něco podobného, ale tlakem vzduchu v pneu to není. Při jízdě rovně je volant natočen doprava cca. 3° - 5° (prostě velmi mírně) a když se pustí volant, auto i tím směrem lehce táhne. Vyrovnat tento tah není problém jedním prstem. Subjektivně mám pocit, že držení stopy není tak stoprocentní jako dříve. Chci vzít auto na geometrii. K žádnému karambolu (např. najetí na obrubník) s autem nedošlo. Napadá mne jen nějaký výmol, kterých je po zimě všude dost.
2) Možná jsem si na auto zvykl, ale mám pocit, že "turbo zátah" je nějaký vlažnější - auto se na 170 rozjede bez problémů (test na něm. dálnici), ale přijde mi, že líněji, než před cca. 2 lety. Zaregistroval jsem, slabé pískání turba od cca. 1900 - 2500 ot/min motoru.
3) Spotřebu na dlouhých štrekách jsem měřil před dvěma lety a nepodařilo se mi dostat pod 6,3 litru na 100, při prázdném autě. Měřeno podle tankování na trase Praha - Mnichov- Penzberg a zpět). Pokud jsem jel v ČR na dálnici do 120 (tachometrových) a v Německu do 130, okresky do 90, vylezla mi průměrná spotřeba na 6,3l/100km. Když jsem při další cestě po stejné trase jel jako prase (cesta z Mnichova do Prahy za tři hodiny = rychlosti na německé noční dálnici stále tachometrových 160 - 170km/h, u nás max. kolem 140, 150), tak vyšla po natankování spotřeba 6,9. Opět prázdné auto.
4) Autorádio původní a stojí za houby - špatná citlivost. Nevím, zda je to typické pro forďácká rádia (neznám typové označení, ale jde o to s CD).

Vím, že body 2 až 4 nejsou o podvozku, ale bod 1 je nejpodstatnější, tak jsem to dal sem. Za případné chybné vložení dotazu se omlouvám.

Rád si poslechnu vaše názory - zda jsou takové mouchy na 6 let starém autě normální.
Focus 1.8 TDDi, 66kW, 2003
DanCZer
Junior
Junior
 
Příspěvky: 3
Registrován: čtv kvě 14, 2009 12:52,0

Příspěvekod rs » pát kvě 15, 2009 16:58,0

1) Geometrie - pokud neodstraní jistě minimálně napoví, jsou-li to opravdu jednotky ° mělo by to být seřízením odstraněno. Taky napoví vzorek pneumatik, ten vyxpadá jak, je OK?
4) Typické to nebude, postupem času znám tři forďácká rádia a no problem, není-li v menu snížená citlivost, šel bych nejprve po anténním kabelu.

K 2) a 4) se nevyjadřuju, nejsem ropák.
CFC 135
Focus 1.6 16V Ghia kombi, MT, 2000
Toyota Carina E kombi 1.6 16V, MT, 1997
Uživatelský avatar
rs
**
**
 
Příspěvky: 53
Registrován: sob úno 19, 2005 17:18,0
Bydliště: Morava

Příspěvekod DanCZer » pát kvě 15, 2009 17:30,0

->rs: Kola jsou tam teď cca měsíc letní, takže na tom nic neuvidím a předtím jsem to neřešil, protože nebyl důvod. Zkusím mrknout na zimní pláště.
To s tím rádiem je jasné - projít anténu. Šlo mi jen o to, zda slabá citlivost na signál nebyla vlastnost. Takže nebyla a tudíž bude nutno se povrtat v kabelu. :)
Focus 1.8 TDDi, 66kW, 2003
DanCZer
Junior
Junior
 
Příspěvky: 3
Registrován: čtv kvě 14, 2009 12:52,0

Příspěvekod štíreček » stř čer 10, 2009 17:44,0

DanCZer: Volant se dá lehce vyrovnat na geometrii, jen je třeba upozornit mechanika, že si přeješ mít volant rovně, protože někde dělají geometrii tak jak je a o volant se nezajímají. Jestli auto táhne do prava může to být gumou, pokud jsou nové a dělá to pořád, může to být vozovkou, sklání se mírně doprava, zkus to v protisměru :roll: a pak teda bych hledal chybu někde na autě. Jinak mám stejné auto a dlouhodobou spotřebu mám do šesti litrů, z toho polovinu najedu po městě. Po dálnici nejezdím, ale auto nešetřím. Dálkové po okrskách do 110tachometrových, jemné zacházení s plynem za 4,2 litru na sto. Turbo se dá vyčistit, s olejem já vydržím od výměny do výměny vůbec nedolévám, po svižné jízdě je třeba nechat trouchu schládnout turbo 3-5 min na volnoběh nebo před cílem cesty jet trochu normálně :lol: S rádiem Ti neporadím, ale jinak naprosto bezproblémový vůz.
Ford C-max 1,6TDCI 80kW DPF 2008 Obrázek
http://stirecek.rajce.idnes.cz/Novy_For ... DCI_sport/
http://moje.auto.cz/stirecek1/ford-c-max-1.html
Ford focus, 1,8TDDI 66kW, combi, r.v. 28.11.2002, provoz 2003,trend. - protiúčet 2009
Ford escort 1,8d combi r.v.1993-prodáno 2005
Uživatelský avatar
štíreček
****
****
 
Příspěvky: 424
Registrován: čtv pro 27, 2007 22:26,0
Bydliště: Hodonín

Příspěvekod štíreček » stř čer 10, 2009 18:02,0

Růžička: Naftového se bojím jak čert kříže, jednou jsem to měnil na escortovi a neodjel jsem :oops: Pak mi kámoš ukazál, jak na to, ale příště jsem to strčil kamárádům do dílny pro jistotu, prý je to banalita, ale auto pak nemohli zprovoznit taky :lol:

Rozvody mám hotové, strčil jsem to k tomu mému dovozci, cena 3500tis (ford 5500) plus 800 za ten filtr. Olej vyměním o víkendu.
Ford C-max 1,6TDCI 80kW DPF 2008 Obrázek
http://stirecek.rajce.idnes.cz/Novy_For ... DCI_sport/
http://moje.auto.cz/stirecek1/ford-c-max-1.html
Ford focus, 1,8TDDI 66kW, combi, r.v. 28.11.2002, provoz 2003,trend. - protiúčet 2009
Ford escort 1,8d combi r.v.1993-prodáno 2005
Uživatelský avatar
štíreček
****
****
 
Příspěvky: 424
Registrován: čtv pro 27, 2007 22:26,0
Bydliště: Hodonín

klepanie v zadu

Příspěvekod troiac » pon zář 07, 2009 0:18,0

Ahoj vsetci mam problem od kedy som menil zimne gumy za letne tak mi obcas nieco klepne niekde v oblasi laveho zadneho kolesa, stava sa to vetsinou v lavotocivej zakrute alebo pri pomalej jazde po nerovnostiach. Bol som aj v servie u ford Atoma v brne vymenili mi capy zavesu alebo nieco podobne ale problem neprestal. Ked som to chcel relamovat povedali mi ze je vstko v poriadku a ze to buchal zdihak v rezerve ale to je blbost vybral som aj rezervu aj zdihak a jasne ze to bucha dalej. Co by to moholo byt? Ked mi menili tie gumy nemohli odlepit disky od naboja a tak do toho kopal nohou z celej sily nemohol tam nieco zlomit alebo ohnut? Diki vsetkym za odpovede.
PS. do ford Atoma v Brne Kralovem poli uz nepojdem ani nikomu nedoporucujem zaplatil som tusim 3500kc zbytocne.
focus, 1.8 TDCI 85kW, hatchback, r.v. 2005, Giha
Uživatelský avatar
troiac
Junior
Junior
 
Příspěvky: 9
Registrován: úte kvě 20, 2008 11:21,0

PředchozíDalší

Zpět na Focus - Podvozek, kola, pneu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 1 návštěvník