Studené starty - hard flame

Příspěvekod stresman » sob lis 18, 2006 0:03,0

mna trapy jedna vec. teraz ked je chladnejsie hned po starte sa na 1-2 sekundu kontrolka ABS a neviem preco zacalo to ked sa ochladilo v noci pod 10 °C co by to mohlo byt?????? :roll:
FORD FOCUS Kombi 1.8 TDDI (66kW), 1999 Ghia vybava ale neuplna:)
Uživatelský avatar
stresman
**
**
 
Příspěvky: 66
Registrován: čtv bře 30, 2006 8:07,0
Bydliště: Kosice, SK

Příspěvekod hihi » sob lis 18, 2006 0:54,0

to rozsviceni signalizuje slabou baterku... myslim, ze se s tim rozsveci i nejaka dalsi cervena kontrolka
FF rv.99, 1,8 TDDI, 66kW, kombi
hihi
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: pát zář 08, 2006 12:49,0

Příspěvekod DR » sob lis 18, 2006 10:09,0

stresman: zhruba jak píše "hihi". Krátkodobé rozsvícení kontrolky ABS hned po startu obvykle znamená nižší napětí v palubní síti, než je pro funkci ABS nutné. Nemusí to být žádný problém, v mrazu má akumulátor sníženou kapacitu a startováním se mnohem víc vyčerpá, takže pár vteřin může trvat, než se napětí po startu dostane na 14,8V - alternátor prostě chvilku nestíhá. Dobitím aku nic nezkazíš, ale jestli to jinak statruje bez problémů, tak bych se tím netrápil.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

starty

Příspěvekod Goete » pát lis 24, 2006 22:13,0

Ahoj klucí, malej dotázek, když startujete přidáváte plyn ? nebo startujete bez plynu

díkes
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, 74 kW, r.v.12/2002, stříbrná metalíza
Goete
*
*
 
Příspěvky: 41
Registrován: úte říj 24, 2006 7:06,0
Bydliště: Teplice

Příspěvekod ahoj » pát lis 24, 2006 22:31,0

Štartujem bez plynu.
Ford Focus, 1,6 Ti-VCT, 85kW, hatchback, 2008, Ghia
Ford Focus, 1,6 Ti-VCT, 85kW, hatchback, 2005, Ghia
Mercedes Benz, VITO 115 CDI, 110kW, 2008
ahoj
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: pon lis 21, 2005 18:18,0
Bydliště: Bratislava, Slovensko

Příspěvekod ybznek » sob lis 25, 2006 1:21,0

Goete: Viz návod - sekce spouštění motoru. Bez plynu a se spojkou.
CMC 666
Ford Mondeo MkIII 2.0 TDDi, 85 kW, r.v. 2001, ambiente, hatchback (konečně opět pojízdné :-))
Uživatelský avatar
ybznek
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 1181
Registrován: sob pro 17, 2005 16:48,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod frenkie76 » čtv led 11, 2007 20:06,0

Ja startujem bez plynu. Ked je teplo tak v pohode, ale teraz ked je zima (aj ked teplejsia) tak pri startovani mi najprv motor akokeby odpalil na dva valce a az po dlhsej dobe mi nastartuje normalne.
Myslite ze su odpalene dva zhavice? Treba ich menit? Co vravite na Champion?
Focus Combi 1,8 TDCi 74kW, 2003 Trend
Uživatelský avatar
frenkie76
*
*
 
Příspěvky: 16
Registrován: pon led 08, 2007 21:17,0
Bydliště: Trenčín

Příspěvekod Růžička » pát led 12, 2007 10:40,0

Žhavicí svíčky to nejspíš budou, projev tomu odpovídá. Já tam mám BOSCH Duraterm 0 250 202 131. Nevím, jestli patří tytéž do TDCI, pravděpodobně ano.
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod EL » pát led 12, 2007 14:28,0

Já jsem kupoval u FORDa žhavicí svíčky BERU GN993. Původní byly všechny špatné.
Ford Focus combi 1.8TDCI 85kW, 10/2002
EL
*
*
 
Příspěvky: 19
Registrován: sob kvě 13, 2006 11:52,0
Bydliště: Ostravsko

Příspěvekod frenkie76 » pát led 12, 2007 19:53,0

No kupil som vsetky styry Championy a zajtra ich idem vymenit. Uvidime :) dam vediet.
Stare chcem vyskusat. Myslite ze uvidim ich rozzhavenie po pripojeni na nabijacku? Tie dobre si chcem nechat do zasoby...

Este jedna otazka: Je to normalne, ze ked som meral privod napatia na zhavice, tak po prepnuti kluca do "I" sa rozsvietila kontrolka zhavenia a aj ziarovka (pripojena ako merac pripojenia napatia) ale asi po 3 sec kontrolka zhavenia zhasla, ale ziarovka asi az 2 sec po kontrolke?
Focus Combi 1,8 TDCi 74kW, 2003 Trend
Uživatelský avatar
frenkie76
*
*
 
Příspěvky: 16
Registrován: pon led 08, 2007 21:17,0
Bydliště: Trenčín

Příspěvekod tronda » pát led 12, 2007 20:02,0

Staré žhav.svíčky připojením na baterku(nikoli nabíječku) vyskoušíš,dobré se rozžhavý do červena. Ta žárovka že svítí dýl než kontrolka žhavení ja normální, žhavení přeruší relé,jde slyšet cvaknutí.
Mondeo MkIII. 2,0 TDDI 66kw. kombi rv.2001
Galaxy II, 1,9 TDI, 96kw. rv.2003 Ghia
Uživatelský avatar
tronda
***
***
 
Příspěvky: 110
Registrován: stř lis 15, 2006 17:31,0
Bydliště: PB

Příspěvekod frenkie76 » ned led 14, 2007 20:47,0

No tak som ich vymenil a mozem poradit ostatnym, ze to pomohlo. Teraz po zhaveni naskoci motor normalne - hned na styry valce. Uvidime, ake meno si spravi Champion so zhavicmi 8-)
Focus Combi 1,8 TDCi 74kW, 2003 Trend
Uživatelský avatar
frenkie76
*
*
 
Příspěvky: 16
Registrován: pon led 08, 2007 21:17,0
Bydliště: Trenčín

Příspěvekod jani » pon led 15, 2007 17:27,0

to frenkie76 ... mám ich vyše roka, zatiaľ OK :lol: ...
Focus combi 1.8 TDDi (66kW) 2000
Uživatelský avatar
jani
*
*
 
Příspěvky: 20
Registrován: čtv lis 10, 2005 22:26,0
Bydliště: Košice

Příspěvekod Kóťa » čtv úno 08, 2007 21:57,0

Vím,že to sem nepatří a moderátoři mě ukamenují,ale jiné místo mě nenapadlo.Občas(jako dnes)vyrážim do práce s firemním Galaxy....Je to 2001 Tdi tušim 110 nebo 115 koní.Natočeno to má necelých 180 000 km.Problém je v tom,že když je auto studený,tak motor v rozmezí otáček od 1300 do 2000 škube....Prostě ten samej pocit,jako ve škůdce 120,když je po ránu studená....Tak buď se musí ráno čekat a nebo víc točit,což asi není nejlepší.Potom co se ohřeje,jede v pohodě...Co to může být?Kdyby svíčky,tak to ani nenastartuju,ne?A start je rychly....v pohodě....Za rady děkuju(spíš přes SZ ať tu netapetujem tímto tématem)
Ford Mondeo combi 2.2TDCi Ghia 8/2005 Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Kóťa
****
****
 
Příspěvky: 209
Registrován: pon led 30, 2006 20:18,0
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod petrsa » čtv úno 08, 2007 22:23,0

to koťa:Jelikož tvůj motor je koncernový výtvor, tak dotaz bych směřovat na nějaké Schade forum - tam ti na 99% někdo fundovaně odpoví - je to jejich parketa.
CMC 020 (Ford Mondeo Club)
Mondeo MkI 1.8 16V Ghia, 1995, combi - prodáno
Opel Omega Caravan CD, 2.5DT - R6 z Bavorska, 2000 + Peugeot 206, 1.9D XR Presence, 2001,
Uživatelský avatar
petrsa
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1972
Registrován: pát zář 05, 2003 7:59,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Kóťa » pát úno 09, 2007 16:41,0

Tak teď vůbec nevim kde se ptát :oops: Já spíš myslel zda se někomu nestávalo to samý.....
Ford Mondeo combi 2.2TDCi Ghia 8/2005 Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Kóťa
****
****
 
Příspěvky: 209
Registrován: pon led 30, 2006 20:18,0
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod petrsa » pát úno 09, 2007 18:18,0

Vždyť ti odpovídám, kde se ptát. Pokud má někdo podobné problémy u Mondea nebo Focuse, tak to může být způsobeno jinými příčinami, protože filosofie ať už TDDI nebo TDCI je rozdílná od TDI (PD) u koncernu a proto odpovědi na tomto foru tě mohou směřovat do slepé uličky. Je ale fakt, že Galaxy je dvojče Alhambry a to je sourozenec Sharana a vše v tvém případě pohání koncernové TDI, které snad do jiného Fordu nepřišlo a proto tě směřuji k fundovanějším, i když tím nechci říci, že na tomto foru se nenajde jedinec, který má zkušenosti s TDI a konkrétně s tvým problémem.
CMC 020 (Ford Mondeo Club)
Mondeo MkI 1.8 16V Ghia, 1995, combi - prodáno
Opel Omega Caravan CD, 2.5DT - R6 z Bavorska, 2000 + Peugeot 206, 1.9D XR Presence, 2001,
Uživatelský avatar
petrsa
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1972
Registrován: pát zář 05, 2003 7:59,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod frenkie76 » stř úno 13, 2008 22:01,0

Zdravim. No, pisem po roku ohladom zhavicov. Mna bohuzial Champion sklamal. Som na tom istom ako minule. Tentoraz vsadim na BERU. Uvidim ako vydrzia. Dufam ze dlho.
Focus Combi 1,8 TDCi 74kW, 2003 Trend
Uživatelský avatar
frenkie76
*
*
 
Příspěvky: 16
Registrován: pon led 08, 2007 21:17,0
Bydliště: Trenčín

Příspěvekod Stefanmic » čtv úno 21, 2008 21:38,0

Zdravím Vás. Ja som tu nový. Nechal som sa nahovoriť na žhaviče japonského výrobcu NGK. Vraj sú lepšie, ako BOSCH. Je to pravda? Máte s nimi skúsenosti. Tiež som mal predtým problém pri studenom štarte. Teraz je to OK. :)
Focus, 1.8 TDDi, 66kW, combi, r.v. 1999
Uživatelský avatar
Stefanmic
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: čtv úno 21, 2008 0:08,0

Příspěvekod bufor » čtv bře 20, 2008 22:32,0

Zdravim , minulý týden jsem nechal ve Fordu vyměnit všechny žhavící svíčky ,prý byly tři špatné . A stejně to napoprvé nechytne .i když je v garáži a je teplo. Kontrolka žhavení zhasne po dvou sek. a poslouchám relátko a neslyším ho. Měl jsem si ty staré svíčky od nich vzít ,chyba.Startuju až když zhasnou ostatní kontrolky .Napodruhé chytne.
Focus, 1.8 TDCi 85 kW, kombi, r.v. 2004, Ghia
bufor
Junior
Junior
 
Příspěvky: 3
Registrován: ned bře 09, 2008 13:47,0
Bydliště: Nejdek

PředchozíDalší

Zpět na Focus - Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník