Studené starty - hard flame

Příspěvekod Kuba2k » stř úno 02, 2005 11:53,0

Moik píše:Ale ale , teĎ s dívám, že ten příspěvek s 3500ot/min, na který jsem reagoval zmizel úplně a můj je teď první....no jo no, jsme v Čechách.

No nic stejně ty fora o Focusech moc nejedou, ale i tak mě to mrzí, když jsem měl Esco byly tam normálnější fóra, kluci...

To tema jsem presunul/rozdelil ja. Presunul jsem to od prvniho OT prispevku.
Taky jsem hledal ten citovany prispevek s 3500 ot a tak jsem ho nenasel. Ale zodpovedne muzu rict, ze jsem nijak do tech prispevku nezasahoval. Jedine co jsem udelal je ten presun a nove jmeno pro tenhle topic.

Ze jedou fora o Focusech relativne malo vime vsichni.
Jestli to taky nebude o mnozstvi majitelu Focusu, kteri se o tom chteji bavit. V porovnani s Escortem je Focusaku mnohem min, auta jsou novejsi nez Esca, takze se zatim mene opravuji..... a navic, Esco sezenes od 20 tis a vic, kdezto Fik je za cca 200 tis a vic. To taky omezuje skupinu majitelu.
CFC 0004
Mondeo, 1.8 TDCi, 92kW, 5dr, 2007, Titanium
Uživatelský avatar
Kuba2k
****
****
 
Příspěvky: 400
Registrován: čtv bře 25, 2004 23:57,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Wally » stř úno 02, 2005 12:10,0

To že zmizela ta pasáž se 3.500 otáčkama, má zřejmě na svědomí sám autor (včera příspěvek editoval) - ne moderátor! Četl jsem si celý manuál, ale zmínka, že můžeš vytáčet motor po 20s tam není, pomůžeš mi Moik? Víš, kdyby si uznal, že ten tvůj první příspěvek byla blbost, všichni bysme tuto záležitost uzavřeli smírem. Co ty na to?


PS: Chtěl jsem už několikrát reagovat, ale vždycky mě předběh Kuba2k, takže má reakce byla zbytečná :-)
CFC 003
Ford Focus 1.6 (100k) Ambiente, r.v. 2002, 5-dv. hatchback
Uživatelský avatar
Wally
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 137
Registrován: stř bře 10, 2004 12:42,0
Bydliště: Rokycansko

Příspěvekod Návštěvník » stř úno 02, 2005 12:25,0

Kuba2k píše:Sice to chvili trvalo, ale dobrali jsme se k nejakemu zaveru, s kterym souhlasime snad vsichni.

Je blbost zbytecne tocit studeny motor do omezovace, ale kdyz se tam clovek dostane, neznamena to automaticky "destrukci" motoru.

S tim doufam souhlasis.



Souhlasím s tím, co píšeš vyjma toho, kdo začal psát ty OT příspěvky ;-)

Ale to je věc názoru a kdo má pravdu asi nerozhodneme.

Podle mě bylo od Zdennala těch 3500ot/min myšleno kvůli šetření motoru ne kvůli spotřebě a proto si myslím, že byl ten příspěvek OT. Ale to je v celé té hádce už jen detail a nic to nemění na mém názoru o nestrannosti admina tohoto fóra.
Návštěvník
 

Příspěvekod Návštěvník » stř úno 02, 2005 12:33,0

Wally píše:To že zmizela ta pasáž se 3.500 otáčkama, má zřejmě na svědomí sám autor (včera příspěvek editoval) - ne moderátor! Četl jsem si celý manuál, ale zmínka, že můžeš vytáčet motor po 20s tam není, pomůžeš mi Moik? Víš, kdyby si uznal, že ten tvůj první příspěvek byla blbost, všichni bysme tuto záležitost uzavřeli smírem. Co ty na to?


PS: Chtěl jsem už několikrát reagovat, ale vždycky mě předběh Kuba2k, takže má reakce byla zbytečná :-)



Já si ale nemyslím, že ten první příspěvek byla blbost. Nemůžu to odvolat.

Smír jsme myslím ale už uzavřeli. A taky to vemte tak, že jsme trochu rozjeli ty fóra... :)
---
Kdo mluvil v tématu Palubní počítač o tom, že rozdělával přístrojovku? Psal jsem, že snad seženu ten PP...myslím, že by to nebyla špatná akce na někdy...
Návštěvník
 

Příspěvekod Zdennal » stř úno 02, 2005 15:01,0

Tu větu s těma 3500 ot. jsem opravdu raději smazal osobně, když jsem viděl, co způsobila. Klidně ji tam zpět dopíši, ale na druhou stranu, zase by se mohl někdo chytit a o to nemám zájem.

Když jsem psal příspěvek, který se podle mě opravdu týkal spotřeby (jestli je to OT příspěvek, tak ať ho admin smaže), tak jsem uvedl, že autu rád šlapu na krk. To, že jsem tam uvedl, že motor za studena udržuju v té dolní polovině otáček, to bylo jen pro upřesnění slova "netočím". Ani ve snu mě nenapadlo, že se z toho rozpoutá nové "hádací" téma. Hold, chybička se vloudila. Tyto diskuze už pročítám docela dlouho a věřím, že 99% lidí, zde na fóru, čte tyto diskuze, aby se něco dověděli a předali vlastní zkušenosti a ne, aby vyhledávali a reagovali na příspěvky, které nejsou přesně podle jejich gusta.

Sorry za ten příspěvek v tématu o spotřebě.
CFC 018
Ford Focus 1.8 TDCi 85kW, wagon, 2003, ghia
Ford Focus 1.8 16V (115k), 5D hatchback, 1999
Uživatelský avatar
Zdennal
*
*
 
Příspěvky: 49
Registrován: úte led 18, 2005 18:14,0
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvekod Dux » čtv úno 03, 2005 14:09,0

Kuba2k napsal: (Ze jedou fora o Focusech relativne malo vime vsichni.
Jestli to taky nebude o mnozstvi majitelu Focusu, kteri se o tom chteji bavit ). Nepatří to sem,ale nechte mě prosím reagovat.Koupil jsem si Focuse a rád bych se v CFC pobavil právě o Focusu.Jenomže když napíšu nějaký svůj problém a chci ho řešit,tak jsem napomenut že už se to probíralo v CMC.Proč bychom nemohli naše problémy řešit v CFC znovu třeba s ročním odstupem od těch přízpěvku v CMC.Možná bychom došli úplně k jiným závěrům.Omlouvám se za OT
CFC 098
Ford Focus 1.6 (100k) Ambiente, r.v. 1999, 5-dv. hatchback
Dux
*
*
 
Příspěvky: 33
Registrován: pon pro 27, 2004 15:54,0
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Kuba2k » čtv úno 03, 2005 15:05,0

Ted nevim co mas konkretne na mysli.

Pokud ti nekdo neco takovehleho odpovedel, byl to pravdepodobne nekdo z CMC a radil ti, kde bys mohl s velkou pravdepodobnosti najit odpoved na tu tvoji otazku. Prece jenom Mondei je tu vic a v jejich tematech se toho vetsina resila.
Osobne nejsem proti jakemukoliv smysluplnemu dotazu, ktery bude zadan do prislusneho tematu a nebude se tam zbytecne opakovat.
CFC 0004
Mondeo, 1.8 TDCi, 92kW, 5dr, 2007, Titanium
Uživatelský avatar
Kuba2k
****
****
 
Příspěvky: 400
Registrován: čtv bře 25, 2004 23:57,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod jindra » úte bře 15, 2005 11:05,0

Když je v zimě větší mráz -8 a méně blbě mi auto startuje. Musím dlouho točit než chytne. Svíčky mám v pořádku. V návodu píšou že v zimně může start trvat až 30 sekund. Je to tak? Nebo je chyba v mym autě? Dík Jindra
_________________
Ford Focus 1,8TDDi Ghia r.v.10/2000
jindra
**
**
 
Příspěvky: 65
Registrován: pon bře 14, 2005 8:47,0
Bydliště: Strakonicko

Příspěvekod Návštěvník » pon dub 11, 2005 15:22,0

Podivej se jaky mas olej,samozrejmne pokud mas diesel ten startuje v zimne dele/hure,pokud to je benzin 30s neni normalnich.
Návštěvník
 

Příspěvekod jindra » čtv dub 14, 2005 7:40,0

Mám diesel a olej 5W/40
Ford Focus 1,8TDDi Ghia r.v.10/2000
jindra
**
**
 
Příspěvky: 65
Registrován: pon bře 14, 2005 8:47,0
Bydliště: Strakonicko

Příspěvekod Návštěvník » čtv dub 14, 2005 11:50,0

tak to me pride ok me se treba stalo u TDCi ze jsem na poprve nenastartoval vubec,pokud by jse ti to stavalo uz se zahratym motorem tak to je vec jina,a
chtelo by to zajet nekam do servisu na diagnostiku.
Návštěvník
 

Příspěvekod jindra » čtv dub 14, 2005 15:51,0

Ohřatej startuje bez chyb, ani po 8 hodinách v práci nemám problém. Jen ráno když stojím celou noc a je mráz. na diagnostiku zajedu. :wink:
Ford Focus 1,8TDDi Ghia r.v.10/2000
jindra
**
**
 
Příspěvky: 65
Registrován: pon bře 14, 2005 8:47,0
Bydliště: Strakonicko

Příspěvekod Návštěvník » pát dub 15, 2005 1:04,0

na diagnostiku zajedu ----
myslim ze to bude v poradku!
Návštěvník
 

Zimní starty

Příspěvekod chochy » čtv čer 09, 2005 20:26,0

Máte někdo zkušenost se starty 1,8TDCi při nízkých teplotách?Ať se mám na co připravit.Měl jsem 2 x D a 2 x TD a v zimě jsem si nikdy nebyl jistý že odjedu,hlavně pod -15°C
CFC 211
Ford Focus 1.8 TDCi 74kW (100k) Ultra, r.v. 2004, 5-dv. hatchback
chochy
Junior
Junior
 
Příspěvky: 9
Registrován: čtv čer 02, 2005 21:42,0
Bydliště: Česká Lípa

Re: Zimní starty

Příspěvekod Kóťa » pát úno 03, 2006 12:42,0

chochy: Nevím jak TDCi,ale moje TD jde taky hůř...Jak je nad nulou,startuje jak zahřátej.....V pohodě....Jakmile bylo -5 a víc.....Byly i ty - 25 a to sem ho musel po ránu potrápit....ˇhavím 2-3a napoprvé málokdy chytne....Napodruhý už jo a pak už to šlape....Jedná se jen o to ranní zmrzlý startování....Soused má escorta a je to to samý....Podle mě normálka,je to diesel..... :wink:

Citovat předchozí celý předchozí příspěvek je zbytečné, naopak užitečné je nastavit si podpis, viz http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?t=1048 (prosím přečti a dodržuj). Opravil jsem to za tebe, příště rovnou mažu.
DR
Uživatelský avatar
Kóťa
****
****
 
Příspěvky: 209
Registrován: pon led 30, 2006 20:18,0
Bydliště: Střední Čechy

Zhasínání motoru

Příspěvekod malimi » pát úno 03, 2006 16:15,0

Chtěl bych se zeptat, jestli se u někoho objevila stejná závada jako u mě: Po nastartování motor zhasne. Přidám trochu plynu, nastartuju podruhý ale musím držet plyn tak aby otáčky neklesy pod asi 1200. Cca 2-3 minuty. Když ten plyn uberu, otáčky klesají a motor zhasne. Pochopil bych to v -20°C ale včera se mi to stalo odpoledne, auta stálo na slunci a bylo nad nulou. Stalo se mi to asi 4x , jinak to bylo celou zimu v pořádku.
Ford Focus kombi 1,6i 74kW, r.v. 2001
malimi
*
*
 
Příspěvky: 13
Registrován: pát zář 09, 2005 19:45,0
Bydliště: Postřelmov

Příspěvekod erhart » pát úno 03, 2006 19:49,0

to kóťa
není to normálka, to co popisujete je normálka u dieselů, které mají 300 000km a více. zkuste změřit tlaky ve válcích za studena a zkontrolovat vůli ventilů
Mondeo ST 220 (2004)
erhart
***
***
 
Příspěvky: 126
Registrován: pon zář 12, 2005 6:49,0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod fplisek » pon úno 06, 2006 8:14,0

Já si na startování nemůžu stěžovat, měnil jsem na svým TDdi motor, ten nový měl nahroutěno dost málo, každý ráno startuje jek pes, trochu dýl žhaví, ale chytne na otočku a to pokaždý, ať je jakýkoli mráz
CFC 362
Ford Focus 1.8 TDdi (90k), 2000, Trend, hatchback
Uživatelský avatar
fplisek
*
*
 
Příspěvky: 41
Registrován: pon pro 19, 2005 12:34,0

Příspěvekod Pawecoz » pon úno 06, 2006 12:51,0

Mám FF 1,8TDCi 85 KW a zimné štarty aj pri -25 °C su tak časovo do 3-5 sekund , v lete chytá ihneď ,predtým na escorte to bolo omnoho horšie,tento motor hneď po naštartovaní má pekný a hlavne kludný chod a aj zvuk.
CFC 332
Ford Focus 1,8 TDCi,85KW,r.v.2002,5.dv,čierny,futura
Uživatelský avatar
Pawecoz
Junior
Junior
 
Příspěvky: 7
Registrován: čtv říj 27, 2005 16:55,0
Bydliště: Ružomberok

Re: Zhasínání motoru

Příspěvekod Bake » úte úno 07, 2006 15:32,0

[quote="malimi"]Závada volnoběžného ventilu.S příchodem zimy se s tím u FO 1,6i roztrhl pytel.Ověříš si to tím,že při startu mírně přidáš plyn.Pokud auto chytne,je to jasné.
Octavia 1.9TDi 2000
Mondeo 2.0 TDCi, 115k 2006 /služ/
Suzuki V-Strom 1000
Bake
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1195
Registrován: úte srp 16, 2005 21:25,0
Bydliště: ČR

PředchozíDalší

Zpět na Focus - Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník