Naléhavá prosba: Motor zhasne a nejde nastartovat !?!

Re: Vstřikovací čerpadlo TDDI

Příspěvekod sexymeda46 » pát srp 15, 2008 15:29,0

DR píše:sexymeda46: a je ten problém určitě v čerpadle? Nebylo by lepší ten týden počkat a nechat to na posouzení servisu, který má vybavení a hlavně zkušensoti - abys nenapáchal zbytečně víc škody než užitku?


Ale v servise to uz bylo 5.srpna,musel jsem na to cekat skoro 2 tydny ale bylo to tam,dokonce ve znackovem servisu tady u nas v Plzni,a zavada : vadne vstrikovaci cerpadlo - oprava v servise 41tis (repase cerpadla) jinka 65tis (s novym cerpadlem).
Focus, 1.8 TDDI 66kW, kombi, r.v. 11/1999, GHIA
Uživatelský avatar
sexymeda46
Junior
Junior
 
Příspěvky: 8
Registrován: pon srp 11, 2008 20:25,0
Bydliště: Trnova CITY (PLZEŇ)

Re: Vstřikovací čerpadlo TDDI

Příspěvekod DR » pát srp 15, 2008 18:39,0

sexymeda46: já to tady všude píšu pořád dokola (i když tobě jsem to zrovna extra nepsal), opravy naftových motorů (čerpadla, vstřiky, turba) bych nedával do fordího servisu, ale do specializovaného diesel servisu. TDDi do nějakého Bosche. Protože to jsou narozdíl od fordů specialisté jen na naftové motory, mají na to mnohem lepší vybavení - umí udělat i repasi, ford si stejně repase zadává právě do těchto servisů.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Re: Vstřikovací čerpadlo TDDI

Příspěvekod sexymeda46 » pát srp 15, 2008 19:32,0

DR píše:sexymeda46: já to tady všude píšu pořád dokola (i když tobě jsem to zrovna extra nepsal), opravy naftových motorů (čerpadla, vstřiky, turba) bych nedával do fordího servisu, ale do specializovaného diesel servisu. TDDi do nějakého Bosche. Protože to jsou narozdíl od fordů specialisté jen na naftové motory, mají na to mnohem lepší vybavení - umí udělat i repasi, ford si stejně repase zadává právě do těchto servisů.


JA uz to mam domluvene v BOSCH diesel service ,vymeni mi komponenty za nove,ale nechtel jsem zase platit odhatovku tak jsem ho chtel vyndat. NAstesti tam dela tatovo znamej,takze si ho vynda u me doma sam a odveze ho tam. V origos servise to bylo jen na diagnostice a spokojenost nic moc,hold kdyz si tam u nich nekoupim auto tak nejsem zakaznik,vidi 23leteho kluka s 8let starym autem z ktereho nepadaj prachy tak se podle toho chovaj.

Promin za me dotazy,ktere se skoro opakuji,ale ja jsem vazne v prd*li,auto nejede,penez moc taky neni,a jezdit musim.
Focus, 1.8 TDDI 66kW, kombi, r.v. 11/1999, GHIA
Uživatelský avatar
sexymeda46
Junior
Junior
 
Příspěvky: 8
Registrován: pon srp 11, 2008 20:25,0
Bydliště: Trnova CITY (PLZEŇ)

Příspěvekod Ebo » pát srp 15, 2008 20:08,0

to> sexymeda46 .. nevím jestli jsem koukal na správnej model, ale mělo by to držet na třech šroubcích (na plastovém krytu řemenů ..bo co to je - prostě jak to má řemen) a pak na dvou na konzole která je chycená třema šroubama na motor (z nichž jeden z nich je závitová tyč s matkou) ...
Ford Mondeo 1.8i, 16V, GLX, 85kW, kombi, 1998, tmavě modrá metalíza
Fiat Punto 1,4 GT, 98kW
Uživatelský avatar
Ebo
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1141
Registrován: pon lis 20, 2006 21:03,0
Bydliště: Brno

Příspěvekod sexymeda46 » sob srp 16, 2008 9:09,0

Ebo píše:to> sexymeda46 .. nevím jestli jsem koukal na správnej model, ale mělo by to držet na třech šroubcích (na plastovém krytu řemenů ..bo co to je - prostě jak to má řemen) a pak na dvou na konzole která je chycená třema šroubama na motor (z nichž jeden z nich je závitová tyč s matkou) ...


A musim nejak zaaretovat remen aby se mi nepohnul nebo to jedno? Nekdo mi rikal,ze se to nesmi pohnout ze muze byt problem se serizenim.
Focus, 1.8 TDDI 66kW, kombi, r.v. 11/1999, GHIA
Uživatelský avatar
sexymeda46
Junior
Junior
 
Příspěvky: 8
Registrován: pon srp 11, 2008 20:25,0
Bydliště: Trnova CITY (PLZEŇ)

Příspěvekod sexymeda46 » čtv zář 04, 2008 18:09,0

Tak Vás popíšu muj nejnovesji stav s autem. Odeslo vstrikovaci cerpadlo,znamy co dela v servicu na cerpadla mi ho opravil,bez papiru na 12tis,pry dal nove casti uvnitr cerpadla a novou ridici jednotku vcetne porgramu. Vse namontoval auto jezdilo a ja byl zase vysmatej,jenze po 50ti km,auto zase kleklo,to uz mi moc do smichu nebylo,takze jsem si pozval diagnostiku a zavada: Vadna ridici jednotka!! takze znovu rozborka auta a na dodani uz cekam tyden. Zrejme mi tam dal nekde corknutou jednotku a nemuze najit jinou. Nechci tim snizovat kvality jisteho plzenskeho servisu,ale necekal ´bych ze me tak podrazi. Po teto zkusenosti vsem doporucuju,nechat si na cerpadlo vysatvit doklad a udelat to vse v autorizovanem servisu. Na oprave neusetrite,ba naopak muzete pekne prodelat, Ja uz mam treba auto mesic nepojizdne a to oprava cerpadla trva jen dva dny. Tot vse,jdu mu zase zavolat kdy si na me udela cas.. :?
Focus, 1.8 TDDI 66kW, kombi, r.v. 11/1999, GHIA
Uživatelský avatar
sexymeda46
Junior
Junior
 
Příspěvky: 8
Registrován: pon srp 11, 2008 20:25,0
Bydliště: Trnova CITY (PLZEŇ)

Příspěvekod zewl » pát zář 19, 2008 16:44,0

origo cerpadlo ve Fordu = cca. 30.000 Kc :idea:
nečekaně Focus, 1.8 TDDi 66kW, kombajn, r.v. 2002, Trend
www.dotnetforum.cz
zewl
*
*
 
Příspěvky: 48
Registrován: úte bře 25, 2008 9:14,0

klepot v motore

Příspěvekod turbozaba » čtv říj 02, 2008 11:05,0

Ahojte

Mama focus r.v.99 1,8 tddi a zacol mi klepat, ako šijaci stroj. Stanovisko zo servisu, vraj je to treti valec, a treba vymenit klukonu hriadel a mozno ojnice. Mam si kupit motor za cca 20 tis a oni mi potom vymenia vadne diely. Mate skusenosti s klapanim motora? To klepanie bolo najskor slabsie ale s kilometrami sa zosilovalo. Ale ked sa motor vytocil do maxima klepanie prestalo a po par sekundach sa znova objavilo. Prosim poradte mi ak viete.

Dakujem
Focus, 1.8 TDDI, 66kW, 1999, ghia
turbozaba
Junior
Junior
 
Příspěvky: 4
Registrován: pát zář 16, 2005 12:50,0
Bydliště: Slovensko

Příspěvekod Profesor » čtv říj 02, 2008 17:59,0

:arrow: turbozaba: Proč kupovat jinej motor a pak měnit díly, buď motor jenom přehodit za jiný funkční, nebo ten tvůj opravit, záleží na tom kolik chceš investovat a jakou cheš mít jistotu spolehlivosti. Jinak si budeš muset to turbo od žáby umáznout :lol: po netu se nedá takto posoudit rozsah poškození a tím pádem je i těžko radit :?
FOCUS, 1,6 74kW, Hatchback, r.v. 2006, TREND + / climatronic / SPDS / K&N - in box / Morel / BTHF - voice control cz /
CITROEN SAXO 1,1 / 44kW ? / 2003 - NOVEJ - jako správnej citron ŽLUTEJ - výměna za Peugeot Biper - pojízdná dílna/
Vše pryč nahrazeno KUGA 1,6 STline - úpravy probíhají
Uživatelský avatar
Profesor
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1443
Registrován: úte dub 03, 2007 14:35,0
Bydliště: PRAHA 10

Příspěvekod Oťas » stř lis 05, 2008 13:46,0

Zdravím,nemáte někdo zkušenost s následujícím problémem?
Autu při normálním provozu přestane fungovat plynový pedál,motor běží ale bez zařazené rychlosti (asi nějaký nouzový chod),a začne blikat kontrolka žhavení,po zastavení znovu nastartuji (bez problémů) a vše zase funguje normálně.Tento problém se objevoval tak jednou denně, pak se vše zhoršovalo a teď je to tak 3-5krát denně.Byl jsem v servisu na diagnostice a ta našla 8 chyb,které však prý mohou být podružné.Jedna z nich byla závada na el. pedálu,ale ani v servisu neví jestli je to závada podružná.Pedál stojí prý kolem 5 tis. ale nezaručili mi jestli po výměně bude po problému.Nechce se mi vyhazovat bůra za špatnou diagnózu, když pak může být problém třeba někde jinde. :oops:
Díky za odpovědi

Focus 1.8 TDDI 2000rv,66KW
CFC 006 Focus 1.8 TDDI Trend,2000,combi
Uživatelský avatar
Oťas
Junior
Junior
 
Příspěvky: 8
Registrován: ned kvě 16, 2004 20:52,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Bake » stř lis 05, 2008 14:10,0

[quote="Oťas"]Tak na 70% se jedná o vadný plynový pedál. Já bych ho vyměnil, ale pokud se nepletu, někdo tady v sekci plynový pedál psal o opravě odporových drah potenciometrů v pedálu. Jo, a co je to "podružná závada"??? Tohle ti řekl technik v autorizovaném Fordu ??? To snad ne !!! Ano, objevují se náhodná chybová hlášení, ale zkušený člověk, který je zvyklý pracovat s IDS, tak ten už dokáže tyhle závady vyselektovat a určit závadu přesně.
Octavia 1.9TDi 2000
Mondeo 2.0 TDCi, 115k 2006 /služ/
Suzuki V-Strom 1000
Bake
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1195
Registrován: úte srp 16, 2005 21:25,0
Bydliště: ČR

Příspěvekod Oťas » čtv lis 06, 2008 14:46,0

Díky za odpověď,trochu si mě uklidnil.Podružná závada jsem si to pojmenovel laicky já, ale vysvětlovali mi to tak,že například ta hlášená závada s plyn. pedálem mohla být zapříčiněná tím, že jsem šlapal na plyn v tom nouzovém režimu a on nereagoval, ale příčina toho že nefungoval je jiná např. váha vzduchu, řídící jednotka čerpadla atd,ale nejspíž to prý na pedál vypadá,tak nevim.Jo zkoušel jsem nají tu sekci " plynový pedál " a nic,nemohl bys mi poslat odkaz?
Díky moc
CFC 006 Focus 1.8 TDDI Trend,2000,combi
Uživatelský avatar
Oťas
Junior
Junior
 
Příspěvky: 8
Registrován: ned kvě 16, 2004 20:52,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Bake » čtv lis 06, 2008 17:25,0

[quote="Oťas"] Proto jsem se taky ptal, jestli ti to řekli v autorizovaném Fordu. Tohle by Fordův technik nikdy neměl říct, protože za X let provozu dieselových Focusů je problém s plynovým pedálem všeobecně znám,...Jinak tady je link do té správné sekce...
http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?t=1049
Octavia 1.9TDi 2000
Mondeo 2.0 TDCi, 115k 2006 /služ/
Suzuki V-Strom 1000
Bake
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1195
Registrován: úte srp 16, 2005 21:25,0
Bydliště: ČR

Příspěvekod Oťas » úte pro 02, 2008 15:12,0

Tak a je to vyřešené,byl to opravdu plyn.Oprava mě stála včetně nového plynu 4.600,- A sanitka jezdí zase jako blázen. :lol:
CFC 006 Focus 1.8 TDDI Trend,2000,combi
Uživatelský avatar
Oťas
Junior
Junior
 
Příspěvky: 8
Registrován: ned kvě 16, 2004 20:52,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Naraxis » čtv čer 11, 2009 15:34,0

Ahoj, auto mi za jizdy uz 2x samo chcíplo... pokazdy to bylo když sem přibližne v 95km/h vyřadil na neutral a zhruba v 55km/h po odbočení sem zmáčkl spojku a chystal se zařadit třetí rychlostní stupeň.. docela mě to straší, protože vysadí posilovač a bejt to nekde proti naky zdi tak to nevytočim.. netuší někdo co může být příčinou ?.. někdo říka že to muze byt i nekvalitnim benzínem nebo ucpaným vzduchovým filtrem... ale filtr je v pořádku..
Focus, 1.6 16v 74 Kw, kombi, r.v. 2001, Ambiente +
Uživatelský avatar
Naraxis
Junior
Junior
 
Příspěvky: 9
Registrován: sob čer 06, 2009 11:56,0
Bydliště: HK

Příspěvekod Bake » čtv čer 11, 2009 17:10,0

[quote="Naraxis"]Zkus přesně popsat podmínky, za kterých to zhasne. Kolísá ti při vyřazení za jízdy volnoběh směrem dolů a nebo je stabilní, tj kole 1 000 ot/min. a zhasne to při prudším průjezdu zatáčkou náhle ???
Octavia 1.9TDi 2000
Mondeo 2.0 TDCi, 115k 2006 /služ/
Suzuki V-Strom 1000
Bake
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1195
Registrován: úte srp 16, 2005 21:25,0
Bydliště: ČR

Příspěvekod Naraxis » čtv čer 11, 2009 17:18,0

volnoběh ani nekolísa.. drží se od 800 ot. do 1000 ot. nekdy po vyřazení hned klesne neco malo pod 800, vystřelí na 1000 a klesne na neco mezi.. pokaždý to byla pravotočivá zatáčka a jak říkáš byla prudší... tobě jse už neco podobného stalo ?

jo chípne to zničeho nic.. jako bych otočil klíčkem..
Focus, 1.6 16v 74 Kw, kombi, r.v. 2001, Ambiente +
Uživatelský avatar
Naraxis
Junior
Junior
 
Příspěvky: 9
Registrován: sob čer 06, 2009 11:56,0
Bydliště: HK

Příspěvekod Naraxis » sob čer 13, 2009 17:38,0

Lidi opravdu nikdo netušíte ?... dneska sem to jel projet a chciplo to pokazdy kdyz sem na neutral zatočil do prava.. nemusi to byt ani zas tak hrozne prudka zatacka a motor zničeho nic chcípne.. nezávisle na rycholsti kterou jedu.. ale když zmáčku spojku tak motor nechcípne.. třeba necham jet auto zkopce na neutral a je to zatacka kterou by jste v pohode projeli v 80km/h... a ja tam jedu 60km/h volantem nijak nemanevruju a auto samo chcipne... jako kdyby najednou došel benzin.. ale mam ted 3/4 nádrže... nevýte si fakt nekdo rady ? :cry: .. volnobeh se drží kolem 800 ot./min..
Focus, 1.6 16v 74 Kw, kombi, r.v. 2001, Ambiente +
Uživatelský avatar
Naraxis
Junior
Junior
 
Příspěvky: 9
Registrován: sob čer 06, 2009 11:56,0
Bydliště: HK

Příspěvekod Bake » ned čer 14, 2009 12:15,0

[quote="Naraxis"]Tuším, ale nějakou dobu jsem tu nebyl.....Obávám se, že jde o axiální ložiska na klikovce. Při pravotočivé zatáčce uhne celá klikovka, včetně setrvačníku, a buď se oddálí, nebo naopak přitiskne k čidlu otáček a motor zhasne. Jelikož v tvém případě jde o pravotočivou zatáčku, spíš se setrvačník dotkne čidla. Vymontuj čidlo a podívej se, jestli není obroušené. Pokud ano, jsi doma. Oprava je ale bohužel dost náročná, jde o demontáž klikovky....Takještě neházej flintu do žita a zkontroluj čidlo polohy klikové hřídele, jinak též čidlo otáček. Takyby to ještě dokázal identifikovat šikovný mechanik s diagnostikou. Napíchnout signál čidla a pokud se v zatáčce ztratí........
Octavia 1.9TDi 2000
Mondeo 2.0 TDCi, 115k 2006 /služ/
Suzuki V-Strom 1000
Bake
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1195
Registrován: úte srp 16, 2005 21:25,0
Bydliště: ČR

Příspěvekod Naraxis » úte čer 16, 2009 20:49,0

Bake: ahoj, máš pravdu... je to vůle.. dneska sme to u znamyho zvedli na dílně a cela klika s setrvačníkem a řemenicí se hýba 6-8mm !!.. to je zly :-( uvidim kolik bude stat oprava. Este to projednam se znamym co ma servis jesi by se mi na to nekouk.. kazdopadne dik az pomoc.. asi bych na to nepřišel :-).. prej pude vana dolu a koukne na to
Focus, 1.6 16v 74 Kw, kombi, r.v. 2001, Ambiente +
Uživatelský avatar
Naraxis
Junior
Junior
 
Příspěvky: 9
Registrován: sob čer 06, 2009 11:56,0
Bydliště: HK

PředchozíDalší

Zpět na Focus - Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník