Chiptunning

Příspěvekod štíreček » ned úno 07, 2010 18:36,0

Měl sis to nechat namontovat, většina firem to má v ceně i s dopravou!!!
Ford C-max 1,6TDCI 80kW DPF 2008 Obrázek
http://stirecek.rajce.idnes.cz/Novy_For ... DCI_sport/
http://moje.auto.cz/stirecek1/ford-c-max-1.html
Ford focus, 1,8TDDI 66kW, combi, r.v. 28.11.2002, provoz 2003,trend. - protiúčet 2009
Ford escort 1,8d combi r.v.1993-prodáno 2005
Uživatelský avatar
štíreček
****
****
 
Příspěvky: 424
Registrován: čtv pro 27, 2007 22:26,0
Bydliště: Hodonín

Chiptuning benzínu

Příspěvekod Martin281 » pon pro 05, 2011 18:19,0

Zdar chlapi, pročetl jsem spoustu příspěvků na téma čipování motoru. Jde mi o jednu věc..mám 1.8l benzíňák Mondeo 2005 92kW a zajímalo by mě, jestli jde chipováním ŘJ ZMĚNIT PRŮBĚH KROUTÍCÍHO MOMENTU, aby motor táhnul od nízkých otáček a ne až od 3000 jako je seriového nastavení. Do 3000 otáček je motor naprosto mrtvý a honit ho okolo 5000 není zrovna můj ideální styl jízdy. Nejde mi o žádné zvýšování max. výkonu nebo max. krouťáku, protože to u atmosférického benzíňáku bez mechanických změn na motoru nejde. Díky za radu.
Mondeo DURATEC HE 1.8 92kW 2005
Martin281
Junior
Junior
 
Příspěvky: 6
Registrován: pon srp 24, 2009 17:37,0

Re: Chiptuning benzínu

Příspěvekod DR » pon pro 05, 2011 19:56,0

Martin281: sice nechápu, proč se ptáš na mondeo v sekci focus (a radši to ani nechci vědět), ale obecně není možné bez mechanických úprav nějak znatleně zvýšit výkon (je jedno v jakých otáčkách) atmosferického motoru. S výjimkou motorů které mají výkon z nějakého důvodu uměle snížený jen programem v ECU, ale to není tvůj případ. Průběh výkonu v závislosti na otáčkách je otázka mechanické konstrukce motoru. 16V motory se vesměs konstruují jako relativně vysoko otáčkové.


Buď si zvykneš před předjížděním podřadit (v jiné situaci ten "zátah vocpodu" snad tak nutně nepotřebuješ), nebo bys měl stávající auto prodat a koupit si takové, které ten "zátah vocpoda" bude mít už z výroby. Ale nevykládej si to špatně, 92kW benzín je v mondeu na nějakou svižnější jízdu prostě málo - resp. pro tu svižnou jízdu to holt musíš hnát do otáček.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9446
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Předchozí

Zpět na Focus - Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník