Chiptunning

Chiptunning

Příspěvekod glider » stř srp 25, 2004 15:30,0

Zkoušel jste někdo čipovat 1.8 TDCI - pokud ano s jakým výsledkem ? Dají se čipnout také benzínové 1.6 - vyplatí se to ?
CFC 012
Ford S-MAX 1.8, 2008, 7-míst
Ford Focus 1.6 16V, 1999, combi
Uživatelský avatar
glider
***
***
 
Příspěvky: 120
Registrován: pon kvě 10, 2004 14:57,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Kuba2k » stř srp 25, 2004 17:54,0

TDCi se chipovat da, ale osobne bych to nedelal. O "chipovani" 74kW na 85kW bych neco vedel, o 85kW na vic kW uz mene :lol:

Chipovat atmosfericky benzin je jenom o tahani penez z lidi. Dat 15 litru za chip, ktery udajne prida 5k, na to bych se asi vyprdnul. To je lepsi investovat ty samy prachy do sportovniho vyfuku a svodu.

Jinak jsem videl v nejakem SK tuning casopisu Focus 1.6 co mel 96kW 8-) - upraveny sani, svody, vyfuk, vacka a chip. Pri takovyhle uprave uz je ten chip potreba, ale samotny chip na atmosferickem motoru je blbost.
CFC 0004
Mondeo, 1.8 TDCi, 92kW, 5dr, 2007, Titanium
Uživatelský avatar
Kuba2k
****
****
 
Příspěvky: 400
Registrován: čtv bře 25, 2004 23:57,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod kuba_74 » čtv srp 26, 2004 12:16,0

Nemohl bys prosím něco bližšího napsat o čipování TDCi a o tom výfuku a svodech? Docela by mě to zajímalo jestli vynaložené finance přinesou nějaký znatelný efekt. A z jakého důvodu bys nedoporučoval čipování TDCiček? Díky......
CFC 015
Ford Maverick 2,4 (115k) GLS r.v.1997
Ford Fiesta 1,3 (70k) r.v.2003
kuba_74
*
*
 
Příspěvky: 40
Registrován: stř kvě 19, 2004 16:18,0
Bydliště: Praha 10

Příspěvekod Kuba2k » čtv srp 26, 2004 13:59,0

Chipovani - je to vsechno na ukor zivotnosti. Videl jsem "Dunton test facility" v Anglii, kde se testuji diesel motory pro cely koncern Ford a pro Peugeot. Maji na to 92 dynamometru (jenom na samotne motory), pak tam maji jeste cca dalsich 60 dynamometru na cele auta (emise, vykony, zivotnost, ...). Rozhodne to nejsou zadny amateri. Moc dobre vedi co delaji.
V rozumne mire, rekneme 10-15%, to je jeste relativne v pohode, ale dalsi zvysovani plniciho tlaku, nebo mnozstvi vstrikovane nafty uz jde na ukor zivotnosti, emisi, spotreby....

Ladene svody a sani - da se tim ziskat znacny vykonovy narust, ale je to za cenu zuzeni spektra pouzitelnych otacek. Muzes treba ziskat 10-15 koni mezi 5000-6000 ot, ale ztratis kroutak v nizkych otackach. Je to dobre pro sportovni pouziti, ale pro bezne jezdeni to neni nic moc - musis to moc tocit a pak ti to vic chlasta.
Ladeny vyfuk - pokud ti nejde jenom o zvuk, ale o opravdovy vykonovy narust, bude te to stat hodne. Ale dostavas se do problemu s emisema a s hlukem.

Myslim si, ze je vyhodnejsi koupit misto 1.6 treba 1.8 nebo rovnou 2.0.


Vyhledove bych se mel svest Focusem ST170, ktery je "lehce" poladen na 225k :twisted:
CFC 0004
Mondeo, 1.8 TDCi, 92kW, 5dr, 2007, Titanium
Uživatelský avatar
Kuba2k
****
****
 
Příspěvky: 400
Registrován: čtv bře 25, 2004 23:57,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod Goldies » stř pro 01, 2004 0:31,0

Kuba2k píše:TDCi se chipovat da, ale osobne bych to nedelal. O "chipovani" 74kW na 85kW bych neco vedel, o 85kW na vic kW uz mene :lol:

Chipovat atmosfericky benzin je jenom o tahani penez z lidi. Dat 15 litru za chip, ktery udajne prida 5k, na to bych se asi vyprdnul. To je lepsi investovat ty samy prachy do sportovniho vyfuku a svodu.

Jinak jsem videl v nejakem SK tuning casopisu Focus 1.6 co mel 96kW 8-) - upraveny sani, svody, vyfuk, vacka a chip. Pri takovyhle uprave uz je ten chip potreba, ale samotny chip na atmosferickem motoru je blbost.


Nesouhlasim ja mam chip od BITPOWERu stal me 6k a sem snim naprosto spokojenej!

ale je fakt, ze normalne stoji 7k (bylo to prez kamose) :D
Focus Ghia, 1,6 benzit, hot-hatch, 2001
cca 120k komplet tuning...
Uživatelský avatar
Goldies
*
*
 
Příspěvky: 16
Registrován: stř pro 01, 2004 0:17,0
Bydliště: BRNO CITY

Příspěvekod Dali » stř pro 01, 2004 11:24,0

Aspon si nastav podpis at vime, co mas za auto, jaky rok vyroby, jaky motor, jakou vybavu atp. :evil:
CFC 005
Škoda Octavia III 1.6TDi, 85kW, 2018
Focus 1.6 Ghia, 1999, 5-dv. hatchback
Uživatelský avatar
Dali
****
****
 
Příspěvky: 223
Registrován: úte čer 29, 2004 11:26,0
Bydliště: okr. Brno venkov

Příspěvekod basic » stř pro 01, 2004 14:00,0

On ho tam mel ale obrazkovy tak radeji ne ma 1.6 pise 105hp /143Nm jestli se nepletu
CMC 167
Mondeo 1.8i MKII LX/CLX/(Ghia) ,1997 ,Kombi
Mondeo 2.2TDCI MKV Ghia 2006, Kombi N1
Uživatelský avatar
basic
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1290
Registrován: pát úno 06, 2004 22:44,0
Bydliště: Zdice

Příspěvekod Goldies » stř pro 01, 2004 18:31,0

Tak ted uz by to snad melo byt O.K.

Jinak s tim chipem sem fakt moc spokojenej...
Focus Ghia, 1,6 benzit, hot-hatch, 2001
cca 120k komplet tuning...
Uživatelský avatar
Goldies
*
*
 
Příspěvky: 16
Registrován: stř pro 01, 2004 0:17,0
Bydliště: BRNO CITY

Příspěvekod Wally » čtv pro 02, 2004 16:30,0

Ten chiptuning je sice za 7000, ale bez DPH :( Našel jsem ho i za 6500 a taky bez DPH. Zvažuju, že bych do toho šel, ale ta cena :?
CFC 003
Ford Focus 1.6 (100k) Ambiente, r.v. 2002, 5-dv. hatchback
Uživatelský avatar
Wally
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 137
Registrován: stř bře 10, 2004 12:42,0
Bydliště: Rokycansko

Příspěvekod Goldies » čtv pro 02, 2004 19:25,0

Jestli chces a nepotrebujes doklad, tak ti to zkusim domluvit...
Focus Ghia, 1,6 benzit, hot-hatch, 2001
cca 120k komplet tuning...
Uživatelský avatar
Goldies
*
*
 
Příspěvky: 16
Registrován: stř pro 01, 2004 0:17,0
Bydliště: BRNO CITY

Příspěvekod mr_nitroz » úte pro 07, 2004 22:34,0

jake zmeny jsou u toho cipu poznat? chci to davat na 2.0, mam to domluvene u mmracing.sk ale cekaj na kabel, ktery pry nemaj ted skladem....
CFC 034
Drive: Focus 2.0 16V, r.v. 2000, chiptuning, okolo 150 HP, 3-door hatchback, black, 17" OZ kola, xenony, snizeny, riegger predni naraznik a zadni podspoiler, prahy.
Nyni: ST220
mr_nitroz
*
*
 
Příspěvky: 17
Registrován: úte lis 30, 2004 21:32,0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvekod Goldies » stř pro 08, 2004 18:48,0

Ja sem pocitil to, ze to de vyrazneji lip do otacek, zlepsila se tim padem akcelerace a o dost se zvedůla maximalka...
Focus Ghia, 1,6 benzit, hot-hatch, 2001
cca 120k komplet tuning...
Uživatelský avatar
Goldies
*
*
 
Příspěvky: 16
Registrován: stř pro 01, 2004 0:17,0
Bydliště: BRNO CITY

Příspěvekod sedlaq » stř pro 08, 2004 20:00,0

Na úkor čeho? Zvedla se spotřeba, hlučnost a pod.? Nebo jen samá pozitiva?
CMC 187
Ford Fusion 1,4i Ebony, červená Coloredo 2007
Mitsubishi SpaceStar 1,3 zelená 2000
(prodáno Mondeo 2,5 V6 Ghia 1997 sedan)
Uživatelský avatar
sedlaq
*****
*****
 
Příspěvky: 889
Registrován: pát úno 20, 2004 15:04,0
Bydliště: mezi Blanskem a Vyškovem

Příspěvekod Goldies » stř pro 08, 2004 23:39,0

Spotreba zustala, mozna malinko dolu, ale spis zustala na stejno...

Hlucnost nedokazu posoudit, protoze muj vyfuk je rovna trubka, takze fakt nevim co to udela na normalnim aute...

Jinak mozna to bude mit vliv na zivotnost...

Ale to fakt nevim...
Focus Ghia, 1,6 benzit, hot-hatch, 2001
cca 120k komplet tuning...
Uživatelský avatar
Goldies
*
*
 
Příspěvky: 16
Registrován: stř pro 01, 2004 0:17,0
Bydliště: BRNO CITY

Příspěvekod Návštěvník » pon dub 11, 2005 15:32,0

Kuba2k píše:Vyhledove bych se mel svest Focusem ST170, ktery je "lehce" poladen na 225k :twisted:

To bude mit turbo predpokladam?
Návštěvník
 

ST 170

Příspěvekod CaesarX » čtv zář 01, 2005 17:52,0

Na 225 nebude se to blížit (pouze výkonem) RS??? Proč už tak dost vyhnaný motor trápit a dávat mu koně nahoru??? Životnost motoru pujde přece razantně dolu.....a hlavně mě zajimá pokud taková uprava se provede je možné nechat si to udělat u Fordu a neztratit záruku??? Taky přemýšlím o nejakém (ne moc drastickému) zvýšení výkonu ale nechci ztratit záruku.
Předem děkuji za odpověď.
Uživatelský avatar
CaesarX
Junior
Junior
 
Příspěvky: 6
Registrován: čtv zář 01, 2005 17:31,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod K1 » sob zář 03, 2005 14:37,0

To all:
Nemáte někdo zkušenost s chipnutím 1,8 TDDi.Nepodařilo se mi jednoznačně nalézt odkaz, kde by se motorem z Fosuse nějak vážněji zaobírali.
Co doporučujete za firmu, jestli s tím máte něco odježděno a ke spokojenosti?Je možné si při čipování diktovat jiný zvýšený opt. výkon, než je nabízený maximální?
Focus TDDi /66kW/- Ambiente - HB
K1
*
*
 
Příspěvky: 26
Registrován: stř dub 27, 2005 14:15,0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvekod DR » sob zář 03, 2005 18:21,0

To all: Jak už psal Kuba2k chiptuning atmosférických motorů je jenom tahání peněz lidem z kapes, u turba je to sice použitelnější, ale životnost to bez diskuzí zkrátí - takže chipovat motor, který má přes 100 000 km není nejlepší nápad (jistě, pokud s s tím najzdíte 3000 km za rok, tak proč ne, že). A jak už tady taky padlo, jaký má smysl narvat do auta desetitisíce, aby jelo stejně, jako sériovka s výkonnějším motorem přímo odo výrobce?

Goldies: od tvého auta by mě opravdu zajímal graf z motorové brzdy (bez jakékoliv ironie). Ale jak už jsem psal výše, utratil jsi spoustu peněz a času, svou 1.6 jsi těmi úpravami udělal obtížně prodejnou a nemáš ani výkon (ani životnost, o emisích nemluvím) sériového 2.0 - předpokládám, že v autě nemáš ani výbavu, kterou obvykle má ten dvoulitr. Nechápu ... :roll:

BTW, předpokládám, že kromě motoru jsi také patřičně vylepšil brzdy a podvozek.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod Endura » stř lis 23, 2005 19:27,0

Ma niekto chipnuty Focus 1,8TDdi? Na maxtdi.com som nasiel cip zvysujuci vykon o 16kW a krutiaci moment o 50Nm, hladam majitela chipnuteho naftoveho (nie commonrail) focusu
CFC 089
Ford Focus 1.8 TDdi (90k) Ghia, r.v. 1999, 4-dv. sedan
Endura
*
*
 
Příspěvky: 21
Registrován: sob pro 11, 2004 12:01,0

Chip motoru tddi

Příspěvekod Pavel. » úte led 10, 2006 20:33,0

Mě by taky zajímalo, kdo má přečipovaný tento motor. Výkon se údajně zvedne na 89kw a krouťák na 270Nm.
Ford focus combi 1,8TDDi trend 2003 66kW
Uživatelský avatar
Pavel.
*
*
 
Příspěvky: 41
Registrován: sob čer 04, 2005 16:06,0
Bydliště: Hodonín

Další

Zpět na Focus - Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník