Kryt motoru

Příspěvekod Pipin » stř lis 09, 2005 19:54,0

Domníval jsem se že spodní kryt je pouze kus plastu.
Focus II 1,6 TDCI 66 kw combi
Pipin
*
*
 
Příspěvky: 49
Registrován: pát říj 28, 2005 9:21,0
Bydliště: Hranice

Příspěvekod erhart » stř lis 09, 2005 21:51,0

spodní kryt je kus plastu a má na některých plochách na straně k motoru (ze spodu auta není vidět) pevně přichycenu cca 3mm tlustou deku, na spodní straně kapoty je plastovými čudlíky připevněna cca 7mm tlustá deka. obojí pasuje na všechny focusy. kapoty jsou všechny stejné, spodní kryt je připevněn do spodní příčky, která drží chladiče, do nápravnice, do spodní části plastových podběhů nad předními koly a do plechu podběhů. tyto části jsou také u všech focusů 98-04 stejné bez ohledu na to jaký je v autě motor. podle mého názoru jsou tyto kryty pouze u dieselů proto, že snižují hlučnost aut s dieselovými motory.
Mondeo ST 220 (2004)
erhart
***
***
 
Příspěvky: 126
Registrován: pon zář 12, 2005 6:49,0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod leeg » úte pro 20, 2005 18:51,0

Jo vyrobce toho krytu (neorginalniho) je firma ERMIX z PL . U nich stoji asi
830,-Kc . Distribuci v CR dela firma ELIT a da se bezne sehnat za 1250,-Kc.
Na strankach Ermixu jsou i fotky toho krytu. Je to fakt dobra vec. :lol:
CFC 137
F_F 1.6
leeg
Junior
Junior
 
Příspěvky: 9
Registrován: pon úno 21, 2005 20:08,0

Příspěvekod rallyfan » úte pro 20, 2005 22:24,0

To Leeg:hod sem prosím jejich internetovou adresu,dík moc
____________________________
Ford focus r.v.99 2.0i 16V Trend
Uživatelský avatar
rallyfan
*
*
 
Příspěvky: 33
Registrován: úte pro 13, 2005 23:06,0
Bydliště: Zlín

Příspěvekod leeg » stř pro 21, 2005 9:30,0

To rallyfan:

Kód: Vybrat vše
http://ermix.home.pl
CFC 137
F_F 1.6
leeg
Junior
Junior
 
Příspěvky: 9
Registrován: pon úno 21, 2005 20:08,0

Kryt z Polského Ermixu

Příspěvekod Donatello » sob bře 04, 2006 15:24,0

Nazdárek, máte někdo zkušenost případně radu, jak si objednat kryt motoru u této polské firmy, kde to vyjde celkem levně, ale je tam problém s dodávkou. Prodejce mi sdělil, že není problém polsat to na hranice, dál ale neví vůbec nic.
Ford Focus 1.8 TDDi (90k) , r.v. 2001, 5-dv. kombi
Donatello
*
*
 
Příspěvky: 19
Registrován: pon úno 20, 2006 0:49,0

kryt

Příspěvekod Donatello » pát dub 07, 2006 16:41,0

Tak přátelé, všechno je jinak, dneska sem si dovezl kryt motoru z Polska vyrobený firmou Ermix (jejich cena 110,-PLZ) a koupený v http://www.edpol.pl/ za 104,-PLZ vlastn íodběr v Bielsko-Biale. Je to solidní kus plastu a už sem ho namontoval na spodek auta,, sám a jenom s najetím na hranoly (je to vcelku pakárna se s tím mastit). Protože to není vyrobeno buhvijak přesně doporučuju montáž dva vruty vpředu, tři vzadu a nejprve volné uchycení po bocích (např lankem nebo tak něco).

Mám ale jeden dotaz: jak je na tomto krytu rozmístěno zateplení (odhlučnění) jaký je to materiál, jak tlustý atd. to bych tam ještě dodělal. Díky předem za odpověď. Pokud máte nějaký dotaz klidně napište.

Krytům zdar.
Ford Focus 1.8 TDDi (90k) , r.v. 2001, 5-dv. kombi
Donatello
*
*
 
Příspěvky: 19
Registrován: pon úno 20, 2006 0:49,0

Příspěvekod chochy » stř kvě 03, 2006 22:22,0

Nevíte někdo,zda se dává horní plastový kryt motoru i na 1.8 TDCi?
CFC 211
Ford Focus 1.8 TDCi 74kW (100k) Ultra, r.v. 2004, 5-dv. hatchback
chochy
Junior
Junior
 
Příspěvky: 9
Registrován: čtv čer 02, 2005 21:42,0
Bydliště: Česká Lípa

Kryt motoru 1,8TDCi

Příspěvekod hans 664 » stř kvě 10, 2006 19:03,0

Kryt tam patří, je uchycen vzadu dvěma matkami M6 s podložkami a vpředu naražen na kulový plastový trn, který se rád utrhne.(demontovat opatrně)
CFC 664
Ford Focus 1.8 TDCi 85kW (115k) , 11/2003, kombi (futura)
hans 664
**
**
 
Příspěvky: 88
Registrován: sob úno 18, 2006 18:20,0
Bydliště: Voticko, Praha

Příspěvekod chochy » stř kvě 10, 2006 19:35,0

Kdybyste někdo věděl o tomto krytu,dejte vedet.Koupím.Origoš je moc drahý
CFC 211
Ford Focus 1.8 TDCi 74kW (100k) Ultra, r.v. 2004, 5-dv. hatchback
chochy
Junior
Junior
 
Příspěvky: 9
Registrován: čtv čer 02, 2005 21:42,0
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvekod paces 155 » pát led 11, 2008 23:22,0

tady ho maj ale nevím kvalitu -http://www.agauto.sk/cz/?section=2&znacka=161&model=239&sortiment=463
FOCUS, 1,8 TDCi 74, Hatchback, r.v. 2002, ambiente
paces 155
Junior
Junior
 
Příspěvky: 5
Registrován: stř pro 12, 2007 22:29,0
Bydliště: ČERNOVICE

deka pod kapotu

Příspěvekod tool11 » stř kvě 21, 2008 8:47,0

Zdravim

nevite kde by se dala sehnat deka pod kapotu motoru na Ford Focus C-max ?

pripadne kolik stoji orig.

diky za odpovedi
Ford Focus C-max
tool11
Junior
Junior
 
Příspěvky: 8
Registrován: pon kvě 05, 2008 10:29,0

spodní kryt motoru na 1,6 benzín

Příspěvekod Hanasaki » ned srp 23, 2009 18:47,0

Zdravím všechny. Jsem tu nový.
Chtěl bych tímto přispět k tématu spodní kryt motoru na FF I. Zrovna včera jsem takový kryt na svého drakouše přidělával. Koupil jsem ho za 630,-Kč na internetu. Není to samo originál, myslím, že je to vyrobeno v PL, ale je to výrobek celkem v pohodě. Prodejce uvádí, že je to na FF I Diesel, ale na mého 1,6 benzína pasoval perfektně. I plast ze kterého je vyroben na mě udělal dobrý dojem, ale vše se uvidí časem.
Na podvozku zespodu tento kryt drží na pěti samořezných šroubech. Dva přijdou za přední spojlerek (ten co je pod chladiči) a tři dozadu za motor. Před připevněním je třeba do těch obdélníkovách dírek v podvozku (které tam byly!!!) dát plastové hmoždinky (koupíte v každé mototechně). Šrouby jsem použil samořezné (myslím že 0,35 či 0.4x3 cm - ne delší !) - pozinkované + velké pozink podložky z jedné strany opatřené gumou. Originálně se to má sice přidělávat samořeznými šrouby s torx hlavou (hvězdička) ale není to jedno? Samořezky jsou levnější (proč dávat za jeden šroubek 15,-Kč) a drží to dle mého názoru stejně dobře.
Dále je spodní kryt připevněn v předních podbězích a to na každé straně ve dvou místech. Jeden šroub přijde do kulatého otvoru který je hned pod šroubem který drží podběh (kousek od tlumiče) tento šroub se pak uchytí do plastového výběžku spodního plastového krytu (plastový kryt je v tomto místě vybaven otvorem s plíškovou matkou) Druhý šroub přijde opět do předního podběhu dopředu dolů. Je tam dírka (určitě jí tam všichni máte, je dobře vidět :) ) Dírkou prostrčíte šroub a do obdélníkového otvoru spodního plastového krytu v tomto místě dáte (pozor ale nyní do spodního plast. krytu) opět stejnou plastovou hmoždinku jako pět předchozích do podvozku. Zbývá jen dodat, že kryt drží vpředu z levé a z pravé strany chladiče na takových třech trnech, které se musí nasadit do předního spojleru.
Vše co tedy k montáži potřebujete je 7 obdélníkových hmoždinek, 9 šroubů a 9 podložek. Zvládne to dle mého názoru opravdu každý.
Co dodat, za ty peníze (do 800,-Kč) to určitě stojí! Motor bude v (hlavně v zimě) v jiné pohodě než bez krytu. Jako jedinou nevýhodu vidím to, že při výmněně oleje musí kryt dolů :( . Ale co by jsme pro naše miláčky neudělali ne?
Focus I - Trend, stříbrný, 1,6 74kW, combi, r.v. 1999, clima, ABS
Hanasaki
Junior
Junior
 
Příspěvky: 3
Registrován: sob srp 22, 2009 12:58,0
Bydliště: Severní morava

Re: Kryt motoru

Příspěvekod amoravek » pon dub 25, 2016 10:14,0

Dobrý den, každý tu píše že spodní kryt motoru je nutné sundavat na výměnu oleje, zajímá mně proč, domnívám se správně že kvůli přístupu na olejový filtr? Přístup na vypouštěcí šroub by asi takový problém nedělal, že? Pořídil jsem nedávno Focuse a proti Mondeu je dost hlučnější, přemýšlím tedy o dodání protihlukové deky kapoty motoru a napadl mě i ten spodní kryt motoru i když ten je tam asi hlavně kvůli nečistotám. Má někdo nějaké čerstvější zkušenosti? Díky předem za rady i názory, pěkný den všem. A
nově: Focus II,1.6i, 74Kw, combi, r.v. 12/2008, Style, PCD, stříbrná metalíza
Mondeo MK III, 1.8i ,92kw, combi, r.v. 2/2007, Futura X, šedá metalíza
Scorpio 2.0i, sedan, 1993 (v likvidaci)
Scorpio 2.0i, sedan, 1990 (zlikvidován)
nějaké Škodivky 100 a 120, prodané
amoravek
***
***
 
Příspěvky: 135
Registrován: čtv dub 28, 2011 6:32,0
Bydliště: Praha

Předchozí

Zpět na Focus - Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník