Software - diagnostika motoru

Příspěvekod Tomin123 » stř zář 30, 2009 10:57,0

Jeste je problem s Cinskym klonem ELMu. Rekl bych ze tohle bude prave klon. Nekterym lidem to na Fordech chodi a nekterym ne. Chtelo by to primo vyzkouset.
Treba tohle je podle mne origo
http://cgi.ebay.de/ElmScan-5-Compact-EL ... .m63.l1177
Ford Mondeo, 1.8 16V, blacktop '1999, ghia
Opel Omega C 2.5 V6 Elegance
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, ...[http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=25694]
Uživatelský avatar
Tomin123
***
***
 
Příspěvky: 159
Registrován: úte led 13, 2009 19:38,0
Bydliště: Kamenné Žehrovice, Praha

Re: motor

Příspěvekod legutko » úte čer 08, 2010 22:21,0

stan píše:svagrovi sa pocas jazdy rozsvietila oranzova kontrolka s vyobrazenim motora a stale svieti, uz sa to niekomu stalo, co treba robit? apropo moderatori ako mam teraz vytvorit novy prispevok s novym tematom ked len vy mate pristup?


1) ta kontrolka je sdružená porucha a může to být cokoliv. Mě to začalo ukazovat a vynechával při tom motor. Po chvilce zkoumání jsem zjistil, že mám olej v prostoru svíček. Olej jsem odstranil a vše je OK (asi tam natekl při nějaké manipulaci z víkem, byl krásně žluťoučký, jako nový a z motoru mi nemizí)

2) měl jsem problém s prasklou plastovou trubkou chladícího okruhu/topení, který jsem vyřešil a rád bych předal dál. Tím reaguji na to, že nemůžu založit nové téma a tak na to kašlu

Jak můžeš založit nové téma sis jistě přečetl zde http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?t=1048 , takže tu tvou poznámku moc nechápu :?
DR
CFC 1426
Ford Focus 1.8i 16V 85kW (115k) Ghia, r.v. 2000, Combi
legutko
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: sob úno 27, 2010 23:23,0
Bydliště: Žatec

Diagnostika

Příspěvekod manas1 » sob srp 14, 2010 20:45,0

Zdravim fordaky, chci se jen zeptat chci si koupit forda focuse 1.6 TDCI a jeste nez ho koupim chci snim dojet do forda aby mi ho zkontrolovali, na diagnostiku atd...A za jima me co mi ta diagnostika vsechno pozna, co zkontroluje jestli je to ok nebo nee?? Jsem uplny laik...Dekuji za prispevky
Uvažuji o: ford focus combi 1.6 TDCI r.v. 2005 80KW
manas1
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: pon srp 09, 2010 20:18,0

Příspěvekod Tomin123 » ned srp 15, 2010 18:12,0

Diag. je o dvou vecech:
1, co ti rekne/rozpozna samotna jednotka motoru, napr. pretrzeny drat k nejakemu cidlu urcite pozna, ale jsou veci co nema sanci jednotka rozpoznat. Takovehle chyby si jednotka zapise do registru chyb a pomoci diag. je pak vyctes.
2, co umi rozpoznat clovek co s diag. pracuje - diag. mu pouze poskytne informace o hodnotach cidel atd. a je pak na technikovi, co z toho pozna
Ford Mondeo, 1.8 16V, blacktop '1999, ghia
Opel Omega C 2.5 V6 Elegance
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, ...[http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=25694]
Uživatelský avatar
Tomin123
***
***
 
Příspěvky: 159
Registrován: úte led 13, 2009 19:38,0
Bydliště: Kamenné Žehrovice, Praha

Příspěvekod Antonín Plhal » pon lis 29, 2010 19:40,0

Na mém Focusu 1.8 benzin mi začal škubat motor. Zpravidla při akceleraci. Takové, pokud se kolem 2000ot pomalu přidává plyn, nebo pokud se drží kolem těchto otáček. Původně jsem to měl zazlé natankovanému benzínu, protože to bylo tak zhruba po natankování.
Tak jsem si nechal vyměnit palivový filtr u Forda. Rozebral jsem ten strarý a byl takový zalepený. Tak jsem si oddych a říkal si, že to bude tím. Dnes ráno se mi rozsvítila kontrolka činnosti motoru po ujetí 2km od nastartování (asi 30km po výměně toho filtru). Nejdříve zablikala, pak začala svítit a po minutě zase chgvilku blikala. Od té chvíle svítí.
Vím, že bych měl zajet na diagnostiku a tam by se to rozlousklo. Ale za napojení si počítají 800 a za hodinu diagnostiky 500. Tak se nejdříve ptám, jestli by někdo něco nevěděl. Protože za ty prachy si raději koupím za 2000,- diagnostický kabel.
Děkuji!
Focus kombi, černý, 1.8 Zetec-E 16V, r.v.2004
Antonín Plhal
**
**
 
Příspěvky: 53
Registrován: pon lis 12, 2007 12:43,0
Bydliště: Vysočina

Příspěvekod Antonín Plhal » stř pro 01, 2010 22:02,0

Takže diagnostika - špatné spalování. Závada - nahlodaný kabel u jedné svíčky nějakou potvorou hlodavou.
Focus kombi, černý, 1.8 Zetec-E 16V, r.v.2004
Antonín Plhal
**
**
 
Příspěvky: 53
Registrován: pon lis 12, 2007 12:43,0
Bydliště: Vysočina

Příspěvekod Růžička » čtv pro 02, 2010 7:21,0

Kdyby to ta potvora alespoň hlodala za chodu motoru... :twisted:
Jarda CFC 125
Ford Focus 1.8TDdi kombi Trend (90k), 5/2001
Uživatelský avatar
Růžička
****
****
 
Příspěvky: 451
Registrován: pát dub 01, 2005 7:12,0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod milan.zeithaml » čtv srp 04, 2011 12:36,0

Dobrý Den motor mi vyhodil při cestě do Chorvatska chybu přes V-checker sem si zjistil chybu (16872/18573 škrticí klapky vedení vyfokuvých plynů signal nizky)

- Chtěl bych se zeptat jesi dojedu zpatky do čech s touto chybou a jak popřipadě opravit a jesi je při této chybě ztrata vykonu na motoru děkuji mnohokrát za vaše odpovědi....
Focus, 1.6TDCI 80, Combi, r.v. 2007, Titanium
Uživatelský avatar
milan.zeithaml
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: stř srp 03, 2011 12:47,0

Příspěvekod DR » čtv srp 04, 2011 13:49,0

milan.zeithaml: co napsal nějaký V-checker je informace úplně k h*vnu, protože V-checker je diagnostika pro koncern VW, a jak sis asi všiml, ty nemáš VW, ale forda. A ford má diagnostiku úplně jinou (opravdu to není jedno). Ono by stačilo použít Zdravý Selský Rozum, protože škrtící klapky u dieslu (a u výfuku tuplem) jsou evidentní pitomost, to snad chápe každý.

Takže napiš, co přesně ti auto hlásilo za chybu, popř. jaká kontrolka se ti při tom rozsvítila a v jakém jízdím režimu se to stalo (při sešlápnutí plynu při předjíždění, nebo z ničeho nic pro klidní jízdě na dálnici, apod). A taky napiš, jestli jsi třeba náhodou někde po cestě netankoval nějakou velmi levnou naftu.

Jestli s tím dojedeš zpátky, to ti nikdo nezaručí (zvlášť když nevíme, co ti to hlásilo za chybu). Ale pokud to doteď jezdilo normálně, tak to "asi" ještě pár km vydrží (otázka je, jestli si další jízdou neprodražíš následnou opravu), v každém případě bych si na tvém místě na zpáteční cestu připravil nějaký "plán B", kdyby auto chcíplo. Takže domluvit nějakého kámoše nebo odtahovku, kterým zavoláš a oni tě přijedou zachránit, no a i tu zpáteční cestu plánuj (čas odjezdu i trasu) s ohledem na možnost komplikací.

Jinak tvůj motor by měl mít vstřiky i čerpadlo Bosch, tak podle toho vybírej servis.
CMC 053 ( Ford Mondeo club ) CFC 660 (Ford Focus klub)
mondeo 2.2TDCi, 147kW, kombi, 04/2014
(před tím mondeo 2.5T, 162kW, kombi, 10/2007, Titanium X_____ ST200, 2000, hatchback;____ mondeo 2.5 V6 LPG, ghia, 1998, combi);
Renault Trafic, dci150, combi van, 2008 + Fiat Brava 1.6 16V 1998 + Renaul Megane 1.6 16V 2012
Uživatelský avatar
DR
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 9444
Registrován: čtv zář 04, 2003 19:43,0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvekod milan.zeithaml » sob srp 06, 2011 12:02,0

DR: Díky za tvoji odpoved ale ja po ruce jinou možnost jinou diagnostiku neměl měl ji kolega před dovolenou sem měl pravě problemy s filtrem pevných častic (PDF) ma už to nalitano 140tisic Km na přistrojovce se objevuje moturek akcelerace při rozjezdu je tedy nižší než obvykle
zatim sem neoběvil znamky snižení výkonu při jizdě
Focus, 1.6TDCI 80, Combi, r.v. 2007, Titanium
Uživatelský avatar
milan.zeithaml
Junior
Junior
 
Příspěvky: 2
Registrován: stř srp 03, 2011 12:47,0

Re:

Příspěvekod martin37 » sob čer 30, 2012 22:54,0

K1 píše:Ahoj všem Focusákům!
Při návratu z dovolené došlo u našeho FF náhle k poklesu výkonu a na palubce začala blikat kontrolka žhavení.Výkon motoru téměř žádný, motor běžel, dojet ke krajnici na dálnici šlo jen setrvačností.Na trase cca 2 tis. km se mi to opakovalo asi 7x.Nenašel jsem žádné souvislosti mezi různými režimy provozu / rychlost, teplo, množství paliva v nádrži apod./ jiné stavy indikovány nebyly. Někdy to byly na dálnici hororové stavy.Zastavit, vypnout motor, nastartovat a pokračovat. Alespoň, že na této diskuzi, zde byly o tom nějaké zmínky a nemusel se hned volat ADAC.
Dnes jsem udělal výpis z registru závad a je tam chyb. záznam 9202.Neřešil jste někdo dále diagnostiku této závady a její odstranění.Může to způsobit zanesený palivový filtr, nebo hned pomýšlet na vadu elektroniky čerpadla?To by byla pálka, radši na to ani nemyslet.


Ahoj jsem novej , tak se omlouvám pokud něco poruším. Chci se jen zeptat - mám asi podobný problém a začínám být z toho zoufalej a tak se chci jen ujistit jestli jde o stejné vyřešení problému .. Popíšu problém : Během jízdy ze svým focusem 1,9 tdci r.v 2001 se mi stává že když někdy přeřazuji rychlost tak se mi rožne kontrolka žhavení a jakoby motor běžel jen na 3 válce, chvilku ta kontrolka svítí a pak motor zhasne - zvlášt nepříjemná situace když jedu ve větší rychlosti v rychlém pruhu a najednou mi thasne motor právě , stává se to především když podřazuji na nižší stupen a připadá mi to jakoby se chtěl motor dusit - jakoby z 5 rychlosti přejdu na 4 a když sešlápnu plyn k pokračování tak jakoby bud něco nedostával jakoby se trochu přidusil a v tu chvíli se mi rožne kontrolka žhavení a do 10 sec.. se vypne i motor pak. Taky to dělá někdy při rozjezdu jak se rozjížím z garáže a jakobych dal málo plynu či co když přidávám na vyšší rychlost na 2 třeba, taky se mi nějak zdá že mám právě ten pedál nestabilní a k tomu se mi nezdá i volnoběh, myslím že mám momentálně něco kolem 700 ot/min a přitom během zimy jsem mněl větší kolem 900 a najednou jak je ted teplo tak se to samo nějak snížilo, poradí mi někdo prosím co případně s tím ? Může to být tím plynovým pedálem také a nebo plivový filtr , či něco jiného ? s pozdravem martin.
martin37
Junior
Junior
 
Příspěvky: 0
Registrován: sob čer 30, 2012 22:25,0

Re: Software - diagnostika motoru

Příspěvekod Tatoš » sob zář 08, 2012 23:33,0

První problém s Focusem = nový čl.tohoto spolku.
Ale k věci, dnes vyjímečně start až na po-3, a to ještě s plynovým pedálem, bo motor vůbec nechtěl držet otáčky a ihned shasnul. Po nastartování se rozsvítila červ. kontrolka - porucha systému motoru. Ten 1km domů jsem s opatrností dojel sic kontrolka svítila pořád. Nyní mám z toho velkou hlavu - kde je nějaká zrada, a co to bude obnášet.
Dnes předběžná KO v soukr. servisu - slabá baterie, při zapnutí běžných přísl.(ventilátor, rádio, osvětlení aj.) dobíjení poklesne . Uvidíme co přinese výměna baterie.
Ještě jedna záhada, při každém startu mě problikne veškeré osvětlení(potk.sv. i vnitřní osvětlení)a to nemám namontováno zaříz. na denní svícení!?
Focus 1,6 benz. r.2005
Tatoš
Junior
Junior
 
Příspěvky: 0
Registrován: sob zář 08, 2012 21:55,0

Předchozí

Zpět na Focus - Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník