Software - diagnostika motoru

Software - diagnostika motoru

Příspěvekod Fictionp » čtv čer 03, 2004 8:13,0

Nevite nekdo , jak se jmenuje software pro diagnostiku focusu a kde by se dal sehnat na netu ?
Fictionp
Junior
Junior
 
Příspěvky: 8
Registrován: stř kvě 26, 2004 14:58,0

Příspěvekod Kuba2k » čtv čer 03, 2004 9:26,0

Jmenuje se to WDS (Worldwide Diagnostics System), bezi to na Woknech, akorat netusim kde se to da sehnat :roll:
CFC 0004
Mondeo, 1.8 TDCi, 92kW, 5dr, 2007, Titanium
Uživatelský avatar
Kuba2k
****
****
 
Příspěvky: 400
Registrován: čtv bře 25, 2004 23:57,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod petrsa » čtv čer 03, 2004 9:49,0

to Fictionp: Nejenom WDS umí diagnostikovat Ford. Dej si do vyhledávače OBDII a PWM a určitě něco najdeš. WDS je výtvor Fordu, ale existují i náhrady (pro diagnostiku) 8-) .
CMC 020 (Ford Mondeo Club)
Mondeo MkI 1.8 16V Ghia, 1995, combi - prodáno
Opel Omega Caravan CD, 2.5DT - R6 z Bavorska, 2000 + Peugeot 206, 1.9D XR Presence, 2001,
Uživatelský avatar
petrsa
Senior
Senior
 
Příspěvky: 1972
Registrován: pát zář 05, 2003 7:59,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod blazin » stř úno 23, 2005 21:26,0

Kluci, mam dotaz.Vubec nerozumim ridici jednotce motoru a vecem tomu podobnym.Muj problem jsem posal jiz v sekci"zavady na Focusech"(pri prudkem pridani plynu se na PC rozsvitilo"engine system fault" motor spadl do nouz. rezimu max.3000rpm, pak jsem vypnul klicek a po dalsim nastarovani bylo vse o.k., ale stalo se to uz 3x).Zustava ta chyba v nejake pameti, aby se na to pri kontrole v servisu prislo?Ja doufam, ze ano!!!Kolega mi tvrdi, ze jak jsem to vypnul a znova nastaroval, tak uz tam nic nenajdou(cim to bylo).Nezlobte se na muj dotaz, nikdy jsem se s tim nesetkal a elektronika motoru neni vubec moje parketa.Diky :(
Blazin C-max 8/2004,1,6TDCI
blazin
*
*
 
Příspěvky: 32
Registrován: úte úno 15, 2005 9:33,0
Bydliště: Most

Příspěvekod Kuba2k » stř úno 23, 2005 23:56,0

Urcite to tam zustane. Ten registr se sam smazat nesmi.
CFC 0004
Mondeo, 1.8 TDCi, 92kW, 5dr, 2007, Titanium
Uživatelský avatar
Kuba2k
****
****
 
Příspěvky: 400
Registrován: čtv bře 25, 2004 23:57,0
Bydliště: Praha

Příspěvekod blazin » čtv úno 24, 2005 9:41,0

to Kuba2k:Diky,to jsem si oddychl.Nerad bych aby mi tvrdili, ze nic nenasli a ze je vse o.k.
Blazin C-max 8/2004,1,6TDCI
blazin
*
*
 
Příspěvky: 32
Registrován: úte úno 15, 2005 9:33,0
Bydliště: Most

Diagnostika motora

Příspěvekod miro » ned kvě 15, 2005 7:51,0

Ahoj!
Tak môj FOCUS už ide. Trvalo to skoro 7 týždňov ,ale hladal som najlacnejšie riešenie. Moje skúsenosti:
5.marec 2005- motor pri státí na volnobeh zhasol ,niečo vňom
kleplo.Ďalej sa už nedal natočiť. 93 tkm- myslel som,že
preskočil remeň,ešte nebol menený.
asi8.3.2005 - nebol to remeň ,tam bolo všetko OK.
9.3.2005 - prišiel chlapík od BOSCHu s KTS a napojil sa na auto. 7
závad ,všetko okolo elektroniky v čerpadle.
11.3-25.3.2005 -doniesol som s druhého Focusu- el.s čerpadla ,celú druhú
riadiacu jednotku, klúč-kvoli imobilizéru. Po všelijakom
testovaní sa Boschakovi podarilo ,že mu počítač ukázal
OK! Focus ma v sebe ešte imobilizérovú jednotku tú sme
nemenili a tak sa auto bránilo našim pokusom o
naštartovanie.Ale nešlo to!! Smer FORD Euromotor.
asi4.4.2005 Odťah auta na vozíku do Fordu.-Vadné vstrekovacie čerpadlo
CFC 079
Ford Mondeo,2,0 TDCi, 96kW ,combi ,2006 , ghia ,Navy Denso
Bolo:Ford Focus 1,8 TDDi ,66kW,combi ,1999
Uživatelský avatar
miro
*
*
 
Příspěvky: 25
Registrován: pon srp 09, 2004 0:31,0
Bydliště: Vrable

pokračovanie diagnostika motora.

Příspěvekod miro » ned kvě 15, 2005 8:13,0

Vo Forde po diadnostike som chcel aby mi vybrali to čerpadlo.
V podstate na druhý deň to bolo.Veľmi seriózny prístup!!
Tak a teraz ceny: Nové elektron.vstrk.čerpadlo asi 130 000Sk
Renovované v Boschi 70 000Sk
staré im musíte dať !
Ak sa Vám podarí ,a zoženiete s vrakoviska, tak10-15 000Sk-POZOR to čerpadlo je už načipované na inú riadiacu jednotku. Ale aj to sa dá, musí sedieť koncové číslo na elektronike .Toto už išlo mimo mňa .Zabezpečoval
to človek, ktorý nosí veci z vrakovísk .Moja riadiaca jednotka by vedela
prečítať štyri typy už načipovaných čerpadiel.Čerpadlá boli, ale nie vhodné pre mňa. Kedže čas bežal a ja som už viac čakať nemohol, dal som opraviť to moje čerpadlo.
25.4.2005 Čerpadlo odoslané do maďarského Keclu, Bosch servis.
O dva dni mi volali späť čo a ako. Cena 30 000Sk
Vadná elektronika a pre istotu vymenený solenoid k hrebeňu.
CFC 079
Ford Mondeo,2,0 TDCi, 96kW ,combi ,2006 , ghia ,Navy Denso
Bolo:Ford Focus 1,8 TDDi ,66kW,combi ,1999
Uživatelský avatar
miro
*
*
 
Příspěvky: 25
Registrován: pon srp 09, 2004 0:31,0
Bydliště: Vrable

pokračovanie diagnostika motora.

Příspěvekod miro » ned kvě 15, 2005 8:30,0

Mechanicky bolo čerpadlo v poriadku.
29.4.2005 dovoz čerpadla do Fordu
3.5.2005 Auto FUNKČNÉ..Cena ,vybratie a namontovanie čerpadla,
diagnostika 7800Sk
4.5.2005 Slávnosný odchod domov.
Dojmi a skúsenosti: Mať všetky skúsenosti na začiatku ,do10 dní by to
jazdilo . Vo Forde veľmi seriózny a slušný prístup.Ozaj neplatí sa za stojné, čo ma potešilo!
Chcel by som týmto poďakovať pracovníkom v príjmacej kancelárii a servisným technikom vo FORD EUROMOTOR Banská Bystrica.
Na záver . ak mi zostane čas urobím webovú stránku aj s fotkami.

Vo Forde sa trošku čudovali, keď som si chcel nafotiť moje rozobraté auto. Ahoj. Všetkým prajem nikdy sa nekončiace cesty bez závada iných nepríjemností. Miro.
CFC 079
Ford Mondeo,2,0 TDCi, 96kW ,combi ,2006 , ghia ,Navy Denso
Bolo:Ford Focus 1,8 TDDi ,66kW,combi ,1999
Uživatelský avatar
miro
*
*
 
Příspěvky: 25
Registrován: pon srp 09, 2004 0:31,0
Bydliště: Vrable

Příspěvekod oki » pát kvě 20, 2005 20:42,0

Nemate niekto WDS TIS a MICROCAT na forda Microcat mam, ale nemam dobry crack. Mam nieco na VW a skodu.
oki
*
*
 
Příspěvky: 21
Registrován: pát pro 03, 2004 22:53,0

motor

Příspěvekod stan » čtv kvě 26, 2005 15:51,0

svagrovi sa pocas jazdy rozsvietila oranzova kontrolka s vyobrazenim motora a stale svieti, uz sa to niekomu stalo, co treba robit? apropo moderatori ako mam teraz vytvorit novy prispevok s novym tematom ked len vy mate pristup?
stan
*
*
 
Příspěvky: 25
Registrován: pát říj 15, 2004 10:10,0

Příspěvekod deflepp » čtv kvě 26, 2005 17:12,0

Založení příspěvku - viz pravidla fóra:
Máte-li pocit, že váš příspěvek vyžaduje nové téma, napište mail na forum@fordclubs.org a počkejte na odpověď. Nové téma ve většině diskuzí může vytvořit pouze moderátor. Je to proto, aby nevznikala témata duplicitní nebo velmi úzce zaměřená a na fóru se dalo co nejlépe orientovat. Mějte tyto zásady na paměti i tam, kde témata tvořit můžete.
Další pravidlo fóra hovoří o nastavení podpisu, takže doporučuju celý topic "Pravidla fóra" přečíst.
CMC 002 + CFC 020
VW Golf Variant 2.0TDI Highline 11/2014 + VW Polo 1.2TSI Comfortline 10/2008
(dříve Ford Mondeo 1.8 16V Festival, 05/1999, hatchback resp. Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 05/1993, sedan)
Uživatelský avatar
deflepp
*****
*****
 
Příspěvky: 803
Registrován: pon zář 08, 2003 10:24,0
Bydliště: Vysoké Mýto

Příspěvekod SuperAL » čtv kvě 26, 2005 19:54,0

Mě se to s tou kontrolkou už stalo! Auto bez problémů jelo, ale pořád to svítilo. Nakonec jsem zabořil hlavu pod kapotu a zjistil, že se mi vyklepal šroub, který ukostřoval blok motoru. Připojil jsem ukostření zpět a od té doby je vše O.K. Přeji Ti,aby to byla taky jen taková ptákovina. Odborně to nazývají "Varovná kontrolka činnosti motoru" (v závislosti na ZEMI a MOTORU)
CFC 177
Ford Focus 1.4 (75k) Comfort, r.v. 2000, Combi
SuperAL
**
**
 
Příspěvky: 52
Registrován: pon dub 18, 2005 7:33,0
Bydliště: okr.Svitavy

Oznaceni ridici jednotky

Příspěvekod michael.cz » čtv zář 08, 2005 23:01,0

Ahoj,
mohl by nekdo dat laikovi typ, kde nebo jak zjistit cislo ridici jednotky na focusu sedanu 1,8 16V?Diky za radu!
michael.cz
*
*
 
Příspěvky: 15
Registrován: úte kvě 24, 2005 21:58,0

Příspěvekod Zdennal » pát zář 09, 2005 9:39,0

To michael.cz: Nevím jaké číslo přesně myslíš, jestli nějaké sériové nebo podobně, ale jinak je tam použita řídící jednotka 5. generace EEC-V. Najdeš ji vpravo pod sloupkem za úložnou schránkou u spolujezdce.
CFC 018
Ford Focus 1.8 TDCi 85kW, wagon, 2003, ghia
Ford Focus 1.8 16V (115k), 5D hatchback, 1999
Uživatelský avatar
Zdennal
*
*
 
Příspěvky: 49
Registrován: úte led 18, 2005 18:14,0
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvekod Ondrejs » pon zář 12, 2005 13:59,0

Zdar lidi řešili te už proble z otačkama ja mam focusa 3 mesice a netusim jestli to fordy delaji a nebo to je nejaka zavada když vytočim jakou koliv rychlost a chci přeradit na dalsi stupen tak mam pocit ze otacky nejdou tak rychle dolu jako u ostatnich aut mam pocit jako by si je trochu ty otacky přidržel a potom jdou normalne rychle dolu nevite nekdo co stim mam 16. 16V 2001.dik

Nastav si podpis a přečti a dodržuj http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?t=570 .
DR
Ondrejs
Junior
Junior
 
Příspěvky: 1
Registrován: čtv zář 08, 2005 20:45,0

Příspěvekod Wally » úte zář 13, 2005 9:52,0

Vím že jsi tu nový, ale příště zkus vyhledat, jestli se tu už něco takového neřešilo. Pro tentokrát ti to usnadním: řešilo :)

Ano, fordy to dělají, prostě otáčky začnou padat až po chvilce. Ale věř mi, že je to otázka pár desítek kilometrů, než si na to zvykneš, pak už je to OK. Chce to před řazením prostě sundat nohu z plynu o okamžik dřív...


PS: A nastav si prosim ten podpis...
CFC 003
Ford Focus 1.6 (100k) Ambiente, r.v. 2002, 5-dv. hatchback
Uživatelský avatar
Wally
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 137
Registrován: stř bře 10, 2004 12:42,0
Bydliště: Rokycansko

Příspěvekod K1 » pon říj 03, 2005 22:08,0

Ahoj všem Focusákům!
Při návratu z dovolené došlo u našeho FF náhle k poklesu výkonu a na palubce začala blikat kontrolka žhavení.Výkon motoru téměř žádný, motor běžel, dojet ke krajnici na dálnici šlo jen setrvačností.Na trase cca 2 tis. km se mi to opakovalo asi 7x.Nenašel jsem žádné souvislosti mezi různými režimy provozu / rychlost, teplo, množství paliva v nádrži apod./ jiné stavy indikovány nebyly. Někdy to byly na dálnici hororové stavy.Zastavit, vypnout motor, nastartovat a pokračovat. Alespoň, že na této diskuzi, zde byly o tom nějaké zmínky a nemusel se hned volat ADAC.
Dnes jsem udělal výpis z registru závad a je tam chyb. záznam 9202.Neřešil jste někdo dále diagnostiku této závady a její odstranění.Může to způsobit zanesený palivový filtr, nebo hned pomýšlet na vadu elektroniky čerpadla?To by byla pálka, radši na to ani nemyslet.
Focus TDDi /66kW/- Ambiente - HB
K1
*
*
 
Příspěvky: 26
Registrován: stř dub 27, 2005 14:15,0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvekod erhart » úte říj 04, 2005 3:45,0

U Vašeho auta je plynový pedál trojitý potenciometr. Při používání dochází k poruše na jednotlivých drahách. Vpřípadě vysazení poslední třetí dráhy neví počítač v jakém režimu má motor pracovat a tak přejde do režimu volnoběhu, chybu signalizuje blikáním kontrolky žhavení. Tento režim lze zrušit vypnutím a opětovným zapnutím klíčku zapalování. Do dalšího výpadku plynového pedálu jede auto normálně. Závadu lze odstranit výměnou pedálu. U forda jako náhradní díl cca 2800,- Kč. Jedná se o častou závadu u focusů s více najetými kilometry.
erhart
***
***
 
Příspěvky: 126
Registrován: pon zář 12, 2005 6:49,0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod K1 » úte říj 04, 2005 12:17,0

to erhart:
Děkuji za potěšující odpověď, viděl jsem to také i mnohem černěji.Vznáším proto ještě jeden dotázek. Když součástku koupím, je demontáž a montáž komplikovaná,nastávají větší problémy při výměně nebo je lepší nechat to na servisu? V mém blízkosti není Ford nejlepšího jména.Trochu technicky motorný jsem...... díky.
Focus TDDi /66kW/- Ambiente - HB
K1
*
*
 
Příspěvky: 26
Registrován: stř dub 27, 2005 14:15,0
Bydliště: Karlovy Vary

Další

Zpět na Focus - Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník